SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je daar tevreden mee?Mja, het doet zijn ding, was wel een budgetmodel 11 jaar geleden, volgens mij is AEG de afgelopen jaren wel wat gegroeid qua kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
dat merk kennen we nietquote:
wrom valt elektrolux af?quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb de IQ700 en ben daar in ieder geval erg tevreden mee.
Oh, in dat geval ga ik meteen weer wegquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
leuk op vrijmi over witgoed babbelen
is er 1 merk dat je hier wel kan posten en dan is die meteen niet door naar de volgende rondequote:
'leuk, op vrijmi over mensen praten die over witgoed praten'quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
omdat die wel zichtbaar werd en dus saaiquote:
tsssquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
omdat die wel zichtbaar werd en dus saai
Omdat het een voor mij onbekend merk is en ik de naam niet meer wist in het nieuwe topic en te lui was om terug te lezen
dan breng ik alles naar pap en mamquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
En eeeeerlijk, wasmachine is belangrijk onderdeel in je leven. Ga maar eens leven zonder, dan merk je het wel
Goede beredenering en verantwoording 10/10quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
omdat die wel zichtbaar werd en dus saai
Omdat het een voor mij onbekend merk is en ik de naam niet meer wist in het nieuwe topic en te lui was om terug te lezen
Is het wel een slimme wasmachine?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb de IQ700 en ben daar in ieder geval erg tevreden mee.
Die droger is overigens wel matig, moet nog eens een nieuwe kopenquote:.AEG Lavamat 54870
329,00
Beko DCU720030
279,00
En badkamer schoonmaken doen we gezamelijk op zaterdagavondquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Nou iddquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
En eeeeerlijk, wasmachine is belangrijk onderdeel in je leven. Ga maar eens leven zonder, dan merk je het wel
Jawel, maar ik gebruik het 'slimme' deel nietquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het wel een slimme wasmachine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |