ja laten we correct zijn opdat zij dat ook zijn, lolquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:56 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Je moet de jakhalzen geen munitie geven om het topic te verknallen, dus we moeten een beetje opletten met dat wat we posten wel correct is. Want we weten allemaal dat het dan 4 topics gaat over één foutief filmpje, we kennen die kliek inmiddels allemaal wel.
Ik zeg toch dat er genoeg joden en christenen ok zijn, schele henkie.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Open er maar een topic over, die zooi hoeft hier niet. Gaat om de Jodenjacht in Amsterdam, niet om jouw haat jegens Christen en Joden.
Er werden 1400 synagogen in brand gestoken en gesloopt.[1] Ongeveer 7500 winkels en bedrijven van Joden werden vernield. Ook Joodse huizen, scholen, begraafplaatsen en ziekenhuizen moesten het ontgelden. Het werd de brandweer verboden de branden te blussen. Volgens eerste verslagen werden tijdens de Kristallnacht 96 Joden op straat vermoord.[2] Ook in Oostenrijk en Sudetenland werden Joden aangevallen en hun bezittingen vernield. Meer recente onderzoeken stellen het aantal echter op meer dan 400 Joden die tussen 7 en 13 november vermoord of tot zelfmoord gedreven werden. Voegt men hierbij het aantal doden in de concentratiekampen waar direct na 10 november ongeveer 30.000 Joodse jongere en gezonde mannen werden opgesloten,[3] dan komt men bij een getal van meer dan 1400.[4]quote:
Meh, die status heeft ie niet wat mij betreft.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hakim Ziyech die in het Amsterdamse nog steeds een heldenstatus heeft verheerlijkt het geweld
Geen koekjes meer bij de thee!quote:
Jammer weer, gaat de vlieger van "sociale status", "armoede" en "geen stageplekken" ook niet meer op.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hakim Ziyech die in het Amsterdamse nog steeds een heldenstatus heeft verheerlijkt het geweld
Het schijnt dat Einstein het niet zelf gezegd heeft en ik parafraseer even; "Domheid, telkens hetzelfde doen, en dan toch een andere uitkomst verwachten."quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:56 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Je moet de jakhalzen geen munitie geven om het topic te verknallen, dus we moeten een beetje opletten met dat wat we posten wel correct is. Want we weten allemaal dat het dan 4 topics gaat over één foutief filmpje, we kennen die kliek inmiddels allemaal wel.
En dat voor een oud-Ajacied.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Die inmiddels niet meer komen, vrij overtrokken reactie ook om direct vliegtuigen te sturen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:06 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Lijkt wel oorlog, Joden die moeten vluchten uit NL waar speciaal vluchten voor worden ingezet.
Neem aan dat ze ook gewoon vluchten terug geregeld hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die inmiddels niet meer komen, vrij overtrokken reactie ook om direct vliegtuigen te sturen.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ambassade-platgelegdquote:Een hackersgroep genaamd Fatimion Cyber Team claimt de Israëlische ambassade in Den Haag te hebben platgelegd. De ambassade is al geruime tijd niet goed te bereiken via de telefoon.
Niet als daar geen harde burgemeesters worden geplaatst, dus geen linkse naïeve domme softies meer, maar harde mensen die dit geweld keihard de kop indrukken en het beestje gewoon bij de naam benoemen. Misschien kunnen we daar eens mee beginnen, en als Wilders dan wat stijgt in zetels omdat heel Nederland opeens hoort dat het beestje gewoon bij de naam genoemd wordt dan is dat maar zo. Halsema is af, volledig af.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat zou het ontslaan van Halsema precies doen met dit probleem dat de (Rand)stad heeft?
En het gevaar is allang geweken. Dom reltuig van vannacht is weer slapen bij hun mama thuis.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat ze ook gewoon vluchten terug geregeld hebben.
Dat weet ik niet of Iran er mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ambassade-platgelegd
Een hackersgroep van een Iraanse proxy die acties uitvoert in Nederland.
https://www.washingtonins(...)oun-electronic-squad
Niets te zien hier, zijn gewoon voetbalrellen.
Ik ben nieuwsgieriger wat men verstaat onder "stevige repressieve maatregelen".quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:55 schreef thedeedster het volgende:
En hier zakt mijn broek toch echt van af;
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)eurs,Tel%20Aviv%20FC.
Benieuwd wat mijn gemeente precies verstaat onder "regie"...
De gemeente Amsterdam moet nu al bezig zijn met volgend seizoen. Haal een bult non-nonse stadsbestuurders en BOA's die het duel niet schuwen. En als dat mogelijk is, een paar wetgevingkunstenaars. Wat snelle stagiaires, politici die er de beuk in gooien (ala Geert Wilders). Een stad besturen zijn frontgevechten, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat je gewoon weer serieus genomen wordt. Moet je wel stadsbestuurders hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en Amsterdam wordt komend seizoen weer serieus genomen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat zou het ontslaan van Halsema precies doen met dit probleem dat de (Rand)stad heeft?
Een weekje wat meer controle bij Joodse instellingen totdat deze fophef ook weer is gaan liggen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgieriger wat men verstaat onder "stevige repressieve maatregelen".
Wie de burgemeester van Amsterdam is, wordt bepaald door de gemeenteraad.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Niet als daar geen harde burgemeesters worden geplaatst, dus geen linkse naïeve domme softies meer, maar harde mensen die dit geweld keihard de kop indrukken en het beestje gewoon bij de naam benoemen. Misschien kunnen we daar eens mee beginnen, en als Wilders dan wat stijgt in zetels omdat heel Nederland opeens hoort dat het beestje gewoon bij de naam genoemd wordt dan is dat maar zo. Halsema is af, volledig af.
Moeten ze dan wel achterin zitten?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat ze ook gewoon vluchten terug geregeld hebben.
Lijkt me wel de hel hoor, zo’n hele vlucht vol met mensen die de hele nacht achterna zijn gezetenquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moeten ze dan wel achterin zitten?
Ik zou niet te veel verwachten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
NOSquote:Politie onderzoekt rol taxichauffeurs
De politie onderzoekt berichten dat Amsterdamse taxichauffeurs een grote rol zouden hebben gespeeld bij mishandelingen van Israëlische voetbalsupporters in de nacht van donderdag op vrijdag in Amsterdam. De politie zegt dat "de feiten nog niet als zodanig zijn vastgesteld", maar dat de berichten ze wel bereikt hebben.
Voorzitter Chanan Hertzberger van het Centraal Joods Overleg noemde in een verklaring eerder al mogelijke de rol van taxichauffeurs. "Er schijnt zelfs app-verkeer te zijn waaruit blijkt dat zij deze pogrom, want dat was het, nauwgezet hebben voorbereid. Ze verplaatsten zich in groepen waarbij ze hun doelwitten in het nauw dreven. Er circuleren filmpjes van mishandelingen en van pogingen om Israëli's aan te rijden."
Ik ben eigenlijk op een bepaalde manier opgelucht dat de F-side van Ajax niet betrokken is geraakt. Niet dat ik wakker zou liggen van die "scooterjongeren" die klappen vangen, maar dat zou een heel gevaarlijk precedent zetten, helemaal als dat wèl succesvol was geweest om die jongeren af te schrikken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:11 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Dit gaat uit de klauwen lopen. Heel de wereld heeft het over de Jodenjacht in Amsterdam. Het is wachten op een aanslag op een Joodse instelling of dat een idioot als wraak een moskee in de fik steekt. Het college in Amsterdam moet opstappen en het wordt tijd voor een verbod op Denk en Forum.
Dit was maanden van tevoren toch al bekend. Zoiets kan je ook onmogelijk beveiligen, de politie kan niet overal tegelijkertijd zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:14 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Als dit klopt dan zit de rot nog dieper dan gedacht.
Ze verwachtten blijkbaar dat ieder Maccabi-fan door een politiebusje thuis wordt gebracht... De aanvallen zijn ernstig maar om dit een pogrom of kristalnacht te noemenquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was maanden van tevoren toch al bekend. Zoiets kan je ook onmogelijk beveiligen, de politie kan niet overal tegelijkertijd zijn.
Reken maar op één schepje suiker in de thee in plaats van twee.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tja die taxichauffeurs in Amsterdam hangen allemaal dezelfde ideologie aan, dus hier en daar wat appjes dat ze net Joden hebben afgezet ergens, of zelf betrokken bij het geweld. Het is niet verassend, Islam op één, en dat geld voor de relschoppers, taxichauffeurs, politie, brandweer, artsen, journalisten en politici uit islamitische hoek, dat is waar ze loyaal aan zijn.quote:
Je hebt de berichten hierover over het groeiende bewijs van voorbereidingen gemist?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze verwachtten blijkbaar dat ieder Maccabi-fan door een politiebusje thuis wordt gebracht... De aanvallen zijn ernstig maar om dit een pogrom of kristalnacht te noemenDan zit je echt diep in slachtofferrol.
Je valt een beetje in herhaling, het is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:19 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Tja die taxichauffeurs in Amsterdam hangen allemaal dezelfde ideologie aan, dus hier en daar wat appjes dat ze net Joden hebben afgezet ergens, of zelf betrokken bij het geweld. Het is niet verassend, Islam op één, en dat geld voor de relschoppers, taxichauffeurs, politie, brandweer, artse, journalisten en politici uit islamitische hoek, dat is waar ze loyaal aan zijn.
Jakkes ik heb hem nog gekeken ook, hopelijk slechts gewond. Riool ratten die dit soort dingen doen. Wat zullen ze tegen de rechter zeggen? "Oh hij stak ineens over?"quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:35 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Misschien was deze al geplaatst.
Maar dit is echt nog nooit gezien tijdens "voetbalrellen".
Dat zit het ook gewoon goed te praten. Ongelofelijk toch?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:11 schreef Droopie het volgende:
Een oudvoetballer
[ x ]
Een raadslid
[ x ]
Maar nee hoor, met Wilders gaan we terug naar de jaren 30
ja zo wordt het door een aantal hier verdedigd! Als iemand van je land een vlag weg haalt mag de rest in elkaar geslagen worden en overreden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:37 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden een vlaggetje weggehaald!
Nee die heb ik niet gemist. Ik zeg het al. Dit is ernstig, maar komt lange bij na niet in buurt van pogrom of kristalnacht. Dan wil je gewoon heel graag een slachtoffer zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je hebt de berichten hierover over het groeiende bewijs van voorbereidingen gemist?
Nou draaf je weer door door de politie, brandweer, journalisten en politici van een bepaald afkomst er bij te betrekken alsof het 1 groot complot was.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:19 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Tja die taxichauffeurs in Amsterdam hangen allemaal dezelfde ideologie aan, dus hier en daar wat appjes dat ze net Joden hebben afgezet ergens, of zelf betrokken bij het geweld. Het is niet verassend, Islam op één, en dat geld voor de relschoppers, taxichauffeurs, politie, brandweer, artse, journalisten en politici uit islamitische hoek, dat is waar ze loyaal aan zijn.
Je focust je op de verkeerde punten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet gemist. Ik zeg het al. Dit is ernstig, maar komt lange bij na niet in buurt van pogrom of kristalnacht. Dan wil je gewoon heel graag een slachtoffer zijn.
Gezien het feit dat het elke dag erger wordt en ik al 20 jaar in herhaling moet vallen is het blijkbaar nog niet duidelijk voor velen, dus blijven we lekker in herhaling vallen totdat we deze islamitische ellende aangepakt en opgelost hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je valt een beetje in herhaling, het is wel duidelijk.
1938 Amsterdam? Die joden die nu de geschiedenis komen vervalsen om te doen alsof de jodenhaat universeel was in Europa en van de Nederlanders kwam en niet van de Nazi's zou je toch godverdomme ook uit hun onderduikadres schoppen.quote:
Eens. En telegram groepen aanpakken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:20 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat zit het ook gewoon goed te praten. Ongelofelijk toch?
Als supporters van Macabi de wet niet hebben gevolgd, dan is het aan de politie om in te grijpen. Laat staan dat je vervolgens de hele groep op basis van hun afkomst aanvalt. Hoe moeilijk is dat om te begrijpen?
Ze moeten de hele social media eens goed onder handen nemen. Momenteel wordt die hele Gen Z generatie door korte filmpjes opgejut en opgeleid tot gewelddadige incels. Weg ermee.
Of je laat gewoon de beesten de beesten afmaken. Wel het liefst ergens op een afgelegen weiland, dan heeft het normale volk er niet zoveel last van.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk op een bepaalde manier opgelucht dat de F-side van Ajax niet betrokken is geraakt. Niet dat ik wakker zou liggen van die "scooterjongeren" die klappen vangen, maar dat zou een heel gevaarlijk precedent zetten, helemaal als dat wèl succesvol was geweest om die jongeren af te schrikken.
Deze jongeren hebben al heel lang geleden de bevestiging gekregen dat ze de baas kunnen spelen op straat. Als blijkt dat die intimidatie en geweld bestreden kunnen worden door een andere groep knokgrage idioten met ruime ervaring, dan mag de onderbezette en machteloze politie straks twee groepen schuimbekkende neanderthalers uit elkaar proberen te houden. Prettige wedstrijd!
Niet 1 op 1 natuurlijk , maar het heeft wel aardig wat raakvlakken ,georganiseerde razzia's paspoortcontrole. Ben ik nog wat vergeten ? Afijn kijk maar lekker weg,quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:01 schreef Cargeon het volgende:
[..]
Er werden 1400 synagogen in brand gestoken en gesloopt.[1] Ongeveer 7500 winkels en bedrijven van Joden werden vernield. Ook Joodse huizen, scholen, begraafplaatsen en ziekenhuizen moesten het ontgelden. Het werd de brandweer verboden de branden te blussen. Volgens eerste verslagen werden tijdens de Kristallnacht 96 Joden op straat vermoord.[2] Ook in Oostenrijk en Sudetenland werden Joden aangevallen en hun bezittingen vernield. Meer recente onderzoeken stellen het aantal echter op meer dan 400 Joden die tussen 7 en 13 november vermoord of tot zelfmoord gedreven werden. Voegt men hierbij het aantal doden in de concentratiekampen waar direct na 10 november ongeveer 30.000 Joodse jongere en gezonde mannen werden opgesloten,[3] dan komt men bij een getal van meer dan 1400.[4]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kristallnacht
En dat dan vergelijken met wat vannacht gebeurde? Kom op zeg. Dat is al net zo'n niveau als de covid maatregelen vergelijken met de holocaust. Wappie gedrag.
Nederland met het hoogste percentage vermoorde joden in de tweede wereldoorlog was niet antisemitischquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
1938 Amsterdam? Die joden die nu de geschiedenis komen vervalsen om te doen alsof de jodenhaat universeel was in Europa en van de Nederlanders kwam en niet van de Nazi's zou je toch godverdomme ook uit hun onderduikadres schoppen.
Veel te veel gedoe.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:09 schreef Cruzinats het volgende:
Kunnen we de verdachten eigenlijk uitleveren aan Israël?
We hebben toch al een bericht over taxi chauffeurs? We hebben toch ook al een Marokkaanse voetballer die het toejuicht? We hebben toch agenten die weigeren Joden of Joodse instellingen te beschermen? We hebben toch al artsen die weigeren mensen te helpen omdat het botst met hun geloof? We hebben toch al AIVD medewerkers of ambtenaren die loyaler zijn aan hun thuislanden dan Nederland?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou draaf je weer door door de politie, brandweer, journalisten en politici van een bepaald afkomst er bij te betrekken alsof het 1 groot complot was.
Waarom gevaarlijk? Zou er geen enkel probleem mee hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk op een bepaalde manier opgelucht dat de F-side van Ajax niet betrokken is geraakt. Niet dat ik wakker zou liggen van die "scooterjongeren" die klappen vangen, maar dat zou een heel gevaarlijk precedent zetten, helemaal als dat wèl succesvol was geweest om die jongeren af te schrikken.
Dat komt omdat we onze bevolkingsadministratie zo goed op orde hadden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nederland met het hoogste percentage vermoorde joden in de tweede wereldoorlog was niet antisemitisch
Nou, even zonder flauw te doen vraag ik me serieus af wat ze nu, achteraf, nog willen gaan doen. Dit is een heel breed maatschappelijk probleem dus met een tijdelijk APV-dingetje of een extra foei los je dit niet op.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:18 schreef quo_ het volgende:
[..]
Reken maar op één schepje suiker in de thee in plaats van twee.
BNW is een deurtje verderquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:23 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
We hebben toch al een bericht over taxi chauffeurs? We hebben toch ook al een Marokkaanse voetballer die het toejuicht? We hebben toch agenten die weigeren Joden of Joodse instellingen te beschermen? We hebben toch al artsen die weigeren mensen te helpen omdat het botst met hun geloof? We hebben toch al AIVD medewerkers of ambtenaren die loyaler zijn aan hun thuislanden dan Nederland?
Hoeveel bewijs wil je nog hebben beste MissButterflyy?
AT5quote:AT5 sprak met een 43-jarige Israëlische man die in Amsterdam was voor Ajax - Maccabi. "Na de wedstrijd, waar de sfeer goed en gezellig was, zijn wij met een groep van zo'n honderd Maccabi-supporters met de metro naar het Centraal Station gegaan", aldus de man. "Ik had een hotel geboekt met meerdere supporters op het Damrak, maar ik raakte de groep kwijt. Toen ik richting het hotel liep, zagen vier mensen mijn Maccabi-sjaal, die net uit mijn jas stak, en ze kwamen achter mij aan. Ik probeerde weg te rennen, maar iemand duwde mij op de grond. Daarna werd ik tegen mijn hoofd getrapt." Op het voorhoofd van de man zit een blauwe plek.
De man wist op te staan en weg te rennen. "Het gebeurde allemaal zo snel. Ik kon wegkomen en hoopte dat ik iemand tegenkwam die mij zou kunnen helpen, maar er was niemand. Ik kwam uiteindelijk een groep Maccabi-supporters tegen en zij beschermden mij. Ik ben daarna naar het hotel gegaan en we stonden met een groep supporters in de lobby, maar er kwam opeens een groep andere mensen de lobby binnenrennen. Wij zijn toen gevlucht naar de hotelkamers en hebben de deuren op slot gedaan. Ik heb geluk gehad dat ik alleen maar blauwe plekken er aan over heb gehouden."
Nou, ik wel. Dan is het eind toch zoek? Dat een stel doorgesnoven gekken ad hoc gaan beslissen of jij iets wel of niet mag doen of ergens mag zijn? Ik wil een politie die ingrijpt, niet dat Lijpe Loetje & Co. het station leeg veegt van alles wat links of Marokkaans lijkt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom gevaarlijk? Zou er geen enkel probleem mee hebben.
Hoe kan je dat tegenhouden?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
AT5
Na de incidenten voorafgaand aan de wedstrijd snap ik niet dat supporters met de metro - zonder begeleiding - richting centrum hebben kunnen gaan. Behoorlijke inschattingsfout van politie en ME.
Dat klinkt aardig als blaming the victim.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat praktisch elke stad weet dat dit de uitkomst gaat worden en je nu ook ziet hoe zoiets relatief kleinschaligs wordt opgeblazen tot ongekende proporties.
Dat is een stuk minder bij rellende Polen.
Ja maar van de autoriteiten, inclusief de politie, hoef je weinig te verwachten. Dat is al zo vaak gebleken. Dat moslimtuig mag wel eens wat tegengas krijgenquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, ik wel. Dan is het eind toch zoek? Dat een stel doorgesnoven gekken ad hoc gaan beslissen of jij iets wel of niet mag doen of ergens mag zijn? Ik wil een politie die ingrijpt, niet dat Lijpe Loetje & Co. het station leeg veegt van alles wat links of Marokkaans lijkt.
Lijkt me prima te doen. Gewoon escorteren naar een veilige omgeving.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hoe kan je dat tegenhouden?
Die 3000 man zitten in 400 verschillende hotelsquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt me prima te doen. Gewoon escorteren naar een veilige omgeving.
Bij de Boeren protesten in Den Haag werd het leger in gezet.......quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hoe kan je dat tegenhouden?
Hij is ook antisemitisch dus dat zal wel e.e.a. verklaren.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat klinkt aardig als blaming the victim.
Je hebt gelijk. Het waren opportunisten die uit eigen gewin meegingen in het antisemitische geblaat van de Duitsers en totaal geen ontzag hadden voor de democratie en mensenrechten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
1938 Amsterdam? Die joden die nu de geschiedenis komen vervalsen om te doen alsof de jodenhaat universeel was in Europa en van de Nederlanders kwam en niet van de Nazi's zou je toch godverdomme ook uit hun onderduikadres schoppen.
Dat zijn we al jaren.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:28 schreef Loverboii het volgende:
We moeten bang zijn om moslims te beledigen in ons eigen land en we vinden dit normaal.
Ah dat wist ik niet dat het er 3000 waren.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Die 3000 man zitten in 400 verschillende hotels
Succes
Nederland en zeker ook Amsterdam was lange tijd een vrijhaven voor mensen die vervolgd werden om hun geloof. Maar dat is nu toch wel anders.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nederland met het hoogste percentage vermoorde joden in de tweede wereldoorlog was niet antisemitisch
Kijk eens dom Hakim, ja ho maar weerquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn voetbalfans. Geen hooligansquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit heeft niks met voetbalgeweld te maken. Dat er een zooi gasten in elkaar getrapt zijn die toevallig ook hooligan zijn doet daar niks aan af, ze zijn namelijk in elkaar getrapt omdat het Israëliërs/joden zijn.
En onze ambtenaren werkten graag over voor een extra bonus.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat komt omdat we onze bevolkingsadministratie zo goed op orde hadden.
Tja, dit weten we. Het is schokkend en schandalig, maar dit krijg je dus met zo ontzettend veel moslims in Nederland.quote:
Je ziet ook gewoon op de beelden dat ze willekeurig mensen die door Amsterdam lopen aanvallen. Gewoon Amsterdammers die hun dagelijkse ding deden, maar dat waren autochtonen dus waarschijnlijk Joden. Ze werden zelfs gevraagd naar hun ID om te tonen of ze wel of geen Jood waren. We zijn echt diep, zeer diep gezakt als land.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit heeft niks met voetbalgeweld te maken. Dat er een zooi gasten in elkaar getrapt zijn die toevallig ook hooligan zijn doet daar niks aan af, ze zijn namelijk in elkaar getrapt omdat het Israëliërs/joden zijn.
Zeg niet dat het allemaal hooligans zijn, maar die zaten er wel tussen. Doet er verder niet toe omdat het motief van de daders daar ook niets mee te maken had.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het zijn voetbalfans. Geen hooligans
Nederland was eeuwenlang inderdaad relatief veilig voor Joodse mensen, in vergelijking met andere Europese landen. Dat maakt het extra gênant dat dit nu in Amsterdam gebeurd. Dat er in Nederland zoveel Joden opgepakt zijn tijdens de Tweede Wereldoorlog ligt meer aan onze te goede administratie.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:32 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nederland en zeker ook Amsterdam was lange tijd een vrijhaven voor mensen die vervolgd werden om hun geloof. Maar dat is nu toch wel anders.
Inderdaad. Ik zag exact 0 voetbalsupporters die hun gezicht hadden bedekt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het zijn voetbalfans. Geen hooligans
Wat een achterlijkheid weer <3quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:14 schreef Cruzinats het volgende:
Wat schaam ik mij momenteel om Nederlander te zijn.
Links is doelbewust de nieuwe holocaust aan het mainstreamen, druk ze op de feiten en ze zullen de vermeende onschuld spelen zoals gewoonlijk. Topic is pas net een uur geleden geopend en de kloontjes zijn alweer begonnen met een poging om de draad te derailen.
Halsema moet het veld ruimen, nu meteen. Evenrens de gemeenteraad de komende jaren onder sterk toezicht zetten. Ze ontsporen steeds meer daar in Amsterdam.
Voor de stoere mocros die als een roedel hyena's op de hoofden van onschuldige Israëlische voetbalfans stompen hoop ik op double digit celstraffen.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:37 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Nederland was eeuwenlang inderdaad relatief veilig voor Joodse mensen, in vergelijking met andere Europese landen. Dat maakt het extra gênant dat dit nu in Amsterdam gebeurd. Dat er in Nederland zoveel Joden opgepakt zijn tijdens de Tweede Wereldoorlog ligt meer aan onze te goede administratie.
Ik hoorde gisteren zelfs een keer het woord opdonderen in zo’n filmpje, deed me goed.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:38 schreef Zoddie het volgende:
Toch ben ik erg blij met deze vooruitgang.
De huidige generatie met een migratieachtergrond doen het toch veel beter dan vorige.
Let vooral op de klemtonen bij het roepen van "Kanker Jood!" Dan zie je toch echt vooruitgang met vorige generaties.
Die had je ook in alle andere landen waar de nazis in de tweede wereldoorlog joden vervolgden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Je denkt niet dat het aan de vele collaborateurs lag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |