Hehe ik doe wurdian met trui en nijna en dat kost al moeitequote:Op woensdag 13 november 2024 14:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat mag toch gewoon! Ik weet niet of je van de spelletjes op je telefoon ofzo blij wordt, maar ik wil met liefde wordfeuden ofzo hoor ;-)
Heb je uitgenodigd. Wurdian ken ik niet. Is dat leuk?quote:Op woensdag 13 november 2024 14:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Hehe ik doe wurdian met trui en nijna en dat kost al moeite
Wordfeud heb ik wel ergens nog. Username kun je denk ik wel raden en dan nl erachter
Je bent vaak sneller dan ikquote:Op woensdag 13 november 2024 14:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Hehe ik doe wurdian met trui en nijna en dat kost al moeite
Wordfeud heb ik wel ergens nog. Username kun je denk ik wel raden en dan nl erachter
Ik vind Wurdian is soort wordfeud, maar dan de doordachte versiequote:Op woensdag 13 november 2024 14:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Heb je uitgenodigd. Wurdian ken ik niet. Is dat leuk?
Al af. En de vetplantjes, de chrysant en de plum ook. Dat kan half hangend, half zittend. Heerlijk vind ik het.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:44 schreef exode het volgende:
Heb je de Lego af Troel of is dat nog te intensief?
En het is een stuk leuker met die plantjes dan de dode kattengrasdingen die er eerst stondenquote:Op woensdag 13 november 2024 14:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Al af. En de vetplantjes, de chrysant en de plum ook. Dat kan half hangend, half zittend. Heerlijk vind ik het.
Hoe groter hoe lastiger op bed/bank natuurlijk. Maar liefquote:Op woensdag 13 november 2024 16:51 schreef exode het volgende:
Je kan ze nog ombouwen naar andere bouwsels, next level Lego
Als je dichterbij had gewoond, had je wel wat grotere sets mogen lenen om te bouwen.
Ik ben set 80109 (Chinees Ijsfestival) aan het bouwen en ombouwen zodat deze beter in ons winterdorp past (denk Dickens).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2024 10:29 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik heb een dilemma over sociale interacties/activiteiten met collega's:
[
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op donderdag 14 november 2024 10:29 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik heb een dilemma over sociale interacties/activiteiten met collega's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chaos in de hoofdstadquote:Op donderdag 14 november 2024 11:14 schreef Mushanga71 het volgende:
Potverdriedubbeltjes![]()
Halsema waarschuwt daders bedreigingen scholen: "Het is strafbaar"
https://www.at5.nl/artike(...)len-het-is-strafbaar
[/spoiler]
Voor mij gaan eten en slapen zelden samen dus ik zou ook als hoteleigenaar er niet op rekenen dat slaapgasten willen eten en daar dus ook geen tafels voor vrijhouden met het risico dat ze niet verkocht worden.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:58 schreef Quoi het volgende:
Tijdje geleden een hotel geboekt voor tweede kerstdag. Verrek, misschien hebben ze wel een leuk kerstmenu, bedacht ik me nu. Het hotel zit bepaald niet in bewoonde wereld. Ik had daar natuurlijk eerder aan moeten denken, maar goed. Ik informeer en nu is het: helaas, we zitten vol.
Is het gek dat ik dat niet heel gastvrij vind? Als hoteleigenaar zou ik altijd wat tafeltjes vrijhouden voor hotelgasten (en zelfs actief informeren of ze daar gebruik van willen maken), vooral met kerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |