HARRISGODquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Harris de Hakker zou er wel raad mee weten.
PepRolandquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft die hele club uit KLB last van, die adhd schreeuw om aandacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:38 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is een goede artiestennaam voor een rapper in Korea?Ik moest gniffelen, derhalve geef ik een likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een goede artiestennaam voor een rapper in Korea?Jouw humor is niet leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een goede artiestennaam voor een rapper in Korea?Noa is een Turk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was een zienerquote:
Nog steeds geen plek. Paar weken is onze tweede geboren en die stop ik niet weg om plaats te maken voor een boompje. Volgende keer misschienquote:
Reageer je woede maar af op @3rr0rquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik wilde iets vervelends zeggen maar jij bent zulks een held dat ik dit niet doe
Akkoord.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Nog steeds geen plek. Paar weken is onze tweede geboren en die stop ik niet weg om plaats te maken voor een boompje. Volgende keer misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |