Kuttiming, sterkte.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet nog even een uur naar gelul van werk luisteren. Precies tijdens dit laatste uur. Nouja, dan de muziek maar wat harder.
Het is de driemaandelijkse update waarbij de iets minder leuke jongen van HR zijn praatje mag houden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kuttiming, sterkte.
Moet je echt actieve bijdragen leveren of kun je een beetje met een half oor luisteren?
Het is wel een beetje boomermetal. Maar ik kan het af en toe wel waarderen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:15 schreef Näsenbar het volgende:
Metallica, echt verschrikkelijk maar misschien ben ik er te jong voor.
Dat ligt eraan. We krijgen nog ergens een niet-hoogste notering van bands met een P in de naam/quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:16 schreef Tussle266 het volgende:
We krijgen toch alleen maar hoogste noteringen?
ColdPlay?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. We krijgen nog ergens een niet-hoogste notering van bands met een P in de naam/
Weekly chart performance for "Papillon"quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:18 schreef Näsenbar het volgende:
For some reason heb ik het idee dat dit nummer vooral in Nederland een hit was, deelt iemand dit idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |