Hen!quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wie is 'jullie'? En ik kom nergens naartoe.
Je hebt en te maken met moslimtuig die dit al aan het voorbereiden waren en te maken met joods tuig die net zo goed op de confrontatie uit waren. Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om beide zaken te onderkennenquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:21 schreef havanagila het volgende:
Ja hoor. Tuig gaat dagen voor de supporters arriveren al afspreken om joden te meppen, maar nee hoor, dit is een reactie op gedrag van de supporters.
Dit is gewoon rein fascisme. "wij" zijn beter dan de rest, en anderen meppen we dood"
Zelfde verhaal als Gaza.
Dit is een hele rare post.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:14 schreef moby_jones het volgende:
Ik ben totaal niet rechts of zo maar nu er een Israëliër zijn been heeft gebroken na een voetbalwedstrijd is het het gewoon duidelijk dat de grondwet buitenspel moet worden gezet en links en moslims allemaal massaal in kampen moeten worden gestopt, stop het downplayen
Jawel, dat was er wel. Er zijn dan ook Joodse Israëliërs in elkaar geslagen, beroofd, in de gracht gegooid en zelfs wildvreemde voorbijgangers aangehouden, die moesten bewijzen of zij Joods waren of niet alvorens zijn verder mochten. Maar schijnbaar past dit niet in het gewenste narratief van extreemlinks.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er was alleen geen sprake van een jodenjacht.
De telegramgroepen van de Israël-hooligans waar daarvoor al opgeroepen werd om Arabieren "1 voor 1 uit te schakelen" en de "moskeeën verbranden" wordt uiteraard achterwege gelaten.
Ja, er is stoere praat vanuit beiden kanten, maar in het nieuws is maar 1 groep heilig verklaard.
Dat sowieso, maar in dit geval was 'jullie' het ongewassen activistentuig.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Als Marokkaans tuig een scheet laat is die al gelogen.
tuurlijk het zyech volkquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Leugens, het Marokko tuig had dit al dagen voor ogen.
Probeer dit eens verder te onderbouwen met steekhoudende argumenten. En daar zul je meer voor nodig hebben dan een fragment van 10 seconden uit een video, waarbij er enkele Israëlische supporters uit een tram rennen met een paar staven in hun hand. Dat vormt namelijk geen bewijs.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt en te maken met moslimtuig die dit al aan het voorbereiden waren en te maken met joods tuig die net zo goed op de confrontatie uit waren. Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om beide zaken te onderkennen
marrokanen is raar volk , terug sturen naar hun criminele koningquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:25 schreef havanagila het volgende:
En waarom worden chinezen niet opgejaagd vanwege oeigoeren, of Iranezen vanwege het doodmeppen van een onschuldig meisje...?
Drie keer raden.
Nouja als je het op het moment dat je in een ander land te gast bent vernielingen gaat aanbrengen kom je waarschijnlijk niet om gewoon gezellig met je maten een biertje te drinken in het kader van een voetbalwedstrijd. Vreemd gedrag.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Probeer dit eens verder te onderbouwen met steekhoudende argumenten. En daar zul je meer voor nodig hebben dan een fragment van 10 seconden uit een video, waarbij er enkele Israëlische supporters uit een tram rennen met een paar staven in hun hand. Dat vormt namelijk geen bewijs.
Denk je dat het maccabituig al die vuurwerkbommen pas na de wedstrijd nog snel hebben gekochtquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Probeer dit eens verder te onderbouwen met steekhoudende argumenten. En daar zul je meer voor nodig hebben dan een fragment van 10 seconden uit een video, waarbij er enkele Israëlische supporters uit een tram rennen met een paar staven in hun hand. Dat vormt namelijk geen bewijs.
Dat je met weinig mensen naar nederland komt en denkt "daar gaan we shit maken". Dat was maar deels zo. Men kwam niet voor een gevecht. Maar goed. Dit is dan hoe slecht bepaalde mensen zich hier organiseren. Te dom. Levert niets op.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt en te maken met moslimtuig die dit al aan het voorbereiden waren en te maken met joods tuig die net zo goed op de confrontatie uit waren. Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om beide zaken te onderkennen
Jij hoeft mij niet uit te schelden, ik kom er vaak genoeg en wat meer dan als dagtoerist. En de mensen die ik ken die er wonen hoor ik nooit op die manier klagen als jou.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, zonder alle respect, rot op. Wat een debiele post, ik ben dagelijks buiten, ik loop overal middenin en een of andere dagsjestoeristenmuts ziet het allemaal niet zo dus ik zal het wel mis hebben.
Die plaat, echt, niet normaal.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij hoeft mij niet uit te schelden, ik kom er vaak genoeg en wat meer dan als dagtoerist. En de mensen die ik ken die er wonen hoor ik nooit op die manier klagen als jou.
Ik heb doorgaans ook geen bivakmuts mee als ik naar het voetbal ga.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat je met weinig mensen naar nederland komt en denkt "daar gaan we shit maken". Dat was maar deels zo. Men kwam niet voor een gevecht. Maar goed. Dit is dan hoe slecht bepaalde mensen zich hier organiseren. Te dom. Levert niets op.
Als ik naar een vreemd land ga dan trek ik ook altijd staven uit de grond en bekogel ik er de plaatselijke politie met stenen, daar maak ik altijd veel vrienden mee.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In de nacht vóór de wedstrijd werden er al Joodse Israëliërs belaagd, zie hier de beelden. En in de OP staat een screenshot van een chat na die nacht waarin wordt verwezen naar 'Jodenjacht deel 2' die de volgende dag zou moeten volgen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:25 schreef moby_jones het volgende:
Zijn er screenshots van "dagen van te voren"? Alles wat ik tot nu toe gezien heb had het over "morgen gaan we X"
Dit sluit niet aan op de vorige post, de confrontatie opzoeken en dingen vernielen zijn twee verschillende dingen. En wat is er precies vernield?quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja als je het op het moment dat je in een ander land te gast bent vernielingen gaat aanbrengen kom je waarschijnlijk niet om gewoon gezellig met je maten een biertje te drinken in het kader van een voetbalwedstrijd. Vreemd gedrag.
Ik ook niet. Behalve bij VI.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb doorgaans ook geen bivakmuts mee als ik naar het voetbal ga.
Hangt af van waar je woont. Met de wolf etc.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Fatsoenlijke mensen zitten lekker in de tuin en wandelen in het bos met de hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |