SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Nee hoor. En ondertussen bedenk je toch ook weer nieuwe dingen? Als je allerlei fantasiedingen bedenkt, kan het eindeloos doorgaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat kan nee.Ik bedoel op den duur weet je toch alles?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Los is iets op het spoor hoor mensen.
Dat idee had ik al. Alles wat hard gehypet wordt maar saai klinkt is kut.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ga niet naar The Substance mensen. Wat een kutfilm
Hmm, weet niet zo goed. Naja we gaan het wel zien dan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee hoor. En ondertussen bedenk je toch ook weer nieuwe dingen? Als je allerlei fantasiedingen bedenkt, kan het eindeloos doorgaan.
Zijn de vlinders een beetje in bedwang?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm, weet niet zo goed. Naja we gaan het wel zien dan.
Wel wat meer idd. Maar soms niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn de vlinders een beetje in bedwang?
Oh, dat is nog wel een spannende fase dus!quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel wat meer idd. Maar soms niet.
Hebben de kinderen al gevraagd wat er aan de hand is?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
Maar daarna wel weer helemaal vrolijk op de fiets.
Wat is dit en waarom kijk je dit.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die chick van Vincent is behoorlijk goed.
Bekijk deze YouTube-video
Zozo aankijken? Whats next, hand vasthouden?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel wat meer idd. Maar soms niet.
Ene vincent en geen idee?quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel een spannende fase dus!
[..]
Hebben de kinderen al gevraagd wat er aan de hand is?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zozo aankijken? Whats next, hand vasthouden?
En niet geklikt natuurlijkquote:
Maar je maakt ook dingen mee. Er gebeuren dingen in de wereld. Er is hier dagelijks nog iets te praten en we zijn het nog steeds gelukkig wel eens niet met elkaar eensquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat kan nee.Ik bedoel op den duur weet je toch alles?
Samequote:
Ja dat is ook wel zo natuurlijk. Gaat ook wel steeds vaker over van hoe de dag was.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar je maakt ook dingen mee. Er gebeuren dingen in de wereld. Er is hier dagelijks nog iets te praten en we zijn het nog steeds gelukkig wel eens niet met elkaar eens
Verstandige vrouw ben je toch ookquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Same
Ik ga mijn algoritme niet verneuken met ‘influencer nobody’s’ of wie dit ook maar mogen zijn
Duh, het is Ygje.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verstandige vrouw ben je toch ook
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, de kinderen niet. Maar klets wel veel met mijn collega.
Heb even die spoiler weggehaald want ik heb per ongeluk een beetje over fok gepraat.
Ja. En dat is niet zo heel moeilijk als je bedenkt waar ik hem door ken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]Whehehe, zat je al helemaal in gedachten te bedenken dat-ie dan alle topics afstruint tot hij je gevonden heeft?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]Whehehe, zat je al helemaal in gedachten te bedenken dat-ie dan alle topics afstruint tot hij je gevonden heeft?
Haha, dat heb ik ook wel eens. Dan vertel ik mensen dat ik ook wel op fora zit en daar mensen van ken. Dat is veel vager dan jouw verhaal, maar dan ga ik wel nadenken of ze dan FOK! gaan zitten lezen om me te vinden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. En dat is niet zo heel moeilijk als je bedenkt waar ik hem door ken.![]()
PANIEK!
Wij hebben het gelukkig ook nog steeds over levensvragen en toekomstdromen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo natuurlijk. Gaat ook wel steeds vaker over van hoe de dag was.
Hij weet sowieso mijn username zonder getal en welk forum. Dus euh tsjah.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook wel eens. Dan vertel ik mensen dat ik ook wel op fora zit en daar mensen van ken. Dat is veel vager dan jouw verhaal, maar dan ga ik wel nadenken of ze dan FOK! gaan zitten lezen om me te vinden.
Ja snap ik, sleur is wel echt het kutste wat er is he?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben het gelukkig ook nog steeds over levensvragen en toekomstdromen.
Zou wel een beetje ongelukkig worden als het ‘hoe was jouw dag’ ja goed.. die van jou? Jaaa ook goed’ zou zijn
Hoi platonische liefde van Liesje!quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij weet sowieso mijn username zonder getal en welk forum. Dus euh tsjah.
Had ooit een ex-collega die ik op R&P tegen kwamquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook wel eens. Dan vertel ik mensen dat ik ook wel op fora zit en daar mensen van ken. Dat is veel vager dan jouw verhaal, maar dan ga ik wel nadenken of ze dan FOK! gaan zitten lezen om me te vinden.
Die komt vast buurtenquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij weet sowieso mijn username zonder getal en welk forum. Dus euh tsjah.
Gezellig!quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had ooit een ex-collega die ik op R&P tegen kwam
En een inlener bij onze ICT externen kende iemand van KSC (wist ik omdat ik ze beide op Feestboek heb)
Komt dan wel dichtbij opeens zo he?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had ooit een ex-collega die ik op R&P tegen kwam
En een inlener bij onze ICT externen kende iemand van KSC (wist ik omdat ik ze beide op Feestboek heb)
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:44 schreef Ygritte het volgende:
Mijn vorige buurman zij een keer toen we het over 450 euro hadden daarna ‘dat is fantastisch’ toen dacht ik ook even uuuuuuuh dus…. Fokker…
Heerlie de Peerliequote:Op vrijdag 8 november 2024 22:44 schreef Ygritte het volgende:
Mijn vorige buurman zij een keer toen we het over 450 euro hadden daarna ‘dat is fantastisch’ toen dacht ik ook even uuuuuuuh dus…. Fokker…
Hahaha vooral die laatste was een aparte combiquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komt dan wel dichtbij opeens zo he?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben je gek… het was een beetje een weirdo
Slapsequote:Op vrijdag 8 november 2024 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ik ga ook eens richting bedje.
Absoluutquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan is het nog waarschijnlijker toch.
Mooi van die ouwe mensen die alles al hebben gezegd maar wel gelukkig zijn nog.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben het gelukkig ook nog steeds over levensvragen en toekomstdromen.
Zou wel een beetje ongelukkig worden als het ‘hoe was jouw dag’ ja goed.. die van jou? Jaaa ook goed’ zou zijn
Ha Buufje! Gezellig hier zeg!quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Leek mij wel een type wat vervolgens zou gaan zitten speuren of dan denken ‘gevonden, ga hier ook kletsen’ dus nee dikke doei
Content zijn is mooi. Als ik content uitgepraat ben is dat ook mooi. Waarschijnlijk ben ik dan dement of heb ik een hersenbeschadiging opgelopen want ik kan mij niet zo veel voorstellen bij ‘niets meer te vertellen hebben’.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi van die ouwe mensen die alles al hebben gezegd maar wel gelukkig zijn nog.
Die denken naar elkaar, met minieme oog beweging; domme jas die vrouw. Minuscuul mondhoekje: ja die zag ik ook, net een kanarie
Hou dit in KLB aubquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die chick van Vincent is behoorlijk goed.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat idee had ik al. Alles wat hard gehypet wordt maar saai klinkt is kut.
Zie: Oppenheimer
Even aan @EttovanBelgie vragenquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn de vlinders een beetje in bedwang?
Hij zit op FOK!, dan is dat toch standaardquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben je gek… het was een beetje een weirdo
Dat ga ik hier natuurlijk dan niet hardop zeggenquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hou op schei uit![]()
Ik zit nog altijd te wachten op degene die denk 1+1 = verdomt het is Ygritte
Jij zit voor zo ver ik weet niet in mijn ‘handshake cirkel’quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ga ik hier natuurlijk dan niet hardop zeggen
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hou op schei uit![]()
Ik zit nog altijd te wachten op degene die denk 1+1 = verdomt het is Ygritte
Je weet het niet he, misschien ben je wel zo'n achternichtje die ik alleen zie op bruiloften en begrafenissenquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij zit voor zo ver ik weet niet in mijn ‘handshake cirkel’
Zijn vlinder is een rolmops, dus die vliegt niet zomaar weg.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even aan @:ettovanbelgie vragen
Ja prachtigquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind hoe wij erachter kwamen dat we elkaar "kenden" ook nog steeds mooi.
Het huis waar alles mocht.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja prachtigwaar matrasglijden wel niet voor kan zorgen
Neeej ik weet het zekerquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet het niet he, misschien ben je wel zo'n achternichtje die ik alleen zie op bruiloften en begrafenissen
Je kunt nooit 100% zeker zijnquote:
Heb je me stiekem opgezocht in het wild?quote:
Het komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je me stiekem opgezocht in het wild?
Je hebt wel eens een foto gepost toch.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezienquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt wel eens een foto gepost toch.
Maar dat zegt ook niet allesquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee jij woont gewoon op een plek waar ik echt bijna niemand kenquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Same. Ook gezien.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien dat we zakelijk wel eens een handje hebben geschudquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee jij woont gewoon op een plek waar ik echt bijna niemand ken![]()
Alle vriendinnen, vrienden, nichtjes/neefjes en aangetrouwde zut ken ik van binnen en buiten dus vrij zeker dat wij nooit een handje hebben geschud
Klopt. Dat houden we ook actief zoquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:13 schreef Koen66 het volgende:
Ik ook geen idee hoe @:ygritte er uit ziet
quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt. Dat houden we ook actief zo
Opvallend rode haren. lange spierwitte benen die naar de maan tooien, zo'n snuitje waar je veel te lang naar blijft staren en een stem die iets met mannen doet, alle mannenquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:13 schreef Koen66 het volgende:
Ik ook geen idee hoe @:ygritte er uit ziet
Jij zit ook in de adult entertainment industrie?quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat we zakelijk wel eens een handje hebben geschud
Weet je, ik verwachtte ergens een reactie van jouquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opvallend rode haren. lange spierwitte benen die naar de maan tooien, zo'n snuitje waar je veel te lang naar blijft staren en een stem die iets met mannen doet, alle mannen
Hij weet het ook niet hoorquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weet je, ik verwachtte ergens een reactie van jou
Nee gewoon in de normale toeristische sectorquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij zit ook in de adult entertainment industrie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |