SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Gaat 4ebe nog die meet organiseren in december 2025?
Zonde ja. Kogelstoten was wel top. Relay viel me een beetje tegenquote:
Ja klopt, op zich geen slecht begin van het toernooi, maar er waren wel meer kansen op medaillesquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zonde ja. Kogelstoten was wel top. Relay viel me een beetje tegen
Ik nie. Doe ik alleen met lekkere wijvequote:
quote:
Ama en ik zijn dikke vriendjes in allerlei opzichtenquote:
Heb je daar geen Pop up melding van gehad? Kreeg ik toen welquote:
Ik kreeg er toen geen melding van. Is er weer iemand Sinterklaas geweest?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je daar geen Pop up melding van gehad? Kreeg ik toen wel
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ama en ik zijn dikke vriendjes in allerlei opzichten
Ja nee oke, dan is het goed.quote:
Van Zanger Rinus?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja nee oke, dan is het goed.
nee joh gewoon nog steeds kut 16-18 gradenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:54 schreef CherryLips het volgende:
O god volgend weekend wordt het ineens mooi weer. Geloof er niks van. Zeker meteen 35 graden zo.
ik zie het ook nietquote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee joh gewoon nog steeds kut 16-18 graden
wanneer mag ik de 'mooi weer' foto posten?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Boenen met Buda
Ama's poetsuurtje
Schattige beestjes
woensdagavondcorrectie
[ afbeelding ]
Klaar nu?
Feli dimmyquote:Op zaterdag 8 juni 2024 04:49 schreef datismijnmening het volgende:
Over iets meer dan 90 minuten ben ik 31![]()
dat je dertig werd was als de dag van gisterenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 04:49 schreef datismijnmening het volgende:
Piep jong nog.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 04:49 schreef datismijnmening het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag 🎂 🎉 🎉quote:Op zaterdag 8 juni 2024 04:49 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 04:49 schreef datismijnmening het volgende:
dus dimmy is niet het jonkie meer van de groep..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:45 schreef McGrath het volgende:
Gefeliciteerd dimmy!
Ik dacht dat jij jonger was dan ik
Wat zo'n verbouwing gedaan heeft met deze mooie badplaats.quote:In 2017 telde Kijkduin nog 3,5 miljoen bezoekers per jaar. In 2023 zijn dat er nog maar 800.000
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:53 schreef Haags het volgende:
Hoi piepeloi
@:airwin @:liesje1979
[..]
Wat zo'n verbouwing gedaan heeft met deze mooie badplaats.
zoquote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:53 schreef Haags het volgende:
Hoi piepeloi
[..]
vind het toch nog steeds fijner dan scheveningenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]het is ook wel echt hondslelijk modern geworden..
Ja nou kon het oude ook niet meer natuurlijk.. maar ik vind er inderdaad ook niet veel aanquote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]het is ook wel echt hondslelijk modern geworden..
quote:
ze hadden er niet zo massale flats moeten dumpen, past totaal niet bij de lage flatsquote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja nou kon het oude ook niet meer natuurlijk.. maar ik vind er inderdaad ook niet veel aan
Helemala boven in met uitzicht op de zee is het wel mooi wonenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hadden er niet zo massale flats moeten dumpen, past totaal niet bij de lage flats
Nh hotel gaat ook plat. Komt ook iets hogers en groter iets voor terug.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hadden er niet zo massale flats moeten dumpen, past totaal niet bij de lage flats
Kost gelukkig slechts 3 miljoen maar dan heb je ook wat.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemala boven in met uitzicht op de zee is het wel mooi wonen
uitzicht op een beetje water, joepiequote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Kost gelukkig slechts 3 miljoen maar dan heb je ook wat.
Volgens mij is @RockNijntje nog jongerquote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dus dimmy is niet het jonkie meer van de groep..
GEFELICITEERD schoonheidquote:Op zaterdag 8 juni 2024 04:49 schreef datismijnmening het volgende:
O dat moet op te brengen zijnquote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Kost gelukkig slechts 3 miljoen maar dan heb je ook wat.
Kun je daarna je boodschappen doen in het supermarktje daaronder en tegen Schiphol prijzen een flesje water van 5 euro kopen.quote:
ja das wel bizar die prijzenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Kun je daarna je boodschappen doen in het supermarktje daaronder en tegen Schiphol prijzen een flesje water van 5 euro kopen.
Jemig zeg wat een prijzen zeg. Ik stuur mijn dienstmeisje met mijn chauffeur wel naar de lidl om daar flesjes water te halenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Kun je daarna je boodschappen doen in het supermarktje daaronder en tegen Schiphol prijzen een flesje water van 5 euro kopen.
Morguhquote:
Komt vast goed als de verbouwing klaar is.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:53 schreef Haags het volgende:
Hoi piepeloi
[..]
Nee niet, heb vorige weekend een heel druk weekend gehad.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een wollen sjaal en sokken breien voor deze zomer
even rust is ook altijd goedquote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet, heb vorige weekend een heel druk weekend gehad.
Ik doe nooit veel, maar vorige weekend was echt heel drukquote:
nooit van gehoord, nou ben ik ook niet van de muziek (en films ben ik momenteel ook helemaal uit, heb nog 2 bioscoopkaartjes liggen die ook binnenkort "op" moeten)quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe nooit veel, maar vorige weekend was echt heel druk
Ben trouwens naar een optreden naar The Beegees Forever geweest, ken je die?
watquote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speciaal voor @:ditismijnmening heeft Biden gister op het podium in zijn broek gescheten. Lol
right..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speciaal voor @:ditismijnmening heeft Biden gister op het podium in zijn broek gescheten. Lol
https://www.google.com/search?q=Biden+shit+pants&ie=UTF-8quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:32 schreef Karzai het volgende:
Ik kan er niets over vinden op de diverse nieuws sites
een vaag tweetje zonder bewijs is wat ik kan vinden, staat los van dat die man totaal niet geschikt is om zo'n belangrijke rol te hebbenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:32 schreef Karzai het volgende:
Ik kan er niets over vinden op de diverse nieuws sites
sowieso moeten dat soort posities gewoon niet iemand hebben die +50 isquote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
een vaag tweetje zonder bewijs is wat ik kan vinden, staat los van dat die man totaal niet geschikt is om zo'n belangrijke rol te hebben![]()
[ x ]
Gewoon pensioenleeftijd aanhouden toch? Misschien wat ingewikkelder in de VSquote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso moeten dat soort posities gewoon niet iemand hebben die +50 is
wat zijn gay cyclists?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:41 schreef McGrath het volgende:
Zie wel dat die gasten van dat tweetje gigantische conservatieve homofoben ook zijn, van die gasten die gay cyclists zouden aangeven omdat ze water over elkaar heen gooien.
wtf?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)se-cel-voor-unbound/
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)se-cel-voor-unbound/
Obama was ook wel jong toch?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:47 schreef Karzai het volgende:
De jongste president van de Verenigde Staten was Theodore Roosevelt. Hij werd president op de leeftijd van 42 jaar en 322 dagen in 1901
Ging dan ook wel vrij vroeg doodquote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:47 schreef Karzai het volgende:
De jongste president van de Verenigde Staten was Theodore Roosevelt. Hij werd president op de leeftijd van 42 jaar en 322 dagen in 1901
Beveiliging reed dan in de auto naast hem?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:56 schreef Karzai het volgende:
george bush jr deed elke ochtend een rondje joggen
die renden ook meequote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Beveiliging reed dan in de auto naast hem?
Daar had een groep ook een videoclip over gemaakt, maar ik kan hem niet vinden nuquote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:56 schreef Karzai het volgende:
george bush jr deed elke ochtend een rondje joggen
blijf van de eenden afquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:03 schreef bitterbal het volgende:
ik had zo'n trek @:ettovanbelgie![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Jij mist vooral al die hockey moedersquote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:46 schreef Haags het volgende:
Dan is het seizoen over. Kan je eindelijk fatsoenlijk uitslapen in het weekend en dan mis je het toch he. Tjonge.
Hmm eendenbout. Hoe heb je die bereid?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:03 schreef bitterbal het volgende:
ik had zo'n trek @:ettovanbelgie![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
pak maar gewoon muizen en ratten, van de eenden blijf je af
En het geld dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:06 schreef bitterbal het volgende:
Die kwam eerst bij de balie , wilde wisselen. Doen we eigenlijk niet maar collega zei ja is goed. terwijl collega geld telt wordt die man ook steeds ongeduldiger dus collega zegt van ga maar naar de kassa. En bij de kassa doet die het weer en blijkt dat er dan ineens minder geld is dan de eerste keer dat het werd geteld. Dus de wisseling wordt gestopt door collega's en hij loopt boos weg
quote:Nick Cannon (43) gaat extra beschermend om met zijn ballen. De Amerikaanse acteur en presentator, die twaalf kinderen verwekte bij zes verschillende vrouwen, heeft ze naar eigen zeggen voor 10 miljoen dollar (ruim 9,25 miljoen euro) laten verzekeren.
Ja dus 'ons' geld was nog niet aan de man gegeven dus hij pakte blijkbaar zijn eigen briefjes en ging boos weg.quote:
Geen gevogelte?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
jij mag alleen vis, crackers en hagelslag
Eendenborst is dan ook wel heel erg lekkerquote:
Ja anders hadden jullie hem wel staande gehoudequote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dus 'ons' geld was nog niet aan de man gegeven dus hij pakte blijkbaar zijn eigen briefjes en ging boos weg.
Mag niet van McStomquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eendenborst is dan ook wel heel erg lekker
nou de truuk is natuurlijk dat die zo boos en geīrriteerd gaat doen dat je maar denkt hier heb je je geld om van die man af te komen en dan daarna kom je er achter dat het te weinig isquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja anders hadden jullie hem wel staande gehoude
Ik denk datquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je mag hier eerlijk zijn en alles delen hoor
Heel het jaar scouting?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:17 schreef Goitske het volgende:
[..]
Einde seizoen vind ik niet erg even rust in de keet. Scouting loopt nog wel door
prijzen weer omhoogquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
We hebben morgen weer een soort van personeelsfeestje maar dan alleen voor onze afdeling
Leuk? Wie hebben ze dit keer geregeld?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
We hebben morgen weer een soort van personeelsfeestje maar dan alleen voor onze afdeling
geloof niemandquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Leuk? Wie hebben ze dit keer geregeld?
Romana, maar die heeft afgezegdquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Leuk? Wie hebben ze dit keer geregeld?
Weer naar het strand?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
Die 15.00 is wel echt perfect voor op een zondag. Beter dan 21.00 in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:21 schreef Ama het volgende:
Volgende week zondag even hapjes fiksen voor tijdens de eerste Nederlandse wedstrijd.
Sowieso wel chill dat het op fatsoenlijke tijdstippen is. 21:00 is ook nog prima te doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Die 15.00 is wel echt perfect voor op een zondag. Beter dan 21.00 in ieder geval.
Ja, en discus mannen, 5km vrouwen en 4x400m gemengdquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wat hadden ze bij atletiek? Kogelstoten?
Welk land wil jij dat wint?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:25 schreef McGrath het volgende:
misschien dat ik wel een potje in de pub ga kijken, maar het nederlands elftal boeit me echt vrij weinig
Rennen vind ik wel wat saai altijd. Maar misschien dat ik wel discus terugkijkquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, en discus mannen, 5km vrouwen en 4x400m gemengd
Engeland moet het maar eens gaan doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik wil Schotland, maar de kans is klein
Die waren gisteren zo absurd slecht, Southgate had al lang geleden vervangen moeten worden met zijn snoozeballquote:
Heb gisteren niet gezien helaas.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die waren gisteren zo absurd slecht, Southgate had al lang geleden vervangen moeten worden met zijn snoozeball
Zelfs de Engelsen zelf begonnen ze uit te joelen, je weet dat het slecht is als er geen "it's coming home" wordt gezondenquote:
Hahaquote:
Het leukste is dat het een nummer van het team geworden is nadat een Schotse speler het heeft geplaybackt bij zijn vrijgezellenfeest verkleed als een vrouquote:
Oh dat is wel grappig, dat wist ik uiteraard niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het leukste is dat het een nummer van het team geworden is nadat een Schotse speler het heeft geplaybackt bij zijn vrijgezellenfeest verkleed als een vrou
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel grappig, dat wist ik uiteraard niet.
Alsof ik naar iemand luister als het over eten gaatquote:
quote:
Heb jij @Haags wel eens bij de hockey gezien?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:17 schreef Goitske het volgende:
[..]
Einde seizoen vind ik niet erg even rust in de keet. Scouting loopt nog wel door
Zomervakantie gaan ze de eerste week van de vakantie op kamp en verder in de schoolvakanties maar bijv met de herfstvakantie is het of het weekend dat de vakantie begint of het weekend aan het einde van de herfstvakantie ligt niet 2 weekenden stil dan als ze 1 week vakantie hebben. Weekenden van Pasen Pinksteren ligt het ook meestal stil en met 4 mei is er een extra dat de scouts meehelpen en lopen met de kranslegging, dit jaar dus in een enorme stortbuiquote:
Je luistert continu naar je maagquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:38 schreef dud0r het volgende:
Alsof ik naar iemand luister als het over eten gaat
Je weet toch dat ik zo min mogelijk doen bij de hockeyquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof ik naar iemand luister als het over eten gaat
[..]
[..]
Heb jij @:haags wel eens bij de hockey gezien?
Duh. Anders verhonger ikquote:
Ja maar die enkele keer dat je er wel bent. Zie je zo'n blonde Hagenees staan met een goddelijk lichaam. Als je er niet overheen kijkt want hij is 1.60mquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:39 schreef Goitske het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik zo min mogelijk doen bij de hockey
Ja dan valt hij niet op tussen de kinderenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Duh. Anders verhonger ik
[..]
Ja maar die enkele keer dat je er wel bent. Zie je zo'n blonde Hagenees staan met een goddelijk lichaam. Als je er niet overheen kijkt want hij is 1.60m
Dus die uitspraak was ongeldigquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Duh. Anders verhonger ik
[..]
Ja maar die enkele keer dat je er wel bent. Zie je zo'n blonde Hagenees staan met een goddelijk lichaam. Als je er niet overheen kijkt want hij is 1.60m
Bollo is tegenwoordig ook 1.60 dus nog even en hij heeft jou ook ingehaaldquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Duh. Anders verhonger ik
[..]
Het leven is zwaarquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:58 schreef bitterbal het volgende:
moet ik nu dan alle schattige beestjes bewaren voor het schattige beestje uurtje?
Van mij mag het. Je kan het op dat uur alsnog delenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb er weer 1 die ik met jullie wil delen
oh jaquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Van mij mag het. Je kan het op dat uur alsnog delen
Vooruit, die was goedquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is echt heel schattig !!
100/100 op het gebied van cutenessquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:13 schreef bitterbal het volgende:
Was het zo schattig dat jullie nu even moeten bijkomen?
Ja, ik huilde tranen met tuiten dus lig ik in bed wat ik verder moet met mn levenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:13 schreef bitterbal het volgende:
Was het zo schattig dat jullie nu even moeten bijkomen?
IEDEREEN WIST Tquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd voor rondje bakker, slager en de markt
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd voor rondje bakker, slager en de markt
Zon schijnt met hier en daar een wolkje en 16.5 gradenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:33 schreef mschol het volgende:
[..]hebbie klap van de molen gehad?
grijs, en krap 13 graden
dat noem jij normaal bagger weer
awwwwwwwquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje poephoofdquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:33 schreef mschol het volgende:
[..]hebbie klap van de molen gehad?
grijs, en krap 13 graden
dat noem jij normaal bagger weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:48 schreef bitterbal het volgende:
Vond het al verdacht heDe vissers de hele week niet gezien maar ze hebben zich gehergroepeerd en komen nu groter en sterker terug
PIELIETSIE PIELIETSIESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vond het al verdacht heDe vissers de hele week niet gezien maar ze hebben zich gehergroepeerd en komen nu groter en sterker terug
Ff naartoe lopen en vragen of ze ook sushi met vers gevangen vis gaan maken. kun je mee eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
ja misschien kun je wel een broodje paling krijgen daar.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff naartoe lopen en vragen of ze ook sushi met vers gevangen vis gaan maken. kun je mee eten.
Blijken het hele aardige gasten te zijn die ze uiteindelijk meeneemt naar Thailand voor haar sushi restaurant. Suggestie voor de naam van het restaurant: "one girl, three rods"quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ja misschien kun je wel een broodje paling krijgen daar.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijken het hele aardige gasten te zijn die ze uiteindelijk meeneemt naar Thailand voor haar sushi restaurant. Suggestie voor de naam van het restaurant: "one girl, three rods"
goed om te zien hoe de mens zich evolueertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijken het hele aardige gasten te zijn die ze uiteindelijk meeneemt naar Thailand voor haar sushi restaurant. Suggestie voor de naam van het restaurant: "one girl, three rods"
als nederlander net doen alsof je niet weet wat regen isquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
Er valt water uit de lucht, wat is dit voor iets raars?
(ik heb al sinds de landing op Schiphol geen regen meer meegemaakt)
Wanneer ga je weer weg?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
Er valt water uit de lucht, wat is dit voor iets raars?
(ik heb al sinds de landing op Schiphol geen regen meer meegemaakt)
Hij heeft zijn best gedaan om de zoveelste klacht niet als klacht te formuleren. Prijzenswaardig.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als nederlander net doen alsof je niet weet wat regen is
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft zijn best gedaan om de zoveelste klacht niet als klacht te formuleren. Prijzenswaardig.
Je wil weer terreurbuien die het hele land verzuipen? Want dat krijg je als ik weg benquote:
We gaan voor steeds minder al op de knieënquote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft zijn best gedaan om de zoveelste klacht niet als klacht te formuleren. Prijzenswaardig.
M'n hart is een zwarte poel van verderfquote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:13 schreef UitStraling het volgende:
De kunst van het rijke leven is een zonnetje in je eigen hart te hebben.
Deze is wel heel erg onder de gordelquote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee keer knipperen. Net als je reis.
Net als je leven.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee keer knipperen. Net als je reis.
Zo voelt het toch altijdquote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze is wel heel erg onder de gordel
Ik krijg nu flashbacks naar het moment dat ik m'n woonkamer binnen stapte.quote:
De Dag des Oordeelsquote:
Stapte je op een LEGO blokje dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg nu flashbacks naar het moment dat ik m'n woonkamer binnen stapte.
Dat moment staat met stipt op 1 van meest vervelende momenten in 2024. Het moment dat ik me dat besefte
Hier 20. Ben inmiddels 61 en fuck man. Eerste Pinkpop 40 jaar geleden. Eerste keer op FOK! 23 jaar geleden. Iedereen gaat de pijp uit......Etc.........quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De afgelopen vijftien jaar wel ja.
Dat is gelukkig nog niet gebeurd, anders was er een nieuwe leider in het klassement.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stapte je op een LEGO blokje dan?
Hou je op?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg nu flashbacks naar het moment dat ik m'n woonkamer binnen stapte.
Dat moment staat met stipt op 1 van meest vervelende momenten in 2024. Het moment dat ik me dat besefte
De allerlaatstequote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
15 juni is de vroegste zonsopgang
21 juni is de langste dag
25 juni is de laatste zonsondergang
Nee, dat is een positief iets omdat er schijnbaar nog niks ergers is gebeurd dan thuiskomen van een vakantie dit jaarquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier 20. Ben inmiddels 61 en fuck man. Eerste Pinkpop 40 jaar geleden. Eerste keer op FOK! 23 jaar geleden. Iedereen gaat de pijp uit......Etc.........
Wie zegt dat ik het niet voor 11 uur op had?quote:
Potverdorie, ik loop achterquote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net een potje koffie gezetEN gevulde koek
Ik. Je maakt niet een foto om hem een half uur later pas te posten.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet voor 11 uur op had?
Ik maak de foto, post 'm ergens anders . Ga dan eten. Neem dan eens de moeite om 'm hier neer te gooien.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik. Je maakt niet een foto om hem een half uur later pas te posten.
is dit Aus der Reihe "koken met je ogen dicht"?quote:
Ja, dat verklaart dat kwartier.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik maak de foto, post 'm ergens anders . Ga dan eten. Neem dan eens de moeite om 'm hier neer te gooien.
Maar dat wist je niet toen ik 'm postequote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:29 schreef Nattekat het volgende:
En ik kan zien dat ie om 11:13 genomen is.
Er komt weinig kijken bij ja. Spek in de pan mikken. Eieren erbij. Wat kruiden er op. Kaas er op. En dan op je brood gooien. Het is vooral wachtenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dit Aus der Reihe "koken met je ogen dicht"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |