quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:09 schreef Quoi het volgende:
Ook zo'n game-gerelateerd dilemma. Toch altijd leuk om te zien hoe jullie dit aan zouden vliegenHerkenbaar. En dezelfde oplossing gekozen. Destijds was het een ander spel, maar hetzelfde effect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:09 schreef Quoi het volgende:
Ook zo'n game-gerelateerd dilemma. Toch altijd leuk om te zien hoe jullie dit aan zouden vliegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B wil een pc, een tv en de rest van zijn kamer een terrarium vol slangen en andere reptielen. Oh ja een capybara, dat is zijn nieuwe liefde. We houden het bij de tv.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:39 schreef Quoi het volgende:
Oh dat moment gaat er hier ook wel van komen @:Exode Hij ziet de kamer van zijn "grote broer" (in zijn woorden![]()
is zoon van vrienden, 21 jaar, thuiswonend) als GROOT voorbeeld. Type mancave![]()
In principe wil ik M. binnen die schermtijd veel vrijheid geven als ik zie dat hij dat goed handelt. Alleen de aanzuigende (of afstotende) werking op "vrienden" is gewoon een tweede.
Op de vraag wat M. ervan vindt: hij vindt het ok-ish. Heb met hem de opties doorgenomen en hij begrijpt het wel. Hij zou dan wel graag met het ene vriendje wel en andere vriendje wel willen Fortniten, maar dat gaat 'm niet worden helaas.
Oh ja, Waku Waku is inderdaad ook een favo! Hoewel ik oudste gisteren overtuigd kreeg om tequote:Op dinsdag 12 november 2024 16:01 schreef Quoi het volgende:
Waku Waku is hier favoriet![]()
M. heeft de boodschap goed overgedragen en vandaag kwam er weer een heel nieuw vriendje over de vloer. Half uur samen gegamed en nu lekker buiten voetballen. Gepaard met veel gebrul en geschreeuw, want ik hoor ze hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:25 schreef LeSage het volgende:
[..]
Oh ja, Waku Waku is inderdaad ook een favo! Hoewel ik oudste gisteren overtuigd kreeg om telezen
ipv tv kijken.
Oh mijn hart breektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Mijne ook….quote:
Poppiequote:Op dinsdag 12 november 2024 18:43 schreef LeSage het volgende:
[..]
Mijne ook….
Ik weet ook niet zo goed waarom hij dat deed. We zijn hier eigenlijk altijd open en ook wel relaxed. Denk dat hij het misschien spannend vond om te gaan vertellen of zo.
Daarom extra blij dat het gesprek daarna heel gezellig was en hij er ook echt mee kon lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |