abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215524337
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:10 schreef Paul het volgende:
Jongens wat gaan we doen om de Joden voortaan in Nederland te beschermen
We laten een Mossad team toe om op onze bodem vervelende elementen te elimineren. Hadden we al veel eerder moeten doen, want islam begint een tumor te worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215524343
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Klopt. Als er nu verkiezingen zouden zijn dan zou ik er op stemmen. Nooit eerder overwogen. Zo zullen er wel meer zijn.
De PVV gaat het probleem niet oplossen maar zorgt er wel voor dat het op de agenda komt.
Ooit zal de gevestigde politieke orde moeten stoppen met wegkijken en ontkennen.
-
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:13:47 #78
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215524344
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:11 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Met je eens, maar hoe los je de palestijnse kwestie op?
De ideologie is zo sterk anti joods/Israel en de mogelijkheden voor de mensen daar zijn zo beperkt, zodat Hamas daar tot in lengte van dag kan blijven bestaan.
Dat weet ik niet.

Daarom zwaai ik ook niet Palestijnse of Israëlische vlaggen op straat.

Niet alleen niet mijn conflict, die hele issue is zo vergeven van tribalisme dat ik er gewoon helemaal geen zin in heb.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215524346
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Niet zoveel, gewoon iedere keer helemaal verbaasd doen als ze weer eens een paar joden opjagen.

Maar ondertussen wel vrij baan geven aan Hamas demo’s in dezelfde straten.
Ondertussen wel vrij baan voor de pro-Israel terroristen.
Voor de pro-Israël mensen om racistische verban alle Arabieren opmerkingen te maken.

De pro-Palestina mensen worden direct aangepakt.
pi_215524348
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:12 schreef Nober het volgende:

[..]
Op de trein zetten naar Duitsland, zou het anders ook niet weten.
:)
Daar is het trouwens niet veel beter
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_215524352
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:13 schreef Hathor het volgende:

[..]
We laten een Mossad team toe om op onze bodem vervelende elementen te elimineren. Hadden we al veel eerder moeten doen, want islam begint een tumor te worden.
Dan kan de Mossad met het eigen land beginnen.
90% van Israël kan dan weg.
pi_215524357
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zolang Wilders zijn 'minder'-uitspraken niet terugneemt, is dat voor mij totaal geen optie.
Minder was bedoeld voor de criminele elementen, niet allen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:15:22 #83
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_215524364
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:02 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Hoe kom je bij het waanbeeld dat Israël burgers vermoordt? Israël richt zich op militaire doelwitten en in een stedelijke omgeving zijn er altijd burgers die in de weg lopen en het loodje leggen.
In de tweede zin beantwoord je je vraag uit de eerste zin.
quote:
Oekraïne is een recent voorbeeld, maar ook bij de slag om Mosul zijn erg veel burgers omgekomen. Daar heeft nooit een haan naar gekraaid. En waarom niet? Het is alleen leuk om de joden ergens de schuld van te geven.
Het is vooral "leuk" om te proberen de aandacht van Israëlische misdaden af te leiden door te proberen een andere discussies te starten ja.
pi_215524367
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:13 schreef bianconeri het volgende:
Ik word wel heel erg moei van die jodenhaat kaart. Echt....

Ze roepen de hele tijd haat dingen over Israël. Nemen wraak voor de kinderen. Dat ze ook eens weten hoe het voelt.
En nu gaat het ineens over jodenhaat.

Wat overigens ook nergens benoemd wordt zijn de aanvallen van de Maccabi fans. En de beledigen die zij uiten. Lopen ze de metro in en dan uiten ze gwn wat ze met Arabieren gaan doen, wat dus wel racistisch is, maar nee hoor niemand die wat zegt.

Wat een ongelofelijk hypocriete verontwaardiging weer.
En nee ik praat het geweld absoluut niet goed.

Die Israelische terroristen hadden NL nooit binnen mogen komen. Het is uberhaupt belachelijk dat ze nog internationaal mogen meedoen die club.

Hypocriet.
Ga gewoon weg mafkees.
pi_215524369
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:10 schreef Paul het volgende:
Jongens wat gaan we doen om de Joden voortaan in Nederland te beschermen
we drijven moslims uit hun huizen met salami's en varkensworsten
pi_215524374
quote:

[..]
De ideologie is zo sterk anti joods/Israel en de mogelijkheden voor de mensen daar zijn zo beperkt, zodat Hamas daar tot in lengte van dag kan blijven bestaan.
Israël volledig ontwapenen en aanpakken.

Dat is de enige manier om dit conflict ooit te stoppen.
Dat is de enige voedingsbodem voor dit conflict en de enige reden waarom groepen zoals Hamas bestaan.
pi_215524375
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:15 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ga gewoon weg mafkees.
Sorry hoor dat sommigen feiten benoemen
pi_215524376
quote:

[..]
De Palestijnse samenleving zal ontwapend moeten worden en alle terroristische infrastructuur moet weg. Daarnaast zullen de Palestijnen zelf gederadicaliseerd moeten worden zoals ook is gebeurd met Nazi-Duitsland. En dat is een grote opgave, want Nazi-Duitsland was over de breedte minder geradicaliseerd dan de Palestijnen samenleving is.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Klopt. Als er nu verkiezingen zouden zijn dan zou ik er op stemmen. Nooit eerder overwogen. Zo zullen er wel meer zijn.
Ik wijk er inmiddels ook niet meer voor, de vorige keer was het nog BBB. Maar nu zou ik ook voor de PVV gaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:16:32 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215524377
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat weet ik niet.

Daarom zwaai ik ook niet Palestijnse of Israëlische vlaggen op straat.

Niet alleen niet mijn conflict, die hele issue is zo vergeven van tribalisme dat ik er gewoon helemaal geen zin in heb.
Maar inmiddels woon ik er dus wel letterlijk middenin, dat conflict.

En daarom is het voor mij zo makkelijk om te beslissen wie goed en fout zit, ik beleef echt maar van 1 kant overlast, de pallie-kant. Van dagelijkse vlaggenwapperaars op CS tot gisteravond.

Kon ik het maar, zoals elk ander buitenlands conflict, negeren :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:16:34 #90
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215524378
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom leven de meeste mensen dan toch niet in vrijheid en hebben ze het niet eens gekend?
Als je even kijkt naar alle landen ter wereld…
Zie Nazi-Duitsland, de Sovjet-Unie, Khmer Cambodja, Papa Doc Haïti, de DDR...

Of verder terug: het Romeinse Rijk, de Habsburgers...

Wanneer een machtsstructuur dermate overheersend is, kan het jaren, decennia, eeuwen duren voordat die gebroken is. Nepotisme, egotisme, blinde ideologie bij een leidende klasse kan maatschappijen schier eindeloos knechten... Maar het eindigt altijd bij de val van een regime, omdat de mens nu eenmaal voor vrijheid geschapen is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:16:37 #91
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_215524382
Ah, het journaal laat een pro-pallie die te schijterig is om z'n hoofd te laten zien ook gewoon uitgebreid aan het woord.
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:16:59 #93
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_215524388
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:15 schreef beantherio het volgende:

[..]
In de tweede zin beantwoord je je vraag uit de eerste zin.
[..]
Het is vooral "leuk" om te proberen de aandacht van Israëlische misdaden af te leiden door te proberen een andere discussies te starten ja.
Je snapt hopelijk wel het verschil tussen 'vermoorden' en 'collateral damage' mag ik hopen? Godsamme zeg, het niveau hier is echt om te janken :')
pi_215524389
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:13 schreef bianconeri het volgende:
Ik word wel heel erg moei van die jodenhaat kaart. Echt....

Ze roepen de hele tijd haat dingen over Israël. Nemen wraak voor de kinderen. Dat ze ook eens weten hoe het voelt.
En nu gaat het ineens over jodenhaat.

Wat overigens ook nergens benoemd wordt zijn de aanvallen van de Maccabi fans. En de beledigen die zij uiten. Lopen ze de metro in en dan uiten ze gwn wat ze met Arabieren gaan doen, wat dus wel racistisch is, maar nee hoor niemand die wat zegt.

Wat een ongelofelijk hypocriete verontwaardiging weer.
En nee ik praat het geweld absoluut niet goed.

Die Israelische terroristen hadden NL nooit binnen mogen komen. Het is uberhaupt belachelijk dat ze nog internationaal mogen meedoen die club.

Hypocriet.
Proficiat, de meest debiele post van alle 8 delen van dit topic.

Niet alleeen het extra uitgebeide "en hunnie dan" argument maar ook nog voetbalsupporters voor terrorist uitmaken.
-
pi_215524394
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zolang Wilders zijn 'minder'-uitspraken niet terugneemt, is dat voor mij totaal geen optie.
Tsja. Die uitspraak was niet handig, ook niet netjes, maar de ophef ietwat overdreven. Dat daar toen een compleet juridisch circus voor werd opgetuigd toont wel aan dat dit land toen al was verloren.
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:17:28 #97
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215524397
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:16 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Israël volledig ontwapenen en aanpakken.

Dat is de enige manier om dit conflict ooit te stoppen.
Dat is de enige voedingsbodem voor dit conflict en de enige reden waarom groepen zoals Hamas bestaan.
Je pleit voor de vernietiging van Israël, helder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215524399
NOS :')
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 8 november 2024 @ 20:17:46 #99
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215524401
Moeten de nederlanders niet de Joden gaan helpe beschermen? omdat de politie dit niet goed doet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:18:36 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215524412
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ah, het journaal laat een pro-pallie die te schijterig is om z'n hoofd te laten zien ook gewoon uitgebreid aan het woord.
Die zijn zo lekker objectief altijd O+.

Stel je voor dat je eens verslag geeft ipv de activist uit te hangen, ondenkbaar bij de NOS :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')