Ja. Omdat de dag ervoor de Israelische supporters zich flink misdragen hebben misschien?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, zelfs de politie zegt dus dat er groepen actief opzoek waren naar Israëlische supporters.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:54 schreef Simmertje het volgende:
Leuk dat mijn reactie door sommige hier belachelijk wordt gemaakt. Maar er waren genoeg beelden van afgelopen woensdag waarbij Maccabi supporters zich echt enorm provocatief hebben gedragen in de stad. Dezelfde walgelijke leuzen, vlaggen van gebouwen trekken en daarnaast ook een aantal taxi chauffeurs belaagd.
Toe maar zeg, een pallywood vlag van de gevel trekken.
Ja, dan kan je ze het ook niet kwalijk nemen natuurlijk dat ze al kopschoppend op jodenjacht gaan.
Daarmee praat ik absoluut niet goed wat er vannacht is gebeurd. Maar het verhaal is wel wat breder dan wat de media nu doet geloven.
Wat een userquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:55 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
dat volk krijgt hun verdiende loon nog wel een keer
Hebben voetbalsupporters de Israelische supporters aangevallen of zaten de bussen vol met aangehouden mensen die niet eens de spelers van Ajax kennen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit heeft alles met voetbal te maken. Dit gaat om voetbalhooligans die zich ernstig misdragen hebben en een tegenreactie gehad hebben.
Conservatieve moslims staan dichter bij de rechterkant dan bij de linkerkant van het politieke spectrum (alleen hebben sommige linksen dat niet door)quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:50 schreef Red_85 het volgende:
@:Starhopper
Antisemitisme was toch een probleem van vooral rechtse kant?
Maccabi voetbalhooligans hebben zich ernstig misdragen. En die voetbalhooligans hebben een tegenreactie gehad. Dat lijkt mij duidelijk. Maar dit moet natuurlijk om jodenjacht gaanquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hebben voetbalsupporters de Israelische supporters aangevallen of zaten de bussen vol met aangehouden mensen die niet eens de spelers van Ajax kennen?
Hoef je niet eens aannames voor te doen, dat zag je gelijk.
Daar mag ook zeker wat van gezegd worden en ik vind het een ontzettend domme actie van die supporters, maar het praat niet goed om dan mensen op te gaan jagen en te mishandelen die daar niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:54 schreef Simmertje het volgende:
Leuk dat mijn reactie door sommige hier belachelijk wordt gemaakt. Maar er waren genoeg beelden van afgelopen woensdag waarbij Maccabi supporters zich echt enorm provocatief hebben gedragen in de stad. Dezelfde walgelijke leuzen, vlaggen van gebouwen trekken en daarnaast ook een aantal taxi chauffeurs belaagd.
Daarmee praat ik absoluut niet goed wat er vannacht is gebeurd. Maar het verhaal is wel wat breder dan wat de media nu doet geloven.
En dat is nog het triestste feit, ja. Het voetbalelftal van Israël kan niet gewoon uitwedstrijden spelen, doden kunnen niet normaal herdacht worden, de dodenherdenking van de Tweede Wereldoorlog wordt gekaapt, musici en andere artiesten worden belaagd, universiteiten kunnen niet normaal functioneren, reizigers worden op stations ongewild geconfronteerd met demonstranten of zelfs het station uitgezet onder het oog van de politie door een illegale ordedienst, een songfestival levert drama op, de lijst is eindeloos.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:48 schreef Haags het volgende:
De enige juiste conclusie die je na gisteravond hebt kunnen trekken is dat je de veiligheid van je "gasten" niet hebt kunnen garanderen.
Want dit gaat om antisemitisme?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:50 schreef Red_85 het volgende:
@:Starhopper
Antisemitisme was toch een probleem van vooral rechtse kant?
Helemaal mee eens. Ik mag hopen dat die Joden totaal afgeslacht worden want ze hebben een vlag van een gebouw getrokken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:54 schreef Simmertje het volgende:
Waarschijnlijk gewoon zijn roes aan het uitslapen in een hoerenkeet, zoals je bij een Europees voetbaltripje hoort te doenquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:58 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Dat gaat zoeken worden in de grachten of in een vuilcontainer. Hopen dat die nog leeft.
Lynchpartijen op Joden in Amsterdam, en hier loopt het bekende kliekje weer te trollen en te provoceren. Het mag allemaal.
Ik bekijk ze niet, ik hoef niet altijd bevestiging te zien van wat ik al weet. Ik hoop dat achteraf via camera beelden een hoop daders alsnog worden opgepakt maar ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:56 schreef RamboDirk het volgende:
Duiken steeds meer walgelijke beelden op.
Kom op meid, trek niet zo snel van die halfgare conclusies.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maccabi voetbalhooligans hebben zich ernstig misdragen. En die voetbalhooligans hebben een tegenreactie gehad. Dat lijkt mij duidelijk. Maar dit moet natuurlijk om jodenjacht gaan
Heb je slachtofferhulp al gebeld?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:58 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Dat gaat zoeken worden in de grachten of in een vuilcontainer. Hopen dat die nog leeft.
Lynchpartijen op Joden in Amsterdam, en hier loopt het bekende kliekje weer te trollen en te provoceren. Het mag allemaal.
Ja, dat lijkt me wel ja.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Want dit gaat om antisemitisme?
Tegenreactie?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maccabi voetbalhooligans hebben zich ernstig misdragen. En die voetbalhooligans hebben een tegenreactie gehad. Dat lijkt mij duidelijk. Maar dit moet natuurlijk om jodenjacht gaan
Ach, we staan er nu even niet goed op, maar dit gebeurd al jaren in Europa. Zal helaas niets aan veranderen ben ik bang, want al jaren kijken we weg van het groeiend islamitisch geweld jegens anderen. Is in andere landen niet anders, dat de wereld het maar ziet zodat meer en meer mensen in gaan zien dat er voor de islam geen plek is in Europa. Er moeten blijkbaar heel wat slachtoffers nog gaan vallen voordat bij iedereen de oogkleppen afvallen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:59 schreef Hathor het volgende:
Voor het oog van de hele wereld gaat Nederland hier af als een gieter.
Politie Amsterdam, schaam je kapot.
Echt he, alsof de gehele moslimgemeenschap massaal op "jodenjacht" is geweest.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je slachtofferhulp al gebeld?
Eerlijk antwoord Caland?, vond je deze rellen extreem of heb jij het wel eens gekker meegemaakt in Marseille of Istanbul.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon zijn roes aan het uitslapen in een hoerenkeet, zoals je bij een Europees voetbaltripje hoort te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |