Dat ligt er toch helemaal aan wat voor baan?quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:48 schreef exode het volgende:
[..]
22 en net begonnen met werken is wat anders dan 26, toch?
Maar goed, ik denk dat ze beter elders kunnen zoeken. Daar komen ze vast zelf wel achter.
Waarschijnlijk is dat zo, maar toch…quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat ik een miljoen voor een energiezuinige woning van 200 (!) M2 in de Randstad weinig vinddat is bizar groot.
Wie weet brengen die twee 22 jarigen een zak geld mee?quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:48 schreef exode het volgende:
[..]
22 en net begonnen met werken is wat anders dan 26, toch?
Maar goed, ik denk dat ze beter elders kunnen zoeken. Daar komen ze vast zelf wel achter.
De ouders van de kinderen uit de klas van mijn oudste, zo blijktquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:13 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat zo, maar toch…
Het is helemaal geen bijzondere woning, alleen in die nieuwbouwwijk staan er tientallen van dat soort. Wie kopen die dan? Ik ken echt niemand die dat kan betalen. En mijn vriendenkring bestaat toch gewoon uit normale werkende mensen met normale, prima verdienende banen.
Bij mijn jongste was het helemaal een cirkeltje: ons huis werd gekocht door de (gescheiden) moeder van een kind dat met hem in groep 0 gezeten had, en hun jaren 30 tweekapper van een miljoen was een jaar eerder gekocht door ouders van een klasgenoot waar hij vanaf groep 3 mee in de klas gezeten hadquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De ouders van de kinderen uit de klas van mijn oudste, zo blijktzijn mond valt open van waar zijn klasgenoten wonen en dan zijn wij niet bepaald onderbedeeld met ruim 150 m2 en een WOZ van boven de 7 ton. Geen idee hoe mensen zoveel verdienen maar ze zijn er genoeg.
Ambtenaar en net gestart als stewardes dus. Ik weet alles, want het was uitgebreide flyerquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er toch helemaal aan wat voor baan?
Je kan het proberen maar dan zou ik minimaal het dubbele vragenquote:Op zaterdag 9 november 2024 16:07 schreef exode het volgende:
Misschien als ik bel en zeg joehoe huis kopen? 570k ajb, dat ze zeggen 'das geen geld! We betalen contant'.
Ik denk dat ze vielen voor onze wildcamera, de buren hebben geen briefje gehad vertelden ze.
De hoekwoning buren of de tussenwoningburen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:07 schreef exode het volgende:
Misschien als ik bel en zeg joehoe huis kopen? 570k ajb, dat ze zeggen 'das geen geld! We betalen contant'.
Ik denk dat ze vielen voor onze wildcamera, de buren hebben geen briefje gehad vertelden ze.
Dat zou ik wel zorgwekkend vinden, als het 765.432,10 waard is, je gekscherdend zegt dat je 2 miljoen wilt en dat ze dan "ja" zeggen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:40 schreef Mushanga71 het volgende:
Volgende keer vraag ik gewoon 2 miljoen. Als ze het zo graag willen hebbenKan ik iig kopen wat ik wil, een bungalow
![]()
Mijn woonkamer is een ontzettende teringbende en ik ben getrumptBestel niet eerder pizza dan dat alles in ouwe staat is teruggebracht
Oooh, voor dat bedrag zou me dat echt niet boeienquote:Op zaterdag 9 november 2024 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou ik wel zorgwekkend vinden, als het 765.432,10 waard is, je gekscherdend zegt dat je 2 miljoen wilt en dat ze dan "ja" zeggen.
Dan is er iets met je huis dat je zelf nog niet wist
Beide.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
De hoekwoning buren of de tussenwoningburen?
Ik wist het wel! Daar zoekt die egel ook naar natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, dan ligt er misschien een schat begraven in je tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |