Bij de Boeren protesten in Den Haag werd het leger in gezet.......quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hoe kan je dat tegenhouden?
Hij is ook antisemitisch dus dat zal wel e.e.a. verklaren.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat klinkt aardig als blaming the victim.
Je hebt gelijk. Het waren opportunisten die uit eigen gewin meegingen in het antisemitische geblaat van de Duitsers en totaal geen ontzag hadden voor de democratie en mensenrechten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
1938 Amsterdam? Die joden die nu de geschiedenis komen vervalsen om te doen alsof de jodenhaat universeel was in Europa en van de Nederlanders kwam en niet van de Nazi's zou je toch godverdomme ook uit hun onderduikadres schoppen.
Dat zijn we al jaren.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:28 schreef Loverboii het volgende:
We moeten bang zijn om moslims te beledigen in ons eigen land en we vinden dit normaal.
Ah dat wist ik niet dat het er 3000 waren.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Die 3000 man zitten in 400 verschillende hotels
Succes
Nederland en zeker ook Amsterdam was lange tijd een vrijhaven voor mensen die vervolgd werden om hun geloof. Maar dat is nu toch wel anders.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nederland met het hoogste percentage vermoorde joden in de tweede wereldoorlog was niet antisemitisch
Kijk eens dom Hakim, ja ho maar weerquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hakim Ziyech die in het Amsterdamse nog steeds een heldenstatus heeft verheerlijkt het geweld
Het zijn voetbalfans. Geen hooligansquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit heeft niks met voetbalgeweld te maken. Dat er een zooi gasten in elkaar getrapt zijn die toevallig ook hooligan zijn doet daar niks aan af, ze zijn namelijk in elkaar getrapt omdat het Israëliërs/joden zijn.
En onze ambtenaren werkten graag over voor een extra bonus.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat komt omdat we onze bevolkingsadministratie zo goed op orde hadden.
Tja, dit weten we. Het is schokkend en schandalig, maar dit krijg je dus met zo ontzettend veel moslims in Nederland.quote:
Je ziet ook gewoon op de beelden dat ze willekeurig mensen die door Amsterdam lopen aanvallen. Gewoon Amsterdammers die hun dagelijkse ding deden, maar dat waren autochtonen dus waarschijnlijk Joden. Ze werden zelfs gevraagd naar hun ID om te tonen of ze wel of geen Jood waren. We zijn echt diep, zeer diep gezakt als land.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit heeft niks met voetbalgeweld te maken. Dat er een zooi gasten in elkaar getrapt zijn die toevallig ook hooligan zijn doet daar niks aan af, ze zijn namelijk in elkaar getrapt omdat het Israëliërs/joden zijn.
Zeg niet dat het allemaal hooligans zijn, maar die zaten er wel tussen. Doet er verder niet toe omdat het motief van de daders daar ook niets mee te maken had.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het zijn voetbalfans. Geen hooligans
Nederland was eeuwenlang inderdaad relatief veilig voor Joodse mensen, in vergelijking met andere Europese landen. Dat maakt het extra gênant dat dit nu in Amsterdam gebeurd. Dat er in Nederland zoveel Joden opgepakt zijn tijdens de Tweede Wereldoorlog ligt meer aan onze te goede administratie.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:32 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nederland en zeker ook Amsterdam was lange tijd een vrijhaven voor mensen die vervolgd werden om hun geloof. Maar dat is nu toch wel anders.
Inderdaad. Ik zag exact 0 voetbalsupporters die hun gezicht hadden bedekt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het zijn voetbalfans. Geen hooligans
Wat een achterlijkheid weer <3quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:14 schreef Cruzinats het volgende:
Wat schaam ik mij momenteel om Nederlander te zijn.
Links is doelbewust de nieuwe holocaust aan het mainstreamen, druk ze op de feiten en ze zullen de vermeende onschuld spelen zoals gewoonlijk. Topic is pas net een uur geleden geopend en de kloontjes zijn alweer begonnen met een poging om de draad te derailen.
Halsema moet het veld ruimen, nu meteen. Evenrens de gemeenteraad de komende jaren onder sterk toezicht zetten. Ze ontsporen steeds meer daar in Amsterdam.
Voor de stoere mocros die als een roedel hyena's op de hoofden van onschuldige Israëlische voetbalfans stompen hoop ik op double digit celstraffen.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:37 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Nederland was eeuwenlang inderdaad relatief veilig voor Joodse mensen, in vergelijking met andere Europese landen. Dat maakt het extra gênant dat dit nu in Amsterdam gebeurd. Dat er in Nederland zoveel Joden opgepakt zijn tijdens de Tweede Wereldoorlog ligt meer aan onze te goede administratie.
Ik hoorde gisteren zelfs een keer het woord opdonderen in zo’n filmpje, deed me goed.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:38 schreef Zoddie het volgende:
Toch ben ik erg blij met deze vooruitgang.
De huidige generatie met een migratieachtergrond doen het toch veel beter dan vorige.
Let vooral op de klemtonen bij het roepen van "Kanker Jood!" Dan zie je toch echt vooruitgang met vorige generaties.
Die had je ook in alle andere landen waar de nazis in de tweede wereldoorlog joden vervolgden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Je denkt niet dat het aan de vele collaborateurs lag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |