quote:Op zondag 10 november 2024 13:45 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Kijk damens en heren, een kastzionist.
We moeten niet dingen normaal gaan vinden die niet normaal zijn.quote:Op zondag 10 november 2024 13:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen, maar niet iedereen boeit het als een vlag verbrand wordt. De meeste Nederlanders halen hier hun schouders over op.
Boeiend dat er een Nederlandse vlag in Israël wordt verbrand.quote:Op zondag 10 november 2024 13:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We moeten niet dingen normaal gaan vinden die niet normaal zijn.
Wederom jouw woorden. Ik distantiëer me met klem van deze door jou gebezigde woorden "Als hunnie Arabisch spreken dan mag ik deportaties plannen".quote:Op zondag 10 november 2024 13:40 schreef moby_jones het volgende:
[..]
"Als hunnie Arabisch spreken dan mag ik deportaties plannen"
Niemand heeft het over 'normaal vinden'. Je hoeft je er ook niet druk over te maken. Of om die reden mensen uit een bepaald land in elkaar gaan meppen.quote:Op zondag 10 november 2024 13:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We moeten niet dingen normaal gaan vinden die niet normaal zijn.
Ik vind altijd mooi dat door EU wetgeving die vlaggen niet zomaar in brand te steken zijn.quote:Op zondag 10 november 2024 13:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Boeiend dat er een Nederlandse vlag in Israël wordt verbrand.
Ik vind dat minder kwetsend dan zingen over scholen in Gaza waar geen kinderen meer zijn.
Hier gaan ook regelmatig Israëlische vlaggen de fik in.
akkoord.quote:Op zondag 10 november 2024 13:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Niemand heeft het over 'normaal vinden'. Je hoeft je er ook niet druk over te maken. Of om die reden mensen uit een bepaald land in elkaar gaan meppen.
Uitstekend nieuws, dit is een extreemlinkse activist met verwerpelijke standpunten. Het is dan ook veelzeggend dat zo'n figuur een van de kopstukken is binnen de pro-Palestijnse demonstraties.quote:Op zondag 10 november 2024 13:48 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Beroepsactivist Frank van der Linde krijgt nul op het rekest.
Sraf? Ze mogen een kopje thee drinken met Femke Halalsema.quote:Op zondag 10 november 2024 12:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat voor straf staat er eigenlijk op het negeren van een demonstratieverbod?
Nadat er een nacht gejaagd is op Joden alsnog protesten voor Palestina, dit soort Hamas leden kunnen we missen als kiespijn.quote:Op zondag 10 november 2024 13:41 schreef MissButterflyy het volgende:
‘Ik ga wel even op de dam kijken’
En
‘Wat de andere demonstranten gaan doen weet ik niet ‘ zegt genoeg.
Dikke kans dat het een onrustige middag wordt op de Dam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |