Had je de afgelopen tig topics mee moeten lezen ipv wat doms hier te gaan roeptoeteren.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat is dat voor reactie?
Het is een serieuze vraag. Als het niet is geescaleerd door het gedrag van de voetbalsupporters, maar al dagen geleden gepland is. Dan wil ik daar wel meer van weten ja. Blijkbaar is daar dus bewijs van?
Hij houdt zich gewoon van de domme. Is vaak genoeg langsgeweest.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had je de afgelopen tig topics mee moeten lezen ipv wat doms hier te gaan roeptoeteren.
Je gebruikt het wel als smoes. Je praat het hiermee goed.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde. Dat zeg ik ook niet.
Meelezen tussen allemaal drekquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had je de afgelopen tig topics mee moeten lezen ipv wat doms hier te gaan roeptoeteren.
Ik praat niets goedquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je gebruikt het wel als smoes. Je praat het hiermee goed.
Anders had je het niet opgeschreven, stuk vuil dat he dr bent.
Je bent niks meer of minder dan een pogrom aan het goedpraten. Je bent smoezen aan het maken en aan het wijzen.
Het hele hij zij denken schiet sowieso niet op en doet er niet toe, gewoon de acties veroordelen op basis van de actie zelf en consequenties aan verbinden. Dat mensen dit goedpraten onder het mom van 'maar hunie ook boohoo' is echt schaamteloos.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:59 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wauw hoeveel israelische vlaggen hebben zij verbrand ...oh nee dat maakt niet uit,maar hun vlaggen jaaa dat dat is erg!!! kut volk
Ja, dat rechtvaardigt al dat geweld tot aan paspoortcontroles aan toe.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat de voetbalsupporters meerdere Palestijnse vlaggen kapot hebben gemaakt misschien?
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dat rechtvaardigt al dat geweld tot aan paspoortcontroles aan toe.
Er zijn screenshots voorbij gekomen van Telegram waarop islamieten in uiterst keurig Nederlands oproepen tot heel nare dingen tegen joden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat is dat voor reactie?
Het is een serieuze vraag. Als het niet is geescaleerd door het gedrag van de voetbalsupporters, maar al dagen geleden gepland is. Dan wil ik daar wel meer van weten ja. Blijkbaar is daar dus bewijs van?
En dan op straat aan voorbijgangers gaan vragen of ze hetero zijn en die dan in elkaar slaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie al voor me dat homo's met knokploegen de ronde gaan doen omdat er weer wat regenboogvlaggen neergehaald zijn
Die screenshots heb ik gezien. En dat was al een paar dagen geleden?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zijn screen shots voorbij gekomen van Telegram waarop islamieten in uiterst keurig Nederlands oproepen tot heel nare dingen tegen joden.
Knettergek.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dat rechtvaardigt al dat geweld tot aan paspoortcontroles aan toe.
En de NCTV wist nergens van?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die screenshots heb ik gezien. En dat was al een paar dagen geleden?
Je zegt vaak zinnige dingen maar dit is echt onzin wat je nu zegt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Meelezen tussen allemaal drekMaar Ok. Als jullie geen bronnen willen geven, dan blijf ik bij mijn mening dat het allemaal is geescaleerd nav het gedrag van de voetbalsupporters.
Dat zeg ik helemaal niet. Ik reageer op een post waarin iemand zich afvraagt waarom Halsema Gaza benoemt.quote:
En 6 januari 2021 was gewoon een excursie in het Capitool.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Bleken het toch gewoon ouderwetse relletjes. En Femke zie nog dat Maccabi zulke lieverdjes had.
het is schaamteloos dat ZIJ HUN vlag belangrijk vinden... en dat die niet belangrijker is dan een ander..quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het hele hij zij denken schiet sowieso niet op en doet er niet toe, gewoon de acties veroordelen op basis van de actie zelf en consequenties aan verbinden. Dat mensen dit goedpraten onder het mom van 'maar hunie ook boohoo' is echt schaamteloos.
In ieder geval voordat de wedstrijd plaatsvond. Ook taxichauffeurs zaten in het complot. Jagen op kleine groepjes of individuele joden. Hoe heldhaftigquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die screenshots heb ik gezien. En dat was al een paar dagen geleden?
Is dat zo? Voor de wedstrijd plaatsvond? Het wordt in ieder geval onderzocht. Maar wanneer het plaatsvond, is me niet bekend.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In ieder geval voordat de wedstrijd plaatsvond. Ook taxichauffeurs zaten in het complot. Jagen op kleine groepjes of individuele joden. Hoe heldhaftig
Deze screenshot laat bijvoorbeeld zien dat de jodenjacht vooropgezet was:quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Meelezen tussen allemaal drekMaar Ok. Als jullie geen bronnen willen geven, dan blijf ik bij mijn mening dat het allemaal is geescaleerd nav het gedrag van de voetbalsupporters.
Je bent gewoon een idioot en ik heb geen zin om serieus op je in te gaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat is dat voor reactie?
En opeens ga je duikenquote:
tja weinig nederlandse chauffeurs...ook islamitisch... kut nederland!!! nederlanders sta opquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In ieder geval voordat de wedstrijd plaatsvond. Ook taxichauffeurs zaten in het complot. Jagen op kleine groepjes of individuele joden. Hoe heldhaftig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |