SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2024 22:39:50 ]![]()
Allang gedoucht
[ Bericht 3% gewijzigd door Pinnenmutske op 10-11-2024 00:08:27 ]Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
ik hop alle kanten uitquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Gezellig dat je weer eens langs hopt naar DTS.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wat een top TT!!! In heel mijn leven nog nooit een betere gezien. De bedenker hiervan krijgt een plekje aan de grote tafel in de hemel wanneer hij gaat over 200 jaar en 1000 dames.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wat een top TT!!! In heel mijn leven nog nooit een betere gezien. De bedenker hiervan krijgt een plekje aan de grote tafel in de hemel wanneer hij gaat over 200 jaar en 1000 dames.![]()
![]()
Aardappel dusquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wat een top TT!!! In heel mijn leven nog nooit een betere gezien. De bedenker hiervan krijgt een plekje aan de grote tafel in de hemel wanneer hij gaat over 200 jaar en 1000 dames.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Had ik maar zoveel punten.
Ik doe mijn best.
Omg zo laat.
Alstublieft![]()
Lijkt gg welquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel een flinke koffieleut jij![]()
Oh haiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ff pissenquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wou je attenderen op een topic maar je hebt het al gevonden![]()
![]()
![]()
![]()
oh in Amerika hebben ze ook Douwe Egberts en zegels?quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee joh of heel dure geimporteerdquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
oh in Amerika hebben ze ook Douwe Egberts en zegels?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hoe kan ik anders 600 uur per maand online in DTS postenquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar waarom wilde je mij juist op dat topic willen attenderenquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wou je attenderen op een topic maar je hebt het al gevonden![]()
![]()
Post nooit daar![]()
![]()
Onmogelijkquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Offline zou knapper zijnquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kan ik anders 600 uur per maand online in DTS posten![]()
Ja. Alleen werkt blokker.com niet zo goed meerquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
oh in Amerika hebben ze ook Douwe Egberts en zegels?![]()
![]()
Niet?quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar waarom wilde je mij juist op dat topic willen attenderen
Post nooit daar![]()
![]()
En een goeie ui naast je bord om zo uit te happenquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb wel zin in Aardappelschotel nu met rookworst![]()
![]()
En een speklapjequote:Op zaterdag 9 november 2024 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
En een goeie ui naast je bord om zo uit te happen
Lach met een schone bips![]()
Omg ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 9 november 2024 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
En een goeie ui naast je bord om zo uit te happenWerewolf
duhquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neuhhhh. Hebben het over hetzelfde topic toch?![]()
ik ook niet, maar ik zag het bij nieuwe topics staan![]()
![]()
Jajaquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
duh![]()
![]()
En dan moet je aam mij denkenquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
duh![]()
![]()
Wij ALLEMAAL!quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dan moet je aam mij denken![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dan moet je aam mij denken
Nee ik wou die grap maken omdat ik je zag posten
Gaat lekker bij jullie: https://www.bndestem.nl/r(...)t-verbaasd~a5a1a833/![]()
Ja jij bent een viespeuk van mijn leeftijd. Ik spuw niet op u gewaardeerde man die ook weet.quote:Lach met een schone bips![]()
Waarom post iedereen berichten van een website die je niet kunt lezen zonder abbonementquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:16 schreef maily het volgende:
[..]
Gaat lekker bij jullie: https://www.bndestem.nl/r(...)t-verbaasd~a5a1a833/![]()
![]()
Ja. Alweer zondag. Wat vliegt de tijd.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
excuusquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom post iedereen berichten van een website die je niet kunt lezen zonder abbonement
https://www.omroepbrabant(...)lakbij-winkelcentrum![]()
Dat heb ik ook met Twitter, die Tweets op X - die kan ik nooit openen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom post iedereen berichten van een website die je niet kunt lezen zonder abbonementAutocorrect
(zelfst. naamw.)
KUT!!!quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Alweer zondag. Wat vliegt de tijd.Lach met een schone bips![]()
Dank jequote:Op zaterdag 9 november 2024 23:19 schreef maily het volgende:
[..]
excuus
![]()
Wat is er?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh das niet in de buurt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:16 schreef maily het volgende:
[..]
Gaat lekker bij jullie: https://www.bndestem.nl/r(...)t-verbaasd~a5a1a833/
Vorige week wel iemand neergestoken hier tegenover bij de Jumbo.
Wilde nog even crème fraiche halen, zag qlle hulpdiensten die richting opgaan dus Google en dacht.....mwheeeeehhh kan morgen ook wel naar de Jumbo![]()
![]()
ja die was ff geslotenquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh das niet in de buurt.
Vorige week wel iemand neergestoken hier tegenover bij de Jumbo.
Wilde nog even crème fraiche halen, zag qlle hulpdiensten die richting opgaan dus Google en dacht.....mwheeeeehhh kan morgen ook wel naar de Jumbo![]()
![]()
Het klinkt als een hele foute site.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan je premium artikelen lezen die achter betaalmuur zittenquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het klinkt als een hele foute site.![]()
Dan zal die site wel niet lang bestaan.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je premium artikelen lezen die achter betaalmuur zittenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Bestaat al ff hoorquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zal die site wel niet lang bestaan.![]()
![]()
nee hoor is gewoon site die websites archiveertquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zal die site wel niet lang bestaan.Uw ADH vitamine Worst
Ik kom ook nooit daar bij dat winkelcentrum. Te ver fietsen. Wel 8 minutenquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:19 schreef maily het volgende:
[..]
excuus
![]()
Luie donderquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit daar bij dat winkelcentrum. Te ver fietsen. Wel 8 minuten![]()
![]()
Die site is briljant.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zal die site wel niet lang bestaan.
Op BN.deStem heb ik abo gewonnen, zowel papieren krant als online voor een jaar![]()
![]()
Ik ken m niet. Dus hema, bedankt voor de tip.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met foon is 't beetje gepiel archive.ph maar via laptop dikke primaquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ken m niet. Dus hema, bedankt voor de tip.![]()
![]()
Whuuuutquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga dadalijk seizoen 2 van from aftrappen
Waaaaaaar?????
♡♡♡♡![]()
Net even gegoogled, ga het morgen een kans gevenquote:
Nu bedtijd! Beetje lezen nog. Trusten lieve allemaal.
En hou het netjes![]()
![]()
![]()
TrustTrusten!quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:32 schreef JustinK het volgende:
Ik ga aan een nieuw seizoen van slapie slapie beginnen♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Net even gegoogled, ga het morgen een kans geven
Nu bedtijd! Beetje lezen nog. Trusten lieve allemaal.
En hou het netjes![]()
![]()
![]()
![]()
[quote]Op zaterdag 9 november 2024 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Fucking forum dat mijn kwoots verkut!
[quote]
kwootverkloot![]()
![]()
Kijkt wel lekker weg met een biertje erbij.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond de oorspronkelijke film al ernstig weinig boeiend, en deze schijnt (volgens reviewers) het zelfde verhaal te zijn, maar dan minder interessant.
Maar goed; er waren ook genoeg reviewers die Deadpool & Wolverine erg matig vonden!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
het is afhankelijk ook dat er iets of iemand het archiveert geloof ikquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook voor FOK!? Kun je posts van relletjes nog lezen die hier verwijderd zijn door mods?Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij ook.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
owwwwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 10 november 2024 00:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee
Was een sketch uit Nieuw ZeerSame shit, different day
SC hopper present![]()
DE VIS LIGT OP DE BBQDE VIS LIGT OP DE BBQ
en dat is geen geheime code taalIk heb net echt een hele vis op de BBQ gelegd
![]()
![]()
Met oogjes en alquote:Op zondag 10 november 2024 00:02 schreef devzero het volgende:
DE VIS LIGT OP DE BBQDE VIS LIGT OP DE BBQ
en dat is geen geheime code taalIk heb net echt een hele vis op de BBQ gelegd
♡♡♡♡![]()
Daar is de taartquote:Op zondag 10 november 2024 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zat je verstopt in de kast? De koelkast?
Goede keuze♡♡♡♡![]()
dat kan je weer zeggen tenminstequote:Op zondag 10 november 2024 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zat je verstopt in de kast? De koelkast?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik schrok al.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn dochtertje heeft ze ook liever niet, maar ik ben redelijk goed in het vlees van het skelet afhalen als het zo van de BBQ afkomt.quote:Op zondag 10 november 2024 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je ook bang voor graatjes?![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je ook bang voor graatjes?
♡♡♡♡![]()
Gewoon een hele ruime KG vis. Met een beetje geluk kan ik daarvan 700 gram eetbaar vis van halen. 6 ruime porties dus![]()
Ik kijk nu al uit naar de vistaco's morgen![]()
![]()
Mutti kocht altijd vis vers van de markt, dus staat er standaard hele vis op tafel als er vis gegeten wordt, dus gewend om te filerenUw ADH vitamine Worst
gender mag niet meer benoemd worden tochquote:Op zondag 10 november 2024 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je schrikt als ik niet hetero zou zijn?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Niet?quote:Op zondag 10 november 2024 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gender mag niet meer benoemd worden toch♡♡♡♡![]()
Hebben jullie dat ook?
Als ik over de markt loop lijken de gebraden kippen mij te roepen: koop mij koop mijWerewolf
Jammie!quote:Op zondag 10 november 2024 00:13 schreef devzero het volgende:
Gewoon een hele ruime KG vis. Met een beetje geluk kan ik daarvan 700 gram eetbaar vis van halen. 6 ruime porties dus![]()
Ik kijk nu al uit naar de vistaco's morgen♡♡♡♡![]()
Owquote:Op zondag 10 november 2024 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is een dingetje in sommige kringen toch![]()
Sorry♡♡♡♡![]()
ik zeg niet dat ik bij dergelijke kringen hoor hequote:verre vanz elfs
Same shit, different day
SC hopper present![]()
mannenquote:Op zondag 10 november 2024 00:17 schreef Shii het volgende:
Tjonge, het zou wat zijn zeg als je op iemand valt van hetzelfde geslacht.....
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Heb je daar een probleem mee? 😉quote:Op zondag 10 november 2024 00:17 schreef Shii het volgende:
Tjonge, het zou wat zijn zeg als je op iemand valt van hetzelfde geslacht.....Werewolf
Ik ben heteroquote:Op zondag 10 november 2024 00:17 schreef Shii het volgende:
Tjonge, het zou wat zijn zeg als je op iemand valt van hetzelfde geslacht.....
Maar als ik op vrouwen zou vallen was dat ook geen geheim ofzo
♡♡♡♡![]()
Ik koop meestal visfilet, omdat ze dat alleen maar verkopen in de supermarkt (op af en toe forel na). Bij de visboer verkopen ze alleen maar hele vis (als je er om vraagt willen ze het wel fileren), maar ik koop daar eigenlijk alleen in het weekend als ik wil bbq-enquote:Op zondag 10 november 2024 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
Mutti kocht altijd vis vers van de markt, dus staat er standaard hele vis op tafel als er vis gegeten wordt, dus gewend om te fileren![]()
Heb je een vorm van seksualiteit?quote:Op zondag 10 november 2024 00:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben hetero
Maar als ik op vrouwen zou vallen was dat ook geen geheim ofzo
Uw ADH vitamine Worst
Totaal niet nee, daarom mijn opmerking met smiley.quote:Op zondag 10 november 2024 00:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heb je daar een probleem mee? 😉![]()
Ssssstquote:Op zondag 10 november 2024 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je een vorm van seksualiteit?♡♡♡♡![]()
Alle zogenaamde alpha mannen die zich ineens aangevallen voelenquote:Op zondag 10 november 2024 00:17 schreef Shii het volgende:
Tjonge, het zou wat zijn zeg als je op iemand valt van hetzelfde geslacht.....![]()
![]()
hmm hoe zou het gaan als twee van het "onzijdige geslacht" op elkaar vallenquote:Op zondag 10 november 2024 00:17 schreef Shii het volgende:
Tjonge, het zou wat zijn zeg als je op iemand valt van hetzelfde geslacht.....![]()
![]()
boem?quote:Op zondag 10 november 2024 00:22 schreef Rob het volgende:
[..]
hmm hoe zou het gaan als twee van het "onzijdige geslacht" op elkaar vallen![]()
Tja, altijd voer voor discussie, maar zolang je elkaar respecteert, wat is het probleem? Dat vraag ik me altijd af, wat kan iemand er op tegen hebben dat je verliefd bent op iemand van hetzelfde geslacht.quote:Op zondag 10 november 2024 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle zogenaamde alpha mannen die zich ineens aangevallen voelen![]()
Twisters was leuk maar sinds wanneer zoenen de vrouwelijke en mannelijke hoofdrolspelers niet meer met elkaar als alles eind goed al goed is.
We zaten er op te wachten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twisters was leuk maar sinds wanneer zoenen de vrouwelijke en mannelijke hoofdrolspelers niet meer met elkaar als alles eind goed al goed is.
We zaten er op te wachten.WTF?!? Er is een film gemaakt waarin hoofdrolspelers niet meer verliefd op elkaar worden?!?
![]()
Als het van een stapelbed is is het klats. vanaf 1ste verdieping Boem. Als het van een flat is Splatsh .quote:![]()
Dat worden ze wel volgens mij maar geen kusquote:Op zondag 10 november 2024 00:26 schreef ToT het volgende:
[..]WTF?!? Er is een film gemaakt waarin hoofdrolspelers niet meer verliefd op elkaar worden?!?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Verfrissend!quote:Op zondag 10 november 2024 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat worden ze wel volgens mij maar geen kus
Ook geen romantisch vioolmuziekje dus?![]()
![]()
Ze zegt nog tegen hem if you want something go chase it.quote:Op zondag 10 november 2024 00:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Verfrissend!
Ook geen romantisch vioolmuziekje dus?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
en dan bedoelt zij dat hij haar moet achternajagen .... en dat doet hij natuurlijk niet .....quote:Op zondag 10 november 2024 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zegt nog tegen hem if you want something go chase it.
toch? ((ik heb de film niet gezien))![]()
* DJMO gaapt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Behoorlijk kut, ff hier bolken om m'n hoofd wat rust te gunnen zodat ik straks eindelijk een keer kan slapen.quote:
En daarzo?![]()
![]()
Krijg ik een Rose Tico vibe van!quote:Op zondag 10 november 2024 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zegt nog tegen hem if you want something go chase it.![]()
![]()
We zijn het met elkaar eens! Er is geen probleem. Gewoon elkaar respecteren.quote:Op zondag 10 november 2024 00:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja, altijd voer voor discussie, maar zolang je elkaar respecteert, wat is het probleem? Dat vraag ik me altijd af, wat kan iemand er op tegen hebben dat je verliefd bent op iemand van hetzelfde geslacht.![]()
had ze die toch nog gescoord?quote:Op zondag 10 november 2024 00:33 schreef Rob het volgende:
[..]
dat is gevaarlijk als je op je bezem zit..
Vang je veel tegenwind
hoe was het vandaag @DJMO ?![]()
nice, bolken is gied voor jequote:Op zondag 10 november 2024 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Behoorlijk kut, ff hier bolken om m'n hoofd wat rust te gunnen zodat ik straks eindelijk een keer kan slapen.
En daarzo?
Hier best wel lekker eigenlijk, issues laatste maanden lijken wat beter nuSame shit, different day
SC hopper present![]()
Vis gefileerd. Geroerbakte groenen klaar. Farro (soort graan) is klaar. Nog een beetje citroensap en eten maar![]()
![]()
Jawel doet hij wel en dan pakken ze elkaar hand en einde. De originele twister had het wel.quote:Op zondag 10 november 2024 00:30 schreef maily het volgende:
[..]
en dan bedoelt zij dat hij haar moet achternajagen .... en dat doet hij natuurlijk niet .....
toch? ((ik heb de film niet gezien))They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gykkig staat die veilig in de hoek geparkeerdquote:Op zondag 10 november 2024 00:33 schreef Rob het volgende:
[..]
Vang je veel tegenwind
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Smakelijkquote:Op zondag 10 november 2024 00:34 schreef devzero het volgende:
Vis gefileerd. Geroerbakte groenen klaar. Farro (soort graan) is klaar. Nog een beetje citroensap en eten maarWerewolf
Ahhh beter man!quote:Op zondag 10 november 2024 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nice, bolken is gied voor je
Hier best wel lekker eigenlijk, issues laatste maanden lijken wat beter nu![]()
![]()
Smakelijk!quote:Op zondag 10 november 2024 00:34 schreef devzero het volgende:
Vis gefileerd. Geroerbakte groenen klaar. Farro (soort graan) is klaar. Nog een beetje citroensap en eten maar![]()
Smakelijk eten!quote:Op zondag 10 november 2024 00:34 schreef devzero het volgende:
Vis gefileerd. Geroerbakte groenen klaar. Farro (soort graan) is klaar. Nog een beetje citroensap en eten maar♡♡♡♡![]()
een aerodynamische gaapmasker nemenquote:Op zondag 10 november 2024 00:33 schreef Rob het volgende:
[..]
Vang je veel tegenwindUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 10 november 2024 00:33 schreef maily het volgende:
[..]
had ze die toch nog gescoord?
hoe was het vandaag @:DJMO ?SPOILER: niet quotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: