SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je daar tevreden mee?Mja, het doet zijn ding, was wel een budgetmodel 11 jaar geleden, volgens mij is AEG de afgelopen jaren wel wat gegroeid qua kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
dat merk kennen we nietquote:
wrom valt elektrolux af?quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb de IQ700 en ben daar in ieder geval erg tevreden mee.
Oh, in dat geval ga ik meteen weer wegquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
leuk op vrijmi over witgoed babbelen
is er 1 merk dat je hier wel kan posten en dan is die meteen niet door naar de volgende rondequote:
'leuk, op vrijmi over mensen praten die over witgoed praten'quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
omdat die wel zichtbaar werd en dus saaiquote:
tsssquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
omdat die wel zichtbaar werd en dus saai
Omdat het een voor mij onbekend merk is en ik de naam niet meer wist in het nieuwe topic en te lui was om terug te lezen
dan breng ik alles naar pap en mamquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
En eeeeerlijk, wasmachine is belangrijk onderdeel in je leven. Ga maar eens leven zonder, dan merk je het wel
Goede beredenering en verantwoording 10/10quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
omdat die wel zichtbaar werd en dus saai
Omdat het een voor mij onbekend merk is en ik de naam niet meer wist in het nieuwe topic en te lui was om terug te lezen
Is het wel een slimme wasmachine?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb de IQ700 en ben daar in ieder geval erg tevreden mee.
Die droger is overigens wel matig, moet nog eens een nieuwe kopenquote:.AEG Lavamat 54870
329,00
Beko DCU720030
279,00
En badkamer schoonmaken doen we gezamelijk op zaterdagavondquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Nou iddquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
En eeeeerlijk, wasmachine is belangrijk onderdeel in je leven. Ga maar eens leven zonder, dan merk je het wel
Jawel, maar ik gebruik het 'slimme' deel nietquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het wel een slimme wasmachine?
Slimme wasmachines, de horrorquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het wel een slimme wasmachine?
wasmachine kan ik niet terug kijken, is door mijn ouders betaald.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:07 schreef LTVDK het volgende:
Zit even terug te zoeken wat ik destijds voor die was- en droger heb betaald
[..]
Die droger is overigens wel matig, moet nog eens een nieuwe kopen
dan wast mam allesquote:
Ging dat niet over vaatwassers?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wasmachines leven langer met Calgon.
gewoon een kookwas eens per maand.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wasmachines leven langer met Calgon.
Ik heb vanmiddag mijn vader wel e.e.a. meegegeven zodat mijn moeder dat kan wassen zodat ik dat maandag mee kan nemen naar Zeelandquote:
'gooit doosje calgontabletjes in de pan'quote:
ik heb ook een lavamatquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:07 schreef LTVDK het volgende:
Zit even terug te zoeken wat ik destijds voor die was- en droger heb betaald
[..]
Die droger is overigens wel matig, moet nog eens een nieuwe kopen
met de handquote:
goed bezigquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn vader wel e.e.a. meegegeven zodat mijn moeder dat kan wassen zodat ik dat maandag mee kan nemen naar Zeeland
Ja, maar deze heeft een heel hoog IQquote:
ALS IK GEEN WASMACHINE ZOU HEBBEN!!quote:
Ik verwacht nu elk moment een nieuwsbericht waarin Trump zegt dat je Calgon moet slikken omdat het gezond is. Net als dat je bleek moest injecteren tegen coronaquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'gooit doosje calgontabletjes in de pan'
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Flikkeren ze het in de container voor 2e hands kleding. Opgeruimd staat netjes
Die fucking Tesla's weer hoorquote:Op maandag 4 november 2024 14:37 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)r-dan-uur-vertraging
@:4EverBlackEyed goh
ohboy, zeg dit nou niet hardopquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verwacht nu elk moment een nieuwsbericht waarin Trump zegt dat je Calgon moet slikken omdat het gezond is. Net als dat je bleek moest injecteren tegen corona
Je mist zelf een knopjequote:Op vrijdag 8 november 2024 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ALS IK GEEN WASMACHINE ZOU HEBBEN!!
IK GA NIET HANDWASSEN!!
en nee dit was geen caps. want dat knopje mist
Ik wil niet hoeven te praten met mijn wasmachinequote:Op vrijdag 8 november 2024 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar deze heeft een heel hoog IQ
OH OK DUIDELIJK!!quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
IK GA NIET HANDWASSEN!!
owwww zij hebben dan ook geen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb ook een lavamatmaar dan een veel oudere geloof ik, gaan wel lang mee
[..]
met de hand![]()
*Calgon doorsliktquote:
het ging over 'wasmachien is belangrijk onderdeel van het leven'quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
IK GA NIET HANDWASSEN!!
kloptquote:
hallo 4ebequote:
Je zou bijna denken ...quote:Op donderdag 7 november 2024 16:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
@:4EverBlackEyed goh een Tesla
De Tide Pod Challenge is toch al weer een paar jaartjes geleden?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verwacht nu elk moment een nieuwsbericht waarin Trump zegt dat je Calgon moet slikken omdat het gezond is. Net als dat je bleek moest injecteren tegen corona
Ik vind dit een leuke discussiequote:Op vrijdag 8 november 2024 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het ging over 'wasmachien is belangrijk onderdeel van het leven'
jij zegt 'nee hoor, want mn ouders hebben er ook een'
ja belangrijk onderdeel van het leven dus/nizno
ja dan moet je welquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwww zij hebben dan ook geen?
ja nou ja denk het wel eigenlijk...
Die heb ik (gelukkig) gemist.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Tide Pod Challenge is toch al weer een paar jaartjes geleden?
Of een hoekje.. en sommigen zijn balletjes.. die hebben geen hoekjes meer.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij mist iedereen hier een knopje.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het ging over 'wasmachien is belangrijk onderdeel van het leven'
jij zegt 'nee hoor, want mn ouders hebben er ook een'
ja belangrijk onderdeel van het leven dus/nizno
er staat niet.... zorg maar eens dat de hele wereld geen heeftquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
topquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuke discussie![]()
![]()
Wekelijkse schoonmaakbeurt van je ingewandenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kookwasquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wekelijkse schoonmaakbeurt van je ingewanden
als je de wasmachine van je ouders gebruikt voor je eigen was, is dat toch net zo goed in jouw levenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
er staat niet.... zorg maar eens dat de hele wereld geen heeft
Geldt dit alleen voor Nizno?quote:
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:4EverBlackEyed wil hier ook nog iets over kwijt
Ik drink al de hele dag theequote:
nee hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je de wasmachine van je ouders gebruikt is dat toch net zo goed in jouw leven
Oke, een digitale woordenwisselingquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie alleen geen discussie maar zolang jij geniet, ben ik happy
jij mag slaanquote:
Geloof niet dat wij onder de doelgroep vielenquote:
De rest mag welquote:
okequote:Op vrijdag 8 november 2024 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hoor.
hun leven
en reken maar dat dat vervelender is om elke keer je was daar naar toe te brengen
wat is een discussie voor jou?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, een digitale woordenwisseling
Altijd genieten als krekkie en nizzie langs elkaar heen pratenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuke discussie![]()
![]()
Ja, ik gebruikte even het woord discussie verkeerd blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke
[..]
wat is een discussie voor jou?
elk gesprek dat jij met Nizno hebt waarin Nizno A zegt en jij Bquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke
[..]
wat is een discussie voor jou?
Denk dat je wel wat wc papier nodig hebt als je calgon gaat etenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wens de bezorger echt heel veel plezier met mijn jaarvoorraad wc papier.
Ik was niet van plan om zowel Calgon als van die tidepods op te eten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat je wel wat wc papier nodig hebt als je calgon gaat eten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
dan staat er de volgende dag (of zelfs avond) een nieuwequote:Op vrijdag 8 november 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
oke maar wat is jouw definitie van discussie?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik gebruikte even het woord discussie verkeerd blijkbaar.
get itquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
elk gesprek dat jij met Nizno hebt waarin Nizno A zegt en jij B
En als het fout gaat kan je familie je er nog mee inpakken als mummiequote:Op vrijdag 8 november 2024 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat je wel wat wc papier nodig hebt als je calgon gaat eten
Maar alles leeft langer met calgon heb ik net geleerdquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om zowel Calgon als van die tidepods op te eten.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En als het fout gaat kan je familie je er nog mee inpakken als mummie
Eventjes lekker roerbakken, scheutje ketjap erbij en een klodder pindasaus eroverquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om zowel Calgon als van die tidepods op te eten.
Ohjoh, zo snel? Bekijk jij niet of je het kan repareren oid?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dan staat er de volgende dag (of zelfs avond) een nieuwe
WHOEP WHOEPquote:Beste Nizno
Vanaf maandag 11 november start vakbond FNV met stakingen bij verkeersleidingsposten van ProRail wegens vastgelopen cao-onderhandelingen. De acties veroorzaken hinder.
Wat betekent dit voor jou?
Hoewel de eerste staking op maandag 11 november plaatsvindt, wordt de hinder voor treinreizigers vanaf woensdag 13 november verwacht. De precieze impact op de dienstregeling is nog niet bekend.
Plan je reis kort voor vertrek in de Reisplanner voor de meest actuele dienstregeling. Belangrijke updates rondom de stakingen vind je op ns.nl.
Zo'n haast zou het hier niet hebben, het is niet dat ik elke dag de wasmachine aanheb, of zelfs maar elke weekquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dan staat er de volgende dag (of zelfs avond) een nieuwe
Of op een pannenkoek met babi pangang.. als we nu toch bezig zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eventjes lekker roerbakken, scheutje ketjap erbij en een klodder pindasaus erover
Nog een stem voor Elektroluxquote:
*Voert aan Wattenschijfjequote:Op vrijdag 8 november 2024 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar alles leeft langer met calgon heb ik net geleerd
Hmm. Zin inquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of op een pannenkoek met babi pangang.. als we nu toch bezig zijn.
Beetje poedersuiker eroverquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmm nu heb ik zin in pannenkoeken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AEG is ook gewoon electroluxquote:
EEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke maar wat is jouw definitie van discussie?
[..]
get it
dat is niet zo heel gek, toch?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met babi pangang en calgon?quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Wil jij niet zulke moeilijke vragen aan mij stellen als ik er net een hele werkweek op heb zitten![]()
Anders ga ik in een hoekje zitten wiegen en kom ik er niet meer uit.
quote:
quote:
Met babi pangang ?quote:
Werd mij destijds verteld dat hij hetzelfde zou zijn als de aeg. Dus daar stem ik ook wel voor.quote:
Wel als daar Calgon en tide pods bij zittenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is niet zo heel gek, toch?![]()
Ik moet nu vooral denken aan de pannenkoekrestaurants waar de pannenkoeken meer worden gebruikt als soort wrap. Vind ik persoonlijk lekkerder dan de 'appelstroop' pannenkoekenmaar ik hou dan ook niet zo van pannenkoeken
Verdomme, nu wil ik Chinees halenquote:
Met appel, kaneel, babi pangang en calgonquote:
Niet via ons?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:24 schreef essnhills het volgende:
Ik heb net met via Google geleerd dat AEG onderdeel is van Electrolux groep
oh, die zag ik niet staan. Zou die persoonlijk ook weglaten jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel als daar Calgon en tide pods bij zitten
ze gelooft niet zomaar FOK!kersquote:
tis geen facebook hierquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Wat? Alles dat hier wordt gezegd is toch de waarheid?
Nee, ik ben een beetje territoriaal, dus iedereen heeft een eigen hoekjequote:Op vrijdag 8 november 2024 17:26 schreef Nizno het volgende:
zitten jullie dan ook in hetzelfde hoekje dames?
Wij zijn ook niet zomaarquote:
Is allemaal de schuld van @LTVDKquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Wij lezen allemaal 'pannenkoeken met babi pangang' iedereen meteen weer honger![]()
is ook wel etenstijd
Nee want ik was Elektrolux aan het googelen dus ik was niet hier aan het lezenquote:
ik zie ons nu in een ruimte met allemaal extra bedachte hoekjesquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik ben een beetje territoriaal, dus iedereen heeft een eigen hoekje
Ik ontken allesquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is allemaal de schuld van @:LTVDK
Schandalig, wij verwachten je volledige aandachtquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee want ik was Elektrolux aan het googelen dus ik was niet hier aan het lezen
Nee ik zit gewoon op de bankquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:26 schreef Nizno het volgende:
zitten jullie dan ook in hetzelfde hoekje dames?
En zachte muren? En een trui, zonder mouwen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie ons nu in een ruimte met allemaal extra bedachte hoekjes
Alles is de schuld van @LTVDK tochquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is allemaal de schuld van @:LTVDK
zei jij ook dat je in een hoekje ging zitten wiegen?quote:
Hmm, klinkt niet verkeerd deze kamer.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En zachte muren? En een trui, zonder mouwen?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schandalig, wij verwachten je volledige aandacht
mouwen die achter je rug aan elkaar vast gespenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En zachte muren? En een trui, zonder mouwen?
Nee, ik was Elektrolux aan het googelen. En er staat hier heul geen wieg in de hoekquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
zei jij ook dat je in een hoekje ging zitten wiegen?
quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles is de schuld van @:ltvdk toch
ja men loopt hier nog al eens ergens tegen aanquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, klinkt niet verkeerd deze kamer.
We hebben hier een ervaringsdeskundige aan het woord.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
mouwen die achter je rug aan elkaar vast gespen
Ja, @LTVDK is net de Rabobank..quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles is de schuld van @:ltvdk toch
quote:
Zijn zijn ouders boeren?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, @:LTVDK is net de Rabobank..
En tevreden?quote:
Is wel een hele persoonlijke vraag.quote:
Ga jij nu maar pizza met satésaus etenquote:
Maar de rabobank is opgericht door boerenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is wel een hele persoonlijke vraag.
Zieke burn ditquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga jij nu maar pizza met satésaus eten
Nee ambtenarenquote:
Dat wist helemaal niemand hier.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de rabobank is opgericht door boeren
Probeer nou maar gewoon, je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga jij nu maar pizza met satésaus eten
Ja zijn ouders zijn ambtenaren, die zitten natuurlijk in het WEF complot en hebben deze informatie weggemoffeldquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wist helemaal niemand hier.
OPEN JE OGENquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zijn ouders zijn ambtenaren, die zitten natuurlijk in het WEF complot en hebben deze informatie weggemoffeld
Wordt daar het pluche van gemaakt?quote:
Nee lamskoteletjesquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wordt daar het pluche van gemaakt?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wordt daar het pluche van gemaakt?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:36 schreef kwiwi het volgende:
4ebe draait door jongens, pak dat witte pak er maar vast bij
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:36 schreef kwiwi het volgende:
4ebe draait door jongens, pak dat witte pak er maar vast bij
Dit liedje heb ik in m'n spotify lijst voor in de autoquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:Uitstraling
Wat denken we hiervan?
Ja, nee oke.. het gaat ineens wel weer jongens.quote:
Ik wil niet eens weten hoe jij dit kent, je hoeft het ook niet per se te delenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:Uitstraling
Wat denken we hiervan?
Oh echt?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit liedje heb ik in m'n spotify lijst voor in de autoAltijd lekker meezingen
Ja, maar .. is het een discussie?quote:
Wil ik best delen hoorquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten hoe jij dit kent, je hoeft het ook niet per se te delen
Wie houdt je tegen? Gewoon doen toch? HDP lekker vroeg in bed liggenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben moe, het is pas half zesom 8 uur in bed liggen lijkt me wel chill
geen idee wantquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar .. is het een discussie?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Wil jij niet zulke moeilijke vragen aan mij stellen als ik er net een hele werkweek op heb zitten![]()
Anders ga ik in een hoekje zitten wiegen en kom ik er niet meer uit.
Hey gappie rustig aan en ontspan je,quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten hoe jij dit kent, je hoeft het ook niet per se te delen
Dat ik het idee heb dat ik dan wen aan dutjes doen en standaard moe ga zijn na bepaalde tijd, dat heb ik liever nietquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie houdt je tegen? Gewoon doen toch? HDP lekker vroeg in bed liggen
quote:
quote:
Ja, zit dan ook lekker mee te swingen achter het stuurquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Ja, niet mijn genre, maar ik vond het wel grappig voor een keer
En vooral op de vrijdagmiddag- ik heb geen zin meer -momenten
Vroegah ging ik na het eten even liggen en werd dan rond 22.00 uur wakkerquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ik het idee heb dat ik dan wen aan dutjes doen en standaard moe ga zijn na bepaalde tijd, dat heb ik liever niet
Ja, dat kan ik hier ook hebben. In de zomer niet zo'n last van, die moeheidquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah ging ik na het eten even liggen en werd dan rond 22.00 uur wakker
Dus dan kon ik eigenlijk al wel gelijk door naar bed![]()
Dus dat doen we idd ook niet meer
Ik heb ook niet echt het idee gehad dat het vandaag licht is geweest...quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik hier ook hebben. In de zomer niet zo'n last van, die moeheid
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt het idee gehad dat het vandaag licht is geweest...
Ook jij bedankt voor je bijdrage, essn.quote:
eensquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb trouwens deze week een eetafspraak gemaakt op 29 maart 2025
Dit is echt belachelijk.
dat was het ook nietquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt het idee gehad dat het vandaag licht is geweest...
Moet niet kunnen.quote:
Dan lag het dus niet aan mijquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook jij bedankt voor je bijdrage, essn.
Uit de grond van je hart ?quote:
Dat kan ik niet bevestigen. volgens mij zat jij gewoon voor onze lichtbron te wiegenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan lag het dus niet aan mij
Altijdquote:
Of was het die fatty boom boom @dud0r ?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat kan ik niet bevestigen. volgens mij zat jij gewoon voor onze lichtbron te wiegen
Haha burgertrutquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb trouwens deze week een eetafspraak gemaakt op 29 maart 2025
Dit is echt belachelijk.
Ook hallo Dimmyquote:
Je bent zelf een burgertrutquote:
Is dit nu ook een discussie?quote:
nee dat was een statementquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit nu ook een discussie?
Ik vraag dit voor iemand anders
Dud0r boycot deze SCquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of was het die fatty boom boom @:dud0r ?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of was het die fatty boom boom @:dud0r ?
Omdat jij allemaal nare dingen zegt zekerquote:
Wow wederom zieke burnquote:
Begrijp ik wel.quote:
Ja, niet geklikt.quote:
quote:
Is dat jouw schuld?quote:
*geeft schouderklopjequote:Op vrijdag 8 november 2024 17:56 schreef Nizno het volgende:
keek even dr pol.
mannetjes gans naar de dierenarts want er hangt iets uit aan de achterkant..
blijkt er later een ei te liggen...
das geen mannetje...
Neequote:
Oh ?quote:
Waarom moet alles inclusief zijn?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:57 schreef Crack_ het volgende:
Of wacht, straks is dit niet inclusief genoeg. Ik weet het niet meer
Oh.quote:De echte Malle Babbe
Uit onderzoek in het gemeentearchief van Haarlem bleek dat er ook een echte Malle Babbe heeft bestaan, iets wat later bevestigd zou worden door middel van documenten uit het Noord-Hollands archief. Haar naam was Barbara Claes en ze was sinds 1646 opgenomen in het arbeidshuis, omdat zij verstandelijk gehandicapt was. Waarschijnlijk leed ze aan cretinisme, een schildklierafwijking die toen leidde tot dwerggroei.[2] Ze overleed in 1663; het is onbekend hoe oud ze is geworden. Ook Pieter Hals, een zoon van Frans Hals, is opgenomen geweest in het arbeidshuis. Onbekend is of Frans Hals Malle Babbe heeft ontmoet; het schilderij is volgens Hals-kenners zo'n 10 jaar voor haar overlijden geschilderd.[3]
De uil is door Hals waarschijnlijk pas later aangebracht en slaat mogelijk op het oud-Nederlandse gezegde "Zoo beschonken als een uil".
Geen idee, dat weet alleen @dud0rquote:
ik mis van wie dit zou moeten, ik hou zelf wel graag rekening met mensen. En als het mij niet te veel moeite kost al helemaalquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom moet alles inclusief zijn?
wel knap dat Rob de Nijs er dan mee in de kerk zatquote:
Ja, daarom stond er een vraagteken achterquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik mis van wie dit zou moeten, ik hou zelf wel graag rekening met mensen. En als het mij niet te veel moeite kost al helemaal
dan is mijn wedervraag, van wie zou dat moeten?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom stond er een vraagteken achter
Ohquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, dat weet alleen @:dud0r
dat lijkt me idd wel een geschikte meid voor Robquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel knap dat Rob de Nijs er dan mee in de kerk zat
quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat lijkt me idd wel een geschikte meid voor Rob
Lol quequote:
Dat weet ik niet, daarom gebruikte ik een vraagteken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan is mijn wedervraag, van wie zou dat moeten?
hij noemt haar een lekker stuk en een dier van plezier dus lijkt me wel dat Rob er op valtquote:
Ooooooooohquote:Het lied Malle Babbe werd geschreven in 1970. Tekstschrijver Lennaert Nijgh had het schilderij Zigeunermeisje gezien van Frans Hals, met daarop een vrolijke prostituee. Abusievelijk nam hij aan dat het hier het schilderij Malle Babbe betrof. Hij baseerde zijn tekst op het eerste schilderij.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, daarom gebruikte ik een vraagteken.
Daar heb ik een droger van, matig spulquote:
Maar misschien was het daar avond en viel het licht zo en zijn ze donkerblondquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]Maar ze zijn beide alsnog niet blond, hmmmm
Die stond hier ook toen we het huis kochten, 2x gebruikt maar dat ding droogde niet goed dus is gelijk vervangen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik een droger van, matig spul
quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar misschien was het daar avond en viel het licht zo en zijn ze donkerblond
dichterlijke vrijheidquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]Maar ze zijn beide alsnog niet blond, hmmmm
quote:Nijgh spreekt namelijk van een blonde Malle Babbe (Hals schilderde haar als brunette in beide schilderijen) en heeft het over een lekkere kont (Hals komt niet verder dan haar middel in beide schilderijen).[1] Hij stelde met zijn tekst de schijnheiligheid van de gelovigen aan de kaak: door de week naar de hoeren en op zondag naar de kerk en een cent in het zakje doen om de zonden af te kopen.
Ik lijk op die kan.quote:
ja en het zijn mannen, die hebben soms andere kijk op haarkleurenquote:
Neem nog een ESMAquote:
Hier staat die al 11 jaar aan te klooienquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die stond hier ook toen we het huis kochten, 2x gebruikt maar dat ding droogde niet goed dus is gelijk vervangen.
Oh.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ipnedroger.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan die droger dan ook goed kleding repareren?quote:
Ik ga zo voor een koko.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou wel een POMA lusten
Of een Ginto.
Heb de tüter gelijk uitgezet toen ik hem kochtquote:
NOU ENquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nog kwekhard aan het werk.
Een wat ?quote:
deze ken ik ook niet, maar kan er ook niet echt enthousiast van rakenquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoWist ook niet dat er nog een andere versie van een andere artiets was. Bijna hetzelfde nummer maar dan in ik-vorm
Heeft bij mij onder andere een topdekmatrashoes, meerdere matrasbeschermers en kussens gesloopt. Dus denk dat dat een nee isquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan die droger dan ook goed kleding repareren?
Eh.. voor de ESMA?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tikje bewondering en adoratie zou wel fijn zijn
Als jij een Grieks kledingstuk in de droger gooit, eist hij de helft op.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan die droger dan ook goed kleding repareren?
Ook een prestatie.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft bij mij onder andere een topdekmatrashoes, meerdere matrasbeschermers en kussens gesloopt. Dus denk dat dat een nee is
Vind die van Rob de Nijs leuker, veel leukerquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze ken ik ook niet, maar kan er ook niet echt enthousiast van raken
Gaat hij dan een discussie starten over of baklava Grieks of Turks is?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij een Grieks kledingstuk in de droger gooit, eist hij de helft op.
KoKo+WMquote:
Handdoeken komen er altijd al een dürum uitgeroldquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij een Grieks kledingstuk in de droger gooit, eist hij de helft op.
Ziedendquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat hij dan een discussie starten over of baklava Grieks of Turks is?
Of wat het verschil is russen ouzo en rakiquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat hij dan een discussie starten over of baklava Grieks of Turks is?
Laten we het maar niet over Malta hebben danquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of wat het verschil is russen ouzo en raki
quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:14 schreef Nizno het volgende:
oe leuk discussies
ik ga even bedenken wat ik ga eten
later
Ben je tevreden met je wasmachine?quote:
Kopje koffie met wasmachine?quote:
Normaal doen mensen een wolkje melk in de koffie, maar als jij een wasmachine erbij wil.. prima.quote:
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:14 schreef Nizno het volgende:
oe leuk discussies
ik ga even bedenken wat ik ga eten
later
Ik drink geen koffie, maar wil wel een wasmachine?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Normaal doen mensen een wolkje melk in de koffie, maar als jij een wasmachine erbij wil.. prima.
Drinken?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie, maar wil wel een wasmachine?
Oke een Miel e dusquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:19 schreef UitStraling het volgende:
Wasmachine is gewoon de duurste kopen, dat is het slimste en het makkelijkste
quote:Wat is de duurste wasmachine?
is verreweg het duurste merk. De goedkoopste zijn merken als , Beko of Zanussi. Er zijn prima wasmachines te vinden rond de ¤500 á ¤600. Duurdere wasmachines hebben vaak meer programma's en opties en extra's zoals automatische wasmiddeldosering, wifi-connectie of uitgebreide waterbeveiliging.
Dan krijg je zo'n ding waar je eerst nog de halve dag bezig bent om het met internet te verbinden omdat die updates moet downloaden omdat die anders absoluut niet kan wassen en in de paniek modus scchietquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:19 schreef UitStraling het volgende:
Duurste bij Coolblue is een MieIe van ¤1.979,-quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:19 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon niet met internet verbinden en als normale wasmachine gebruikenquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n ding waar je eerst nog de halve dag bezig bent om het met internet te verbinden omdat die updates moet downloaden omdat die anders absoluut niet kan wassen en in de paniek modus scchiet
De wasmachine moet wel water drinken? Dat doet de mijne niet meer, vandaar nieuwe wasmachinequote:
Dat valt me eigenlijk nog mee, dacht dat de duurste 3000+ zou zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Duurste bij Coolblue is een MieIe van ¤1.979,-
Ja uhhh,
Nee
Oke, 5 gekochtquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.horecagemak.n(...)JEAQYCCABEgIbU_D_BwE
Zo heb ik met de vaatwasser gedaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon niet met internet verbinden en als normale wasmachine gebruikenZo heb ik het met de mijne gedaan. Gelukkig kon dat nog
Misschien kun je er zelf water ingieten?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
De wasmachine moet wel water drinken? Dat doet de mijne niet meer, vandaar nieuwe wasmachine
Ja, dat valt best meequote:Op vrijdag 8 november 2024 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat valt me eigenlijk nog mee, dacht dat de duurste 3000+ zou zijn.
Ik ben heel leukquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat jij allemaal nare dingen zegt zeker
Ja.quote:
Die zullen er vast ook zijn, maar die verkoopt Coolblue blijkbaar nietquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat valt me eigenlijk nog mee, dacht dat de duurste 3000+ zou zijn.
Jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je tevreden met je wasmachine?
- Met boordcomputer "touchscreen", in 20000000 talen programma'squote:
Fantastischquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- Met boordcomputer "touchscreen", in 20000000 talen programma's
- USB-poort op de voorkant!!!
- Spoedstoptoets van type "Hot shot"
Kom vechten, vetpoemelquote:
Nee moet ik bewegen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fantastisch
[..]
Kom vechten, vetpoemel
Gewoon alle kabeltjes doorknippen andersquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon niet met internet verbinden en als normale wasmachine gebruikenZo heb ik het met de mijne gedaan. Gelukkig kon dat nog
het werd hutspot met een speklapjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |