Kom je weer met je uitspraken. Heb je ook een bron voor deze beweringen?quote:Op maandag 18 november 2024 16:47 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Ik ben een pragmatist. Als zij hun eigen kinderen misvormen, het zij zo. Natuurlijke selectie.
Het probleem is, is dat zij verwarde kinderen van normale, geestelijke gezonde ouders dreigen af te pakken als zij zich niet conformeren met het LGBTQI-extremistisch gedachtengoed.
Oh?quote:Op maandag 18 november 2024 16:45 schreef SwJ het volgende:
Nogmaals: kinderen wordt niets aangepraat
Oh dat is prima, gevoelens voor het andere geslacht doe ik ook weleens.quote:Op maandag 18 november 2024 16:45 schreef SwJ het volgende:
inderen worden bewust gemaakt dat het ok is om gevoelens te hebben voor het andere geslachts
Oh, lastig, misschien helpen dat ze zich comfortabel gaan voelen in het eigen lijf?quote:Op maandag 18 november 2024 16:45 schreef SwJ het volgende:
dat het ok is als je je niet prettig voelt met je lichaam,
Nee prima, maar ik mis even waarom het om bovenstaande zaken opeens goed is iemands geslachtsdelen te verminken?quote:Op maandag 18 november 2024 16:45 schreef SwJ het volgende:
dat je dan niet hoeft te denken dat er iets mis is met je en je je er voor moet schamen.
Bron van die indicaties?quote:Op maandag 18 november 2024 16:47 schreef ludovico het volgende:
Er zijn nogal wat indicaties dat het geslachtsveranderen een grote hype is, aangepraat dus, niet door alleen psychologen, maar de figuren die daar zitten zullen écht wel een bias hebben dat ze goed bezig zijn.
Linkjes naar de betreffende nieuwsberichten?quote:Hou toch op dat ik een extreme rode vlag plaats bij die psychologen. Daarnaast is er weleens nieuws naar buiten gekomen over "Dutch protocol" dat het allemaal te wensen laat,
Bron naar die 75%?quote:dan heb je nog verschillende vormen van bias in het bestaande onderzoek, waarin 75% van de deelnemers geen reactie meer achterlaat, die mensen zijn of overleden aan zelfmoord of dermate ongelukkig dat ze er nooit meer wat mee te maken willen hebben.
Maar de achterblijvers zijn vast heel gelukkig, zonder seksleven, met een misvormt lijf.
Ben jij dan de appel of de peer?quote:Op maandag 18 november 2024 16:46 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik heb het niet over gesprekken van psychologen. Jij wel. Je vergelijkt appels met peren om een punt te maken.
Ik snap ook niet hoe ze dat voor zich zien. Als Bart een keer met een barbie speelt en zijn ouders hem dan in transitie naar meisje zetten ofzo?quote:Op maandag 18 november 2024 16:41 schreef SwJ het volgende:
[..]
Kinderen worden er niet op ingepraat. Kinderen worden bewust gemaakt dat het ok is om je niet prettig te voelen in het lichaam waarin je geboren bent.
Nee dergelijke evil gaat mij toch te ver.quote:Op maandag 18 november 2024 16:47 schreef PrivacyKoning het volgende:
Ik ben een pragmatist. Als zij hun eigen kinderen misvormen, het zij zo. Natuurlijke selectie (en vrijheid ).
Ja en maar zuigen en doordrukken inderdaad, maar de moslims laten ze wel met rust. Gek genoeg.quote:Op maandag 18 november 2024 16:47 schreef PrivacyKoning het volgende:
Het probleem is, is dat zij verwarde kinderen van normale, geestelijke gezonde ouders dreigen af te pakken als zij zich niet conformeren met het LGBTQI-extremistisch gedachtengoed.
Vandaar de talloze en jarenlange gesprekken en onderzoeken met psychologen voordat er überhaupt begonnen mag worden met hormonen.quote:Op maandag 18 november 2024 16:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh?
[..]
Oh dat is prima, gevoelens voor het andere geslacht doe ik ook weleens.
[..]
Oh, lastig, misschien helpen dat ze zich comfortabel gaan voelen in het eigen lijf?
Een geslachtsverandering is niet verminken. Dat is natuurlijk wel een mooi woord om het in een negatief daglicht te zetten. Ik neem aan dat je bijvoorbeeld tatoeëren ook verminken vindt?quote:[..]
Nee prima, maar ik mis even waarom het om bovenstaande zaken opeens goed is iemands geslachtsdelen te verminken?
Het is een bekende tactiek om haat richting LGBTwhatever te verhullen in 'we doen het voor de kinderen '.quote:Op maandag 18 november 2024 16:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee dergelijke evil gaat mij toch te ver.
[..]
Ja en maar zuigen en doordrukken inderdaad, maar de moslims laten ze wel met rust. Gek genoeg.
Zou mooi zijn als ze nou eens voor een moskee zouden gaan staan.
Verzonnen uitspraken, verdraaien van feiten, eigen invulling van 'feiten' ... alles om hun eigen standpunt maar kracht bij te kunnen omdat ze het ergens niet mee eens zijn dat op geen enkele manier invloed heeft op hun eigen leven.quote:Op maandag 18 november 2024 16:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe ze dat voor zich zien. Als Bart een keer met een barbie speelt en zijn ouders hem dan in transitie naar meisje zetten ofzo?
Hier heb je je bron.quote:Op maandag 18 november 2024 16:48 schreef SwJ het volgende:
[..]
Kom je weer met je uitspraken. Heb je ook een bron voor deze beweringen?
Bron naar die 75%?
Linkjes naar de betreffende nieuwsberichten?
Bron van die indicaties?
Artsen hebben een eed afgelegd ""First do no harm", ik vind dat onverenigbaar met geslachtsmutilatie.quote:Op maandag 18 november 2024 16:47 schreef Momo het volgende:
En de behandeling voor iemand met genderdysforie kan nooit een transitie naar een ander geslacht zijn?
Goede assessment.... (ze zijn knettertjegek!)quote:Op maandag 18 november 2024 16:47 schreef Momo het volgende:
Een goede assessment hoort bij het proces, dat zit er ook gewoon bij en een proces duurt jaren. Waarom doe je alsof ze na 1 week de penis eraf halen? En waarom is een operatie zodat iemand zich beter voelt in zijn lichaam en mutilatie en ziek? Dat is iets wat jij er in je hoofd van hebt gemaakt omdat je er niks bij voor kan stellen.
Net zoals het een bekende tactiek is om anti-nazi-standpunten te verhullen in 'we doen het voor de Joden'quote:Op maandag 18 november 2024 16:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een bekende tactiek om haat richting LGBTwhatever te verhullen in 'we doen het voor de kinderen '.
Ik geef je wel wat hints:quote:
Ah, een enkel incident om 'dat zij verwarde kinderen van normale, geestelijke gezonde ouders dreigen af te pakken' kracht bij te zetten. Nee, nu ben ik om. Een sterk en valide punt hoor.quote:Op maandag 18 november 2024 16:55 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Hier heb je je bron.![]()
[ afbeelding ]
Allemaal zaken die ik inderdaad best zou kunnen opzoeken, maar heb er geen zin in.quote:Op maandag 18 november 2024 16:50 schreef SwJ het volgende:
[..]
Bron van die indicaties?
[..]
Linkjes naar de betreffende nieuwsberichten?
[..]
Bron naar die 75%?
Dan behoedt je toch je eigen kinderen tegen dit verschrikkelijke kwaad. Gooi er meteen het niet nemen van vaccinaties in en je kinderen zullen veilig zijn.quote:Op maandag 18 november 2024 16:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Artsen hebben een eed afgelegd ""First do no harm", ik vind dat onverenigbaar met geslachtsmutilatie.
[..]
Goede assessment.... (ze zijn knettertjegek!)
Al duurt het langer, ze blijven gek.
Wie zegt dat dat persoon zich beter gaat voelen? Waar haal je dat vandaan? Dit is een groot medisch experiment. En zonder seksuele drive en afgehakte ledematen een beter leven leiden? Waarom zou dat?
Klopt ik kan mij er niks bij voorstellen dat dit medische, ideologisch zieke, gehak met ledematen iets is wat normaal moet zijn.
Dat is geen bron.quote:Op maandag 18 november 2024 16:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik geef je wel wat hints:
1. Oudere generaties minder aantallen.
2. Democratische staten in de VS, hogere aantallen.
3. Democratische gezinnen in de VS, hogere aantallen.
4. Absurd hoge aantallen bij Hollywood mensen.
5. Had ik al gezegd dat politieke ideologie een grote factor was?
Geslachtsmutilatie vergelijken met inkt.quote:Op maandag 18 november 2024 16:53 schreef SwJ het volgende:
Een geslachtsverandering is niet verminken. Dat is natuurlijk wel een mooi woord om het in een negatief daglicht te zetten. Ik neem aan dat je bijvoorbeeld tatoeëren ook verminken vindt?
lol.quote:Op maandag 18 november 2024 16:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een bekende tactiek om haat richting LGBTwhatever te verhullen in 'we doen het voor de kinderen '.
Ik heb een voorbeeld gegeven van overheidsbeleid. Hoe jij het karakteriseert interesseert mij vrij weinig. Dit soort voorbeelden kun je voor Nederland en de VS ook vinden.quote:Op maandag 18 november 2024 16:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ah, een enkel incident om 'dat zij verwarde kinderen van normale, geestelijke gezonde ouders dreigen af te pakken' kracht bij te zetten. Nee, nu ben ik om. Een sterk en valide punt hoor.
Nee, dat snap ik. Laat ze die kinderen maar met de dozijnen per dag verminken omdat jij geen zin hebt om bronnen te zoeken.quote:Op maandag 18 november 2024 16:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Allemaal zaken die ik inderdaad best zou kunnen opzoeken, maar heb er geen zin in.
Mooi. Ik wacht af op de linkjes waaruit blijkt dat dit in Nederland regelmatig voorkomt.quote:Op maandag 18 november 2024 17:00 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Ik heb een voorbeeld gegeven van overheidsbeleid. Hoe jij het karakteriseert interesseert mij vrij weinig. Dit soort voorbeelden kun je voor Nederland en de VS ook vinden.
Echt what the fuck eten jullie? Met dit soort vage vage vage opmerkingen.quote:Op maandag 18 november 2024 16:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Dan behoedt je toch je eigen kinderen tegen dit verschrikkelijke kwaad. Gooi er meteen het niet nemen van vaccinaties in en je kinderen zullen veilig zijn.
quote:Op maandag 18 november 2024 17:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Echt what the fuck eten jullie? Met dit soort vage vage vage opmerkingen.
Het is echt cult gedrag. De oh zo heilige vaccinaties zijn ook gekaapt als ideologisch onderwerp om je lid te voelen van je groep waar je zo graag wilt bijhoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |