abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215518503
mooi gedichtje
  vrijdag 8 november 2024 @ 12:30:18 #127
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215518509
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:15 schreef probeer het volgende:

[..]
Heb je dat echt nodig om te kunnen weten wat xpompompomx, en ook ik wat dat betreft, van dit grove geweld vinden?

We zijn niet al jarenlang zeer consistent in het veroordelen van geweld?

Jij weet niet wat ik hiervan vind, zolang ik niet expliciet 'ik keur dit af' typ?

Volgens mij weet je dat namelijk best. En ook bij xpom ..

En nee, nu hoef je niet aan te komen met een of andere generaliserende 'ja maar er zijn linksen die zo erg pro-palestina zijn' frame. Dat zal allemaal best.

Maar jij weet prima wat hij en ik van dit geweld vinden.
Wij zijn 'we' precies?

Ik stel namelijk een vraag aan de user xpompompomx omdat hij zich hier meldt met een ad hominem richting een, maar zich verder geheel afzijdig houdt van de discussie. En daarnaast heeft deze user zich zelden of nooit uitgesproken jegens negatief gedrag afkomstig van moslims, omdat hij een enorm zwak heeft voor deze mensen en hun religie.

Vanuit dat perspectief lijkt een simpele vraag als 'wat vindt jij hier van?' wel passend. En met een antwoord op zo'n vraag zou de user in kwestie een inhoudelijke bijdrage kunnen leveren aan het topic, wat mij nuttiger lijkt dan al spottend aan een andere user vragen of deze wel goed bij zijn hoofd is, omdat die zich wél uitspreekt tegen het antisemitische geweld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215518512
Correctie: Hamas op scooters
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 8 november 2024 @ 12:30:37 #129
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_215518516
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:27 schreef Perrin het volgende:
Bibberend stadsbestuur. Treurig.

[ x ]
Bizar.

Waarom gaan we nog met deze groep in discussie eigenlijk? Overduidelijk dat ze zelf het dialoog en de democratie niet respecteren.
  vrijdag 8 november 2024 @ 12:30:44 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215518517
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:27 schreef Hathor het volgende:

[..]
Gewoon de term genocide blijven herhalen, misschien gaat het dan vanzelf waarheid worden. :')
Echt, als je enige argument een bewezen leugen is, wat voor argument heb je dan eigenlijk nog? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215518518
Femke al aangekondigd dat moskeeën extra beveiligd worden?
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215518519
Het begin van Halsema is goed zover. Ook het gebruik van het woord Pogrom en criminelen.
pi_215518521
Leuk die geschiedenisles :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215518527
Krijgen we zo ook een geschiedenislesje over de "bijdragen" van dit importtuig?
  vrijdag 8 november 2024 @ 12:31:27 #135
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215518529
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:30 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Bizar.

Waarom gaan we nog met deze groep in discussie eigenlijk? Overduidelijk dat ze zelf het dialoog en de democratie niet respecteren.
rofl, volgens mij heeft ie gewoon ff een plankje ertussen geschoven en zelf lopen filmen :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_215518530
Weer standaard verhaaltje van een marketingbureau/spin dokter.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 8 november 2024 @ 12:31:33 #137
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215518531
Ah, even de Joden prijzen.
Nooit was antisemitisme ver weg.
Haha, domme kut, je laat het gebeuren. Suf wijf. Knuffelen en thee drinken.
En door.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_215518535
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Leuk die geschiedenisles :')
Ja daar vegen die moslims hun kont mee af. Die pak je hiet niet mee aan, alleen met echte (stevige) straffen.
pi_215518537
twitter

Ik gok dat in de dagen ervoor dit soort filmpje de boel hebben opgejut. Waarbij het zomaar kan wezen dat een flink deel van de filmpjes helemaal niet klopt. Maar de aanvallers gebruiken het om hun antisemitisme te legitimeren en hebben vervolgens een massale en georganiseerde aanval op een bevolkingsgroep uitgevoerd. En sommigen zitten dat nu hier nog goed te praten ook. Bah, wat een gif in de maatschappij. Ik hoop dat de daders allemaal snoeihard worden aangepakt en de rest zich even goed gaat afvragen waar ze helemaal mee bezig zijn.

Groepshaat is één van de grootste bronnen van ellende in deze wereld. Wat een onrecht als je niet beoordeeld wordt op je eigen woorden en daden, maar vervolgd wordt puur en alleen vanwege je afkomst.
pi_215518538
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:31 schreef RipCity het volgende:
ChatGPT?
pi_215518540
Hard werken aan tijd rekken een onderzoek
  vrijdag 8 november 2024 @ 12:32:08 #142
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215518541
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:31 schreef RipCity het volgende:
Ernstige afkeuring!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 8 november 2024 @ 12:32:47 #143
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215518549
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:21 schreef AgLarrr het volgende:
Geertje zal de komende verkiezingen met nog meer goesting tegemoet zien }:| :')
Deze rellen zijn een kans voor Frenske & Co om eens een daad te stellen. Anders worden de volgende verkiezen weer een farce.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215518550
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:15 schreef Ali_boo het volgende:
Taxi's slopen, vlagen vernielen, mensen aanvallen, slachtoffers van de overstroming in Spanje belachelijk maken

Vervolgens komt er een reactie: owje dit is de nieuwe kristalnacht

Vat ik het zo goed samen ?

[ x ]
Dat zal wel. Maar we zijn het ook met elkaar eens dat dit op geen enkele manier het brute geweld van gisteravond rechtvaardigt. Laten we daar mee beginnen voordat de rest erbij gehaald wordt.

Er werd de dag ervoor al opgeroepen om op jodenjacht te gaan (geen idee hoe massaal die oproep was), dus dat is nog voor die gebeurtenissen die jij van dat tuig opsomt.
  vrijdag 8 november 2024 @ 12:32:47 #145
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215518551
Ach een onderzoek.
Daar komen de smoesjes.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_215518552
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:32 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ernstige afkeuring!
Vind ik van haar al bijzonder. Heb haar in het verleden ook wel eens horen praten alsof er niks gebeurd was als Joden het slachtoffer waren.
pi_215518556
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:18 schreef Waldko het volgende:
Israël is bezig met een etnische zuivering anno 2023/2024 met tienduizenden burgers/kinderen die sterven, reactie:

[ afbeelding ]

Israëlische voetbalsupporters die aangevallen worden, reactie:

[ afbeelding ]

Je kan antisemiet zijn door joden te haten, maar dat ben je ook als je Arabieren zodanig haat dat je wegkijkt als er een genocide plaatsvindt en meer verontwaardigd raakt door wat voetbalsupporters die aangevallen worden
Deze actie was gewoon omdat de gastsupporters Israëlisch/joods zijn en meer niet. Als je oproept om jacht te maken op Joden mensen aanvalt en van ze eist hun paspoort te laten zien en vervolgens in elkaar trapt dan is dat gewoon antisemitisme.

Daarnaast je zit te blaten over wat er in Israël gebeurd maar wat er gisteravond gebeurde gebeurd in een land die er niks mee te maken heeft met inwoners die er niks mee te maken hebben.

China sluit ook honderdduizenden Oeigoeren op , die islamitisch zijn, met alle gruwelijkheden daar omheen en niemand valt om die reden Chinese toeristen aan
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_215518557
quote:
Loze woorden en holle kreten, daar grossieren we hier in.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215518558
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:32 schreef matthijst het volgende:
Ach een onderzoek.
Daar komen de smoesjes.
Een onderzoek staat eigenlijk voor een politiek rangeerterrein om tijd te winnen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 12:33:38 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215518560
Yes, een onafhankelijk onderzoek waar vast niet in gaat staan dat je beter geen uitsupporters had moeten toelaten. Zoals ongeveer elke stad in Europa doet behalve Athene waar het ook meteen mis ging.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')