quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mr Brightside schijnt het liedje te zijn van de milenials
Rage Against the Strange Emptiness Machines!quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:42 schreef Gretzl het volgende:
TT
Zou een goede teamnaam zijn voor een popquiz
Waar is Danny Nedelko gebleven dan?quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Had ik ook wel. Maar dan kan je niet écht luisteren.
Wel tof dat IDLES de top 10 lijkt te halen
Hooguit maanden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ken emptiness machines niet, heb ik iets gemist de laatste jaren?
Nog beterquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Rage Against the Strange Emptiness Machines!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Meer indie nu-metal hoek.quote:
oh wacht. Ken t nr wel maar de titel was me even ontgaan. Staat die zo hoog? Beetje much, niet?quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je Linkin Park indie vindt
Niets noemenswaardigs gemist danquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ken emptiness machines niet, heb ik iets gemist de laatste jaren?
Omdraaien met Kristallnach dan maar?quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Amsterdam heeft ook echt niets in de Top 10 te zoeken
Of met Jerusalem!quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Omdraaien met Kristallnach dan maar?
12 Land of Confusionquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:50 schreef Gretzl het volgende:
Hoop doet leven
1. A Forest
2. Black
3. Champagne Supernova
4. Everlong
5. Papillon
6. Knights of Cydonia
7. Master of Puppets
8. Smells Like Teen Spirit
9. Emptiness Machine
10. Danny Nedelko
11. No One Knows
Niet dus. Of is dit de QOTSA paradox?quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:51 schreef PippenScottie het volgende:
Wat staat er in de top 10? No one knows
19-18-17-11-19-10quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:53 schreef Tussle266 het volgende:
Had wel nog iets meer verwacht. Heeft deze hier op eigen kracht niet ook al eens gestaan?
2 jaar terug P11quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:53 schreef Tussle266 het volgende:
Had wel nog iets meer verwacht. Heeft deze hier op eigen kracht niet ook al eens gestaan?
Die staat vrij hoog in de Gale500quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nog liever deze, twee plaatsnamen ineen
Bekijk deze YouTube-video
Vorig jaar ook aardig hoog in de Gretz500, bij de bovenste 125quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die staat vrij hoog in de Gale500
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |