Wij zijn 'we' precies?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Heb je dat echt nodig om te kunnen weten wat xpompompomx, en ook ik wat dat betreft, van dit grove geweld vinden?
We zijn niet al jarenlang zeer consistent in het veroordelen van geweld?
Jij weet niet wat ik hiervan vind, zolang ik niet expliciet 'ik keur dit af' typ?
Volgens mij weet je dat namelijk best. En ook bij xpom ..
En nee, nu hoef je niet aan te komen met een of andere generaliserende 'ja maar er zijn linksen die zo erg pro-palestina zijn' frame. Dat zal allemaal best.
Maar jij weet prima wat hij en ik van dit geweld vinden.
Bizar.quote:
Echt, als je enige argument een bewezen leugen is, wat voor argument heb je dan eigenlijk nog?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gewoon de term genocide blijven herhalen, misschien gaat het dan vanzelf waarheid worden.
rofl, volgens mij heeft ie gewoon ff een plankje ertussen geschoven en zelf lopen filmenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:30 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Bizar.
Waarom gaan we nog met deze groep in discussie eigenlijk? Overduidelijk dat ze zelf het dialoog en de democratie niet respecteren.
Ja daar vegen die moslims hun kont mee af. Die pak je hiet niet mee aan, alleen met echte (stevige) straffen.quote:
ChatGPT?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:31 schreef RipCity het volgende:
Weer standaard verhaaltje van een marketingbureau/spin dokter.
Ernstige afkeuring!quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:31 schreef RipCity het volgende:
Weer standaard verhaaltje van een marketingbureau/spin dokter.
Deze rellen zijn een kans voor Frenske & Co om eens een daad te stellen. Anders worden de volgende verkiezen weer een farce.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:21 schreef AgLarrr het volgende:
Geertje zal de komende verkiezingen met nog meer goesting tegemoet zien![]()
Dat zal wel. Maar we zijn het ook met elkaar eens dat dit op geen enkele manier het brute geweld van gisteravond rechtvaardigt. Laten we daar mee beginnen voordat de rest erbij gehaald wordt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:15 schreef Ali_boo het volgende:
Taxi's slopen, vlagen vernielen, mensen aanvallen, slachtoffers van de overstroming in Spanje belachelijk maken
Vervolgens komt er een reactie: owje dit is de nieuwe kristalnacht
Vat ik het zo goed samen ?
[ x ]
Vind ik van haar al bijzonder. Heb haar in het verleden ook wel eens horen praten alsof er niks gebeurd was als Joden het slachtoffer waren.quote:
Deze actie was gewoon omdat de gastsupporters Israëlisch/joods zijn en meer niet. Als je oproept om jacht te maken op Joden mensen aanvalt en van ze eist hun paspoort te laten zien en vervolgens in elkaar trapt dan is dat gewoon antisemitisme.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:18 schreef Waldko het volgende:
Israël is bezig met een etnische zuivering anno 2023/2024 met tienduizenden burgers/kinderen die sterven, reactie:
[ afbeelding ]
Israëlische voetbalsupporters die aangevallen worden, reactie:
[ afbeelding ]
Je kan antisemiet zijn door joden te haten, maar dat ben je ook als je Arabieren zodanig haat dat je wegkijkt als er een genocide plaatsvindt en meer verontwaardigd raakt door wat voetbalsupporters die aangevallen worden
Loze woorden en holle kreten, daar grossieren we hier in.quote:
Een onderzoek staat eigenlijk voor een politiek rangeerterrein om tijd te winnen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:32 schreef matthijst het volgende:
Ach een onderzoek.
Daar komen de smoesjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |