SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je daar tevreden mee?Mja, het doet zijn ding, was wel een budgetmodel 11 jaar geleden, volgens mij is AEG de afgelopen jaren wel wat gegroeid qua kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
dat merk kennen we nietquote:
wrom valt elektrolux af?quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb de IQ700 en ben daar in ieder geval erg tevreden mee.
Oh, in dat geval ga ik meteen weer wegquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
leuk op vrijmi over witgoed babbelen
is er 1 merk dat je hier wel kan posten en dan is die meteen niet door naar de volgende rondequote:
'leuk, op vrijmi over mensen praten die over witgoed praten'quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
omdat die wel zichtbaar werd en dus saaiquote:
tsssquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
omdat die wel zichtbaar werd en dus saai
Omdat het een voor mij onbekend merk is en ik de naam niet meer wist in het nieuwe topic en te lui was om terug te lezen
dan breng ik alles naar pap en mamquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
En eeeeerlijk, wasmachine is belangrijk onderdeel in je leven. Ga maar eens leven zonder, dan merk je het wel
Goede beredenering en verantwoording 10/10quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
omdat die wel zichtbaar werd en dus saai
Omdat het een voor mij onbekend merk is en ik de naam niet meer wist in het nieuwe topic en te lui was om terug te lezen
Is het wel een slimme wasmachine?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb de IQ700 en ben daar in ieder geval erg tevreden mee.
Die droger is overigens wel matig, moet nog eens een nieuwe kopenquote:.AEG Lavamat 54870
329,00
Beko DCU720030
279,00
En badkamer schoonmaken doen we gezamelijk op zaterdagavondquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Nou iddquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
En eeeeerlijk, wasmachine is belangrijk onderdeel in je leven. Ga maar eens leven zonder, dan merk je het wel
Jawel, maar ik gebruik het 'slimme' deel nietquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het wel een slimme wasmachine?
Slimme wasmachines, de horrorquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het wel een slimme wasmachine?
wasmachine kan ik niet terug kijken, is door mijn ouders betaald.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:07 schreef LTVDK het volgende:
Zit even terug te zoeken wat ik destijds voor die was- en droger heb betaald
[..]
Die droger is overigens wel matig, moet nog eens een nieuwe kopen
dan wast mam allesquote:
Ging dat niet over vaatwassers?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wasmachines leven langer met Calgon.
gewoon een kookwas eens per maand.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wasmachines leven langer met Calgon.
Ik heb vanmiddag mijn vader wel e.e.a. meegegeven zodat mijn moeder dat kan wassen zodat ik dat maandag mee kan nemen naar Zeelandquote:
'gooit doosje calgontabletjes in de pan'quote:
ik heb ook een lavamatquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:07 schreef LTVDK het volgende:
Zit even terug te zoeken wat ik destijds voor die was- en droger heb betaald
[..]
Die droger is overigens wel matig, moet nog eens een nieuwe kopen
met de handquote:
goed bezigquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn vader wel e.e.a. meegegeven zodat mijn moeder dat kan wassen zodat ik dat maandag mee kan nemen naar Zeeland
Ja, maar deze heeft een heel hoog IQquote:
ALS IK GEEN WASMACHINE ZOU HEBBEN!!quote:
Ik verwacht nu elk moment een nieuwsbericht waarin Trump zegt dat je Calgon moet slikken omdat het gezond is. Net als dat je bleek moest injecteren tegen coronaquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'gooit doosje calgontabletjes in de pan'
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Flikkeren ze het in de container voor 2e hands kleding. Opgeruimd staat netjes
Die fucking Tesla's weer hoorquote:Op maandag 4 november 2024 14:37 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)r-dan-uur-vertraging
@:4EverBlackEyed goh
ohboy, zeg dit nou niet hardopquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verwacht nu elk moment een nieuwsbericht waarin Trump zegt dat je Calgon moet slikken omdat het gezond is. Net als dat je bleek moest injecteren tegen corona
Je mist zelf een knopjequote:Op vrijdag 8 november 2024 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ALS IK GEEN WASMACHINE ZOU HEBBEN!!
IK GA NIET HANDWASSEN!!
en nee dit was geen caps. want dat knopje mist
Ik wil niet hoeven te praten met mijn wasmachinequote:Op vrijdag 8 november 2024 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar deze heeft een heel hoog IQ
OH OK DUIDELIJK!!quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
IK GA NIET HANDWASSEN!!
owwww zij hebben dan ook geen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb ook een lavamatmaar dan een veel oudere geloof ik, gaan wel lang mee
[..]
met de hand![]()
*Calgon doorsliktquote:
het ging over 'wasmachien is belangrijk onderdeel van het leven'quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
IK GA NIET HANDWASSEN!!
kloptquote:
hallo 4ebequote:
Je zou bijna denken ...quote:Op donderdag 7 november 2024 16:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
@:4EverBlackEyed goh een Tesla
De Tide Pod Challenge is toch al weer een paar jaartjes geleden?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verwacht nu elk moment een nieuwsbericht waarin Trump zegt dat je Calgon moet slikken omdat het gezond is. Net als dat je bleek moest injecteren tegen corona
Ik vind dit een leuke discussiequote:Op vrijdag 8 november 2024 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het ging over 'wasmachien is belangrijk onderdeel van het leven'
jij zegt 'nee hoor, want mn ouders hebben er ook een'
ja belangrijk onderdeel van het leven dus/nizno
ja dan moet je welquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwww zij hebben dan ook geen?
ja nou ja denk het wel eigenlijk...
Die heb ik (gelukkig) gemist.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Tide Pod Challenge is toch al weer een paar jaartjes geleden?
Of een hoekje.. en sommigen zijn balletjes.. die hebben geen hoekjes meer.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij mist iedereen hier een knopje.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het ging over 'wasmachien is belangrijk onderdeel van het leven'
jij zegt 'nee hoor, want mn ouders hebben er ook een'
ja belangrijk onderdeel van het leven dus/nizno
er staat niet.... zorg maar eens dat de hele wereld geen heeftquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
topquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuke discussie![]()
![]()
Wekelijkse schoonmaakbeurt van je ingewandenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kookwasquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wekelijkse schoonmaakbeurt van je ingewanden
als je de wasmachine van je ouders gebruikt voor je eigen was, is dat toch net zo goed in jouw levenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
er staat niet.... zorg maar eens dat de hele wereld geen heeft
Geldt dit alleen voor Nizno?quote:
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:4EverBlackEyed wil hier ook nog iets over kwijt
Ik drink al de hele dag theequote:
nee hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je de wasmachine van je ouders gebruikt is dat toch net zo goed in jouw leven
Oke, een digitale woordenwisselingquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie alleen geen discussie maar zolang jij geniet, ben ik happy
jij mag slaanquote:
Geloof niet dat wij onder de doelgroep vielenquote:
De rest mag welquote:
okequote:Op vrijdag 8 november 2024 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hoor.
hun leven
en reken maar dat dat vervelender is om elke keer je was daar naar toe te brengen
wat is een discussie voor jou?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, een digitale woordenwisseling
Altijd genieten als krekkie en nizzie langs elkaar heen pratenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuke discussie![]()
![]()
Ja, ik gebruikte even het woord discussie verkeerd blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke
[..]
wat is een discussie voor jou?
elk gesprek dat jij met Nizno hebt waarin Nizno A zegt en jij Bquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke
[..]
wat is een discussie voor jou?
Denk dat je wel wat wc papier nodig hebt als je calgon gaat etenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wens de bezorger echt heel veel plezier met mijn jaarvoorraad wc papier.
Ik was niet van plan om zowel Calgon als van die tidepods op te eten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat je wel wat wc papier nodig hebt als je calgon gaat eten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
dan staat er de volgende dag (of zelfs avond) een nieuwequote:Op vrijdag 8 november 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
oke maar wat is jouw definitie van discussie?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik gebruikte even het woord discussie verkeerd blijkbaar.
get itquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
elk gesprek dat jij met Nizno hebt waarin Nizno A zegt en jij B
En als het fout gaat kan je familie je er nog mee inpakken als mummiequote:Op vrijdag 8 november 2024 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat je wel wat wc papier nodig hebt als je calgon gaat eten
Maar alles leeft langer met calgon heb ik net geleerdquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om zowel Calgon als van die tidepods op te eten.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En als het fout gaat kan je familie je er nog mee inpakken als mummie
Eventjes lekker roerbakken, scheutje ketjap erbij en een klodder pindasaus eroverquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om zowel Calgon als van die tidepods op te eten.
Ohjoh, zo snel? Bekijk jij niet of je het kan repareren oid?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dan staat er de volgende dag (of zelfs avond) een nieuwe
WHOEP WHOEPquote:Beste Nizno
Vanaf maandag 11 november start vakbond FNV met stakingen bij verkeersleidingsposten van ProRail wegens vastgelopen cao-onderhandelingen. De acties veroorzaken hinder.
Wat betekent dit voor jou?
Hoewel de eerste staking op maandag 11 november plaatsvindt, wordt de hinder voor treinreizigers vanaf woensdag 13 november verwacht. De precieze impact op de dienstregeling is nog niet bekend.
Plan je reis kort voor vertrek in de Reisplanner voor de meest actuele dienstregeling. Belangrijke updates rondom de stakingen vind je op ns.nl.
Zo'n haast zou het hier niet hebben, het is niet dat ik elke dag de wasmachine aanheb, of zelfs maar elke weekquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dan staat er de volgende dag (of zelfs avond) een nieuwe
Of op een pannenkoek met babi pangang.. als we nu toch bezig zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eventjes lekker roerbakken, scheutje ketjap erbij en een klodder pindasaus erover
Nog een stem voor Elektroluxquote:
*Voert aan Wattenschijfjequote:Op vrijdag 8 november 2024 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar alles leeft langer met calgon heb ik net geleerd
Hmm. Zin inquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of op een pannenkoek met babi pangang.. als we nu toch bezig zijn.
Beetje poedersuiker eroverquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmm nu heb ik zin in pannenkoeken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AEG is ook gewoon electroluxquote:
EEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke maar wat is jouw definitie van discussie?
[..]
get it
dat is niet zo heel gek, toch?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met babi pangang en calgon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |