Ok Wet Dream weg en Chaise Longue blijftquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze willen Chaise Longue weg
Laat Mexi t niet horenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoogste plaat voor n band met n Smith als leadzanger?
Bedoelde een Volbeatje doen. Dus 2 nummers met hoge positie kwijtraken;)quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahhh op die fiets..en dat voor Volbeat? Ik zeg permban
We hebben IDLES nog niet gehad.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ook jij hoeft niet met fakkels en hooivorken naar het hoofdkantoor
Ok, je mag blijvenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bedoelde een Volbeatje doen. Dus 2 nummers met hoge positie kwijtraken;)
Hoogtepunt Lowlands dit jaar, komt goedquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We hebben IDLES nog niet gehad.
Het vuur is nog niet gedoofd
Van mij mag het allebei weg. Nooit begrepen waarom dat zo populair is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ok Wet Dream weg en Chaise Longue blijft
Daar komen er nog wel een paar vanquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoogste plaat voor n band met n Smith als leadzanger?
T ritme komende uren is Editors Rammsteinn Radiohead Nirvana Pearl Jam en dam wert terug naar Efitors schat ik zo inquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar komen er nog wel een paar van
Altijd maar mekkeren op nederlandse noteringen jijquote:
Evenals Scorpion die een like geeft.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Altijd maar mekkeren op nederlandse noteringen jij
Met wat Muse en nog een verdwaalde Coldplayquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T ritme komende uren is Editors Rammsteinn Radiohead Nirvana Pearl Jam en dam wert terug naar Efitors schat ik zo in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |