abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 januari 2025 @ 09:04:15 #276
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_216327973
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 20:58 schreef AgeEll het volgende:

[..]
Dit is dus ook mijn vrees. 1000nrs op repeat.
Plus steeds meer poppie rocknummers tot aan echte pop. Hoorde gister The Veronicas - Untouched.
Vind Michiel echt een super dj. De rest houdt niet echt over.
Niet dat andere radiostations allemaal toppers hebben
Michiel is juiste 1 die enorm tegen de pop aan schuurt. Vanmorgen ook weer kensington gedraaid.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 09:05:43 #277
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_216327990
Die nieuwe van Kensington klinkt trouwens als de oude Kensington. Zit ok in elkaar, maar je vergeet hem zodra je hem gehoord hebt. 13 in een dozijn, ook al zijn ze de eerste die het geluid maken.
  Redactie Sport vrijdag 17 januari 2025 @ 09:07:27 #278
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216328004
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 09:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
Die nieuwe van Kensington klinkt trouwens als de oude Kensington. Zit ok in elkaar, maar je vergeet hem zodra je hem gehoord hebt. 13 in een dozijn, ook al zijn ze de eerste die het geluid maken.
Exact, een iets betere zanger maakt de muziek niet ineens anders.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 17 januari 2025 @ 09:07:29 #279
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_216328007
En wil niet zeiken, maar waarom altijd “Friday i’m in love” :{ en nooit “the forrest”?
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 09:14:39 #280
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_216328066
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Exact, een iets betere zanger maakt de muziek niet ineens anders.
Jammer dat Venema daar anders over denkt :{
Al is het nu vooral matige 13 in een dozijn muziek en minder "ik zet de radio uit want die kut-galmstem trek ik nietmuziek"
  Redactie Sport vrijdag 17 januari 2025 @ 09:30:53 #281
pi_216328181
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 09:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
En wil niet zeiken, maar waarom altijd “Friday i’m in love” :{ en nooit “the forrest”?
A Forest hoor je juist best vaak.
pi_216328195
quote:
Ik vind Rock the boat nu niet echt een liedje voor op Kink...
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
  vrijdag 17 januari 2025 @ 09:34:41 #283
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_216328215
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
A Forest hoor je juist best vaak.
A, excuus. Overdag bijna nooit.
pi_216328216
quote:
Omdat DJ's weinig fantasie hebben en dus op vrijdag dat liedje met Friday in de titel pakken.

Blue Monday of I don't like Mondays zullen ook wel de meeste draaibeurten op maandag hebben.

Overigens een minder boeiend nummer van The Cure Friday i'm in love.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  vrijdag 17 januari 2025 @ 09:39:24 #285
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_216328246
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 09:34 schreef pipster het volgende:

[..]
Omdat DJ's weinig fantasie hebben en dus op vrijdag dat liedje met Friday in de titel pakken.

Blue Monday of I don't like Mondays zullen ook wel de meeste draaibeurten op maandag hebben.

Op vrijdag denk ik altijd “tis tenminste vrijdag”.

Ze draaien hem op elke doordeweekse dag wel.
pi_216328271
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 09:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik vond hem eerlijk gezegd meevallen. Niet die galmschreeuwmetkoortjes van de oude Spamsington.
Wat nu even spannend wordt is de volgende single en of die niet krek eender klinkt.

Waar volgens Veenstra Kensington een band was 'you love to hate' vond ik Spamsington eerder vervelend worden omdat letterlijke alle nummers volslagen identiek begonnen te klinken, de nieuwe single klonk exact zoals de vier voorgaande, sterker nog, bij een nieuwe single had je het idee dat je naar een oude single zat te luisteren.
Daarbij gleed Spamsington af van nog best wel rock&roll naar vanille&vla.

Maar dat lijkt er nu weer even af te zijn voor zolang het duurt.
en daarbij vond ik de laatste singles van Kings of Leon ook niet zo beroerd als ik ze zou moeten vinden
  vrijdag 17 januari 2025 @ 09:57:10 #287
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_216328365
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 09:45 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
Ik vond hem eerlijk gezegd meevallen. Niet die galmschreeuwmetkoortjes van de oude Spamsington.
Wat nu even spannend wordt is de volgende single en of die niet krek eender klinkt.

Waar volgens Veenstra Kensington een band was 'you love to hate' vond ik Spamsington eerder vervelend worden omdat letterlijke alle nummers volslagen identiek begonnen te klinken, de nieuwe single klonk exact zoals de vier voorgaande, sterker nog, bij een nieuwe single had je het idee dat je naar een oude single zat te luisteren.
Daarbij gleed Spamsington af van nog best wel rock&roll naar vanille&vla.

Maar dat lijkt er nu weer even af te zijn voor zolang het duurt.
en daarbij vond ik de laatste singles van Kings of Leon ook niet zo beroerd als ik ze zou moeten vinden
Kings of Leon trek ik best. Geen fan ofzo, maar ok.

Kensington erger ik me niet zo aan. Tis meer dat er gewoon helemaal niets van blijft hangen.

Veenstra had het over vergelijkingen met oa de killers en dat hoor ik wel, alleen dan wel net een stukje opvulling uit een nummer en dat dan constant.
pi_216328399
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 09:57 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Kings of Leon trek ik best. Geen fan ofzo, maar ok.

Kensington erger ik me niet zo aan. Tis meer dat er gewoon helemaal niets van blijft hangen.

Veenstra had het over vergelijkingen met oa de killers en dat hoor ik wel, alleen dan wel net een stukje opvulling uit een nummer en dat dan constant.
Dat zal dan het verschil zijn met de oude Spamsington die op 3FM zo gruwelijk grijs werd gedraaid dat het me uiteindelijk zo ver neus en oren uit kwam dat het één van de redenen werd om in de auto toen de radio maar gewoon uit te zetten en van het geluid van een snorrend dieseltje te genieten (de rest van 3FM werd toen niet gevuld met rock&roll maar met snotter&snik en dat was de andere reden om afscheid van het station te nemen)
  vrijdag 17 januari 2025 @ 10:03:03 #289
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_216328408
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 10:01 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
Dat zal dan het verschil zijn met de oude Spamsington die op 3FM zo gruwelijk grijs werd gedraaid dat het me uiteindelijk zo ver neus en oren uit kwam dat het één van de redenen werd om in de auto toen de radio maar gewoon uit te zetten en van het geluid van een snorrend dieseltje te genieten (de rest van 3FM werd toen niet gevuld met rock&roll maar met snotter&snik en dat was de andere reden om afscheid van het station te nemen)
Snotter en snik is wel goed verminderd daar ja. Vast wel veel nieuwe Kensington nu.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 10:27:40 #290
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_216328608
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 09:34 schreef pipster het volgende:

[..]

Ja eigenlijk is het best een matig nummer hoewel The Cure voor de rest prima muziek maakt. Maar tekstueel is het amper beter dan Rebecca Black.
pi_216328652
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 10:27 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Ja eigenlijk is het best een matig nummer hoewel The Cure voor de rest prima muziek maakt. Maar tekstueel is het amper beter dan Rebecca Black.
Sowieso is wat je van de Cure op de radio hoort best beperkt. A Forest, Friday I'm in love, In between days en heel soms Boys don't cry, dan houdt het wel op
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
  Redactie Sport vrijdag 17 januari 2025 @ 10:43:13 #292
pi_216328750
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 10:32 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Sowieso is wat je van de Cure op de radio hoort best beperkt. A Forest, Friday I'm in love, In between days en heel soms Boys don't cry, dan houdt het wel op
Lullaby en Close To Me. Als het mee zit een keer Lovesong.
pi_216328874
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 10:27 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Ik moet ook best wel aan Friday Night denken van The Darkness.

Of Lazing on a Sunday Afternoon van Queen.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  vrijdag 17 januari 2025 @ 12:05:53 #294
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216329450
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 10:01 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
Snotter&snik, bedoel je daar van die softe beginnjaren 10-singer/songwriters met hoedjes mee? Van dat DWDD-verantwoorde spul?
pi_216329719
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 12:05 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Snotter&snik, bedoel je daar van die softe beginnjaren 10-singer/songwriters met hoedjes mee? Van dat DWDD-verantwoorde spul?
Inderdaad. Ze hielden het 'zo lekker klein' :')
in hoeverre het DWDD-verantwoord is weet ik niet, de afleveringen die ik daar van heb gezien kwam ik ongeveer een halve minuut ver alvorens de afstandbediening het druk kreeg, de artiest van de dag was dan nog niet bekendgemaakt.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 13:01:03 #296
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_216330063
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 12:27 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
Inderdaad. Ze hielden het 'zo lekker klein' :')
in hoeverre het DWDD-verantwoord is weet ik niet, de afleveringen die ik daar van heb gezien kwam ik ongeveer een halve minuut ver alvorens de afstandbediening het druk kreeg, de artiest van de dag was dan nog niet bekendgemaakt.
Het gekweel bij Giel, met vervolgens de standaard appjes over kippenvel..
pi_216330439
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 13:01 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
In het ergste geval kreeg Giel er 'spontaan' een soort van huilbui van.
Daarmee heeft ie voor mij Iron Sky van Paolo Nutini voor altijd verknald omdat ie er doorheen ging zitten grienen

Maar genoeg gezeurd. Als ik er aan terugdenk vind ik Kink eigenlijk nog zo beroerd niet met zo af en toe een keer een druipplaat er tussendoor :')
  vrijdag 17 januari 2025 @ 13:35:33 #298
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216330449
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 13:01 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Giel lijkt privé een leuke muzieksmaak te hebben, afgaande op sommige uitspraken in interviews. Maar op de radio en bij DWDD promootte hij slap spul. Zonde.

En verder was de 'guilty pleasures'-rubriek in DWDD nogal twijfelachtig: zogenaamd foute nummers onschadelijk maken door er een waterige singer/songwriter-versie van te maken. Vaak waren de originelen goed gemaakte nummers.
pi_216330566
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 13:35 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Giel lijkt privé een leuke muzieksmaak te hebben, afgaande op sommige uitspraken in interviews. Maar op de radio en bij DWDD promootte hij slap spul. Zonde.

En verder was de 'guilty pleasures'-rubriek in DWDD nogal twijfelachtig: zogenaamd foute nummers onschadelijk maken door er een waterige singer/songwriter-versie van te maken. Vaak waren de originelen goed gemaakte nummers.
Ik vond hem aanvankelijk een briljant radiomaker, altijd vlijmscherp, altijd anders en altijd op het randje balanceren van wat nog leuk is en wat niet met regelmatig zo'n oei-momentje erin en doorgaans goeie muziek.
Dat verdween op slag, om een of andere reden was de angel eruit en waren zijn programma's en zijn presentatie zo voorspelbaar als de teletubbies en volslagen zouteloos, ontdaan van welk randje dan ook met de meest afgrijselijke druipmuziek en een compleet kritiekloze houding naar de artiesten in kwestie.

En dat terwijl ik dacht dat het na die vreselijke tweemetersessies van Jan Douwe Kroeske waar de rauwste rock&roll-bands hun eigen repertoire mochten verkrachten tot mierzoete kampvuurmuziek al niet veel beroerder meer kon :')
  vrijdag 17 januari 2025 @ 14:00:46 #300
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_216330763
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 13:35 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Nooit mijn type geweest. Maar toen er een zekere air omheen ging hangen kon ik hem niet uitstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')