abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 november 2024 @ 16:25:28 #251
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215617790
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 16:10 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
Met de rest ben je het eens? ^O^

Het is modus operandi van de LGBTQI-maffia in Amerika om op lokaal niveau de politiek te beïnvloeden. Lokale bestuurders die niet zwichten voor hun terreur worden op allerlei illegale manieren tegengewerkt en geterroriseerd. Strafbare feiten als mishandeling, belaging (stalking in de volksmond) en vernieling worden daarbij niet geschuwd. Dit gaat zo ver dat zij gedwongen worden hun functie neer te leggen, voordat hun termijn afloopt.
Nee, je ratelt onzin met je "kinderen worden verkracht" en allerlei andere troep. Je misbruikt het gedrag van een paar gekkies binnen de community om je eigen haat voor de gemeenschap goed te praten. Deze mensen passen niet in je eigen conservatieve wereldbeeld. Laat iedereen lekker zijn eigen leven leiden. Als jij oerconservatief wil zijn doe je dat toch lekker. Dat je naar de moskee of kerk gaat hebben hun niks mee te maken. Weet niet waarom veel conservatieve mensen dan weer de rechten van mensen die anders als hun denken willen beperken (abortus, homohuwelijk etc.). Als mensen in transitie willen gaan dan doen ze dat toch lekker. Leef en laat leven en als je dan een regenboogvlag ziet of een kruis op een gebouw, leer ermee leven.
  maandag 18 november 2024 @ 16:26:24 #252
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215617797
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 16:24 schreef Questular het volgende:

[..]
Our children? Ik mag hopen dat jij kinderloos bent.
Hij wil zich graag bemoeien met kinderen van anderen schijnbaar....
  maandag 18 november 2024 @ 16:28:49 #253
319979 Fok-it
All is well
pi_215617812
Dat is zo fantastisch inderdaad

Dat het gros van die 'onze kinderen!!' schreeuwers, of het nou bij Sinterklaas of LGBTQ of wat dan ook is, zelf geen kinderen heeft

Een tegenstrijdigheid die ze waarschijnlijk niet zullen begrijpen helaas.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215617835
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 14:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je voorbeeld slaat lekker de plank mis zeg. Definities zouden inderdaad idealiter eenduidig zijn en geaccepteerd door eenieder, en dus ook gebruikt cf de definitie.

Maar bovenstaande is niet altijd van toepassing. En soms zijn zaken behoorlijk subjectief.
Neem de definities links en rechts daar heeft iedereen hele eigen ideeën bij. Of Woke, of de betekenis van de LGBHIT vlag / woke vlag.

Als associaties niet overeenkomen met een bepaalde definitie dan past die definitie niet bij wat men ziet.
Je geeft dus eigenlijk een bevestiging van mijn punt.
Sommige objectieve zaken worden subjectief gemaakt omdat het lekker binnen een bepaald narratief past en dat is wel zo gemakkelijk als je voor jezelf besloten hebt om te gaan haten op een bepaalde ideologie.

Voorbeeld: Woke.
Het oorspronkelijke idee achter het concept woke; bewust zijn van ongelijkheden in de maatschappij waardoor sommige groepen bevooroordeeld en andere groepen benadeeld worden. Echter is de term woke nu volledig gekaapt door mensen die alles dat enigszins links/progressief is bestempelen als woke. Ik las dat linkin park nu een vrouwelijke zangeres heeft en de eerste comment bij dat artikel was 'woke park' :') .

Erg lekker natuurlijk voor mensen die minder met het progressieve gedachtegoed hebben. Bevalt het je niet? Hoppa, gewoon de stempel 'woke' erop plakken en je bent klaar.

Dit is natuurlijk compleet idioot en zet de deur open voor polarisatie en een hij vs wij samenleving. En mensen aan de andere kant van het spectrum doen dit natuurlijk ook.

Mijn punt blijft: als we allemaal zelf gaan bepalen waar iets voor staat wordt het heel makkelijk om nuance uit het raam te gooien en lekker kortzichtig op alles te gaan haten.
pi_215617837
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 16:25 schreef Momo het volgende:
Weet niet waarom veel conservatieve mensen dan weer de rechten van mensen die anders als hun denken willen beperken (abortus, homohuwelijk etc.)
Het gaat om kinderen die hun lijf onder het mom van geneeskunde permanent mutileren.
Het gaat om de waanzin om mannen tegen vrouwen laten sporten, competitie vervalsing, afpakken van vrijheden van vrouwen in dat opzicht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215617841
quote:
Als mensen in transitie willen gaan dan doen ze dat toch lekker. Leef en laat leven en als je dan een regenboogvlag ziet of een kruis op een gebouw, leer ermee leven.
Wanneer is iemand gewoon een beetje geestesziek en dient deze in bescherming genomen te worden?
Als staat aan dergelijke mutilerende handelingen meewerken is dat niet ziek?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215617865
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 16:31 schreef Intint het volgende:
Sommige objectieve zaken worden subjectief gemaakt omdat het lekker binnen een bepaald narratief past en dat is wel zo gemakkelijk als je voor jezelf besloten hebt om te gaan haten op een bepaalde ideologie.
_O-
Jezus, draai het nog harder om.

quote:
Voorbeeld: Woke.
Het oorspronkelijke idee achter het concept woke; bewust zijn van ongelijkheden in de maatschappij waardoor sommige groepen bevooroordeeld en andere groepen benadeeld worden. Echter is de term woke nu volledig gekaapt door mensen die alles dat enigszins links/progressief is bestempelen als woke. Ik las dat linkin park nu een vrouwelijke zangeres heeft en de eerste comment bij dat artikel was 'woke park' .
Niks mis mee, maar dragen de mensen die "woke"zijn niet uit.
Je legt de schuld bij framen van rechts o.i.d. terwijl de mensen die zich onder woke scharen vooral knetterkrankjorum zijn.

quote:
Erg lekker natuurlijk voor mensen die minder met het progressieve gedachtegoed hebben. Bevalt het je niet? Hoppa, gewoon de stempel 'woke' erop plakken en je bent klaar.

Daar gaat het echt niet over.
quote:
Dit is natuurlijk compleet idioot en zet de deur open voor polarisatie en een hij vs wij samenleving. En mensen aan de andere kant van het spectrum doen dit natuurlijk ook.
Het houdt wel een beetje op als men zaken als geslacht ter discussie gaan stellen, zaken die biologisch bepaald zijn.

quote:
Mijn punt blijft: als we allemaal zelf gaan bepalen waar iets voor staat wordt het heel makkelijk om nuance uit het raam te gooien en lekker kortzichtig op alles te gaan haten.
Woke wordt ook gewoon gebruikt om een groepering aan te duiden, en waar die in de praktijk voor lijken te staan is een subjectieve zaak.

Kun je doen alsof die groepering ergens anders voor staat dan mijn ogen mij vertellen maar dan hecht ik toch meer belang aan het bewijs dat mij toekomt dan de wens van een of andere ambtenaar over hoe mensen het zouden moeten zien.
  Moderator maandag 18 november 2024 @ 16:38:31 #258
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_215617867
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 16:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het gaat om kinderen die hun lijf onder het mom van geneeskunde permanent mutileren.
Het gaat om de waanzin om mannen tegen vrouwen laten sporten, competitie vervalsing, afpakken van vrijheden van vrouwen in dat opzicht.
Want als Karel van 11 die verderop woont op een dag vindt dat hij als meisje door leven wil gaan, gaat hij met papa en mama naar de kliniek op de hoek en wordt dat eventjes gefixt? Zonder onderzoek, gesprekken, psychologen, enz.

En uiteraard is dit schering en inslag, en doen tientallen kinderen dit dagelijks alsof het iets is als eventjes frikandellen broodjes halen bij de AH.
F.K.A. SuperwormJim
pi_215617868
quote:
Als mensen in transitie willen gaan dan doen ze dat toch lekker.
Mee eens. Op eigen kosten en 18+.

Ik ben niet conservatief. Niks van wat ik hier heb gepost duidt daarop. Ik ben een groot voorstander van vrijheid en rechtsorde en vindt dat zoveel mogelijk moet worden overgelaten aan burgerinitiatief. Ik ben tegen verboden want dat houdt per defintie meer overheid in. De overheid dient zich zo sober en neutraal op te stellen. Ik ben tegen verboden en overheidsbemoeienis. Daar valt het zijn wie jij wilt zijn zeker onder. Echter door experimenten uit te voeren op weerloze kinderen wordt een grens overschreden.
pi_215617871
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2024 16:38 schreef SwJ het volgende:
Want als Karel van 11 die verderop woont op een dag vindt dat hij als meisje door leven wil gaan, gaat hij met papa en mama naar de kliniek op de hoek en wordt dat eventjes gefixt? Zonder onderzoek, gesprekken, psychologen, enz.
Nee dat maakt het beter dat er op een kind wordt ingepraat dat die van het verkeerde geslacht zou zijn.

quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2024 16:38 schreef SwJ het volgende:
En uiteraard is dit schering en inslag, en doen tientallen kinderen dit dagelijks alsof het iets is als eventjes frikandellen broodjes halen bij de AH.
Gelukkig niet.
  Moderator maandag 18 november 2024 @ 16:39:40 #261
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_215617874
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 16:02 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
Dagelijks worden mensen gepest, geterroriseerd, mishandeld, worden vrouwen gekleineerd, worden vrouwenrechten geschonden, worden kinderen verkracht dankzij de inspanningen van de LGBTQ-enablers, kinderen worden genitaal verminkt, kinderen worden volgepompt met drugs- en hormooncocktails, politieke tegenstanders worden uit de weg geruimd.

(betreft misdrijven over de hele wereld, niet alleen Nederland)
Iets cursief posten betekent niet automatisch een valide punt hebben of dat het uit een betrouwbare bron komt.
F.K.A. SuperwormJim
pi_215617877
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 16:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee dat maakt het beter dat er op een kind wordt ingepraat dat die van het verkeerde geslacht zou zijn.
[..]
Gelukkig niet.
Wanneer gebeurt dat inpraten precies? Dan weet ik wanneer mijn zoontje een meisje wilt worden.
  Moderator maandag 18 november 2024 @ 16:41:03 #263
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_215617886
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 16:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
Gelukkig niet.
Kinderen worden er niet op ingepraat. Kinderen worden bewust gemaakt dat het ok is om je niet prettig te voelen in het lichaam waarin je geboren bent.
F.K.A. SuperwormJim
pi_215617887
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 16:40 schreef Questular het volgende:

[..]
Wanneer gebeurt dat inpraten precies? Dan weet ik wanneer mijn zoontje een meisje wilt worden.
onderzoek, gesprekken, psychologen, enz.
pi_215617888
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2024 16:41 schreef SwJ het volgende:

[..]
Kinderen worden er niet op ingepraat. Kinderen worden bewust gemaakt dat het ok is om je niet prettig te voelen in het lichaam waarin je geboren bent.
8)7
  Moderator maandag 18 november 2024 @ 16:41:42 #266
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_215617890
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2024 16:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
8)7
Goed argument.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator maandag 18 november 2024 @ 16:42:55 #267
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_215617897
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 16:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hoe denk jij te weten dat psychologen op kinderen inpraten een geslachtsverandering te ondergaan? Jij bent bij die gesprekken?
F.K.A. SuperwormJim
pi_215617898
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2024 16:41 schreef SwJ het volgende:

[..]
Goed argument.
Ik kan het best uitspellen voor je:

Je lijkt knettergek, je praat over kinderen die worden aangepraat dat wat jij zegt doodnormaal is, dan gaan ze het nog geloven ook, en dan, misschien krijgen ze er later spijt van, misschien niet, misschien blijven ze in cognitieve dissonantie zitten of negeren ze het de rest van hun leven, of niet en plegen ze zelfmoord vanwege die immense fout ide ze hebben gemaakt.

En je praat dan over kinderen.
pi_215617904
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2024 16:42 schreef SwJ het volgende:

[..]
Hoe denk jij te weten dat psychologen op kinderen inpraten een geslachtsverandering te ondergaan? Jij bent bij die gesprekken?
quote:
Kinderen worden bewust gemaakt dat het ok is om je niet prettig te voelen in het lichaam waarin je geboren bent.
Zei een betrouwbare bron.
pi_215617916
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 16:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ow dus eigenlijk nauwelijks. Duidelijk.
  Moderator maandag 18 november 2024 @ 16:45:45 #271
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_215617920
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 16:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je lijkt knettergek, je praat over kinderen die worden aangepraat dat wat jij zegt doodnormaal is, dan gaan ze het nog geloven ook, en dan, misschien krijgen ze er later spijt van, misschien niet, misschien blijven ze in cognitieve dissonantie zitten of negeren ze het de rest van hun leven, of niet en plegen ze zelfmoord vanwege die immense fout ide ze hebben gemaakt.

Nogmaals: kinderen wordt niets aangepraat. Kinderen worden bewust gemaakt dat het ok is om gevoelens te hebben voor het andere geslachts, dat het ok is als je je niet prettig voelt met je lichaam, dat je dan niet hoeft te denken dat er iets mis is met je en je je er voor moet schamen.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator maandag 18 november 2024 @ 16:46:28 #272
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_215617924
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 16:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
Zei een betrouwbare bron.
Ik heb het niet over gesprekken van psychologen. Jij wel. Je vergelijkt appels met peren om een punt te maken.
F.K.A. SuperwormJim
pi_215617929
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 16:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben een pragmatist. Als zij hun eigen kinderen misvormen, het zij zo. Natuurlijke selectie (en vrijheid ;) ).

Het probleem is, is dat zij verwarde kinderen van normale, geestelijke gezonde ouders dreigen af te pakken als zij zich niet conformeren met het LGBTQI-extremistisch gedachtengoed.
  maandag 18 november 2024 @ 16:47:07 #274
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215617930
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 16:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wanneer is iemand gewoon een beetje geestesziek en dient deze in bescherming genomen te worden?
Als staat aan dergelijke mutilerende handelingen meewerken is dat niet ziek?
En de behandeling voor iemand met genderdysforie kan nooit een transitie naar een ander geslacht zijn? Een goede assessment hoort bij het proces, dat zit er ook gewoon bij en een proces duurt jaren. Waarom doe je alsof ze na 1 week de penis eraf halen? En waarom is een operatie zodat iemand zich beter voelt in zijn lichaam en mutilatie en ziek? Dat is iets wat jij er in je hoofd van hebt gemaakt omdat je er niks bij voor kan stellen.
pi_215617931
Er zijn nogal wat indicaties dat het geslachtsveranderen een grote hype is, aangepraat dus, niet door alleen psychologen, maar de figuren die daar zitten zullen écht wel een bias hebben dat ze goed bezig zijn. Hou toch op dat ik een extreme rode vlag plaats bij die psychologen. Daarnaast is er weleens nieuws naar buiten gekomen over "Dutch protocol" dat het allemaal te wensen laat, dan heb je nog verschillende vormen van bias in het bestaande onderzoek, waarin 75% van de deelnemers geen reactie meer achterlaat, die mensen zijn of overleden aan zelfmoord of dermate ongelukkig dat ze er nooit meer wat mee te maken willen hebben.

Maar de achterblijvers zijn vast heel gelukkig, zonder seksleven, met een misvormt lijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')