Ik had gister rocky road, lekker maar echt mega zoetquote:
15 keer tanden gepoetst daarnaquote:Op zondag 10 november 2024 10:14 schreef JustinK het volgende:
Nog nooit op, maar ziet er idd erg zoet uit
Neequote:
Ik wil ookquote:Op zondag 10 november 2024 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu heb ik ook zin in taart
Zo maar een pannenkoek eten
Ik heb nog een hele stapelquote:
Het gaat wel. Had wat langer willen slapen, dus de dag maar heel rustig opstarten.quote:Op zondag 10 november 2024 10:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker, lekker, met jou dan? Nog last van geschreeuw en gehuil gehad?
Ja precies, lekker rustig aan. Het is tenslotte lazy Sundayquote:Op zondag 10 november 2024 10:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat wel. Had wat langer willen slapen, dus de dag maar heel rustig opstarten.
Geen gehuil gehoord, gelukkig.
Precies. Misschien de zolder nog wat opruimen, maar verder geen gekke dingen.quote:Op zondag 10 november 2024 10:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja precies, lekker rustig aan. Het is tenslotte lazy Sunday
Oh gelukkig!
Lijkt me een goed plan.quote:Op zondag 10 november 2024 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies. Misschien de zolder nog wat opruimen, maar verder geen gekke dingen.
Mariequote:Op zondag 10 november 2024 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben vandaag Marie Antoinette. Ik heb cake als ontbijt
Je penerquote:Op zondag 10 november 2024 09:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zag wel hoe je naar mijn carrot cake
Ik wilquote:Op zondag 10 november 2024 10:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had gister rocky road, lekker maar echt mega zoet
quote:Op zondag 10 november 2024 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu heb ik ook zin in taart
Zo maar een pannenkoek eten
Welk zonnetje?quote:Op zondag 10 november 2024 10:53 schreef HappyCharly het volgende:
Zo vroeg iedereen
Zou t door t zonnetje komen?
Of bedoel je jezelf?quote:Op zondag 10 november 2024 10:53 schreef HappyCharly het volgende:
Zo vroeg iedereen
Zou t door t zonnetje komen?
Bolken ze nog een beetje?quote:
Oehquote:Op zondag 10 november 2024 11:04 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ik las taart, die heb ik voor mij nu
Appeltaart beste taartquote:Op zondag 10 november 2024 11:06 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Appel natuurlijk, die slagroom zooi vind ik niks
Gelukkig maar.quote:Op zondag 10 november 2024 10:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mwah, maar je hoort me niet klagen
Genietonquote:Op zondag 10 november 2024 11:08 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Jep en da even paar tellen in de ping
Met een mokerbij
Same.quote:Op zondag 10 november 2024 11:06 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ach, de soep en opdienen...quote:Op zondag 10 november 2024 11:09 schreef ToT het volgende:
RTL Z.
"Dit zijn de gevolgen van de uitslag van de Amerikaanse presidentsverkiezingen op de Nederlandse handel."
Krijg je eerst een heel lulverhaal over welke bedrijven allemaal handel drijven met Amerika en dan: "Amerika gaat importheffingen op alle buitenlandse producten verhogen tot 20%."
Goed verhaal, lekker kort!
Ja, die Nederlandse bedrijven zullen vast minder aan Amerika verkopen, maar wat zijn de specifieke lange termijn verwachtingen voor de Nederlandse handel dan?
Precies, maar dan heb ik zoiets van: als je niks te zeggen hebt, zeg dan niks!quote:Op zondag 10 november 2024 11:11 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ach, de soep en opdienen...
Denk dat het wel mee gaat vallen, eerst zien
Geen slagroom op je appeltaart?quote:Op zondag 10 november 2024 11:06 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Het is opquote:
Oh? Dit is nieuwe informatie voor mequote:Op zondag 10 november 2024 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zijn heel veel calorieën.
Nee, dan verknal je hemquote:
Duidelijk! Ik vind het soms lekker en soms niet, slagroom.quote:Op zondag 10 november 2024 11:24 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Nee, dan verknal je hem
Komt bij de bakker vandaan en proef je de appels beter, en anders overheerst die slagroom weer vind ik. Jij ook fijne dag amy![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |