Ik rechtvaardig het gedrag helemaal niet. Waar slaat dat op? Ik vind het ook triest dat dit gebeurd is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je zegt vaak zinnige dingen maar dit is echt onzin wat je nu zegt.
Zelfs al hebben een paar voetbalsupporters zich misdragen, dat rechtvaardigt niet dit geweld.
Ik las een verhaal over een vader die zijn zoon kwijt was geraakt en had gevonden in een café waar hij eenzaam aan de bar zat, omdat ze joegen op groepjes Israëliërs.
Dan hebben we het dus over een tiener hè.
Oké duidelijk. Neem aan dat ze de namen wel achterhalen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Deze screenshot laat bijvoorbeeld zien dat de jodenjacht vooropgezet was:
[ afbeelding ]
Daarnaast zijn er beelden van 'scooterjongeren' die mensen vragen om hun paspoort om te bepalen of ze in elkaar geslagen moeten worden. Dat heeft niets met provocatie door deze personen te maken.
En ik herhaal het maar nog eens: geen enkele provocatie rechtvaardigt eigenrichting. Keur het gewoon af.
Natuurlijk, dat kan toch ook niet anders? Of denk je dat al die Marokkaantjes toevallig in de buurt waren en spontaan zich organiseerden om die dekselse joodse supporters eens aan te pakken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dat zo? Voor de wedstrijd plaatsvond? Het wordt in ieder geval onderzocht. Maar wanneer het plaatsvond, is me niet bekend.
Ik rechtvaardig het gedrag helemaal niet!quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik rechtvaardig het gedrag helemaal niet. Waar slaat dat op? Ik vind het ook triest dat dit gebeurd is.
Als voetbalsupporters zichin een vreemde stad misdragen, dan kan je erop wachten dat er een tegenreactie gaat komen. En dit had de driehoek ook kunnen weten en die hadden hierop moeten inzetten om dit te voorkomen.
Je zit al vanaf het begin in dit topic, stop met je leugens.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die screenshots heb ik gezien. En dat was al een paar dagen geleden?
Dat eerste zijn we gewend inmiddelsquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:14 schreef Akathisia het volgende:
Negen deeltjes in één dag is wel knap trouwens. Je kan in Europa beter Europeanen de keel doorsnijden dan een aantal Israëlieten op de grond trappen als je controversie wilt vermijden.
En van welke datum is deze screenshot?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Deze screenshot laat bijvoorbeeld zien dat de jodenjacht vooropgezet was:
[ afbeelding ]
Daarnaast zijn er beelden van 'scooterjongeren' die mensen vragen om hun paspoort om te bepalen of ze in elkaar geslagen moeten worden. Dat heeft niets met provocatie door deze personen te maken.
En ik herhaal het maar nog eens: geen enkele provocatie rechtvaardigt eigenrichting. Keur het gewoon af.
Ik kijk af en toe in dit topic ja. Ik zit er niet 24/7quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je zit al vanaf het begin in dit topic, stop met je leugens.
Wat een gezwets. Dit is nu in NL gebeurd. Logisch dat er hier nu meer aandacht voor is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:14 schreef Akathisia het volgende:
Negen deeltjes in één dag is wel knap trouwens. Je kan in Europa beter Europeanen de keel doorsnijden dan een aantal Israëlieten op de grond trappen als je controversie wilt vermijden.
Ja, als Engelsen zich misdragen op de Zeedijk komen alle moslims netjes de stad verdedigen tegen die nare buitenlandse supporters, is traditie geworden iddquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik rechtvaardig het gedrag helemaal niet. Waar slaat dat op? Ik vind het ook triest dat dit gebeurd is.
Als voetbalsupporters zichin een vreemde stad misdragen, dan kan je erop wachten dat er een tegenreactie gaat komen. En dit had de driehoek ook kunnen weten en die hadden hierop moeten inzetten om dit te voorkomen.
Echt hopeloos ditquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik rechtvaardig het gedrag helemaal niet!
Gevolgd door redenen waarmee het gedrag gerechtvaardigd wordt.
Of dan komen er ajacieden om een paar Engelsen te meppen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als Engelsen zich misdragen op de Zeedijk komen alle moslims netjes de stad verdedigen tegen die nare buitenlandse supporters, is traditie geworden idd.
True.quote:
Leugenaarquote:
De negen deeltjes zijn in dit geval ook een reflectie van de internationale aandacht.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een gezwets. Dit is nu in NL gebeurd. Logisch dat er hier nu meer aandacht voor is.
Ajacieden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of dan komen er ajacieden om een paar Engelsen te meppen.
is waarbij de ah om plaatjesquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:16 schreef Akathisia het volgende:
Ik heb trouwens wel meer dan eens beelden gezien van islamitische jongeren die weerloze blanke kinderen op de grond wierpen, sloegen en vernederde door ze op hun knieën te laten smeken en zelf-onterende uitspraken te laten doen. 0 ophef in de publieke ruimte.
Aantoonbaar inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je zit al vanaf het begin in dit topic, stop met je leugens.
whutquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En van welke datum is deze screenshot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |