Kan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:02 schreef spapaars het volgende:
Dat schudden met de benen, een epileptische aanval?
Gaan ze toch niet doenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:03 schreef RAVW het volgende:
Van mijn mogen dit gewoon staken .... dit is gewoon geen doen meer .....
Ik ben al binnenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:04 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik zou gewoon lekker naar binnen gaan
Ik gun jou een natte otter.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:04 schreef Zipportal het volgende:
Nu gun ik Hongarije de overwinning zeker. @:coco
Anders gaat de NOS voetbalpodcast niet doorquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaan ze toch niet doen
Zelfs dat met Eriksen werd gewoon uitgespeeld destijds
Hij was al best geanimeerd eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat zie je toch aan de beweging?
Dat was mijn eerste wedstrijd als mod volgens mij.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaan ze toch niet doen
Zelfs dat met Eriksen werd gewoon uitgespeeld destijds
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:05 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hij was al best geanimeerd eigenlijk.
Toen kon je gelijk vol aan de bakquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste wedstrijd als mod volgens mij.
Jij had nog de gedachte dat het niets was?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:05 schreef Cattivo het volgende:
https://www.p2000-online.net/amsterdam-amstellandf.html trauma heli dus zal vast iets ers zijn
Klopt ja, dat vergeet ik nooit meerquote:
Krijgen ze ook nog eentje tegen bijnaquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind dat Hongarije een penalty moet krijgen als compensatie dat er iemand van de bank niet meer aanwezig is
Die moeten weer een fatbiker van de weg schrapen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:05 schreef Cattivo het volgende:
https://www.p2000-online.net/amsterdam-amstellandf.html trauma heli dus zal vast iets ers zijn
zie ik was iedereen weer voorquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind dat Hongarije een penalty moet krijgen als compensatie dat er iemand van de bank niet meer aanwezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |