Klimaatterroristquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Feyenoord snel weer die richting op loot. Nu vlieg ik maandag weer naar dat intens lelijke Manchester
Is dat z'n vervelend volk?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik in juli. Genot, behalve de temperatuur. En het overschot aan Australiërs
Let Priske cook.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Feyenoord snel weer die richting op loot. Nu vlieg ik maandag weer naar dat intens lelijke Manchester
Had ‘ie dan niet wat leukers kunnen uitkiezen?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Let Priske cook.
Mijn pa gaat ook naar City-Feyenoord, zijn eerste Europese uitpotje. Ik was ook graag gegaan maar ja, dan ben ik in de buurt van de schoonfamilie van @:scrummie
Horen niet tot mijn favorieten nee, maar het is eigenlijk altijd irritant als zo’n beetje alle toeristen op een plek uit hetzelfde land komen, ongeacht welk land dit is.quote:
Ik haat toeristen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Horen niet tot mijn favorieten nee, maar het is eigenlijk altijd irritant als zo’n beetje alle toeristen op een plek uit hetzelfde land komen, ongeacht welk land dit is.
Hij gaat met zijn maat waarmee hij recent al naar Lissabon is geweest, Lille en Girona waren geen opties, en na 40~45 jaar in het onderwijs werken is het nu met zijn pensioen uberhaupt voor het eerst dat ie naar zo’n uitpotje kan. Dan wordt het dus lekker de pub in in Manchester inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Had ‘ie dan niet wat leukers kunnen uitkiezen?
Nouja drie dagen in de pub zitten is ook geen straf
We kijken uit naar Ajax - PECquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
Blij dat het interlandweekend weer achter ons ligt. Wat een gruwel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |