abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215611069
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 19:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat je niet aan kunt voelen dat mensen zich er aan storen: zo gaat het met die vlaggen/bankjes/zebrapaden ook. Het moet kunnen.
Ik stoor me aan geraniums.

Dus Verbieden die hap!
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215611076
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 19:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat je niet aan kunt voelen dat mensen zich er aan storen: zo gaat het met die vlaggen/bankjes/zebrapaden ook. Het moet kunnen.
Zag vandaag meerdere regenbogen in de lucht. Zat me werkelijk kapot te ergeren
pi_215611081
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 19:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Que?

We hebben het hier over een vlag.

Wat voor kenmerken bedoel je?
[..]
Want jij neukt met Ludovico en Privacykoning?
Denk dat hij ons wil uitnodigen
  zondag 17 november 2024 @ 19:25:31 #179
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215611087
Nee, ik proef bij jullie geen inlevingsvermogen. Ook hier: het móet allemaal gewoon kunnen. En daar ben ik het niet mee eens. Voor de goede orde: ik ben het niet eens met dat hele lhbiqfew+++ gebeuren. Zal nog wel een tijdje duren.
pi_215611110
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 19:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Nee, ik proef bij jullie geen inlevingsvermogen. Ook hier: het móet allemaal gewoon kunnen. En daar ben ik het niet mee eens. Voor de goede orde: ik ben het niet eens met dat hele lhbiqfew+++ gebeuren. Zal nog wel een tijdje duren.
Je vraagt inlevingsvermogen voor jouw vlaggenfobie.. Tja ik vind het heel sneu voor je. Deal with it
pi_215611138
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 19:25 schreef Boca_Raton het volgende:
En ik ben het niet eens met cavias.

Maar dat is verder mijn probleem.

Net zo goed als dat het jouw probleem is dat jij het niet eens bent met wat iemand anders is.
pi_215611147
Kamervragen van FVD over de politieboot in de Canal Parade van 2023:

quote:
Vragen van het lid Van Houwelingen (FvD) aan de minister van Justitie en Veiligheid over politieboot Pride 2023 (Ingezonden 22 augustus 2023, 2023Z14204)

Vraag 1
Bent u bekend met het feit dat de politie met een eigen ‘politieboot’ heeft deelgenomen aan de Canal Parade (‘Pride’) 2023 in Amsterdam waarbij politieagenten in uniform op de ‘politieboot’ naast de politievlag ook met de regenboogvlag wapperden?

Antwoord op vraag 1
Ja.

Vraag 2
Bent u van mening dat art. 42, lid 2 Gw impliceert dat de ambtenarij, in het bijzonder het deel daarvan werkzaam onder de ministeriële verantwoordelijkheid, in de publieke ruimte ideologisch neutraal behoort te zijn? Zo nee, waarom niet?

Antwoord op vraag 2
In art. 42, lid 2 van de Grondwet staat dat de Koning onschendbaar is en de ministers verantwoordelijk zijn. Daarbij geldt dat wat je bent niet kan worden weggezet als ideologie.

Vraag 3
Wat betekent dit voor het meevaren van politieagenten in uniform op Pride-boten? Is dit naar uw mening in overeenstemming met de letter en de geest van het bovengenoemde wetsartikel? Zo ja, waarom?

Antwoord op vraag 3
Zie antwoord 2. Het meevaren van de politie op een Pride -boot geeft uitdrukking aan het feit dat de politie er voor iedereen is en dat binnen de politie er ruimte voor iedereen is. Op de boot dragen de politiemensen een politie uniform conform de geldende ministeriële voorschriften.

Vraag 4
Erkent u dat de Pride-vlaggen voor veel Nederlanders staan voor de zeer controversiële internationale woke-ideologie? Zo nee, waarom niet?

Antwoord op vraag 4
De Pride-vlaggen staan symbool voor de lhbtiq+- gemeenschap en is een (internationaal) symbool voor inclusie. De vlag wordt gehesen als statement en steun voor de lhbtiq +- gemeenschap. Het kabinet staat voor gelijke rechten, kansen en vrijheden voor iedereen.
  zondag 17 november 2024 @ 19:34:11 #183
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215611159
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 19:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Je vraagt inlevingsvermogen voor jouw vlaggenfobie.. Tja ik vind het heel sneu voor je. Deal with it
Je hebt het - uiteindelijk - niet begrepen.
pi_215611272
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 19:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij noemt het een totalitaire extremistische stroming.
Ik zeg dat liberaal Europees extremisme een totalitaire en een extremistische stroming is. De lgtbfkfjvh+++ vlag is daar een intrinsiek onderdeel van.

Wat homo's en lesbiennes thuis achter gesloten deuren doen is hun zaak. De overheid dient zich daar niet mee te bemoeien. Als jij je buurman schoon wil rimmen en met poepvegen op je wangen in slaap wilt vallen heb jij daar alle vrijheid toe.

Dat is juist mijn punt. De overheid dient zich tot de kerntaken te beperken en zich niet totalitair (het hele maatschappelijke (en privé-)leven omvattend en bepalend.) op te stellen.
pi_215611347
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 19:42 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
Ik zeg dat liberaal Europees extremisme een totalitaire en een extremistische stroming is. De lgtbfkfjvh+++ vlag is daar een intrinsiek onderdeel van.
Dus als je homo bent, dan ben je onderdeel van een extremistische stroming.

quote:
Wat homo's en lesbiennes thuis achter gesloten deuren doen is hun zaak.
En wat ze in het openbaar doen?

quote:
De overheid dient zich daar niet mee te bemoeien. Als jij je buurman schoon wil rimmen en met poepvegen op je wangen in slaap wilt vallen heb jij daar alle vrijheid toe.
Dat is jouw beeld van homoseksualiteit?

quote:
Dat is juist mijn punt. De overheid dient zich tot de kerntaken te beperken en zich niet totalitair (het hele maatschappelijke (en privé-)leven omvattend en bepalend.) op te stellen.
Tja, je hebt een heel verwrongen beeld bij homoseksualiteit, waarbij je kennelijk denkt dat dat alleen betrekking heeft op seksuele handelingen.

Dan begrijp ik wil waarom je op tilt slaat bij het zien van een vlag.

Maar dat ligt puur bij jezelf.
pi_215611414
Als je dat allemaal achter een regenboogvlag zoekt dan overdrijf je wel enorm hoor, dan neig je zelfs een beetje naar een complotgekkie.

Met zo’n regenboogvlag willen ze niets meer of minder uitdragen dan dat er wel wat meer tolerantie en acceptatie mag zijn voor iedereen ongeacht kleur of seksuele voorkeur. Dit aangezien je steeds vaker hoort dat homo’s niet hand in hand over straat kunnen bijvoorbeeld.

Dat promoten ze dan ja, net zoals ze ook weleens de week van de duurzaamheid promoten of diverse goede doelen (ik werk bij een overheidsorganisatie en hang die vlaggen weleens op).

Lijkt mij dat niemand daar tegen kan zijn, tenzij je een onredelijke zak bent natuurlijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 17 november 2024 @ 19:56:42 #187
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215611450
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 19:42 schreef PrivacyKoning het volgende:
Wat homo's en lesbiennes thuis achter gesloten deuren doen is hun zaak. De overheid dient zich daar niet mee te bemoeien. Als jij je buurman schoon wil rimmen en met poepvegen op je wangen in slaap wilt vallen heb jij daar alle vrijheid toe.
Wat zeg je van hand in hand lopen op straat?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215611513
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 19:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus als je homo bent, dan ben je onderdeel van een extremistische stroming.
Lezen blijft moeilijk.

quote:
[..]
En wat ze in het openbaar doen?
Mogen zij zelf weten, want vrijheid. Echter staat de overheid daar los van.

quote:
[..]
Dat is jouw beeld van homoseksualiteit?
Mijn beeld van jou.
quote:
[..]
Tja, je hebt een heel verwrongen beeld bij homoseksualiteit, waarbij je kennelijk denkt dat dat alleen betrekking heeft op seksuele handelingen.

Dan begrijp ik wil waarom je op tilt slaat bij het zien van een vlag.

Maar dat ligt puur bij jezelf.
Je probeert te misleiden en bewust mijn punt te negeren. Mijn punt blijft staan: De overheid dient zich tot de kerntaken te beperken en zich niet totalitair (het hele maatschappelijke (en privé-)leven omvattend en bepalend.) op te stellen. Dit is waar deze thread om draait.

Overigens genoeg homoseksuelen die zich verzetten tegen de lfhghti++-maffia. Gelukkig wordt het verzet ook steeds luider.

Why it’s time for LGB to divorce T and Q

pi_215611554
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2024 19:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat zeg je van hand in hand lopen op straat?
Zij zijn vrij om te doen wat zij willen. Het Wetboek van Strafrecht is duidelijk over hoe men zich op straat richting elkaar dient te gedragen. Homos en lesbiennes verdienen dezelfde bescherming als ieder ander, of zij elkaars hand vasthouden of niet. Veiligheid is tevens een van de kerntaken van de overheid.
pi_215611649
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 20:06 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
Zij zijn vrij om te doen wat zij willen. Het Wetboek van Strafrecht is duidelijk over hoe men zich op straat richting elkaar dient te gedragen. Homos en lesbiennes verdienen dezelfde bescherming als ieder ander, of zij elkaars hand vasthouden of niet. Veiligheid is tevens een van de kerntaken van de overheid.
Maar dat mag de overheid niet uitdragen.
pi_215611662
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 20:01 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]

Mogen zij zelf weten, want vrijheid. Echter staat de overheid daar los van.
[..]

Nee, de overheid bepaalt dat dat mag.
pi_215611666
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 20:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat mag de overheid niet uitdragen.
Dat doet de overheid met de Nederlandse vlag.

pi_215611677
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 20:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, de overheid bepaalt dat dat mag.
Dat is jouw verwrongen beeld van realiteit, daar heb jij recht op. Echter staat dat los van de werkelijkheid.

-edit-

Je probeert te misleiden en bewust mijn punt te negeren. Mijn punt blijft staan: De overheid dient zich tot de kerntaken te beperken en zich niet totalitair (het hele maatschappelijke (en privé-)leven omvattend en bepalend.) op te stellen. Dit is waar deze thread om draait.

[ Bericht 11% gewijzigd door PrivacyKoning op 17-11-2024 20:24:25 ]
pi_215611746
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 20:18 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
Dat is jouw verwrongen beeld van realiteit, daar heb jij recht op. Echter staat dat los van de werkelijkheid.
Er zijn genoeg landen waar je jarenlang achter de tralies gaat.
Omdat de overheid van die landen dat heeft bepaald.

Vrijheid is niet een vanzelfsprekendheid. Het is een verworvenheid waarvoor jaren is gestreden.
pi_215611767
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 20:18 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]

-edit-

vrijheid en inclusiviteit voor iedereen behoort tot de kerntaken van de overheid.
pi_215611800
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 20:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
vrijheid en inclusiviteit voor iedereen behoort tot de kerntaken van de overheid.
:D :D :D

Contradictio in terminis (zul je wel even zelf moeten googlen wat het precies betekent :') )
pi_215611829
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 20:30 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]

Contradictio in terminis (zul je wel even zelf moeten googlen wat het precies betekent :') )
Dat had je zelf moeten doen voordat je dit plaatste.
pi_215611941
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 20:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat had je zelf moeten doen voordat je dit plaatste.
Bij deze is de les maatschappijleer afgelopen. Als jij niet begrijpt wat kerntaken zijn en denkt daar lukraak allerlei liberale hobbies, waar jouw voorkeur naar uitgaat, aan toe te kunnen voegen, dan heb jij recht om dat te denken. Maar daarmee diskwalificeer je jezelf helaas van verdere discussie.

Mijn punt blijft staan:

Succes verder. ;)
pi_215611943
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 20:30 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het streven naar inclusiviteit door de overheid botst met jouw vrijheid om homo’s te haten?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_215611972
quote:
12s.gif Op zondag 17 november 2024 20:44 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
Bij deze is de les maatschappijleer afgelopen. Als jij niet begrijpt wat kerntaken zijn en denkt daar lukraak allerlei liberale hobbies, waar jouw voorkeur naar uitgaat, aan toe te kunnen voegen, dan heb jij recht om dat te denken. Maar daarmee diskwalificeer je jezelf helaas van verdere discussie.

Mijn punt blijft staan:

Succes verder. ;)
Dat jij de grondwet niet als kerntaak ziet:

Ik vind dat heel bijzonder.

Jij ook succes verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')