abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215526258
jammer maar helaas het is te laat... er zijn er al teveel ze produceren als konijnen de kids worden met moedermelk al gevoed met het geloof... helaas westerse beschaving i think its done
pi_215526267
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 22:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Let op, die worden wel gepakt hoor.
dream on
  vrijdag 8 november 2024 @ 22:54:57 #153
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215526270
quote:

[..]
Nou en of! :Y)

En dan op het bureau een kopje thee met een koekje, een "foei, nooit meer doen" en een aai over de bol. oO/

Laat me toch niet lachen. :')
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_215526273
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 22:52 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ach jij bent zo'n figuur?
Dus omdat ik tegen het plat bombarderen van burgers ben, tegen de genocide van een heel volk door Israël zou ik ineens tegen joden zijn?

Waar zie jij dat staan?
Sinds waneer is Israël gelijk aan jood en andersom?
Als je de pogrom op joodse supporters bagatelliseert door te wijzen naar het gedrag van de staat Israël dan maak je niet het onderscheid dat jij beweert te maken. Kortom, je bent hypocriet en antisemiet. Of een geniaal denker die mij boven de pet gaat, we sluiten het niet uit.
  vrijdag 8 november 2024 @ 22:56:01 #155
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215526277
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 22:54 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Nou en of! :Y)

En dan op het bureau een kopje thee met een koekje, een "foei, nooit meer doen" en een aai over de bol. oO/

Laat me toch niet lachen. :')
Denk niet dat de rechtspraak in Amsterdam anders is, maar goed.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215526285
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 22:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Denk niet dat de rechtspraak in Amsterdam anders is, maar goed.
vreemde uitspraak
  vrijdag 8 november 2024 @ 22:57:32 #157
396386 sturmpie
for night & nature
pi_215526291
als je 't heel objectief bekijkt, een grote groep israelische hooligans gaat naar Amsterdam waar ze midden in de stad een vlag verbranden en scanderen, dan lok je de vijand uit.

mijn inziens valt dit geheel onder uitlokking

hooligans staan doorgaans garant voor ongeregeldheden dus dit is in principe niks nieuws en 't was te verwachten.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  vrijdag 8 november 2024 @ 22:58:41 #158
438527 MissButterflyy
pi_215526297
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 22:56 schreef Thorelf het volgende:

[..]
vreemde uitspraak
Want?
pi_215526299
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 22:57 schreef sturmpie het volgende:
als je 't heel objectief bekijkt, een grote groep israelische hooligans gaat naar Amsterdam waar ze midden in de stad een vlag verbranden en scanderen, dan lok je de vijand uit.

Er waren allang plannen om te rellen
  Moderator vrijdag 8 november 2024 @ 22:59:00 #160
236264 crew  capricia
pi_215526301
quote:

[..]
En dan?

De straf voor licht letsel of zwaarder letsel is gewoon een taakstraf.
https://01-mishandeling-a(...)oudige-mishandeling/

Dat slaat toch nergens op. :{
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 8 november 2024 @ 22:59:28 #161
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215526303
twitter

Vandaag heb ik een paar uur geluisterd en gelezen in de Nederlandse media over de pogrom die gisteravond in Amsterdam plaatsvond tegen Israëlische voetbalfans en hun families.
Ik hoorde sterke veroordelingen van het geweld en het flagrante antisemitisme in de Nederlandse hoofdstad. Ik hoorde veel mensen zeggen dat ze zich schamen, gefrustreerd en boos zijn. De koning van Nederland erkende dat zijn land de Joden opnieuw teleurstelde.
Ik heb veel commentatoren horen klagen over de frequentie van antisemitische uitingen in Nederland.
Dinsdag wordt een parlementair debat gehouden, geëist door Geert Wilders. Er wordt gedebatteerd over de technische aspecten van de beveiligingsfouten en er worden beloften gedaan om deze te verhelpen.

Maar dit incident luidt geen paradigmaverschuiving in. De bijna kwart eeuw oude doemlus van islamistische intolerantie blijft intact.

De demografie van geradicaliseerde antisemitische, antiwesterse moslims blijft groeien vanwege de hoge geboortecijfers en immigratie.

De islamistische infrastructuur van moskeeën, islamitische scholen, islamitische centra, media en online fora is stevig verankerd.

De Hamasisering van een aanzienlijk deel van de moslims in Nederland neemt nog steeds toe.

De Joden van Holland zijn in de minderheid. Degenen die te oud zijn om te verhuizen, blijven daar misschien wonen. Jongere generaties overwegen misschien om ergens anders te gaan wonen.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 8 november 2024 @ 22:59:31 #162
438527 MissButterflyy
pi_215526304
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 22:58 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
Er waren allang plannen om te rellen
Dit dus. En is ‘uitlokking’ een strafbaar iets? :D
pi_215526309
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 22:26 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En waarom bestaat Hamas?
Waarom doet Hamas wat het doet?

Precies.... Omdat Israël moord, verkracht en afschuwelijke dingen doet.
Dat is letterlijk de enige reden waarom Hamas ooit ontstaan is en groot geworden is.

Ontneem je Israël alle wapens en pak je ze aan dan ontneem je ze alle reden voor woede en wraak.
Hamas is ontstaan omdat de de PLO een gematigder koers ging varen om met Israel te kunnen onderhandelen over een politieke oplosssing. Een akelig clubje dat helemaal geen bealng heeft bij een vreedzame oplossing.
-
pi_215526311
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 22:57 schreef sturmpie het volgende:

dit licht helemaal aan jou eigen mening die je dus al hebt... want als je je het van de andere kant bekijkt ... is dat dus niet zo
  vrijdag 8 november 2024 @ 23:00:55 #165
438527 MissButterflyy
pi_215526313
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 22:59 schreef capricia het volgende:

[..]
En dan?

De hele wereld kijkt mee. Het zou kunnen dat rechters nu wat anders kijken naar wat er gebeurd is.
pi_215526317
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:00 schreef quo_ het volgende:

[..]
Hamas is ontstaan omdat de de PLO een gematigder koers ging varen om met Israel te kunnen onderhandelen over een politieke oplosssing. Een akelig clubje dat helemaal geen bealng heeft bij een vreedzame oplossing.
vergeet de rol van Iran ook niet :{
  vrijdag 8 november 2024 @ 23:02:09 #167
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215526325
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 22:59 schreef capricia het volgende:

[..]
En dan?

En zelfs die straf zullen ze niet krijgen. Er is simpelweg niet voldoende capaciteit binnen justitie om dit soort figuren veroordeeld te krijgen en ervoor te zorgen dat ze hun straf na die veroordeling ook echt krijgen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_215526336
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 22:52 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ach jij bent zo'n figuur?
Dus omdat ik tegen het plat bombarderen van burgers ben, tegen de genocide van een heel volk door Israël zou ik ineens tegen joden zijn?

Waar zie jij dat staan?
Sinds waneer is Israël gelijk aan jood en andersom?
Waarom laat je de wandaden van Hamas dan voor het gemak even weg, en doe je net alsof die compleet geen aandeel in dit conflict hebben?
pi_215526337
Knuppel in het hoenderhok: Bontenbal zegt bij Kockelmann dat er niet altijd overal gedemonstreerd moet kunnen worden. Het demonstratierecht mag niet het veiligheidsgevoel van burgers bedreigen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215526339
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 22:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Want?
denk je dat ze strenger zijn?
  vrijdag 8 november 2024 @ 23:03:24 #171
438527 MissButterflyy
pi_215526340
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:02 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
En zelfs die straf zullen ze niet krijgen. Er is simpelweg niet voldoende capaciteit binnen justitie om dit soort figuren veroordeeld te krijgen en ervoor te zorgen dat ze hun straf na die veroordeling ook echt krijgen.
Let op, als de hele wereld meekijkt wordt er wel ruimte en capaciteit voor gemaakt.
  vrijdag 8 november 2024 @ 23:03:33 #172
396386 sturmpie
for night & nature
pi_215526344
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 22:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dit dus. En is ‘uitlokking’ een strafbaar iets? :D
google:
Verschil uitlokking en doen plegen Het verschil tussen uitlokking en doen plegen is dat bij uitlokking de uitgelokte (dus de pleger van het feit, de medeverdachte) zelf ook strafbaar is. Bij doen plegen is de echte pleger van het feit niet strafbaar.

..
beiden zijn dan strafbaar, dus dan zal er mild bestraft worden of helemaal niet.
  vrijdag 8 november 2024 @ 23:04:02 #173
438527 MissButterflyy
pi_215526350
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
Knuppel in het hoenderhok: Bontenbal zegt bij Kockelmann dat er niet altijd overal gedemonstreerd moet kunnen worden. Het demonstratierecht mag niet het veiligheidsgevoel van burgers bedreigen.
Goeie hoor.
  vrijdag 8 november 2024 @ 23:04:28 #174
396386 sturmpie
for night & nature
pi_215526355
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:00 schreef Thorelf het volgende:

[..]
dit licht helemaal aan jou eigen mening die je dus al hebt... want als je je het van de andere kant bekijkt ... is dat dus niet zo
de bekende ja/nee situatie, en 't is maar hoe je 't bekijkt, dan zijn beiden fout imo
  Moderator vrijdag 8 november 2024 @ 23:04:31 #175
236264 crew  capricia
pi_215526358
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 22:59 schreef Paul het volgende:
[ x ]

Vandaag heb ik een paar uur geluisterd en gelezen in de Nederlandse media over de pogrom die gisteravond in Amsterdam plaatsvond tegen Israëlische voetbalfans en hun families.
Ik hoorde sterke veroordelingen van het geweld en het flagrante antisemitisme in de Nederlandse hoofdstad. Ik hoorde veel mensen zeggen dat ze zich schamen, gefrustreerd en boos zijn. De koning van Nederland erkende dat zijn land de Joden opnieuw teleurstelde.
Ik heb veel commentatoren horen klagen over de frequentie van antisemitische uitingen in Nederland.
Dinsdag wordt een parlementair debat gehouden, geëist door Geert Wilders. Er wordt gedebatteerd over de technische aspecten van de beveiligingsfouten en er worden beloften gedaan om deze te verhelpen.

Maar dit incident luidt geen paradigmaverschuiving in. De bijna kwart eeuw oude doemlus van islamistische intolerantie blijft intact.

De demografie van geradicaliseerde antisemitische, antiwesterse moslims blijft groeien vanwege de hoge geboortecijfers en immigratie.

De islamistische infrastructuur van moskeeën, islamitische scholen, islamitische centra, media en online fora is stevig verankerd.

De Hamasisering van een aanzienlijk deel van de moslims in Nederland neemt nog steeds toe.

De Joden van Holland zijn in de minderheid. Degenen die te oud zijn om te verhuizen, blijven daar misschien wonen. Jongere generaties overwegen misschien om ergens anders te gaan wonen.
Ik zei het vanavond tegen mijn man.
Alle jaren ken ik niets anders in voetbal en dus populaire cultuur 'Hamas Hamas alle joden aan het gas'. Als het om Ajax ging. En meer van dit.
En dat vonden we allemaal helemaal normaal.

Nu kijk ik daar toch wel heel anders tegenaan.
Dit is niet normaal.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')