We hebben nu gezien wat we kunnen verwachten mocht het hier ooit uitdraaien op een burgeroorlog. Dat tuig is meedogenloos. Nieuwe verkiezingen gaan Wilders nog eens aan een absolute meerderheid helpen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:31 schreef Eagles89 het volgende:
Overal waar moslims zich vestigen komt vroeg of laat ellende. Verdwijnt vrijheid en ontstaat onrust en geweld. Noem 1 land waar het niet raak is in de wereld en die geen autoritair regime of dictatuur heeft. Ik ben benieuwd welk land dat is.
Dat bedoelt ie natuurlijk ook met domme dingenquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Die vlaggen horen hier dan ook niet te hangen.
Heb je werkelijk zoveel vertrouwen in de media?quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:36 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dit is te groot om te verzwijgen.
Ja sorry ik ben er "extreem" klaar mee. Je kunt het geen nieuws meer noemen maar is pure propaganda ondertussen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:07 schreef ludovico het volgende:
[ x ]
De oproep vermelden van Voormalig premier van Israël Naftali Bennett maar de lynchbeelden die daarin worden gedeeld compleet verzwijgen!
Het is staatsmedia ik betaal hier belasting voor.
'Amsterdammers'quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:09 schreef egayalS het volgende:
Een land dat actief bezig is met een genocide toelaten bij Uefa toernooien![]()
De supporters van die club die zich misdragen door Palestijnse vlaggen te stelen, politie aan te vallen, taxi chauffeurs in elkaar slaan en genocidale slogans te roepen. En dan denken dat de Amsterdammers het allemaal prima zouden vinden
Dit is al het zoveelste incident met Israëliërs die ellende veroorzaken alleen maar door hun aanwezigheid. Ging ook zo goed tijdens het songfestival, vraag maar aan Joost klein![]()
En de misbruik van woorden als antisemitisme, pogrom, joden jacht door Israel lobbyisten moet altijd gestrooid worden.Always the victim , always the victim
We leven in een vrij land. En met het opkomen voor onderdrukte volkeren is niets mis. Met het ophangen van een vlag daarvan is dus ook niets mis.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Die vlaggen horen hier dan ook niet te hangen.
Heb je lekker meegedaan met de pogroms vannacht?quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:09 schreef egayalS het volgende:
De supporters van die club die zich misdragen door Palestijnse vlaggen te stelen, politie aan te vallen, taxi chauffeurs in elkaar slaan en genocidale slogans te roepen. En dan denken dat de Amsterdammers het allemaal prima zouden vinden
Dit is al het zoveelste incident met Israëliërs die ellende veroorzaken alleen maar door hun aanwezigheid. Ging ook zo goed tijdens het songfestival, vraag maar aan Joost klein![]()
En de misbruik van woorden als antisemitisme, pogrom, joden jacht door Israel lobbyisten moet altijd gestrooid worden.Always the victim , always the victim
Bestaat niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:15 schreef Nyamuk het volgende:
Het begint met een Israëlische zelfmoord actie
https://twitter.com/MyLordBebo/status/1854757591622041932[
En dat zou goed zijn denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:08 schreef Gia het volgende:
[..]
We hebben nu gezien wat we kunnen verwachten mocht het hier ooit uitdraaien op een burgeroorlog. Dat tuig is meedogenloos. Nieuwe verkiezingen gaan Wilders nog eens aan een absolute meerderheid helpen.
Overigens zou een aanslag ergens, dit weekend, me allerminst verbazen.
De intentie is alleen terrorisme verheerlijking.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
We leven in een vrij land. En met het opkomen voor onderdrukte volkeren is niets mis. Met het ophangen van een vlag daarvan is dus ook niets mis.
We hoeven het gedrag van hooligans die vernielingen aanrichten, mensen intimideren en walgelijke liederen zingen inderdaad niet goed te praten. Daar is geen excuus voor. Hun gedrag vergoelijkt geen eigenrichting door pro-Palestina 'demonstranten', maar moeten we wel blijven veroordelen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:59 schreef beantherio het volgende:
Ik kom in een ander topic dit soort zaken tegen:
[ x ]
[ x ]
Als je dat soort domme dingen doet dan moet je ook niet zeuren denk ik dan.
Mensen zien wat ze willen zien. Nieuws dat niet past binnen bij hun wereldbeeld wordt links gelaten. Zo kan je je lekker dopen in je eigen echo kamer. Zoals in dit geval antisemitisme, pogrom, joden jacht etc.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:59 schreef beantherio het volgende:
Ik kom in een ander topic dit soort zaken tegen:
[ x ]
[ x ]
Als je dat soort domme dingen doet dan moet je ook niet zeuren denk ik dan.
Och, die worden toch gewoon ook aangevallen door die pro pallies! Of durven ze dat niet? Schijten ze dan in hun jellaba, omdat het vrijdag is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat je het land verraad als je wil dat buitenlandse inlichtingendiensten en soldaten hier losgaan.
Nee, dat is het niet. Maar het is me wel duidelijk dat jullie constant hamas erbij willen trekken om massamoord op Palestijnse burgers goed te praten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
De intentie is alleen terrorisme verheerlijking.
Palestina neemt niet deel aan UEFA-toernooien?quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:09 schreef egayalS het volgende:
Geen idee wat Netanyahu heeft meegestuurd met die 2 vliegtuigen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:11 schreef Red_85 het volgende:
Op jodenjacht.
En de politie stond er bij en keek er naar.
Met scherp, opruimen die wezens.
Ik hoop wat antiterror eenheden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
Geen idee wat Netanyahu heeft meegestuurd met die 2 vliegtuigen.
Ik reken dit haar persoonlijk aan. Ze heeft gefaald. En dat zit niet alleen in gisteravond, maar in de lange aanloop hiernaartoe zoals in o.a. dit topic beschreven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |