Oef, das niet lekker voor je.. hopelijk vannacht beter.quote:Op maandag 11 november 2024 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nixxx
O toen was ik al weer meer dan een uur op
Heb echt slecht geslapen
Hoe is het met je enkel?
Heeft tijd nodig om te herstellen en je enkel draagt ook bijna je hele lichaam natuurlijk.quote:Op maandag 11 november 2024 14:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oef, das niet lekker voor je.. hopelijk vannacht beter.
Enkel is nog beetje pijnlijk, stijfjes vooral, maar dat verdwijnt als ik aan het lopen ben. Dus gisteren niet te veel belast denk ik, maar ook nog niet helemaal hersteld van vorige week
Vervelend van je enkelquote:Op maandag 11 november 2024 14:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oef, das niet lekker voor je.. hopelijk vannacht beter.
Enkel is nog beetje pijnlijk, stijfjes vooral, maar dat verdwijnt als ik aan het lopen ben. Dus gisteren niet te veel belast denk ik, maar ook nog niet helemaal hersteld van vorige week
O dat is ook laat?quote:
Dat is vervelend! Ik heb dat soms met de apotheek. Dan gooien ze het ineens in de brievenbus ipv aanbelllen... (ik woon op de tweede en derde verdieping) En ze komen soms in het begin van de middag, maar soms ook om acht uur in de avond. Zo frustreren..quote:Op maandag 11 november 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook laat?
Had vanmiddag een uurtje willen slapen maar ze zouden nog iets op komen halen.
Denk lig ik net en dan komen ze natuurlijk, zal je altijd net zien
Maar nog niemand geweest
Ja heel vervelend is dat.quote:Op maandag 11 november 2024 15:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is vervelend! Ik heb dat soms met de apotheek. Dan gooien ze het ineens in de brievenbus ipv aanbelllen... (ik woon op de tweede en derde verdieping) En ze komen soms in het begin van de middag, maar soms ook om acht uur in de avond. Zo frustreren..
Hopelijk komen ze alsnog
Verstandigquote:Op maandag 11 november 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel vervelend is dat.
Zo niet gooi ik het gewoon weg, hij heeft het nodig ik niet, ligt mij nu in de weg
Zet je het buiten de deur of in een plastic tasje aan je deurkrukquote:Op maandag 11 november 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel vervelend is dat.
Zo niet gooi ik het gewoon weg, hij heeft het nodig ik niet, ligt mij nu in de weg
Hij kan mij de pot op afspraak is afspraak tochquote:Op maandag 11 november 2024 16:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zet je het buiten de deur of in een plastic tasje aan je deurkruk
Oh dat is pittig! Zeker op een korte nacht slaap.quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:53 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen!
Of nouja, bijna middag aangezien ik om 4:15 klaarwakker was.
Vandaag dagje thuiswerken / voorinspectie oude huis / inpakken.
M'n huis is al best leeg. Echt een vreemd gevoel.
Vanavond is het laatste nachtje hier.
Oh! Maar bij je vriend slapen is ook fijn neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:11 schreef Donna het volgende:
Ja ga vandaag niet verhuizen hoor. Maar morgen slaap ik weer bij m'n vriend. Dus doe het ook mooi rustig aan verder. Komt helemaal goed.
Zaterdag echt verhuizen.
Lijkt me wel,quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Maar bij je vriend slapen is ook fijn neem ik aan?
HAHAHAHA.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Lijkt me wel,, anders moet ze een andere zoeken
Ohquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Lijkt me wel,, anders moet ze een andere zoeken
Disclaimer: Dat was geen aanbiedingquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Disclaimer: Dat was geen aanbieding
quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Disclaimer: Dat was geen aanbieding
Goedeavond meneer en mevrouwquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo had ik hem ook niet opgevat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |