Een tien! 💐quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:03 schreef Vicky het volgende:
Mijn dochter maakte gisteren haar chocolade showstuk af. Echt alles is van chocolade.
Ik ben zo trots!
[ afbeelding ]
O wauw, wat een kunstwerkquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:03 schreef Vicky het volgende:
Mijn dochter maakte gisteren haar chocolade showstuk af. Echt alles is van chocolade.
Ik ben zo trots!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:03 schreef Vicky het volgende:
Ik ben zo trots!
[ afbeelding ]
Jemig wat knap!quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:03 schreef Vicky het volgende:
Ik ben zo trots!
[ afbeelding ]
Nee, ik gok dat de rijschool daar nu naar gaat kijken, maar neem aan dat dat pas volgend jaar wordt. Liever dat ze de ruimte nemen om goed te leren rijden dan te vroeg op gaan.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:59 schreef Phaidra het volgende:
@:Troel theorie gehaald is wel heel fijn!Heeft hij ook al een datum voor praktijk?
En hoe gaat het nu met jou?
Oef, klinkt nog wel zwaar. Fijn dat je wat hulp hebt van de kinderenquote:Op woensdag 13 november 2024 10:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, ik gok dat de rijschool daar nu naar gaat kijken, maar neem aan dat dat pas volgend jaar wordt. Liever dat ze de ruimte nemen om goed te leren rijden dan te vroeg op gaan.
Gisteren was een slechte dag. Veel pijn en werd daar ook heel emotioneel van. Na de fysio maandag voor mijn schouder heb ik daar wel minder last van. Ik moet mijzelf echt gewoon dwingen om te eten en te drinken, ook al smaakt het me niet. Dat ben ik niet gewend. Verder ben ik een warhoofd. Ik liet gisteren het tosti-ijzer aanstaan (gelukkig viel het een ander op) en ik loop rustig met een afstandbediening op zak in plaats van mijn oortjesWoorden vinden kost moeite. Zal dus blij zijn als die brainfog van de narcose weg is
Op andere momenten ben ik wel helder. Ik deed gisteren open: fruitmand van mijn werk. Heb hem niet zelf aangepakt. Dus dat gaat wel goed. Gisteren heeft de jongste gekookt, morgen gaat mijn oudste aan de slag. Ze doen hun best, ook al is het soms lastig. Vandaag gaan ze allebei naar Zwolle voor de familiedag van opleiding van de oudste, dus spannend voor ze!
quote:Op woensdag 13 november 2024 10:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, ik gok dat de rijschool daar nu naar gaat kijken, maar neem aan dat dat pas volgend jaar wordt. Liever dat ze de ruimte nemen om goed te leren rijden dan te vroeg op gaan.
Gisteren was een slechte dag. Veel pijn en werd daar ook heel emotioneel van. Na de fysio maandag voor mijn schouder heb ik daar wel minder last van. Ik moet mijzelf echt gewoon dwingen om te eten en te drinken, ook al smaakt het me niet. Dat ben ik niet gewend. Verder ben ik een warhoofd. Ik liet gisteren het tosti-ijzer aanstaan (gelukkig viel het een ander op) en ik loop rustig met een afstandbediening op zak in plaats van mijn oortjesWoorden vinden kost moeite. Zal dus blij zijn als die brainfog van de narcose weg is
Op andere momenten ben ik wel helder. Ik deed gisteren open: fruitmand van mijn werk. Heb hem niet zelf aangepakt. Dus dat gaat wel goed. Gisteren heeft de jongste gekookt, morgen gaat mijn oudste aan de slag. Ze doen hun best, ook al is het soms lastig. Vandaag gaan ze allebei naar Zwolle voor de familiedag van opleiding van de oudste, dus spannend voor ze!
Schitterend!quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:03 schreef Vicky het volgende:
Ik ben zo trots!
[ afbeelding ]
Dat mag toch gewoon! Ik weet niet of je van de spelletjes op je telefoon ofzo blij wordt, maar ik wil met liefde wordfeuden ofzo hoor ;-)quote:Op woensdag 13 november 2024 13:51 schreef Troel het volgende:
Ik verveel me dus echt de pleuris
Sorry. Beetje last van mijzelf vandaag toch wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |