SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
het is dansproefing deze week ,je moet zien wat violeta kann
https://x.com/Mismamentte/status/1854944148270596527![]()
Wel nog ontzettend veel ondervloer en gewone vloer over
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jou ook alquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:49 schreef Lovely het volgende:
Nou als zijn wel fijn zijn als puntenteller programma van GG mij meer punten geeft![]()
![]()
Alles heeft nu gewoon verf, vloer en gordijnen
Trotste mama van Ambar
Fijn weekend!Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ik moet niksquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:07 schreef mario390 het volgende:
het is dansproefing deze week ,je moet zien wat violeta kann
Grote blij voor muisquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles heeft nu gewoon verf, vloer en gordijnen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dit topic ligt helemaal in mijn laminaard
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:13 schreef Homijn het volgende:
Dit topic ligt helemaal in mijn laminaard
Oh vind een post niet terug.quote:
Was uitleg van gg over de teller.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
@gebrokenglasquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh vind een post niet terug.
Was uitleg van gg over de teller.![]()
![]()
Die Trump toch he?quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Als er iets serieus is zie je me niet![]()
![]()
Dat is wel een geruststellingquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Als er iets serieus is zie je me niet![]()
![]()
Ja.. Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hoi allemaal, zo ff weekje niet echt gekeken en lijst doorgenomen met mentions..
Afgezien van dat katwijk natuurlijk een mooie plaats en dorp is, (zo niet mss de beste)
Haal er eentje maar even uitquote:Op maandag 4 november 2024 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:kree waar zit je? Deze dame wil misschien meer uitleg over jouw Katwijk: VrijMiBabes #180 (not very sfw!)Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:20 schreef kree het volgende:
Hoi allemaal, zo ff weekje niet echt gekeken en lijst doorgenomen met mentions..
Afgezien van dat katwijk natuurlijk een mooie plaats en dorp is, (zo niet mss de beste)
Haal er eentje maar even uit
[..]Gozer!
![]()
Ik heb trouwens wat beetje te klagen enzo, over het nieuws nu en politici, maargoed komt later wel
Do what you love, love what you do!![]()
Mijn DM is gesloten heeft nu weekend, maandag om 08:00 is ie weer open. [EINDE BERICHT]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Terechtquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:22 schreef Lovely het volgende:
Mijn DM is gesloten heeft nu weekend, maandag om 08:00 is ie weer open. [EINDE BERICHT]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mijn DM is altijd open, wanneer ik het lees is vraag 2, maar doe wel altijd en kom er nog wel op terug op ookquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:22 schreef Lovely het volgende:
Mijn DM is gesloten heeft nu weekend, maandag om 08:00 is ie weer open. [EINDE BERICHT]
Allemaal al besproken helaas.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:22 schreef kree het volgende:
Ik heb trouwens wat beetje te klagen enzo, over het nieuws nu en politici, maargoed komt later wel
Vanavond alleen maar bolken.![]()
owh ja heb niks teruggelezen, behalve mention en mss eentje ervoor en ernaquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:23 schreef maily het volgende:
[..]
Allemaal al besproken helaas.
Vanavond alleen maar bolken.
Een week later zekerquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
Mijn DM is altijd open, wanneer ik het lees is vraag 2, maar doe wel altijd en kom er nog wel op terug op ook
nou ik laat ze gewoon open staan, totdat ik weer ff op fok ga kijken en dan ga ik ze allemaal wel langs.quote:
Nu alleen mentions en een verdwaalde quote
Maar doe dat altijd wel toch tenzij het echt onwijze alleen onzin is.
TOP-TT!![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vind Hans Teeuwen nog steeds verschrikkelijk grappig.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Schijtziekquote:
Schijten
Schijnt
Schijven
Schijf
Schijndel
Schijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Schijndood in een tuin gaan liggen en willekeurige voorbijgangers de stuipen op het lijf jagen?quote:![]()
![]()
Ik soms wel, soms niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind Hans Teeuwen nog steeds verschrikkelijk grappig.![]()
![]()
Ja verpest de lol gelijk ff!quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Schijtziek
Schijten
Schijnt
Schijven
Schijf
Schijndel
Schijn![]()
![]()
Zin in nu maar heb net een "Crank the Juice" open getrokken en zoiets moet je niet warm laten worden toch.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijndood in een tuin gaan liggen en willekeurige voorbijgangers de stuipen op het lijf jagen?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nice!quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zin in nu maar heb net een "Crank the Juice" open getrokken en zoiets moet je niet warm laten worden toch.![]()
![]()
wat moet elke mens bijna elke dag? werd altijd hier kundgemaktquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:29 schreef maily het volgende:
[..]
Zie de maan schijnt door de bomen
Makkers staakt uw wild geraas
![]()
![]()
![]()
Die wil ik wel eens proberenquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zin in nu maar heb net een "Crank the Juice" open getrokken en zoiets moet je niet warm laten worden toch.
Snelkookpan, snelkookpanquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind Hans Teeuwen nog steeds verschrikkelijk grappig.
Vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van.![]()
Sws geen dingen met schijt, dat past helemaal niet bij zo'n nette jongen als marioquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Schijtziek
Schijten
Schijnt
Schijven
Schijf
Schijndel
SchijnUw ADH vitamine Worst
Ik doe het meerdere keren per dag!quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat moet elke mens bijna elke dag? werd altijd hier kundgemakt
Hij smaakt erg juicyquote:
Ff denken hoorquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat moet elke mens bijna elke dag? werd altijd hier kundgemakt![]()
Lekker hopen en bolken terwijl je je porseleinen vriend aan het voeren bent.![]()
![]()
Ik vind dat mooi gezegdquote:
Maneschijn is eigenlijk maneschijtquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zie de maan schijt door de ... laat maar
Iig bolkUw ADH vitamine Worst
Prrt 💩quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maneschijn is eigenlijk maneschijtWerewolf
Nee joh hoe kom je daar bijquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Genadeloos hard van je af zitten kakken?Uw ADH vitamine Worst
Dat ligt niet aan jou, dat je die niet terugvindt. Hier de uitleg over de teller:quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh vind een post niet terug.
Was uitleg van gg over de teller.Via een aantal scripts, die geschreven zijn in de taal Python. Zie https://www.python.org/quote:
Vanuit een hoofdscript roep ik stuk voor stuk Python scripts aan.
Script 1: Prechecks
- aanmaken van directories als die nog niet bestaan.
Script 2: DTS pagina index ophalen
- haal op de hoofdpagina van DTS: Topicreeks: Het Dodetopicspel
- filter alles met "topic/" en schrijf dat als "https://forum.fok.nl/topic/" naar een bestand.
Script 3: pagina's ophalen
- lees dat outputbestand van script 2 en haal al die pagina's op die daarin staan en sla ze stuk voor stuk op.
Dit is dus wel even wat netwerkverkeer.
Script 4: filteren
Uit alle bestanden van stap 3 alle tekst weghalen die niet interessant is.
Hier ga ik alle opgehaalde pagina's van stap 4 door en voor elke pagina:
• Via regulier expressie zoeken naar de velden: postid, userid, data-member en de datum van een post.
Script 5: samenstellen
• Na verloop van tijd heb ik een bestand die van van elke post een regel bevat met de volgende velden:
postid, userid, username en datum. Bijvoorbeeld:
1
2
3postid userid username datum epoch time
215415992 1234567890 gebrokenglas woensdag 30 oktober 2024 @ 08:15:44 1730272544
215502108 1234567890 gebrokenglas woensdag 6 november 2024 @ 21:20:44 1730924444
Script 6: Het importen van dat bestand in een sqlite database.
Vervolgens creëer ik in die sqlite database wat views om het totaaloverzicht zoals monitor die toont, te genereren.
[ Bericht 4% gewijzigd door gebrokenglas op 08-11-2024 19:51:06 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik mis script 7: AardappelSchotel 100 extra punten gevenquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Dat ligt niet aan jou, dat je die niet terugvindt. Hier de uitleg over de teller:
[..]
Via een aantal scripts, die geschreven zijn in de taal Python. Zie https://www.python.org/
- filter alles met "topic/" en schrijf dat als "https://forum.fok.nl/topic/" naar een bestand.
- lees dat outputbestand van script 2 en haal al die pagina's op die daarin staan en sla ze stuk voor stuk op.
• Via regulier expressie zoeken naar de velden: postid, userid, data-member en de datum van een post.
• Na verloop van tijd heb ik een bestand die van van elke post een regel bevat met de volgende velden:
[ code verwijderd ]
Vervolgens creëer ik in die sqlite database wat views om het totaaloverzicht zoals monitor die toont, te genereren.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2024 19:40:24 ]![]()
Dat zijn aanpassingen in de viewsquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik mis script 7: AardappelSchotel 100 extra punten geven
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is afhankelijk van wat je er voor over hebt achter het stationquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik mis script 7: AardappelSchotel 100 extra punten gevenUw ADH vitamine Worst
Ik zou niet veel verder komen dan tegen mijn pc schreeuwen:"Tel gewoon die punten domme kut! Ge kunt toch wel tellen of nie dan?!?quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, dat je die niet terugvindt. Hier de uitleg over de teller:
[..]
Via een aantal scripts, die geschreven zijn in de taal Python. Zie https://www.python.org/
[ code verwijderd ]
Vervolgens creëer ik in die sqlite database wat views om het totaaloverzicht zoals monitor die toont, te genereren."
Kees kk pcquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou niet veel verder komen dan tegen mijn pc schreeuwen:"Tel gewoon die punten domme kut! Ge kunt toch wel tellen of nie dan?!?"
Uw ADH vitamine Worst
Gracias. Ik ben benieuwd naar mijn punten hihi.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
[ code verwijderd ]
Vervolgens creëer ik in die sqlite database wat views om het totaaloverzicht zoals monitor die toont, te genereren.Werewolf
If counter = + 60 seconds then goto PuntjeGescoordLulloquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou niet veel verder komen dan tegen mijn pc schreeuwen:"Tel gewoon die punten domme kut! Ge kunt toch wel tellen of nie dan?!?"
![]()
"Die krijgen van de week wa van mij te heuren!quote:"
Eerlijk: devzero hielp me even op weg van hoe je uberhaupt begint met zoiets. Ik had geen idee.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, met Python dus.
Daar zijn al speciale libraries om dingen als html pagina's ophalen bestaan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Avada Kedavra!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eerlijk: devzero hielp me even op weg van hoe je uberhaupt begint met zoiets. Ik had geen idee.
Nou, met Python dus.
Daar zijn al speciale libraries om dingen als html pagina's ophalen bestaan.quote:If NotWetenHoe Then AskDevzero;"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dan moet ik m even draaien voor de laatste update.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gracias. Ik ben benieuwd naar mijn punten hihi.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik riep gewoon het eerste wat in me opkwan. En aangezien ik de orde van de feniks zit te kijkenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
tuurlijk johquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik riep gewoon het eerste wat in me opkwan. En aangezien ik de orde van de feniks zit te kijkenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ff voetjes op de grond, stevig. Desnoods even stampen om echt contact te maken en dan goed aarden. Niet visualiseren, maar VOELEN dat er wortels uit je voeten diep, diep, DIEP De aarde in gaan en dat je spanningen daar doorheen weg trekken de aarde in.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Heb last van onverklaarbare spanning.
Ga eventjes weg. Sorry.![]()
![]()
ja was en lange etwasquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Genadeloos hard van je af zitten kakken?![]()
Ik meen het serieusquote:
Ik ga morgen met m'n zoons de magical mystery tour in Zaandam doen, en om in de stemming te komen zit ik Harry Potter te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Het wordt tijd dat Fok! een API krijgtquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
[ code verwijderd ]
Vervolgens creëer ik in die sqlite database wat views om het totaaloverzicht zoals monitor die toont, te genereren.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik meen het serieus
Ik ga morgen met m'n zoons de magical mystery tour in Zaandam doen, en om in de stemming te komen zit ik Harry Potter te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik meen het serieus
Ik ga morgen met m'n zoons de magical mystery tour in Zaandam doen, en om in de stemming te komen zit ik Harry Potter te kijken.Awesome!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Monitor iets soortgelijks doet. Maar vast handiger en efficiënter.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Fok! een API krijgtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ocharme mijn onderbuurquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
ff voetjes op de grond, stevig. Desnoods even stampen om echt contact te maken en dan goed aarden. Niet visualiseren, maar VOELEN dat er wortels uit je voeten diep, diep, DIEP De aarde in gaan en dat je spanningen daar doorheen weg trekken de aarde in.Werewolf
Dan ff zonder stampen, maar probeer die wortels te laten groeien, ook al lijkt het wat wazig zo door een appartement van de onderbuur heen.quote:![]()
![]()
Johquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
ff voetjes op de grond, stevig. Desnoods even stampen om echt contact te maken en dan goed aarden. Niet visualiseren, maar VOELEN dat er wortels uit je voeten diep, diep, DIEP De aarde in gaan en dat je spanningen daar doorheen weg trekken de aarde in.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij doet data "scrapen"....niet echt efficiënterquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat Monitor iets soortgelijks doet. Maar vast handiger en efficiënter.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik heb zo contact met mijn pizza. 🍕😏quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja nou hopelijk helpt het een beetje!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat het u goed moge voeden!quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb zo contact met mijn pizza. 🍕😏![]()
![]()
deze week dansproef en het zou kunnen dat violeta winnt ,video wat zij kann
Dat komt wel goed. Een Pizza Specialquote:![]()
Omdat het vrijdag is en het weekend gelukkig begonnen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat moet ik nu het rest van het weekend doen? Vloer stond op het programma, maar dat is dus al afTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Een Pizza Special![]()
Omdat het vrijdag is en het weekend gelukkig begonnenMooi man!
![]()
Spulletjes op die vloer zetten?quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat moet ik nu het rest van het weekend doen? Vloer stond op het programma, maar dat is dus al af![]()
![]()
Met een API zou je bv rechtstreeks dat tabelletje op kunnen vragen en saven in databaseAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja. Dan hoef je zelf alle data niet op te halen. Want daar heb ik nog steeds een fout in zitten, ik haal te weinig posts op. Ergens gaat het filteren op de juiste html tags nog niet goed.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:57 schreef HiDiHo het volgende:
Met een API zou je bv rechtstreeks dat tabelletje op kunnen vragen en saven in databaseAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Dan hoef je zelf alle data niet op te halen. Want daar heb ik nog steeds een fout in zitten, ik haal te weinig posts op. Ergens gaat het filteren op de juiste html tags nog niet goed.
En als layout veranderd werkt het ook niet meerAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
oei. Daar zeg je wat.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ah ja
En als layout veranderd werkt het ook niet meerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ah ja
En als layout veranderd werkt het ook niet meer!
![]()
Gaaf joh!!!quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik meen het serieus
Ik ga morgen met m'n zoons de magical mystery tour in Zaandam doen, en om in de stemming te komen zit ik Harry Potter te kijken.![]()
Je zit te veel te bolken. Dan heb je geen tijd over om alle posts op te halen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Dan hoef je zelf alle data niet op te halen. Want daar heb ik nog steeds een fout in zitten, ik haal te weinig posts op. Ergens gaat het filteren op de juiste html tags nog niet goed.![]()
bolkquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Je zit te veel te bolken. Dan heb je geen tijd over om alle posts op te halen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Boeken kopen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat moet ik nu het rest van het weekend doen? Vloer stond op het programma, maar dat is dus al af![]()
Had er eigenlijk nog een bezem bij willen hebben, maar die kon ik zo snel niet meer vindenquote:
Error 500 - Too many bolksAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Even naar de Action snel, morgen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had er eigenlijk nog een bezem bij willen hebben, maar die kon ik zo snel niet meer vindenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even naar de Action snel, morgen?![]()
![]()
integer overflowquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je de bedoeling is dat je in Harry Potter stijl komtquote:
Anders had ik gewoon in geel gekleed gegaan. Nu speciaal een groen shirt en thermolegging gekocht voor hij die jurk
Nu de btw nog laag isquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
En als je die bezem gekocht hebt... Zo'n ding komt altijd ook nog wel van pas, in en om het huis....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En als je die bezem gekocht hebt... Zo'n ding komt altijd ook nog wel van pas, in en om het huis....Dit dus!
![]()
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
Niet shoppen dus.
Kerstdorpje opzetten?Trotste mama van Ambar
Nee, ik had zoiets willen hebben:quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even naar de Action snel, morgen?
Die hebben ze niet bij action. Praxis heeft 'm alleen online en er is geen intratuin in de buurt die hem op voorraad heeft
Dille & Kamille?quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik had zoiets willen hebben: [ afbeelding ]
Die hebben ze niet bij action. Praxis heeft 'm alleen online en er is geen intratuin in de buurt die hem op voorraad heeftTrotste mama van Ambar
Misschien bij de Xenos? Marskramer, Blokker?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Helaas, ook niet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
@JustinK haalt meer punten dan er in een 256bits integer passen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
@:Justink haalt meer punten dan er in een 256bits integer passen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:16 schreef Shii het volgende:
[..]
https://www.natuurmonumen(...)of-heksenbezem-maken
![]()
![]()
Shii weet raad!quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Shii moves in mysterious ways!quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:20 schreef maily het volgende:
[..]
Shii flies on strange wings a broomstick![]()
![]()
Ben ook wel een integer persoonquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
@:Justink haalt meer punten dan er in een 256bits integer passen.![]()
![]()
wel koud trouwens vandaag, vond die lage temperatuur met zonnetje toch beter begin week
Ja leuke tip, maar niet haalbaar meer voor morgen 11 uur. Dus dan maar zonder bezem.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Ben je niet meer een float?quote:
(floating point)Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Beautiful soap python modulequote:Op vrijdag 8 november 2024 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom gebruik je dat niet? Dan kun je gewoon alle divs met class post zoeken en die parsenNiets gedoe met reguliere expressies.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10# page is de html text van een DTS pagina
posts = page.find_all('div',class_="post")
for post in posts:
username = post['data-member']
userid = post['data-user']
postmintag = post.find('span', class_='post_time')
postsectag=postmintag.find('span', class_='post_sec')
....![]()
Ja. Zo'n ding is op zich ook een gesleep.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja leuke tip, maar niet haalbaar meer voor morgen 11 uur. Dus dan maar zonder bezem.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, dat wilde ik net zeggen. Gewoon een beetje die divs class posten en parsen en zoquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Beautiful soap python module
Waarom gebruik je dat niet? Dan kun je gewoon alle divs met class post zoeken en die parsen
[ code verwijderd ]
Niets gedoe met reguliere expressies.
Dan kan er ook iemand een (betere) mobiele FOK! app schijvenquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Fok! een API krijgt![]()
![]()
Ik dacht het, maar ik dacht, ik zeg het maar niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik net zeggen. Gewoon een beetje die divs class posten en parsen en zo![]()
![]()
Hidiquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Fok! een API krijgt![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bolken was my first love,quote:
and it will be my last.
Bolken of the future,
and bolken of the past.
To live without bolken,
seems impossible to do.
Cause in this world of problems,
bolken pulls me through!![]()
![]()
Ja, je wil toch niet overkomen als een betweter hè?quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik dacht het, maar ik dacht, ik zeg het maar niet.
Dat was het probleem bij mijn originele scrape/tell scripts. Was eenvoudig te verbeteren, maar wie weet wat Danny over 3 maanden gaat doen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ah ja
En als layout veranderd werkt het ook niet meer![]()
Klassiekertjequote:Op vrijdag 8 november 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Bolken was my first love,
and it will be my last.
Bolken of the future,
and bolken of the past.
To live without bolken,
seems impossible to do.
Cause in this world of problems,
bolken pulls me through!![]()
![]()
Ik houd me dagelijks heel erg in.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, je wil toch niet overkomen als een betweter hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die gebruik ik ook.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Beautiful soap python module
Waarom gebruik je dat niet? Dan kun je gewoon alle divs met class post zoeken en die parsen
[ code verwijderd ]
Niets gedoe met reguliere expressies.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10def process_html_file(html_file_path, output_file_path):
with open(html_file_path, 'r', encoding='utf-8') as file:
html_content = file.read()
soup = BeautifulSoup(html_content, 'html.parser')
post_divs = soup.find_all('div', class_='post newspot2020 userid')
with open(output_file_path, 'w', encoding='utf-8') as output_file:
for post_div in post_divs:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik houd me dagelijks heel erg in.
Nog vergeten te zeggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog vergeten te zeggen...Je wordt een dagje ouder hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog vergeten te zeggen...JKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die newspot2020 is volgens mij niet in iedere post. Daarnaast denk ik dat je de posts van TS mist, omdat die een aparte class hebben en je die mist in die string. Je hoeft alleen op "post" te filteren.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook.
[ code verwijderd ]![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo'n jong bloempje als jij
Yeah, aaa, aaa, aah, yeah I feel bolkcore
Yeah, aaa, aaa, aah, yeah always bolkcore
Yeah, aaa, aaa, aah
![]()
![]()
![]()
Klopt, daar ging ik een paar dagen geleden op nat, op het missen van de posts van de TS. Goed gezienquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Die newspot2020 is volgens mij niet in iedere post. Daarnaast denk ik dat je de posts van TS mist, omdat die een aparte class hebben en je die mist in die string. Je hoeft alleen op "post" te filteren.
Dit is een deel van de huidige code
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15def process_html_file(html_file_path, output_file_path):
with open(html_file_path, 'r', encoding='utf-8') as file:
html_content = file.read()
soup = BeautifulSoup(html_content, 'html.parser')
# post_divs = soup.find_all('div', class_='post newspot2020 userid')
post_divs = soup.find_all('div', class_=['post newspot2020 userid', 'post newspot2020 tsPost userid'])
with open(output_file_path, 'w', encoding='utf-8') as output_file:
for post_div in post_divs:
span_post_time = post_div.find('span', class_='post_time')
a_tag = span_post_time.find('a')
post_time_text = a_tag.text
post_sec = span_post_time.find('span', class_='post_sec').textAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Scootuuuuurrrrrquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:38 schreef JustinK het volgende:
Yeah, aaa, aaa, aah
![]()
Waarom filter je niet alleen maar op class_="post"? Je hoeft niet alle classes in die class_ parameter te zettenquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, daar ging ik een paar dagen geleden op nat, op het missen van de posts van de TS. Goed gezien
Dit is een deel van huidige code
[ code verwijderd ]![]()
Vandaag weer pizza gehad
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
M′n vriendje mag ik even met je bolken
Want 't verward me wat er met ons twee gebeurt
Heb jij dat ook gevoel van angst dat je bekruipt
Als je alleen bolkt
Want ′t is alsof de dagen zonder bolk zo hol en bijna leeg zijn
Heb jij 't ook gevoel van onrust dat 't niet voor altijd
Door kan blijven gaan
Zal die twijfel voor ons blijven bestaan
Samen bolken
Is samen bolken samen bolken
Bolken door dichtbij elkaar te zijn
Samen bolken
Is sterker dan de sterkste bolk
Gekleurder dan ′t grauwe om je heen
Want samen bolken
Ja samen bolken
Dat wil toch iedereenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
Als je alleen bolkt
Door kan blijven gaan
Samen bolken
Samen zijn
Want samen bolken
Ja samen bolken
Dat wil toch iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooiquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
Als je alleen bolkt
Door kan blijven gaan
Samen bolken
Samen bolken
Want samen bolken
Ja samen bolken
Dat wil toch iedereen
Samen zijn![]()
![]()
Het zou verklaren waarom ik nog steeds posts mis. Ik kan dat wel proberen. Bedanktquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom filter je niet alleen maar op class_="post"? Je hoeft niet alle classes in die class_ parameter te zettenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Even snel aanpassen voor de volgende run om 21:30 uur.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:![]()
![]()
![]()
Ik wil een switch
Dan kan ik weer Mario kart spelen
Heb wel een wii en een wii u
Maar die staan op zolder
Ik heb een Super N intendoquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wil een switch
Maar die staan op zolder![]()
![]()
En lekkerquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
We hebben hier echt van allesquote:
Ook die oude waar je duck hunt op speeldeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja de NESquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben hier echt van alles
Ook die oude waar je duck hunt op speelde![]()
![]()
Nieuwste Zelda is ook leukquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wil een switch
Maar die staan op zolder
Staat allemaal in dozenquote:
Want ja
Waar laat je het allemaal
Zelda vind ik ook 1 van de leukere spellenquote:
Maar de leukste is nog steeds Mario
Haha ja zoveel 'troep' hequote:Op vrijdag 8 november 2024 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Staat allemaal in dozen
Want ja
Waar laat je het allemaal
Ik heb ook al die oude consoles nog![]()
![]()
@mario390quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelda vind ik ook 1 van de leukere spellen
Maar de leukste is nog steeds Mario![]()
Gamecube en oude en Wii staan hier.
En iets om via de gamecube gameboyspellen op de tv te spelen
Doe ik alleen allemaal nooit meerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja wegdoen is ook zondequote:Op vrijdag 8 november 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha ja zoveel 'troep' he
Ik heb ook al die oude consoles nog
quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:49 schreef drakin het volgende:
Doe ik alleen allemaal nooit meerquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:49 schreef drakin het volgende:
Doe ik alleen allemaal nooit meerquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat leukste is niet zo, dat vind jijquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelda vind ik ook 1 van de leukere spellen
Maar de leukste is nog steeds Mario
Ik vind dat weer van Zelda
Af en toe mario party is ook leukDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Geen ruzie makenquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat leukste is niet zo, dat vind jij
Ik vind dat weer van Zelda
Af en toe mario party is ook leuk
Smaken verschillen![]()
![]()
die ligt hierquote:
Er staat nergens ruziequote:Op vrijdag 8 november 2024 20:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen ruzie maken
Smaken verschillen
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: