abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:57:07 #201
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215516733
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, zelfs de politie zegt dus dat er groepen actief opzoek waren naar Israëlische supporters.
Ja. Omdat de dag ervoor de Israelische supporters zich flink misdragen hebben misschien?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:57:08 #202
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_215516734
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:54 schreef Simmertje het volgende:
Leuk dat mijn reactie door sommige hier belachelijk wordt gemaakt. Maar er waren genoeg beelden van afgelopen woensdag waarbij Maccabi supporters zich echt enorm provocatief hebben gedragen in de stad. Dezelfde walgelijke leuzen, vlaggen van gebouwen trekken en daarnaast ook een aantal taxi chauffeurs belaagd.
Toe maar zeg, een pallywood vlag van de gevel trekken.

Ja, dan kan je ze het ook niet kwalijk nemen natuurlijk dat ze al kopschoppend op jodenjacht gaan.

Daarmee praat ik absoluut niet goed wat er vannacht is gebeurd. Maar het verhaal is wel wat breder dan wat de media nu doet geloven.
pi_215516735
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:55 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
dat volk krijgt hun verdiende loon nog wel een keer
Wat een user _O-.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215516737
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit heeft alles met voetbal te maken. Dit gaat om voetbalhooligans die zich ernstig misdragen hebben en een tegenreactie gehad hebben.
Hebben voetbalsupporters de Israelische supporters aangevallen of zaten de bussen vol met aangehouden mensen die niet eens de spelers van Ajax kennen?

Hoef je niet eens aannames voor te doen, dat zag je gelijk.
Hell To The Liars
pi_215516744
twitter

Dat gaat zoeken worden in de grachten of in een vuilcontainer. Hopen dat die nog leeft. :N

Lynchpartijen op Joden in Amsterdam, en hier loopt het bekende kliekje weer te trollen en te provoceren. Het mag allemaal.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  Redactie Sport vrijdag 8 november 2024 @ 09:59:08 #206
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215516747
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:50 schreef Red_85 het volgende:
@:Starhopper

Antisemitisme was toch een probleem van vooral rechtse kant?

:')
Conservatieve moslims staan dichter bij de rechterkant dan bij de linkerkant van het politieke spectrum (alleen hebben sommige linksen dat niet door)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:59:36 #207
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215516751
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:57 schreef Droopie het volgende:

[..]
Hebben voetbalsupporters de Israelische supporters aangevallen of zaten de bussen vol met aangehouden mensen die niet eens de spelers van Ajax kennen?

Hoef je niet eens aannames voor te doen, dat zag je gelijk.
Maccabi voetbalhooligans hebben zich ernstig misdragen. En die voetbalhooligans hebben een tegenreactie gehad. Dat lijkt mij duidelijk. Maar dit moet natuurlijk om jodenjacht gaan :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215516753
Voor het oog van de hele wereld gaat Nederland hier af als een gieter.

Politie Amsterdam, schaam je kapot.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:00:03 #209
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215516755
quote:
Leuk dat mijn reactie door sommige hier belachelijk wordt gemaakt. Maar er waren genoeg beelden van afgelopen woensdag waarbij Maccabi supporters zich echt enorm provocatief hebben gedragen in de stad. Dezelfde walgelijke leuzen, vlaggen van gebouwen trekken en daarnaast ook een aantal taxi chauffeurs belaagd.

Daarmee praat ik absoluut niet goed wat er vannacht is gebeurd. Maar het verhaal is wel wat breder dan wat de media nu doet geloven.
Daar mag ook zeker wat van gezegd worden en ik vind het een ontzettend domme actie van die supporters, maar het praat niet goed om dan mensen op te gaan jagen en te mishandelen die daar niks mee te maken hebben.

Ik vind het nogal dom en naïef dat deze wedstrijd überhaupt is doorgegaan, zag gisteren op nu.nl berichten dat onrust werd verwacht en dat trekt al relschoppers die een kans zien.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:00:18 #210
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215516759
Bijzonder ook wel dat zodra er door een paar extreemrechtse mafklappers iets op het Anne Frank huis wordt geprojecteerd men over elkaar valt om dit af te keuren (hartstikke terecht natuurlijk) maar het vanuit deze hoek nu totaal stil is zodra er Joden in Amsterdam op allerlei manieren worden aangevallen. Sterker nog, het wordt door actief sommigen zelfs gebagatelliseerd. Zogenaamd zouden deze Joden het maar over zichzelf hebben afgeroepen, want hooligans, want Gaza.

Bah.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:00:23 #211
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215516760
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:48 schreef Haags het volgende:
De enige juiste conclusie die je na gisteravond hebt kunnen trekken is dat je de veiligheid van je "gasten" niet hebt kunnen garanderen.
En dat is nog het triestste feit, ja. Het voetbalelftal van Israël kan niet gewoon uitwedstrijden spelen, doden kunnen niet normaal herdacht worden, de dodenherdenking van de Tweede Wereldoorlog wordt gekaapt, musici en andere artiesten worden belaagd, universiteiten kunnen niet normaal functioneren, reizigers worden op stations ongewild geconfronteerd met demonstranten of zelfs het station uitgezet onder het oog van de politie door een illegale ordedienst, een songfestival levert drama op, de lijst is eindeloos.

En dan gaat men erover vallen dat deze sportploeg plus fans hier überhaupt toegelaten wordt. Dáár lag het aan, dat die er waren.
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:00:23 #212
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215516761
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:50 schreef Red_85 het volgende:
@:Starhopper

Antisemitisme was toch een probleem van vooral rechtse kant?

:')
Want dit gaat om antisemitisme?
pi_215516762
quote:

Helemaal mee eens. Ik mag hopen dat die Joden totaal afgeslacht worden want ze hebben een vlag van een gebouw getrokken.

Let wel, ik praat dit niet goed!!

Schei toch uit met je onvervalste anti-semitisme en spreek je gewoon uit.
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:00:36 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516764
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:58 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Dat gaat zoeken worden in de grachten of in een vuilcontainer. Hopen dat die nog leeft. :N

Lynchpartijen op Joden in Amsterdam, en hier loopt het bekende kliekje weer te trollen en te provoceren. Het mag allemaal.
Waarschijnlijk gewoon zijn roes aan het uitslapen in een hoerenkeet, zoals je bij een Europees voetbaltripje hoort te doen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215516766
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:56 schreef RamboDirk het volgende:
Duiken steeds meer walgelijke beelden op.
Ik bekijk ze niet, ik hoef niet altijd bevestiging te zien van wat ik al weet. Ik hoop dat achteraf via camera beelden een hoop daders alsnog worden opgepakt maar ik vrees van niet.

Ik vind de gespeelde verbazing van veel politici trouwens ook weer typisch.
pi_215516767
Weerzinwekkend. Wederom zijn het vreemdelingen die in Nederland een Jodenvervolging instigeren.
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:01:06 #217
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215516768
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Maccabi voetbalhooligans hebben zich ernstig misdragen. En die voetbalhooligans hebben een tegenreactie gehad. Dat lijkt mij duidelijk. Maar dit moet natuurlijk om jodenjacht gaan :')
Kom op meid, trek niet zo snel van die halfgare conclusies.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215516769
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:58 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Heb je slachtofferhulp al gebeld?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Redactie Sport vrijdag 8 november 2024 @ 10:01:24 #219
pi_215516773
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Want dit gaat om antisemitisme?
Ja, dat lijkt me wel ja.
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:01:34 #220
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215516775
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Tegenreactie?

pi_215516777
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:59 schreef Hathor het volgende:
Voor het oog van de hele wereld gaat Nederland hier af als een gieter.

Politie Amsterdam, schaam je kapot.
Ach, we staan er nu even niet goed op, maar dit gebeurd al jaren in Europa. Zal helaas niets aan veranderen ben ik bang, want al jaren kijken we weg van het groeiend islamitisch geweld jegens anderen. Is in andere landen niet anders, dat de wereld het maar ziet zodat meer en meer mensen in gaan zien dat er voor de islam geen plek is in Europa. Er moeten blijkbaar heel wat slachtoffers nog gaan vallen voordat bij iedereen de oogkleppen afvallen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215516782
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Heb je slachtofferhulp al gebeld?
Echt he, alsof de gehele moslimgemeenschap massaal op "jodenjacht" is geweest.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215516783
Het komt neer op groepshaat, want ik denk niet dat deze supporters zijn gevraagd naar hun persoonlijke mening, voordat ze op basis van hun afkomst aangevallen werden. Groepshaat is gif in de maatschappij en moet snoeihard aangepakt worden. Wat mij betreft krijgen de daders torenhoge straffen.
pi_215516784
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:00 schreef Caland het volgende:

[..]
Waarschijnlijk gewoon zijn roes aan het uitslapen in een hoerenkeet, zoals je bij een Europees voetbaltripje hoort te doen
Eerlijk antwoord Caland?, vond je deze rellen extreem of heb jij het wel eens gekker meegemaakt in Marseille of Istanbul.

Of ga jij niet alle uitwedstrijden?
Hell To The Liars
  Redactie Sport vrijdag 8 november 2024 @ 10:02:37 #225
pi_215516785
Ontkennen dat dit om antisemitisme gaat is echt hetzelfde als ontkennen dat er genocide in Israël wordt gepleegd. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')