abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 november 2024 @ 15:13:09 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215530430
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:48 schreef exode het volgende:

[..]
22 en net begonnen met werken is wat anders dan 26, toch?

Maar goed, ik denk dat ze beter elders kunnen zoeken. Daar komen ze vast zelf wel achter.
Dat ligt er toch helemaal aan wat voor baan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215530440
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik zou eerder zeggen dat ik een miljoen voor een energiezuinige woning van 200 (!) M2 in de Randstad weinig vind :+ dat is bizar groot.
Waarschijnlijk is dat zo, maar toch…
Het is helemaal geen bijzondere woning, alleen in die nieuwbouwwijk staan er tientallen van dat soort. Wie kopen die dan? Ik ken echt niemand die dat kan betalen. En mijn vriendenkring bestaat toch gewoon uit normale werkende mensen met normale, prima verdienende banen.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  zaterdag 9 november 2024 @ 15:14:18 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215530453
Het enige wat ik ronduit stom van ze vind is dat ze zonodig een jaren 30 doorwaaiwoning willen, als ze dan toch een budget van >450.000 hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215530591
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:48 schreef exode het volgende:

[..]
22 en net begonnen met werken is wat anders dan 26, toch?

Maar goed, ik denk dat ze beter elders kunnen zoeken. Daar komen ze vast zelf wel achter.
Wie weet brengen die twee 22 jarigen een zak geld mee?
Maar, knap dat ze het proberen.

Kreeg laatst een folder in de bus dat er interesse is in mijn woning. Zou een 'marktconforme' prijs krijgen en zij zouden heel de mik verbouwen en energiezuinig maken. Jup. Dacht het niet he :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215530684
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:13 schreef SaskiaR het volgende:

[..]
Waarschijnlijk is dat zo, maar toch…
Het is helemaal geen bijzondere woning, alleen in die nieuwbouwwijk staan er tientallen van dat soort. Wie kopen die dan? Ik ken echt niemand die dat kan betalen. En mijn vriendenkring bestaat toch gewoon uit normale werkende mensen met normale, prima verdienende banen.
De ouders van de kinderen uit de klas van mijn oudste, zo blijkt :+ zijn mond valt open van waar zijn klasgenoten wonen en dan zijn wij niet bepaald onderbedeeld met ruim 150 m2 en een WOZ van boven de 7 ton. Geen idee hoe mensen zoveel verdienen maar ze zijn er genoeg.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_215530788
Ik hoop eigenlijk dat ik zo nog een huis heb. Zoon is met een vriend aan het nerfgunnen. In de woonkamer :')
If they say
  zaterdag 9 november 2024 @ 15:59:13 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215530865
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De ouders van de kinderen uit de klas van mijn oudste, zo blijkt :+ zijn mond valt open van waar zijn klasgenoten wonen en dan zijn wij niet bepaald onderbedeeld met ruim 150 m2 en een WOZ van boven de 7 ton. Geen idee hoe mensen zoveel verdienen maar ze zijn er genoeg.
Bij mijn jongste was het helemaal een cirkeltje: ons huis werd gekocht door de (gescheiden) moeder van een kind dat met hem in groep 0 gezeten had, en hun jaren 30 tweekapper van een miljoen was een jaar eerder gekocht door ouders van een klasgenoot waar hij vanaf groep 3 mee in de klas gezeten had :')
Anyway, ik had al die moeders al in mijn telefoon dus :D
Toevallig hadden die twee kinderen nou net weer niet bij elkaar in de klas gezeten, maar oudere broers weer wel, dus de dames kenden elkaar ook.
Ik wist trouwens dat degene die ons huis kocht een huis in de wijk zocht omdat ik regelmatig met haar schoonzus samen naar school fietste, die om de hoek woonde en de kinderen ook op dezelfde school had zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215530897
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:13 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat ligt er toch helemaal aan wat voor baan?
Ambtenaar en net gestart als stewardes dus. Ik weet alles, want het was uitgebreide flyer :) afgelopen zomer afgestudeerd beide.

En ons huis geen doorwaaiwoning noemen he, label A ;)
pi_215530942
Misschien als ik bel en zeg joehoe huis kopen? 570k ajb, dat ze zeggen 'das geen geld! We betalen contant'.

Ik denk dat ze vielen voor onze wildcamera, de buren hebben geen briefje gehad vertelden ze.
pi_215531052
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:07 schreef exode het volgende:
Misschien als ik bel en zeg joehoe huis kopen? 570k ajb, dat ze zeggen 'das geen geld! We betalen contant'.

Ik denk dat ze vielen voor onze wildcamera, de buren hebben geen briefje gehad vertelden ze.
Je kan het proberen maar dan zou ik minimaal het dubbele vragen :P
Mijn huis mogen ze er ook voor hebben hoor *)
Of ze zagen het egeltje rond banjeren O+

Ik kreeg een paar jaar geleden een brief in de bus, ook met een heel verhaal. Dat ze wilden samenwonen maar het zo moeilijk was om aan een huis te komen, blááát en mijn huis ze heel geschikt leek en of ik wilde verkopen? Heb niet gereageerd want waar ik dan zou moeten wonen stond er niet bij :')
If they say
  zaterdag 9 november 2024 @ 16:31:24 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215531107
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:07 schreef exode het volgende:

De hoekwoning buren of de tussenwoningburen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 9 november 2024 @ 16:35:48 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215531128
Als iemand bij mij een briefje in de bus doet dan zal ik melden dat ze het voor ¤ 1.234.567,89 kunnen kopen, dat is wel iets boven de werkelijke waarde maar niet echt gigantisch veel, ik denk een 15-20% meer dan vrije verkoop.
Ik bouw wel weer wat nieuws.

Dat is wat ik nu zou zeggen, kans is aanwezig dat ik het daar over een jaar niet meer voor zou aanbieden.

En nee, als ik het te koop zou zetten zou ik dat er niet voor krijgen, maar ik heb het niet te koop staan hè :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215531156
Volgende keer vraag ik gewoon 2 miljoen. Als ze het zo graag willen hebben :+ Kan ik iig kopen wat ik wil, een bungalow 8-)

Mijn woonkamer is een ontzettende teringbende en ik ben getrumpt :') Bestel niet eerder pizza dan dat alles in ouwe staat is teruggebracht O-)
If they say
  zaterdag 9 november 2024 @ 16:42:41 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215531171
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:40 schreef Mushanga71 het volgende:
Volgende keer vraag ik gewoon 2 miljoen. Als ze het zo graag willen hebben :+ Kan ik iig kopen wat ik wil, een bungalow 8-)

Mijn woonkamer is een ontzettende teringbende en ik ben getrumpt :') Bestel niet eerder pizza dan dat alles in ouwe staat is teruggebracht O-)
Dat zou ik wel zorgwekkend vinden, als het 765.432,10 waard is, je gekscherdend zegt dat je 2 miljoen wilt en dat ze dan "ja" zeggen.
Dan is er iets met je huis dat je zelf nog niet wist :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215531187
Ik heb daar ook wel over zitten denken, hoor, het briefjes idee. Verderop in onze straat staat een huis waarvan ik denk dat ik het wel zou willen hebben (heb het niet van binnen gezien, dus dit is op basis van openbare informatie en de buitenkant). Er woont een oude man alleen. Stel, hij moet/wil weg of erfgenamen moeten de boel verkopen. Wie weet helpt zo'n briefje.
Maar toch (nog) maar niet gedaan, want ik wens die man uiteraard niet dood :@

Een collega van mij heeft door zo'n briefje de gunfactor gekregen die het verschil maakte bij de biedingen (zij hadden niet het hoogste bod, maar kregen wel het huis).
pi_215531196
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat zou ik wel zorgwekkend vinden, als het 765.432,10 waard is, je gekscherdend zegt dat je 2 miljoen wilt en dat ze dan "ja" zeggen.
Dan is er iets met je huis dat je zelf nog niet wist :D
Oooh, voor dat bedrag zou me dat echt niet boeien :D Heb een tussenwoning. Als ze heel het straatje zouden willen kopen is het natuurlijk andere koek :+
If they say
  zaterdag 9 november 2024 @ 16:45:48 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215531201
Maar ik kijk af en toe (lees: wekelijks) wel of er een interessante kavel of bouwval te koop is, want ik wil wel weer een huis bouwen, we zijn pas zelfs samen bij een kavel/bouwval wezen kijken.

Dat verklaart waarschijnlijk waarom ik geen heel bizar bedrag zou vragen als ik een briefje in de bus kreeg, 15% boven de vrije verkoopwaarde vind ik iig geen heel bizar bedrag voor een ongevraagde sollicitatie naar het bezit van mijn huis.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215531208
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:31 schreef Leandra het volgende:

[..]
De hoekwoning buren of de tussenwoningburen?
Beide.
  zaterdag 9 november 2024 @ 16:47:34 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215531219
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:46 schreef exode het volgende:

[..]
Beide.
Ah, dan ligt er misschien een schat begraven in je tuin ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215531223
Dat vind ik een andere situatie @Hupje Das niet random een briefje in de bus mikken maar je wil het écht hebben. Zou het tzt toch eens proberen want als het op de markt komt, ben je misschien te laat.
If they say
pi_215531248
Het lijkt me vooral vervelend als je nu als starter een huis zoekt en op briefjes over moet gaan.
Dan voel ik me nog gelukkiger hier.

Wij hebben maar 85 vierkante meter, als iemand voor de deur zou staan en 600k zou bieden zou ik her niet doen.

Maar goed, ik zou alleen nog maar terug naar Brabant willen verhuizen niet in deze regio en B zit in groep 7 dus verhuizen is voorlopig geen optie.
pi_215531256
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ah, dan ligt er misschien een schat begraven in je tuin ;)
Ik wist het wel! Daar zoekt die egel ook naar natuurlijk.
pi_215531279
Ik moet er niet aan denken om een bouwval te verbouwen. Een kavel misschien nog wel, maar de zooi van een ander omtoveren tot iets leefbaars :N Platgooien geeft ook veel gedoe, denk ik.
Wel is één van mijn favo programma's de grote verbouwing met Kevin McCloud O+ En dan ben ik altijd blij dat ik niet in de schoenen van de verbouwers sta.
If they say
pi_215531280
Er komt wel een huis vrij in de straat, de nabestaanden zijn het huis aan het leegruimen. Ik vermoed dat er aardig geklust moet worden en maar 1 slaapkamer. Wel een grote tuin inclusief groot bijgebouw achter in de tuin.
pi_215531294
Mooi starters object al zal het geen startersprijs hebben :P

Ik zou best wel in Maastricht O+ willen wonen. Tis alleen geen doen met kleinzoon en oppassen. 3 uur heen, 3 uur terug :{
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')