abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:49:22 #26
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215515990
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:45 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

[ x ]
Dit klopt dus niet, exact hetzelfde filmpje als wat je al had gepost
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 november 2024 @ 08:50:10 #27
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215515999
We staan er weer lekker op
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215516007
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit klopt dus niet, exact hetzelfde filmpje als wat je al had gepost
Zijn zo ontzettend veel beelden, excuses als er dubbele zijn, welke is dubbel dan haal ik deze weg? Ik zie de X berichten vaak slecht op FOK! sinds enkele dagen, dus moeilijk om terug te kijken, bij een refresh is het beetje 50/50 of ik ze zie?
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215516019
De kop van AD.

Israël stuurt evacuatievliegtuigen naar Amsterdam na geweldsincidenten rondom fans Maccabi Tel Aviv

Geweldsincidenten rondom fans Maccabi. :')

Kristelnacht was maar een reeks van geweldsincidenten rondom Joden. De westerse media in een notendop. :N
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215516032
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:50 schreef Nattekat het volgende:
We zijn overal voorpaginanieuws in het buitenland. Hebben we weer mooi voor elkaar. :N
pi_215516038
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:52 schreef Tekaschi het volgende:
Kristelnacht was maar een reeks van geweldsincidenten rondom Joden. De westerse media in een notendop.
Slaat wat mij betreft nergens op om dit te vergelijken met de Kristalnacht.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215516044
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mag allemaal van Halsema. Burgerlijke ongehoorzaamheid ofzoiets.
Het demonstratierecht!!!

Maar o wee als iemand microagressie pleegt door een open discussie te willen voeren over linkse stokpaardjes zoals illegale immigranten, de problematiek van de Islam, biologische feiten ten aanzien van geslacht, enz.

Halsema staat als het erop aankomt niet boven de partijen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:55:10 #33
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215516051
Een grof schandaal. Het stadsbestuur is alle grip kwijt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215516058
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Slaat wat mij betreft nergens op om dit te vergelijken met de Kristalnacht.
Er was gisteren tevens een herdenking vanwege de kristalnacht in Amsterdam. Maar als jij het niet wilt vergelijken dan is dat je goed recht, velen van ons weten immers wel beter. Het waren razzia's gericht aan Joden, net zoals met Kristelnacht.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:56:33 #35
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_215516073
Gaan geen mensen veroordeeld worden want chilling effect enzo
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:56:35 #36
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_215516075
Islam staat voor onderdrukking en geweld. Tolerantie jegens de islam is vragen om grote problemen. Vreemd genoeg willen veel mensen dit nog steeds niet inzien. Want ze kennen zelf toch echt hele aardige vriendelijke moslims. Dat schijnheiligheid bij deze groep zit ingebakken lijkt ook niet erg door te dringen.
Maak maar eens in alle onschuld een opmerking waardoor ze zich in hun moslim eer gekrenkt voelen en je krijgt een heel ander mens voor je. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_215516076
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:55 schreef Perrin het volgende:
Het stadsbestuur zit vol met Joden haters, een gedeelte heeft hier totaal geen problemen mee, zie ook de tweet van dat linkse raadslid in de OP. Wat gespeelde verontwaardiging dadelijk voor de bühne, dat is wat we kunnen verwachten, en dan weer snel terug naar de echte belangrijke zaken, moslima's die verkeerd worden aangekeken.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:56:45 #38
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_215516078
Het wordt tijd dat de minister zijn wettelijke mogelijkheden benut en Halsema ontslaat.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_215516097
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:56 schreef Tekaschi het volgende:
Het stadsbestuur zit vol met Joden haters
Wat een uitspraak weer.. :{
pi_215516098
twitter

Besloten vergadering.
pi_215516099
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Niveautje hoor
Maar over dat tuig geen woord, typisch hoor :')
pi_215516106
Daders opsporen en droppen in t mislukte stukje grond wat Gaza heet, daar voelen ze zich vast meer thuis :Y
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_215516110
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:58 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Wat een uitspraak weer.. :{
Zeg, ik ben ff niet in de mood voor de typische spelletjes uit bekende hoek. Reageer maar eens op het geweld in Amsterdam gisteravond, dat gejengel steeds op mensen die het probleem gewoon benoemen is naar mijn mening onderdeel van dit probleem.
pi_215516121
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:50 schreef Nattekat het volgende:
Was te verwachten he. De Hamas aanhangers uit diverse steden hadden al aangekondigd op jodenjacht te gaan
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:01:21 #45
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215516129
Tijd om die Marokkanen die hieraan meegedaan hebben te deporteren dit kan zo niet langer.

[ Bericht 22% gewijzigd door FlippingCoin op 08-11-2024 09:16:17 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215516144
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:59 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Zeg, ik ben ff niet in de mood voor de typische spelletjes uit bekende hoek. Reageer maar eens op het geweld in Amsterdam gisteravond, dat gejengel steeds op mensen die het probleem gewoon benoemen is naar mijn mening onderdeel van dit probleem.
Ik vind het ook vreselijk om te zien, maar de vergelijkingen met de Kristalnacht en pretenderen dat er jodenhaters in gemeentelijke besturen zitten komen echt uit je onderbuik.
pi_215516148
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:55 schreef Perrin het volgende:
Nee, het stadsbestuur staat aan de kant van de Palestijnen. Face it: clubjes als GL/PvdA, denk PvdD, Bij1, D66, enz zijn broedplaatsen voor antisemieten.
pi_215516158
Even buiten de zooi en het geweld. Wat schaam ik mij kapot als Nederlander, ik schaam mij omdat wij weer wegkijken wat de Joden overkomt, weer maken we dezelfde fout. We zien en weten allemaal uit welke hoek het komt, maar door de angst van WW2 durven we de daders nu niet te benoemen en keihard aan te pakken want die verschuilen zich lekker onder de paraplu die we de holocaust noemen terwijl ze misbruik maken van dat verleden om hier een vrijbrief te hebben om te jagen op Joden, homo's, vrouwen, bejaarden en autochtonen.
pi_215516159
Halsema moet vandaag aftreden en het zou het volledige college sieren dat ook te doen.

Dan krijg je natuurlijk weer hetzeflde linkse flutbestuur terug maar dat terzijde.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215516166
Eerste indruk van de gasten bij Goedemorgen Nederland, PR stunt van Israel, Wilders gooit olie op het vuur.

Beide kanten zit een stukje waarheid in.
Voor een rechtbank houd anti-semitisme ook geen stand, die advocaten gooien het gewoon op voetbalgeweld.

Maar we staan er goed op.
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')