abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 november 2024 @ 11:10:11 #226
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_215615376
Ah yes de welbekende ik ben tegen LGHBTIQ+, want vrouwenrechten! Ga weg man :') Je kunt niet voor gelijkwaardigheid van vrouwen zijn en gelijkertijd tegen gelijkwaardigheid van LGHBTIQ+ gemeenschap zijn. En dan ook nog eens een paar uitzonderingsgevallen opnoemen zoals sport om gelijk alles onmogelijk te maken :')

Daarnaast staat feminisme wel voor gelijkwaardigheid:dezelfde rechten en plichten voor alle genders en seksen. Binnen feminisme gaat het niet alleen over meer rechten voor de vrouw, maar ook voor rechten van de man zoals geboorteverlof. En de praktische uitwerking van het feminisme is dat er als eerste de nadruk wordt gelegd om het verkrijgen van meer rechten voor de vrouw zodat er inderdaad meer gelijkwaardigheid is.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_215615420
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah yes de welbekende ik ben tegen LGHBTIQ+, want vrouwenrechten! Ga weg man :') Je kunt niet voor gelijkwaardigheid van vrouwen zijn en gelijkertijd tegen gelijkwaardigheid van LGHBTIQ+ gemeenschap zijn. En dan ook nog eens een paar uitzonderingsgevallen opnoemen zoals sport om gelijk alles onmogelijk te maken :')

Daarnaast staat feminisme wel voor gelijkwaardigheid:dezelfde rechten en plichten voor alle genders en seksen. Binnen feminisme gaat het niet alleen over meer rechten voor de vrouw, maar ook voor rechten van de man zoals geboorteverlof. En de praktische uitwerking van het feminisme is dat er als eerste de nadruk wordt gelegd om het verkrijgen van meer rechten voor de vrouw zodat er inderdaad meer gelijkwaardigheid is.
Kan iemand me uitleggen waarom je niet voor gelijkwaardigheid zou zijn voor alle mensen?
pi_215615562
Het is typerend hoe de voorstanders van deze extremistische ideologie proberen te misleiden en de handen in onschuld wassen.

Dagelijks worden mensen gepest, geterroriseerd, mishandeld, worden vrouwen gekleineerd, worden vrouwenrechten geschonden, worden kinderen verkracht dankzij de inspanningen van de LGBTQ-enablers, kinderen worden genitaal verminkt, kinderen worden volgepompt met drugs- en hormooncocktails, politieke tegenstanders worden uit de weg geruimd. De meerdere moordaanslagen op de leider van de Vrije Wereld zijn een kraakhelder voorbeeld van waartoe deze extremisten in staat zijn. Dit moet ophouden. Vrijheid en gezond verstand zullen zegevieren.

Wat zou je er van vinden als een Islamitische extremist zou rondlopen in Nederland met de vlag van de Taliban op zijn rug, zou beweren dat hij gewoon zijn geloof belijdt en voor een inclusieve samenleving is. En van ons zou verwachten dat wij alle overige aanwijzingen op zijn extremisme zouden moeten negeren. _O- _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door PrivacyKoning op 18-11-2024 11:44:33 ]
  maandag 18 november 2024 @ 11:35:48 #229
319979 Fok-it
All is well
pi_215615582
Ik zou maar een doorverwijzing naar de ggz vragen als ik jou was.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215616027
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 10:50 schreef ludovico het volgende:

Tjah ik vind het een woke vlag, het wordt steeds gekker met de 300 genders accepteren en queers for palestine achtige bullcrap wat met die vlag wordt geassocieerd. De associatie is voor mij veel meer "totaal van het padje" dan wat anders.

Mooi. Je geeft dus toe dat het vooral aan jezelf ligt dat je er zo een emotionele op krijgt. Dan kunnen we weer verder.
pi_215616167
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 10:28 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
De Nederlandse wet voorziet prima in de rechten van homo's en lesbiennes. Er is geen reden om het symbool van haat en extremisme overal in Nederland tentoon te stellen. De woke ideologie is net zo walgelijk als het kwaadaardig is. Mensen dienen zich daar bewust van te zijn en de Nederlandse overheid dient zich weer in te zetten voor de Nederlanders, alle Nederlanders. De Nederlandse overheid dient zich neutraal op te stellen en alle schijn van totalitarisme te vermijden.

Dit is de enige vlag die op Nederlandse overheidsgebouwen hoort te wapperen.

[ afbeelding ]
Jij verzint dat het een symbool van haat is, en bindt daar een consequentie aan.

Tja, het blijft jouw verzinsel.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215616356
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 12:29 schreef Intint het volgende:

[..]
Mooi. Je geeft dus toe dat het vooral aan jezelf ligt dat je er zo een emotionele op krijgt. Dan kunnen we weer verder.
Want mijn opinie zou inferieur zijn aan de jouwe, ofzo? Het ligt vooral aan jouzelf dat jij er géén associaties aan verbind met ideologie.

Net zo erg dat het aan mijzelf ligt dat ik zaken met elkaar kan associëren, dat is toch een beetje een basisvorm van intelligentie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215616553
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2024 12:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij verzint dat het een symbool van haat is, en bindt daar een consequentie aan.

Tja, het blijft jouw verzinsel.
Nee, ik constateer dat mensen die andermans vrijheden beperken en strafbare feiten plegen zich achter dit extremistische symbool scharen. Daaruit trek ik een conclusie. En die conclusie is dat dit symbool extremisme en haat aanwakkert.

Mensen die andermans vrijheden beperken en strafbare feiten plegen en minderheden in elkaar slaan en moskeeën in brand steken, scharen zich achter hakenkruizen. Voor hen geldt hetzelfde.

Mensen die andermans vrijheden beperken en strafbare feiten plegen en willekeurige homoseksuele Nederlanders in elkaar slaan, scharen zich achter verdraaide interpretaties van hun religie. Voor hen geldt hetzelfde.

Extremisme kan en mag niet in Nederland.

De Nederlandse vlag is het enige symbool dat iedere Nederlander vertegenwoordigt en zijn of haar rechten beschermt. Alle Nederlanders verdienen bescherming van de staat om te zijn wie zij willen zijn., ongeacht godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht, handicap en seksuele gerichtheid. De LGTBTF!++ vlag ondermijnt die gedachte.

pi_215616558
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 13:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Want mijn opinie zou inferieur zijn aan de jouwe, ofzo?
Nee. Dat zeg ik niet dus wederom speculeer je weer wat. Lijkt een patroon bij je te zijn.

quote:
Het ligt vooral aan jouzelf dat jij er géén associaties aan verbind met ideologie.
Ja, ik associeer een vlag gewoon met waar deze voor staat. Zo associeer ik de Nederlandse vlag met het land Nederland en de regenboogvlak met de LGTBQ+ gemeenschap. Nu ben ik ook iemand die zich niet echt laat leiden door onderbuikgevoelens maar goed. Dat moet iedereen zelf weten.

quote:
Net zo erg dat het aan mijzelf ligt dat ik zaken met elkaar kan associëren, dat is toch een beetje een basisvorm van intelligentie.
Tja, ik kan ook dingen gaan associëren met elkaar door alles wat enigszins uit dezelfde hoek komt op dezelfde hoop te gooien maar dat is nogal zwart-wit. Zwart-wit denken is inderdaad een basisvorm van intelligentie. Wat dat betreft plaatst ik mezelf toch wel wat hoger dan basisintelligentie dus misschien had je toch gelijk. :)
pi_215616585
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 13:34 schreef Intint het volgende:
Nee. Dat zeg ik niet dus wederom speculeer je weer wat. Lijkt een patroon bij je te zijn.
Waar zou die speculatie nou vandaan komen?
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 12:29 schreef Intint het volgende:
Ik lees hier tussen de regels door toch wel wat neerkijken. Maar zo bedoel je het niet? Dus het ligt ook niet aan mij? Maar ik heb gewoon een andere opvatting? Waarom heb je het dan over "aan jezelf liggen" daar zit een waardeoordeel in.

En dan reageren dat ik aan het speculeren ben, je bent de taal wel machtig?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215616591
quote:
Ja, ik associeer een vlag gewoon met waar deze voor staat. Zo associeer ik de Nederlandse vlag met het land Nederland en de regenboogvlak met de LGTBQ+ gemeenschap. Nu ben ik ook iemand die zich niet echt laat leiden door onderbuikgevoelens maar goed. Dat moet iedereen zelf weten.
Ok leuk, en wie dicteert dat? Je leeft nogal onbewust.
En dan weer denigrerend praten "onderbuik gevoelens." Maar zelf zo auto-pilot leven dat iedereen je vanalles wijs kan maken met maar de juiste autoriteit.

"The Party told you to reject the evidence of your eyes and ears. It was their final, most essential command."
pi_215616615
quote:
Tja, ik kan ook dingen gaan associëren met elkaar door alles wat enigszins uit dezelfde hoek komt op dezelfde hoop te gooien maar dat is nogal zwart-wit. Zwart-wit denken is inderdaad een basisvorm van intelligentie. Wat dat betreft plaatst ik mezelf toch wel wat hoger dan basisintelligentie dus misschien had je toch gelijk.
Zaken interpreteren en in compleetheid in samenhang beschouwen is zwart-wit en slaafs een willekeurige definitie volgen en feitelijke omstandigheden negeren is kleurrijk.

Je lijkt wel een figuur uit een bepaald boek.
Altijd maar weer opportuun naar de eigen ideologie lullen, al moet al het bewijs ervoor wijken "want definitie."
pi_215616618
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 13:34 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
Nee, ik constateer dat mensen die andermans vrijheden beperken en strafbare feiten plegen zich achter dit extremistische symbool scharen. Daaruit trek ik een conclusie. En die conclusie is dat dit symbool extremisme en haat aanwakkert.

[ afbeelding ]
Hoe worden jouw vrijheden beperkt door de lhbtq'ers?
pi_215616676
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 13:34 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
Nee, ik constateer dat mensen die andermans vrijheden beperken
Welke vrijheid wordt beperkt?

quote:
en strafbare feiten plegen
Zoals?
quote:
zich achter dit extremistische symbool scharen. Daaruit trek ik een conclusie. En die conclusie is dat dit symbool extremisme en haat aanwakkert.
Maar wat is precies de basis dan?

quote:
Mensen die andermans vrijheden beperken en strafbare feiten plegen en minderheden in elkaar slaan en moskeeën in brand steken, scharen zich achter hakenkruizen. Voor hen geldt hetzelfde.
Dus je stelt de progress vlag gelijk aan de nazi vlag.

Bijzonder...

quote:
Mensen die andermans vrijheden beperken en strafbare feiten plegen en willekeurige homoseksuele Nederlanders in elkaar slaan, scharen zich achter verdraaide interpretaties van hun religie. Voor hen geldt hetzelfde.

Extremisme kan en mag niet in Nederland.
Ik vind dat je dit zelf in het extreme trekt.

En ik verwacht bovendien niet dat je bijvoorbeeld elke christen het aanrekent wat een bepaald individu die mogelijk tot die groep hoort gedaan heeft.

quote:
[ afbeelding ]

De Nederlandse vlag is het enige symbool dat iedere Nederlander vertegenwoordigt en zijn of haar rechten beschermt.
Maar die mag dus ook niet.

Want die vlag vertegenwoordigt iedereen die je hierboven hebt vermeld.

quote:
Alle Nederlanders verdienen bescherming van de staat om te zijn wie zij willen zijn., ongeacht godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht, handicap en seksuele gerichtheid. De LGTBTF!++ vlag ondermijnt die gedachte.
Op welke wijze ondermijnt die vlag dat?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215616696
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2024 13:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Hoe worden jouw vrijheden beperkt door de lhbtq'ers?
Mijn persoonlijke vrijheden worden niet beperkt door de hordes taxichauffeurs die massaal strafbare feiten pleegden in Amsterdam toen Maccabi Tel Aviv op bezoek was. Mijn persoonlijke vrijheden worden niet geschonden als homos bespuugd en in elkaar geslagen worden in het nachtleven. Dat betekent dat ik het moet negeren en accepteren? Het getuigt van weinig inzicht en misleiding door dit als een argument proberen aan te voeren.

Mijn persoonlijke vrijheden worden niet direct beperkt, dat sluit niet uit dat het een extremistische, gewelddadige groep mensen vertegenwoordigt die erop uit zijn andermans rechten te beperken.

Door onwetend te doen en te ontkennen, betekent niet dat er een scala aan strafbare feiten wereldwijd niet zijn gepleegd door leden van deze sekte.

[ Bericht 0% gewijzigd door PrivacyKoning op 18-11-2024 13:56:27 ]
pi_215616907
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 13:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zaken interpreteren en in compleetheid in samenhang beschouwen is zwart-wit en slaafs een willekeurige definitie volgen en feitelijke omstandigheden negeren is kleurrijk.

Je lijkt wel een figuur uit een bepaald boek.
Altijd maar weer opportuun naar de eigen ideologie lullen, al moet al het bewijs ervoor wijken "want definitie."
Prima. Dan draaien we het eens om. Ik vind jou klinken als een narcist.

'Hoezo dat? Weet jij uberhaupt wel wat een narcist is dan?'

Ik ben van mening dat dat niet relevant is. Dat is immers maar een definitie en ik vind mijn eigen associaties belangrijker.
pi_215616999
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 14:12 schreef Intint het volgende:

[..]
Prima. Dan draaien we het eens om. Ik vind jou klinken als een narcist.

'Hoezo dat? Weet jij uberhaupt wel wat een narcist is dan?'

Ik ben van mening dat dat niet relevant is. Dat is immers maar een definitie en ik vind mijn eigen associaties belangrijker.
Je voorbeeld slaat lekker de plank mis zeg. Definities zouden inderdaad idealiter eenduidig zijn en geaccepteerd door eenieder, en dus ook gebruikt cf de definitie.

Maar bovenstaande is niet altijd van toepassing. En soms zijn zaken behoorlijk subjectief.
Neem de definities links en rechts daar heeft iedereen hele eigen ideeën bij. Of Woke, of de betekenis van de LGBHIT vlag / woke vlag.

Als associaties niet overeenkomen met een bepaalde definitie dan past die definitie niet bij wat men ziet.
pi_215617029
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 11:32 schreef PrivacyKoning het volgende:
Het is typerend hoe de voorstanders van deze extremistische ideologie proberen te misleiden en de handen in onschuld wassen.

Dagelijks worden mensen gepest, geterroriseerd, mishandeld, worden vrouwen gekleineerd, worden vrouwenrechten geschonden, worden kinderen verkracht dankzij de inspanningen van de LGBTQ-enablers, kinderen worden genitaal verminkt, kinderen worden volgepompt met drugs- en hormooncocktails, politieke tegenstanders worden uit de weg geruimd. De meerdere moordaanslagen op de leider van de Vrije Wereld zijn een kraakhelder voorbeeld van waartoe deze extremisten in staat zijn. Dit moet ophouden. Vrijheid en gezond verstand zullen zegevieren.

Wat zou je er van vinden als een Islamitische extremist zou rondlopen in Nederland met de vlag van de Taliban op zijn rug, zou beweren dat hij gewoon zijn geloof belijdt en voor een inclusieve samenleving is. En van ons zou verwachten dat wij alle overige aanwijzingen op zijn extremisme zouden moeten negeren. _O- _O-
Dit post je onder je kloonaccount omdat?
pi_215617582
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 13:50 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
Mijn persoonlijke vrijheden worden niet beperkt door de hordes taxichauffeurs die massaal strafbare feiten pleegden in Amsterdam toen Maccabi Tel Aviv op bezoek was. Mijn persoonlijke vrijheden worden niet geschonden als homos bespuugd en in elkaar geslagen worden in het nachtleven. Dat betekent dat ik het moet negeren en accepteren? Het getuigt van weinig inzicht en misleiding door dit als een argument proberen aan te voeren.

Mijn persoonlijke vrijheden worden niet direct beperkt, dat sluit niet uit dat het een extremistische, gewelddadige groep mensen vertegenwoordigt die erop uit zijn andermans rechten te beperken.

Door onwetend te doen en te ontkennen, betekent niet dat er een scala aan strafbare feiten wereldwijd niet zijn gepleegd door leden van deze sekte.
Veel blabla en onzinnige vergelijkingen.
Maar uiteindelijk ben je dus boos over een scala aan niet gepleegde misdrijven.

:')

Vertel, welke niet gepleegde misdrijven vind je het ergst
  maandag 18 november 2024 @ 15:52:32 #245
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215617596
Mimimimi andere mensen doen met hun eigen leven wat ze willen
pi_215617666
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2024 15:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Veel blabla en onzinnige vergelijkingen.
Maar uiteindelijk ben je dus boos over een scala aan niet gepleegde misdrijven.

:')

Vertel, welke niet gepleegde misdrijven vind je het ergst
Dagelijks worden mensen gepest, geterroriseerd, mishandeld, worden vrouwen gekleineerd, worden vrouwenrechten geschonden, worden kinderen verkracht dankzij de inspanningen van de LGBTQ-enablers, kinderen worden genitaal verminkt, kinderen worden volgepompt met drugs- en hormooncocktails, politieke tegenstanders worden uit de weg geruimd.

(betreft misdrijven over de hele wereld, niet alleen Nederland)
  maandag 18 november 2024 @ 16:04:05 #247
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215617675
Achja welke politieke tegenstanders zijn dan uit de weggeruimd?
pi_215617703
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2024 16:04 schreef Momo het volgende:
Achja welke politieke tegenstanders zijn dan uit de weggeruimd?
Met de rest ben je het eens? ^O^

Het is modus operandi van de LGBTQI-maffia in Amerika om op lokaal niveau de politiek te beïnvloeden. Lokale bestuurders, politieke tegenstanders, die niet zwichten voor hun terreur worden op allerlei illegale manieren tegengewerkt en geterroriseerd. Strafbare feiten als mishandeling, belaging (stalking in de volksmond) en vernieling worden daarbij niet geschuwd. Dit gaat zo ver dat zij gedwongen worden hun functie neer te leggen, voordat hun termijn afloopt.

-edit-

Dit is letterlijke na 1 minuut googlen een voorbeeld waaraan andersdenkenden worden onderworpen door deze sectanten. De dader benadrukt daarbij dat hij handelt met een extremistisch motief:

quote:
A man who identifies as female has been indicted on 14 felony counts after reportedly threatening to rape girls in public restrooms over "transphobia," as well as commit a school shooting and kill children "on behalf" of the transgender community.
https://www.breitbart.com(...)-kill-rape-children/

[ Bericht 2% gewijzigd door PrivacyKoning op 18-11-2024 16:28:16 ]
pi_215617740
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 13:57 schreef Viesdik het volgende:

[..]
De regenboogvlag staat voor mij gelijk aan het normaliseren van abnormaliteit.
Het is schadelijk voor mensen die te maken hebben met genderdysforie.
Dit resulteert in een toename aan zelfdoding onder jongeren.
Vooral minderjarigen worden aangemoedigd, net zoals de Hitlerjugend werd aangemoedigd.
Kinderen zijn mentaal nog niet in staat om de complexiteit van hun keuzes te bevatten, met alle consequenties van dien.
Het is een correlatie dat je hebt bij het uitdragen van bepaalde symbolen. Je probeert een bevolking of een groep mensen met politieke middelen achter je te krijgen met alle gevolgen van dien.
Goed verwoord. Hele valide punten. ^O^

pi_215617786
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 16:16 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
Goed verwoord. Hele valide punten. ^O^

[ afbeelding ]
Our children? Ik mag hopen dat jij kinderloos bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')