Als je mensen gaat uitzetten vanwege een geloofsovertuiging, dan ben je je vrije samenleving al kwijt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Vooral puntje 3 is in relatie tot moslims als gemeenschap relevant;
https://www.ablison.com/n(...)ro-tolerance-policy/
Omdat de oorzaak zal verdwijnen met repressie omdat het gebakken zit in een existentiële geloofsovertuiging, zal het ongewenste gedrag blijven wederkeren, en daarmee alle andere nadelen versterken. En wat het artikel niet afdoende benadrukt; het vereist daarmee in toenemende mate méér repressie, meer controlemechanismen (ofwel minder vrijheid, privacy), etc.
Nou, nee. Er zijn genoeg onschuldige slachtoffers die he-le-maal niets met het voetbal te maken hadden. Die ook niet te linken zijn aan de voetbalsupporters. Zoals de jongen die volgens berichten uit Oekraine komt, die zijn paspoort moest tonen aan dat tuig.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Blijkbaar snap je mijn reactie niet. Het is dankzij de voetbalsupporters dat de boel is geëscaleerd. Als je walgelijke teksten gaat zingen, vlaggen gaat slopen, taxichauffeurs belaagd, etc. Dan kan je een tegenreactie verwachten. En nee daarmee praat ik het niet goed.
Ow ja, de Jodenjacht hebben ze zelf veroorzaakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Blijkbaar snap je mijn reactie niet. Het is dankzij de voetbalsupporters dat de boel is geëscaleerd. Als je walgelijke teksten gaat zingen, vlaggen gaat slopen, taxichauffeurs belaagd, etc. Dan kan je een tegenreactie verwachten. En nee daarmee praat ik het niet goed.
Ja hoor, je praat het wel goed. Je hebt geen idee waar je het over hebt man. Die pogrom was vooraf georganiseerd. Dan komt het figuren als jij wel goed uit dat Israëlische supporters wat domme supportersdingen doen zeker?quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oh nee verschrikkelijk inderdaad, daarom verdienen ze het om de tering in getrapt te worden door groepen palestijnse idioten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat de voetbalsupporters meerdere Palestijnse vlaggen kapot hebben gemaakt misschien?
Que? Zegt ze nou dat ze hen niet wilt beschermen omdat mensen boos zijn om Gaza? Is ze hier selectief geciteerd oid? Een alternatieve uitleg is dat ze zegt hun niet te kunnen beschermen omdat ze gevaar lopen ómdat mensen boos zijn, maar de reden waarom ze bescherming nodig hebben is toch ómdat mensen boos zijn?quote:Halsema: “Ik begrijp uw emoties. Maar ik kan geen garanties geven op veiligheid. Het liefst zou ik zeggen: ik omarm u, ik bescherm u, een voor een. Maar er zijn mensen boos over Gaza.”
Gewoon de zoveelste bevestiging dat ze een jodenhatende linkse burgemeester is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Alleen al de woorden in de tweet van Halsema 'ja maar Gaza' licht haar hypocriete sluier even op. Die woorden zeggen mij genoeg. Er is geen rechtvaardiging voor het geweld, achterlijke kaakklem
Nee idioot, dit was al dagen voor de wedstrijd gepland, en niet door de reguliere voetbalsupporters.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het dus terecht had gevonden als de Joodse herdenkers vorige maand massaal gewelddadig waren geworden nadat pro-pallies hun Israelische vlaggetjes hadden afgepakt. Toch?quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat de voetbalsupporters meerdere Palestijnse vlaggen kapot hebben gemaakt misschien?
Bron?quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee idioot, dit was al dagen voor de wedstrijd gepland, en niet door de reguliere voetbalsupporters.
Gewoon goor. Intens goor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nou, nee. Er zijn genoeg onschuldige slachtoffers die he-le-maal niets met het voetbal te maken hadden. Die ook niet te linken zijn aan de voetbalsupporters. Zoals de jongen die volgens berichten uit Oekraine komt, die zijn paspoort moest tonen aan dat tuig.
Nee, dit valt echt niet toe te wijden aan de voetbalsupporters uit Israel. Stuitend dat er gewezen word 'ja maar zei zijn begonnen'.
Jawel, je praat het wel goed.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Eens (daarom was grenspreventie handig geweest; dan behoud je op zijn minst nog intern de vrijheid), maar ik zie ook geen heil in nultolerantiebeleid. Hoogstens een pleister.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:56 schreef Claudia_x het volgende:
Als je mensen gaat uitzetten vanwege een geloofsovertuiging, dan ben je je vrije samenleving al kwijt.
Ze hebben recht op hun achterlijk ideeën, maar ze moeten met hun poten van anderen afblijven.
wauw hoeveel israelische vlaggen hebben zij verbrand ...oh nee dat maakt niet uit,maar hun vlaggen jaaa dat dat is erg!!! kut volkquote:Op vrijdag 8 november 2024 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh nee verschrikkelijk inderdaad, daarom verdienen ze het om de tering in getrapt te worden door groepen palestijnse idioten.
Nieuwe kristalnachtquote:Op vrijdag 8 november 2024 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Bleken het toch gewoon ouderwetse relletjes. En Femke zie nog dat Maccabi zulke lieverdjes had.
Een vlag stuk maken. Of moedwillig iemand aanrijden, kopschoppen en mishandelen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In de nws fb kan je teruglezen wat er allemaal aan vooraf gingquote:Op vrijdag 8 november 2024 21:55 schreef Paul het volgende:
[..]
ik snap dit niet, is dit ook van gisteravond?
Wat is dat voor reactie?quote:
Ik zie al voor me dat homo's met knokploegen de ronde gaan doen omdat er weer wat regenboogvlaggen neergehaald zijnquote:Op vrijdag 8 november 2024 21:59 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wauw hoeveel israelische vlaggen hebben zij verbrand ...oh nee dat maakt niet uit,maar hun vlaggen jaaa dat dat is erg!!! kut volk
Dat is niet hetzelfde. Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een vlag stuk maken. Of moedwillig iemand aanrijden, kopschoppen en mishandelen.
Dat is echt wel hetzelfde inderdaad.
Moet je eens kijken wat er gebeurt als je bijv. studenten van hun opleiding stuurt en als je docenten ontslaat. Reken maar dat het er veel veiliger op wordt in de stad. De 'scooterjongeren', die zijn wel een geval apart.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:59 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Eens (daarom was grenspreventie handig geweest; dan behoud je op zijn minst nog intern de vrijheid), maar ik zie ook geen heil in nultolerantiebeleid. Hoogstens een pleister.
Wat potige knapen om homohaters de gracht in te flikkeren.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie al voor me dat homo's met knokploegen de ronde gaan doen omdat er weer wat regenboogvlaggen neergehaald zijn
i wish want dat zullen geen joden zijn!quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie al voor me dat homo's met knokploegen de ronde gaan doen omdat er weer wat regenboogvlaggen neergehaald zijn
Whehe, het is wel een clusterfuckquote:Op vrijdag 8 november 2024 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien heb je de persconferentie gemist. Kijk die even terug. Halsema zegt heel duidelijk: er is geen enkel excuus voor dit criminele gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |