SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Nee hoor. En ondertussen bedenk je toch ook weer nieuwe dingen? Als je allerlei fantasiedingen bedenkt, kan het eindeloos doorgaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat kan nee.Ik bedoel op den duur weet je toch alles?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Los is iets op het spoor hoor mensen.
Dat idee had ik al. Alles wat hard gehypet wordt maar saai klinkt is kut.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ga niet naar The Substance mensen. Wat een kutfilm
Hmm, weet niet zo goed. Naja we gaan het wel zien dan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee hoor. En ondertussen bedenk je toch ook weer nieuwe dingen? Als je allerlei fantasiedingen bedenkt, kan het eindeloos doorgaan.
Zijn de vlinders een beetje in bedwang?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm, weet niet zo goed. Naja we gaan het wel zien dan.
Wel wat meer idd. Maar soms niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn de vlinders een beetje in bedwang?
Oh, dat is nog wel een spannende fase dus!quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel wat meer idd. Maar soms niet.
Hebben de kinderen al gevraagd wat er aan de hand is?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
Maar daarna wel weer helemaal vrolijk op de fiets.
Wat is dit en waarom kijk je dit.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die chick van Vincent is behoorlijk goed.
Bekijk deze YouTube-video
Zozo aankijken? Whats next, hand vasthouden?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel wat meer idd. Maar soms niet.
Ene vincent en geen idee?quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel een spannende fase dus!
[..]
Hebben de kinderen al gevraagd wat er aan de hand is?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zozo aankijken? Whats next, hand vasthouden?
En niet geklikt natuurlijkquote:
Maar je maakt ook dingen mee. Er gebeuren dingen in de wereld. Er is hier dagelijks nog iets te praten en we zijn het nog steeds gelukkig wel eens niet met elkaar eensquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat kan nee.Ik bedoel op den duur weet je toch alles?
Samequote:
Ja dat is ook wel zo natuurlijk. Gaat ook wel steeds vaker over van hoe de dag was.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar je maakt ook dingen mee. Er gebeuren dingen in de wereld. Er is hier dagelijks nog iets te praten en we zijn het nog steeds gelukkig wel eens niet met elkaar eens
Verstandige vrouw ben je toch ookquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Same
Ik ga mijn algoritme niet verneuken met ‘influencer nobody’s’ of wie dit ook maar mogen zijn
Duh, het is Ygje.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verstandige vrouw ben je toch ook
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, de kinderen niet. Maar klets wel veel met mijn collega.
Heb even die spoiler weggehaald want ik heb per ongeluk een beetje over fok gepraat.
Ja. En dat is niet zo heel moeilijk als je bedenkt waar ik hem door ken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]Whehehe, zat je al helemaal in gedachten te bedenken dat-ie dan alle topics afstruint tot hij je gevonden heeft?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]Whehehe, zat je al helemaal in gedachten te bedenken dat-ie dan alle topics afstruint tot hij je gevonden heeft?
Haha, dat heb ik ook wel eens. Dan vertel ik mensen dat ik ook wel op fora zit en daar mensen van ken. Dat is veel vager dan jouw verhaal, maar dan ga ik wel nadenken of ze dan FOK! gaan zitten lezen om me te vinden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. En dat is niet zo heel moeilijk als je bedenkt waar ik hem door ken.![]()
PANIEK!
Wij hebben het gelukkig ook nog steeds over levensvragen en toekomstdromen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo natuurlijk. Gaat ook wel steeds vaker over van hoe de dag was.
Hij weet sowieso mijn username zonder getal en welk forum. Dus euh tsjah.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook wel eens. Dan vertel ik mensen dat ik ook wel op fora zit en daar mensen van ken. Dat is veel vager dan jouw verhaal, maar dan ga ik wel nadenken of ze dan FOK! gaan zitten lezen om me te vinden.
Ja snap ik, sleur is wel echt het kutste wat er is he?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben het gelukkig ook nog steeds over levensvragen en toekomstdromen.
Zou wel een beetje ongelukkig worden als het ‘hoe was jouw dag’ ja goed.. die van jou? Jaaa ook goed’ zou zijn
Hoi platonische liefde van Liesje!quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij weet sowieso mijn username zonder getal en welk forum. Dus euh tsjah.
Had ooit een ex-collega die ik op R&P tegen kwamquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook wel eens. Dan vertel ik mensen dat ik ook wel op fora zit en daar mensen van ken. Dat is veel vager dan jouw verhaal, maar dan ga ik wel nadenken of ze dan FOK! gaan zitten lezen om me te vinden.
Die komt vast buurtenquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij weet sowieso mijn username zonder getal en welk forum. Dus euh tsjah.
Gezellig!quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had ooit een ex-collega die ik op R&P tegen kwam
En een inlener bij onze ICT externen kende iemand van KSC (wist ik omdat ik ze beide op Feestboek heb)
Komt dan wel dichtbij opeens zo he?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had ooit een ex-collega die ik op R&P tegen kwam
En een inlener bij onze ICT externen kende iemand van KSC (wist ik omdat ik ze beide op Feestboek heb)
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:44 schreef Ygritte het volgende:
Mijn vorige buurman zij een keer toen we het over 450 euro hadden daarna ‘dat is fantastisch’ toen dacht ik ook even uuuuuuuh dus…. Fokker…
Heerlie de Peerliequote:Op vrijdag 8 november 2024 22:44 schreef Ygritte het volgende:
Mijn vorige buurman zij een keer toen we het over 450 euro hadden daarna ‘dat is fantastisch’ toen dacht ik ook even uuuuuuuh dus…. Fokker…
Hahaha vooral die laatste was een aparte combiquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komt dan wel dichtbij opeens zo he?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben je gek… het was een beetje een weirdo
Slapsequote:Op vrijdag 8 november 2024 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ik ga ook eens richting bedje.
Absoluutquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan is het nog waarschijnlijker toch.
Mooi van die ouwe mensen die alles al hebben gezegd maar wel gelukkig zijn nog.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben het gelukkig ook nog steeds over levensvragen en toekomstdromen.
Zou wel een beetje ongelukkig worden als het ‘hoe was jouw dag’ ja goed.. die van jou? Jaaa ook goed’ zou zijn
Ha Buufje! Gezellig hier zeg!quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Leek mij wel een type wat vervolgens zou gaan zitten speuren of dan denken ‘gevonden, ga hier ook kletsen’ dus nee dikke doei
Content zijn is mooi. Als ik content uitgepraat ben is dat ook mooi. Waarschijnlijk ben ik dan dement of heb ik een hersenbeschadiging opgelopen want ik kan mij niet zo veel voorstellen bij ‘niets meer te vertellen hebben’.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi van die ouwe mensen die alles al hebben gezegd maar wel gelukkig zijn nog.
Die denken naar elkaar, met minieme oog beweging; domme jas die vrouw. Minuscuul mondhoekje: ja die zag ik ook, net een kanarie
Hou dit in KLB aubquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die chick van Vincent is behoorlijk goed.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat idee had ik al. Alles wat hard gehypet wordt maar saai klinkt is kut.
Zie: Oppenheimer
Even aan @EttovanBelgie vragenquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn de vlinders een beetje in bedwang?
Hij zit op FOK!, dan is dat toch standaardquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben je gek… het was een beetje een weirdo
Dat ga ik hier natuurlijk dan niet hardop zeggenquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hou op schei uit![]()
Ik zit nog altijd te wachten op degene die denk 1+1 = verdomt het is Ygritte
Jij zit voor zo ver ik weet niet in mijn ‘handshake cirkel’quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ga ik hier natuurlijk dan niet hardop zeggen
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hou op schei uit![]()
Ik zit nog altijd te wachten op degene die denk 1+1 = verdomt het is Ygritte
Je weet het niet he, misschien ben je wel zo'n achternichtje die ik alleen zie op bruiloften en begrafenissenquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij zit voor zo ver ik weet niet in mijn ‘handshake cirkel’
Zijn vlinder is een rolmops, dus die vliegt niet zomaar weg.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even aan @:ettovanbelgie vragen
Ja prachtigquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind hoe wij erachter kwamen dat we elkaar "kenden" ook nog steeds mooi.
Het huis waar alles mocht.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja prachtigwaar matrasglijden wel niet voor kan zorgen
Neeej ik weet het zekerquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet het niet he, misschien ben je wel zo'n achternichtje die ik alleen zie op bruiloften en begrafenissen
Je kunt nooit 100% zeker zijnquote:
Heb je me stiekem opgezocht in het wild?quote:
Het komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je me stiekem opgezocht in het wild?
Je hebt wel eens een foto gepost toch.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezienquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt wel eens een foto gepost toch.
Maar dat zegt ook niet allesquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee jij woont gewoon op een plek waar ik echt bijna niemand kenquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Same. Ook gezien.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien dat we zakelijk wel eens een handje hebben geschudquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee jij woont gewoon op een plek waar ik echt bijna niemand ken![]()
Alle vriendinnen, vrienden, nichtjes/neefjes en aangetrouwde zut ken ik van binnen en buiten dus vrij zeker dat wij nooit een handje hebben geschud
Klopt. Dat houden we ook actief zoquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:13 schreef Koen66 het volgende:
Ik ook geen idee hoe @:ygritte er uit ziet
quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt. Dat houden we ook actief zo
Opvallend rode haren. lange spierwitte benen die naar de maan tooien, zo'n snuitje waar je veel te lang naar blijft staren en een stem die iets met mannen doet, alle mannenquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:13 schreef Koen66 het volgende:
Ik ook geen idee hoe @:ygritte er uit ziet
Jij zit ook in de adult entertainment industrie?quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat we zakelijk wel eens een handje hebben geschud
Weet je, ik verwachtte ergens een reactie van jouquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opvallend rode haren. lange spierwitte benen die naar de maan tooien, zo'n snuitje waar je veel te lang naar blijft staren en een stem die iets met mannen doet, alle mannen
Hij weet het ook niet hoorquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weet je, ik verwachtte ergens een reactie van jou
Nee gewoon in de normale toeristische sectorquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij zit ook in de adult entertainment industrie?
Jij had toen toch wel foto’s gepost.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt. Dat houden we ook actief zo
Ja, maar dan via een andere meet waarvan ik weet dat we/ze ook op fok zitten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel eens fokkers gemeet?
Als surfplankleraar heb je ook niets te klagen over vrouwelijke aandacht natuurlijkquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon in de normale toeristische sector
Dit klinkt een beetje vaag.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, maar dan via een andere meet waarvan ik weet dat we/ze ook op fok zitten.
Niet vanuit een fokkers zullen we meeten meet.
Altijd gedacht dat je in de keukenbranche zatquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon in de normale toeristische sector
Ik heb die nog altijd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij had toen toch wel foto’s gepost.
Leuke ginger.
Kijk zo doe je een surfplank na.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als surfplankleraar heb je ook niets te klagen over vrouwelijke aandacht natuurlijk
Jaarlijks een weekend lens zuipen brengt je wel eens nader tot elkaar met dingen waarvan je denkt ‘heb ik dat echt verteld’quote:
Nee dit herken ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaarlijks een weekend lens zuipen brengt je wel eens nader tot elkaar met dingen waarvan je denkt ‘heb ik dat echt verteld’
Iedereen hier is gewoon verbitterd dat ik niet in te huren ben als keukenontwerperquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat je in de keukenbranche zat
quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dit herken ik helemaal niet.
Het heeft er wel voor gezorgd dat ik extra goed heb nagedacht over loopbewegingen en inrichting, dus dank daarvoorquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iedereen hier is gewoon verbitterd dat ik niet in te huren ben als keukenontwerper
Je ziet de factuur wel verschijnen binnenkortquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het heeft er wel voor gezorgd dat ik extra goed heb nagedacht over loopbewegingen en inrichting, dus dank daarvoor
LT is flufferquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij zit ook in de adult entertainment industrie?
wtf zit jij hier mtf pimpquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:20 schreef UitStraling het volgende:
Dat je als fluffer iets te goed in je werk bent en de opnames tien minuten uitgesteld moeten worden, sta je daar bij de koffieautomaat met je plakmondje
niet gekliktquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:41 schreef Lospedrosa het volgende:
WETEN JULLIE WEL HOE JE OP EEN STOEL MOET ZITTEN??
https://www.instagram.com/reel/C-kxS3txU-w/
Ze volgen jou hè?quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:46 schreef Karzai het volgende:
tis duidelijk dat we de war gemist hebben hier in europa met de cyberwar we are fucked
ja een zwarte vrouw tegen een veroordeelde crimineelquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch niet heel gek dat deze vrouw niet won?
De wereld is zwakbegaafd om ons heenquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch niet heel gek dat deze vrouw niet won?
ja vond ik ook. Voelde mij echt ook schuldigquote:
Aaw ze komen graag bij jequote:Op zaterdag 9 november 2024 01:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vond ik ook. Voelde mij echt ook schuldig![]()
Ze kwamen net even kijken kwispelend maar zijn nu weer weg :p
Ja dat is wel beterquote:Op zaterdag 9 november 2024 01:44 schreef bitterbal het volgende:
maar kan nu de hordeur open zetten zonder honden geur
even een kopje koffie en dan ook weer liggenquote:Op zaterdag 9 november 2024 06:04 schreef mschol het volgende:
[..]
hier ook
ik draai mij zo nog even om
quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:16 schreef kwiwi het volgende:
In badjas en warme sloffen met warme chocolademelk
om drinken te pakken moet ik naar de keuken, en die is graad of 16🥶quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
even een kopje koffie en dan ook weer liggen
quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:16 schreef kwiwi het volgende:
doe je goedquote:Op zaterdag 9 november 2024 06:16 schreef kwiwi het volgende:
dat is wel lekker tochquote:Op zaterdag 9 november 2024 06:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik werd wakker, keek op de klok en dacht "oh, netjes om 6 uur wakker geworden." En net daarna "oh wacht, het is zaterdag, ik hoef er helemaal nog niet uit."
Ik woon daar echt de halve tijd in als het wat kouder is buitenquote:Op zaterdag 9 november 2024 06:20 schreef mschol het volgende:
[..]
badjas en goeie warme aloffen moet ik nog eens vinden en kopen
keep smiling thats where friends are for1quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:47 schreef bitterbal het volgende:
2e hond staat voor het hek
hij ligt op het trappetje. voel mij echt een monster
quote:Een man in de Amerikaanse staat Oregon moet betalen voor een rit met een ambulance, terwijl zijn ziekenhuisbezoek het gevolg was van een botsing met diezelfde ambulance. De man klaagt de hulpdiensten nu aan voor een miljoen dollar (933.000 euro).
quote:Op zaterdag 9 november 2024 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal wel niet de laatste zijn
Vooral met 1 voet omhoog zitten.quote:
ook saaiquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vooral met 1 voet omhoog zitten.
Wat is het verschil tussen 1 en 2?quote:
Ow moet ik hem even masseren?quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vooral met 1 voet omhoog zitten.
Oef, zweedse gehaktballetjesquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ook saai
ik ga misschien even langs ikea voor een lamp bij de eettafel
Doe maar niet. Teen gekneusd.quote:
De teen naast de grotequote:
Gevallen en mijn linkervoet tegen de salontafel stoten.quote:
Aj ja de meeste ongevallen gebeuren in huis zeggen zequote:Op zaterdag 9 november 2024 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gevallen en mijn linkervoet tegen de salontafel stoten.
2 is het vervolg op 1. Ze hebben zwembaden toegevoegd. Het paden systeem is verbeterd. Je kan items nu schalen (vergroten of verkleinen).quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 1 en 2?
Ik wil vandaag schoonmaakklusjes afmaken enzo.quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Aj ja de meeste ongevallen gebeuren in huis zeggen ze
niet te vergeten: je kan alle attracties helemaal zelf aankleden, ook de karretjes enzoquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2 is het vervolg op 1. Ze hebben zwembaden toegevoegd. Het paden systeem is verbeterd. Je kan items nu schalen (vergroten of verkleinen).
Hmmm raar , ik kom eigenlijk nooit in ikeaquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik was laatst in Ikea Zwolle en daar vond ik gek dat ik gewoon mensen Nederlands hoorde spreken.
Normaal ga ik Ikea Groningen daar hoor je Duits, Nederlands en Fries door elkaar heen.
Ik kom er hoogstens 1x keer per jaar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmmm raar , ik kom eigenlijk nooit in ikea
Kun je ook gekleurde lampjes toevoegen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]
niet te vergeten: je kan alle attracties helemaal zelf aankleden, ook de karretjes enzo
Moet je de teen even vasttapen aan dd grote teenquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil vandaag schoonmaakklusjes afmaken enzo.
dat zou moeten kunnenquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je ook gekleurde lampjes toevoegen?
In Breda praten ze altijd Vlaamsquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik was laatst in Ikea Zwolle en daar vond ik gek dat ik gewoon mensen Nederlands hoorde spreken.
Normaal ga ik Ikea Groningen daar hoor je Duits, Nederlands en Fries door elkaar heen.
Dat niet eens, denk dat ik er drie jaar geleden voor het laatst was.quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kom er hoogstens 1x keer per jaar.
Oh ja, dat ook.quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]
niet te vergeten: je kan alle attracties helemaal zelf aankleden, ook de karretjes enzo
Je krijgt promotie van Amsterdam te lezen en hoe geweldige stad het is.quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:26 schreef Karzai het volgende:
Is het verstandig om vandaag de krant open te slaan of krijg ik dan weer een bak ellende over mij heen?
Kan Robocop toch ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:26 schreef LTVDK het volgende:
Als het zulk troosteloos weer blijft vandaag gooi ik vanmiddag Robocop in de playstation
In de weekendspecials van kranten zitten soms nog wel leuke achtergrondverhalenquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:26 schreef Karzai het volgende:
Is het verstandig om vandaag de krant open te slaan of krijg ik dan weer een bak ellende over mij heen?
Mja, het blijft zo vandaagquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:26 schreef LTVDK het volgende:
Als het zulk troosteloos weer blijft vandaag gooi ik vanmiddag Robocop in de playstation
*kijkt naar de 3700 games op steam...quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu heb ik zin om planetcoaaster te spelen, maar kijkt naar de steam library, playstion library, switch library en xbox library en komt tot de conclusie dat ik teveel games heb.
Dat is zo en het culinaire katern lees ik ook altijd wel evenquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de weekendspecials van kranten zitten soms nog wel leuke achtergrondverhalen
Dat wist ik al, we vieren dit jaar ons 750 jarig bestaan.quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je krijgt promotie van Amsterdam te lezen en hoe geweldige stad het is.
Speelt ie bij ajax?quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:34 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer Robgod was 4.5 minuut lang aan het schroeien. Wat een God.
Voor mij hoeft het ook niet maar de week in oneliners met Rob is vaak wel goud.quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat vind ik zo,n hihaho zender met kutmuziek en teveel reclame, heb ik nooit opstaan
Aha, nouja ik mis wel meer dingenquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het ook niet maar de week in oneliners met Rob is vaak wel goud.
Als ik bij doneren kijk, zie ik dat er 15 euro is gedoneerdquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:50 schreef Karzai het volgende:
Hoe vol zit de fok fooienpot deze maand, is nog wat gedoneerd?
Heb er net 5 euro bijgedaan maar kreeg een Error dus mijn bericht wordt niet vertoondquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
Als ik bij doneren kijk, zie ik dat er 15 euro is gedoneerd
dat houdt niet echt over
Er staat nu wel 'KSC beste SC' in de balkquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb er net 5 euro bijgedaan maar kreeg een Error dus mijn bericht wordt niet vertoond
Ik had Amsterdam wat ben je mooiquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er staat nu wel 'KSC beste SC' in de balk
ik ga straks ook eff langs de markt, kijken of ze daar wat doppinda's hebben..quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:59 schreef Karzai het volgende:
Okay schop onder de kont en uit bed toch maar ff douchen en naar de markt
Goedemorgen liefjequote:
Snap wel dat die een error gaf dan jaquote:
een beetje wandelaar is dan al onderweg hoorquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sorry wist niet dat de nordic walk voor bejaarden al om half 7 begon
nee, dan start die voor de 30+'ersquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sorry wist niet dat de nordic walk voor bejaarden al om half 7 begon
Gelukkig ben ik 29quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dan start die voor de 30+'ers
Oh ik ben nog niet onderwegquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje wandelaar is dan al onderweg hoor
quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dan zien we Bal de komende maanden niet meer.
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 04:49 schreef datismijnmening het volgende:
Over iets meer dan 90 minuten ben ik 31![]()
toch weer in het wereldnieuws, negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amsterdam was zelfs op CNN en ze noemden iets over de kristalnacht, dag dag toeristen
Lekker rustig.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amsterdam was zelfs op CNN en ze noemden iets over de kristalnacht, dag dag toeristen
"Flinke toename in Duitse toeristen."quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
toch weer in het wereldnieuws, negatieve aandacht is ook aandacht
Monster.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:16 schreef bitterbal het volgende:
hond staat nu in de regen voor het hek
quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Flinke toename in Duitse toeristen."
je bent nu zelf het monsterquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:16 schreef bitterbal het volgende:
Natte hondquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:16 schreef bitterbal het volgende:
Treblinka is ook nog steeds een vrij bekende naam wereldwijdquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
toch weer in het wereldnieuws, negatieve aandacht is ook aandacht
"Konnen wie ihr Helpfen?"quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Flinke toename in Duitse toeristen."
Ik leg persoonlijk de schuld bij Adolf Hitler. Als die de oorlog niet had verloren waren er ook geen Israelische voetbalclubsquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net de krant gelezen. Iedereen vol afschuw over het geweld van de moslims. Denk legt de schuld bij de Israëli.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik leg persoonlijk de schuld bij Adolf Hitler. Als die de oorlog niet had verloren waren er ook geen Israelische voetbalclubs
Vind het maar raar ook allemaal, beetje dom tegen een bal aantrappen terwijl je broertjes en zusjes de allerergste genocide ooit aan het plegen zijnquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik leg persoonlijk de schuld bij Adolf Hitler. Als die de oorlog niet had verloren waren er ook geen Israelische voetbalclubs
Auschwitz had ook hekkenquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:16 schreef bitterbal het volgende:
nee, volgens mij nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:22 schreef bitterbal het volgende:
had ik jullie al verteld hoe blij ik ben met mijn huisje hier?
Anders ik wel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Kan niet wachten op maandag @:haags
Is dat hek er voor jou zodat je niet constant aan andermans honden zit?quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:22 schreef bitterbal het volgende:
had ik jullie al verteld hoe blij ik ben met mijn huisje hier?
het zijn niemands hondenquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat hek er voor jou zodat je niet constant aan andermans honden zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |