abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:08:00 #76
3542 Gia
User under construction
pi_215515598
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 07:31 schreef Eagles89 het volgende:
Overal waar moslims zich vestigen komt vroeg of laat ellende. Verdwijnt vrijheid en ontstaat onrust en geweld. Noem 1 land waar het niet raak is in de wereld en die geen autoritair regime of dictatuur heeft. Ik ben benieuwd welk land dat is.
We hebben nu gezien wat we kunnen verwachten mocht het hier ooit uitdraaien op een burgeroorlog. Dat tuig is meedogenloos. Nieuwe verkiezingen gaan Wilders nog eens aan een absolute meerderheid helpen.

Overigens zou een aanslag ergens, dit weekend, me allerminst verbazen.
  FOK!fotograaf vrijdag 8 november 2024 @ 08:08:06 #77
842 Zorro
Z
pi_215515599
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]
Die vlaggen horen hier dan ook niet te hangen.
Dat bedoelt ie natuurlijk ook met domme dingen :Y ?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_215515609
Een land dat actief bezig is met een genocide toelaten bij Uefa toernooien :')
De supporters van die club die zich misdragen door Palestijnse vlaggen te stelen, politie aan te vallen, taxi chauffeurs in elkaar slaan en genocidale slogans te roepen. En dan denken dat de Amsterdammers het allemaal prima zouden vinden :')

Dit is al het zoveelste incident met Israëliërs die ellende veroorzaken alleen maar door hun aanwezigheid. Ging ook zo goed tijdens het songfestival, vraag maar aan Joost klein :')
En de misbruik van woorden als antisemitisme, pogrom, joden jacht door Israel lobbyisten moet altijd gestrooid worden. :') Always the victim , always the victim :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215515614
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 07:36 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Dit is te groot om te verzwijgen.
Heb je werkelijk zoveel vertrouwen in de media?

Lynchbeelden worden ook verzwegen immers. Terwijl ze er met de neus bovenop zitten.

Zie voor verdere extreme bias overige voorbeelden in dit topic.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:07 schreef ludovico het volgende:
[ x ]

De oproep vermelden van Voormalig premier van Israël Naftali Bennett maar de lynchbeelden die daarin worden gedeeld compleet verzwijgen!

Het is staatsmedia ik betaal hier belasting voor.
Ja sorry ik ben er "extreem" klaar mee. Je kunt het geen nieuws meer noemen maar is pure propaganda ondertussen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:11:49 #80
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215515620
Je importeert als land honderdduizenden islamofascistische Jodenhaters... wat had je dan verwacht dat er zou gebeuren? :')

Overigens, na de Joden zijn de christenen en andere religieuzen aan de beurt. En daarna de ongelovigen.

Het worden nog interessante jaren.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:11:49 #81
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215515621
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:09 schreef egayalS het volgende:
De supporters van die club die zich misdragen door Palestijnse vlaggen te stelen, politie aan te vallen, taxi chauffeurs in elkaar slaan en genocidale slogans te roepen. En dan denken dat de Amsterdammers het allemaal prima zouden vinden :')

Dit is al het zoveelste incident met Israëliërs die ellende veroorzaken alleen maar door hun aanwezigheid. Ging ook zo goed tijdens het songfestival, vraag maar aan Joost klein :')
En de misbruik van woorden als antisemitisme, pogrom, joden jacht door Israel lobbyisten moet altijd gestrooid worden. :') Always the victim , always the victim :')
'Amsterdammers'
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_215515622
Op jodenjacht.
En de politie stond er bij en keek er naar.

Met scherp, opruimen die wezens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:12:10 #83
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_215515629
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]
Die vlaggen horen hier dan ook niet te hangen.
We leven in een vrij land. En met het opkomen voor onderdrukte volkeren is niets mis. Met het ophangen van een vlag daarvan is dus ook niets mis.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:12:10 #84
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215515630
quote:

Heb je lekker meegedaan met de pogroms vannacht?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215515638
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 07:15 schreef Nyamuk het volgende:
Het begint met een Israëlische zelfmoord actie
https://twitter.com/MyLordBebo/status/1854757591622041932[

Bestaat niet.
1947-2016
pi_215515647
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:08 schreef Gia het volgende:

[..]
We hebben nu gezien wat we kunnen verwachten mocht het hier ooit uitdraaien op een burgeroorlog. Dat tuig is meedogenloos. Nieuwe verkiezingen gaan Wilders nog eens aan een absolute meerderheid helpen.

Overigens zou een aanslag ergens, dit weekend, me allerminst verbazen.
En dat zou goed zijn denk ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215515657
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:12 schreef beantherio het volgende:

[..]
We leven in een vrij land. En met het opkomen voor onderdrukte volkeren is niets mis. Met het ophangen van een vlag daarvan is dus ook niets mis.
De intentie is alleen terrorisme verheerlijking.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:13:40 #88
22565 asco
Los in deze tent
pi_215515664
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 07:59 schreef beantherio het volgende:
Ik kom in een ander topic dit soort zaken tegen:

[ x ]

[ x ]

Als je dat soort domme dingen doet dan moet je ook niet zeuren denk ik dan.
We hoeven het gedrag van hooligans die vernielingen aanrichten, mensen intimideren en walgelijke liederen zingen inderdaad niet goed te praten. Daar is geen excuus voor. Hun gedrag vergoelijkt geen eigenrichting door pro-Palestina 'demonstranten', maar moeten we wel blijven veroordelen.

Maar wat hebben alle andere mensen ermee te maken die misschien wel Joods lijken? Ik krijg buikpijn van de beelden. Serieus, een paspoort vragen om te kijken of je iemand wil mishandelen? Dan sta je per definitie aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215515665
Het is heel simpel, geweld tegen onschuldige burgers valt nooit goed te praten, ongeacht afkomst en religie. Dat werkt dus twee kanten uit.

Wat ik persoonlijk erg vind is dat dit door mensen als Wilders totaal politiek wordt uitgenut en als rechtvaardiging wordt beschouwd om het eigen straatje schoon te vegen door geweld tegen onschuldige Palestijnen niet net zo hard te veroordelen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215515668
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 07:59 schreef beantherio het volgende:
Ik kom in een ander topic dit soort zaken tegen:

[ x ]

[ x ]

Als je dat soort domme dingen doet dan moet je ook niet zeuren denk ik dan.
Mensen zien wat ze willen zien. Nieuws dat niet past binnen bij hun wereldbeeld wordt links gelaten. Zo kan je je lekker dopen in je eigen echo kamer. Zoals in dit geval antisemitisme, pogrom, joden jacht etc.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:14:53 #92
3542 Gia
User under construction
pi_215515670
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 07:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat je het land verraad als je wil dat buitenlandse inlichtingendiensten en soldaten hier losgaan.
Och, die worden toch gewoon ook aangevallen door die pro pallies! Of durven ze dat niet? Schijten ze dan in hun jellaba, omdat het vrijdag is.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:16:06 #93
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_215515679
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
De intentie is alleen terrorisme verheerlijking.
Nee, dat is het niet. Maar het is me wel duidelijk dat jullie constant hamas erbij willen trekken om massamoord op Palestijnse burgers goed te praten.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:16:37 #94
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_215515683
quote:

Palestina neemt niet deel aan UEFA-toernooien? :?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_215515684
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:11 schreef Red_85 het volgende:
Op jodenjacht.
En de politie stond er bij en keek er naar.

Met scherp, opruimen die wezens.
Geen idee wat Netanyahu heeft meegestuurd met die 2 vliegtuigen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_215515691
Zo dan. We staan weer goed voor schut wereldwijd. "Lieve stad"
"Gaaf land" w/
pi_215515707
Halsema mag aftreden.
1947-2016
pi_215515710
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:16 schreef Montagui het volgende:

[..]
Geen idee wat Netanyahu heeft meegestuurd met die 2 vliegtuigen.
Ik hoop wat antiterror eenheden.
1947-2016
pi_215515712
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:18 schreef Red_85 het volgende:
Halsema mag aftreden.
Ik reken dit haar persoonlijk aan. Ze heeft gefaald. En dat zit niet alleen in gisteravond, maar in de lange aanloop hiernaartoe zoals in o.a. dit topic beschreven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215515721
De Jodenjachten in Amsterdam wat nu wereldnieuws is verdient toch zeker een eigen topic?
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')