Met GLPvdA, D66, SP, PvdD, Denk en Bij1 in IslAmsterdam heb je de rechtse partijen niet eens nodig.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou nou nou... omdat de PVV de grootste is zijn de jaren '30 ineens terug? Je hebt wel gevoel voor drama hoor!
Wtf...quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:46 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Een gemeenteraadslid uit Amsterdam mensen, wordt toch verdomme wakker!
Met pek en veren het land uit die moslim radicaal.
Ja de maskers vallen steeds meer af, ze voelen zich onaantastbaar. Dan komt de ware aard altijd naar boven, we waarschuwen er verdomme al jaren voor.quote:
Nog zo'n gehersenspoelde stop de genocide op terroristen geval.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vanwaar die verontwaardiging in Isral? Verwachten ze dat ziekenhuizen en vluchtelingenkampen bombarderen zonder gevolgen blijft? #realitycheck
Daarom moet de NPO ook dringend worden gesaneerd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:49 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
3FM DJ, natuurlijk uit het linkse bolwerk wat gesponsord wordt door ons belastinggeld.
Kun je effe iets minder in je slachtofferrol kruipen? Man, man doodvermoeiendquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:49 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja de maskers vallen steeds meer af, ze voelen zich onaantastbaar. Dan komt de ware aard altijd naar boven, we waarschuwen er verdomme al jaren voor.
Onder leiding van Prins Bernhard onze verzetsleider.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Er hebben nog nooit zoveel mensen pas na de oorlog in het verzet gezeten.
Het doet wel iets met mensen, al die complotten gezien vanuit verschillende kanten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:51 schreef Viesdik het volgende:
Het zou zo maar allemaal in scne gezet kunnen zijn.
We zeggen dathet Marokkanen zijn.. Maar misschien zijn het gewoon romeos
Bizarre teksten. Je zou je ogen uit de kop moeten schamen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Isral pakt terroristen en diens aanhangers aan nadat deze het land op barbaarse wijze hebben aangevallen. Dat is uitstekend om te zien. Dat men zich verschuilt tussen en onder burgers is een keuze die zij zelf maken.
Het overgrote deel van die samenleving zijn toch ook geradicaliseerde Jodenhaters, dus zij zullen niet worden gemist mochten er toevallig een aantal het slachtoffer worden van een bombardement.
[..]
Bizar dat dit in de Nederlandse politiek zit. Uiteraard ook van een partij als DENK.
Dit heeft meer te maken met de jodenhaat die diep in de islamitische cultuur zit ingebakken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vanwaar die verontwaardiging in Isral? Verwachten ze dat ziekenhuizen en vluchtelingenkampen bombarderen zonder gevolgen blijft? #realitycheck
Nee hoor, alles wat ik daar zeg is juist. Ik zou dus niet weten waarom ik mij daar dan voor zou moeten schamen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Bizarre teksten. Je zou je ogen uit de kop moeten schamen.
Kan je beter tegen een willekeurige moslim zeggen die bij iedere kritische scheet zit te janken over islamofobiequote:Op vrijdag 8 november 2024 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kun je effe iets minder in je slachtofferrol kruipen? Man, man doodvermoeiend
3fm is niet meer links met een prominente pro-Trump DJ op primetime.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:49 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
3FM DJ, natuurlijk uit het linkse bolwerk wat gesponsord wordt door ons belastinggeld.
De man die naakt beelden stuurde naar 13-jarige meisjes.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:49 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Dat lijkt mij niet, omdat de overgrote meerderheid in de gemeenteraad bestaat uit progressief linkse of islamitische uberjosti'squote:Op vrijdag 8 november 2024 11:53 schreef ChrisCarter het volgende:
De positie van Halsema lijkt mij onhoudbaar geworden nu.
Protesteren mag, onvrede uiten mag. Maar bedreiging en geweld is een stap te ver... hoe kut de Isralische regering ook is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |