Dit klopt dus niet, exact hetzelfde filmpje als wat je al had gepostquote:
Zijn zo ontzettend veel beelden, excuses als er dubbele zijn, welke is dubbel dan haal ik deze weg? Ik zie de X berichten vaak slecht op FOK! sinds enkele dagen, dus moeilijk om terug te kijken, bij een refresh is het beetje 50/50 of ik ze zie?quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit klopt dus niet, exact hetzelfde filmpje als wat je al had gepost
We zijn overal voorpaginanieuws in het buitenland. Hebben we weer mooi voor elkaar.quote:
Slaat wat mij betreft nergens op om dit te vergelijken met de Kristalnacht.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:52 schreef Tekaschi het volgende:
Kristelnacht was maar een reeks van geweldsincidenten rondom Joden. De westerse media in een notendop.
Het demonstratierecht!!!quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mag allemaal van Halsema. Burgerlijke ongehoorzaamheid ofzoiets.
Er was gisteren tevens een herdenking vanwege de kristalnacht in Amsterdam. Maar als jij het niet wilt vergelijken dan is dat je goed recht, velen van ons weten immers wel beter. Het waren razzia's gericht aan Joden, net zoals met Kristelnacht.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Slaat wat mij betreft nergens op om dit te vergelijken met de Kristalnacht.
Het stadsbestuur zit vol met Joden haters, een gedeelte heeft hier totaal geen problemen mee, zie ook de tweet van dat linkse raadslid in de OP. Wat gespeelde verontwaardiging dadelijk voor de bühne, dat is wat we kunnen verwachten, en dan weer snel terug naar de echte belangrijke zaken, moslima's die verkeerd worden aangekeken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:55 schreef Perrin het volgende:
Een grof schandaal. Het stadsbestuur is alle grip kwijt.
Wat een uitspraak weer..quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:56 schreef Tekaschi het volgende:
Het stadsbestuur zit vol met Joden haters
Zeg, ik ben ff niet in de mood voor de typische spelletjes uit bekende hoek. Reageer maar eens op het geweld in Amsterdam gisteravond, dat gejengel steeds op mensen die het probleem gewoon benoemen is naar mijn mening onderdeel van dit probleem.quote:
Was te verwachten he. De Hamas aanhangers uit diverse steden hadden al aangekondigd op jodenjacht te gaanquote:
Ik vind het ook vreselijk om te zien, maar de vergelijkingen met de Kristalnacht en pretenderen dat er jodenhaters in gemeentelijke besturen zitten komen echt uit je onderbuik.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:59 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zeg, ik ben ff niet in de mood voor de typische spelletjes uit bekende hoek. Reageer maar eens op het geweld in Amsterdam gisteravond, dat gejengel steeds op mensen die het probleem gewoon benoemen is naar mijn mening onderdeel van dit probleem.
Nee, het stadsbestuur staat aan de kant van de Palestijnen. Face it: clubjes als GL/PvdA, denk PvdD, Bij1, D66, enz zijn broedplaatsen voor antisemieten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:55 schreef Perrin het volgende:
Een grof schandaal. Het stadsbestuur is alle grip kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |