Ik baal niet zozeer van het resultaat, maar vooral door hoe die tot stand komt. Het is vandaag weer pijnlijk duidelijk geworden dat ook onder Farioli de verdediging echt heel slecht is.quote:Op zondag 10 november 2024 16:36 schreef franske19 het volgende:
Wel lekker dat je toch weer kan balen van een puntje bij Twente.
Daar waardeer ik zeer, maar dat hoeft niet iedereen te doen natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2024 16:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik print de nieuwe Shreyas altijd uit speciaal een wc met plateau hiervoor aangeschaft.
Nee zeker niet. Zeer gewaardeerd. Goed voor de stoelgang.quote:Op zondag 10 november 2024 16:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar waardeer ik zeer, maar dat hoeft niet iedereen te doen natuurlijk.
Het is wel goedkoop scoren als je steevast ontkent dat ik de afgelopen weken hier heb gepost. Dat is gewoon feitelijk onjuist.
Je snapt wat het woord amper betekent? Je hebt vast een semi neutrale post geplaatst en verder niet gezien en nu ga je weer helemaal losquote:Op zondag 10 november 2024 16:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet goed op de hoogte, ik heb na iedere competitiewedstrijd de afgelopen weken hier een reactie geplaatst, ook na de overwinningen op PSV en Feyenoord.
Het geld is inderdaad niet meer kk voor hem. Extra op de club naar verhalen luisteren van Arie van Osgod hoe je het minste moet doen voor het meeste geld.quote:Op zondag 10 november 2024 16:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Was in het interviewtje van de week nog ernstig positief, extra op de club zijn, dit dat
Ik heb nog wel een tip wat hij extra moet doen voor z'n geld
Deze white boy, buigt voor niemand.quote:Op zondag 10 november 2024 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het geld is inderdaad niet meer kk voor hem. Extra op de club naar verhalen luisteren van Arie van Osgod hoe je het minste moet doen voor het meeste geld.
Ronald de Boergenot in de reet van Danny Blind.quote:Op zondag 10 november 2024 16:47 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Deze white boy, buigt voor niemand.
Vorig seizoen één puntje uit deze wedstrijden.quote:Op zondag 10 november 2024 16:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Feyenoord, PSV en Twente 7 punten. FarioliGod.
Dat zie je dus verkeerd, dit is het GROTE bewijs dat de verdediging van Ajax (12 doelpunten tegen in 15 wedstrijden) echt heel slecht is.quote:Op zondag 10 november 2024 17:23 schreef franklop het volgende:
Keertje puntverlies is niet erg in zo'n reeks
Vooraf voor getekend natuurlijk. Vandaag was jammer maar eigenlijk terechte uitslag.quote:Op zondag 10 november 2024 16:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Feyenoord, PSV en Twente 7 punten. FarioliGod.
Mad 😜quote:Op zondag 10 november 2024 20:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer doen? Dat Utrecht staat op het einde gewoon op plek 4 of 5.
Psv en ajax vermorzelen wequote:Op zondag 10 november 2024 20:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel je best doen tegen PSV.
Dat kan je anno 2024 niet meer zeggenquote:Op zondag 10 november 2024 21:39 schreef Wotte het volgende:
Dan speel je een andere wedstrijd maar goed als mijn tante een lul had dan was ze mijn oom.
Akkoord dit is over grenzen heen en wellicht heb ik hier mensen met genderdysforie beledigd (waarschijnlijk Feyenoorders).quote:Op zondag 10 november 2024 21:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat kan je anno 2024 niet meer zeggen
Als Akpom was gaan liggen bij die eerste poging had Twente rood gehad en dan was het denk wel anders gelopen.quote:Op zondag 10 november 2024 21:39 schreef Wotte het volgende:
Twente speelde een prima tweede helft maar denk dat je hier wel had kunnen winnen als Akpom afdrukt en je dat omschakelmoment na onderschepping van Sutalo afstraft.
Helpt ook dat je achterin dan niet zulke ballen geeft op slag van rust.
Dan speel je een andere wedstrijd maar goed als mijn tante een lul had dan was ze mijn oom.
Ja dit had je in de 1e helft moeten beslissen, 1 keer een pingel in die 2 gevallen had ook niet misstaan.quote:Op zondag 10 november 2024 16:36 schreef franske19 het volgende:
Wel lekker dat je toch weer kan balen van een puntje bij Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |