SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
nou das misschien wat grootquote:Op donderdag 7 november 2024 02:29 schreef datismijnmening het volgende:
Ja je wou horeca beginnen toch?
oke koop maar danquote:Op donderdag 7 november 2024 02:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een beetje ambitieus zijn
Gewoon asielzoekers in stoppenquote:Op donderdag 7 november 2024 02:35 schreef bitterbal het volgende:
ik ben er trouwens nog nooit binnen geweest, geloof dat het een beetje verouderd is allemaal
die vinden het hier te warm. gaan liever naar nederlandquote:Op donderdag 7 november 2024 02:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon asielzoekers in stoppen
Kwiwiesquote:Op donderdag 7 november 2024 04:30 schreef kwiwi het volgende:
Morgen dames![]()
@:datismijnmening heb je uberhaupt wel geslapen de laatste 2 dagen?
Paar uurtjes hier en daarquote:Op donderdag 7 november 2024 04:30 schreef kwiwi het volgende:
Morgen dames![]()
@:datismijnmening heb je uberhaupt wel geslapen de laatste 2 dagen?
Met ducttape?quote:
Nee hij had een accu bij zich leek het. Maar deed het niet. Hij heeft em wel weten te starten dus zijn terug gereden naar de winkel en heb nu een andere scooterquote:
Geen babi pangang die je hor komt slopenquote:Op donderdag 7 november 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
ze zijn bij het huisje hiernaast een hek aan het plaatsen
ja en schoonquote:Op donderdag 7 november 2024 07:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen babi pangang die je hor komt slopen
Geniet er maar even lekker vanquote:
Niet meer elke keer door de drollen je huisje uitlopenquote:
ik had gisteren deze pot gezien. En ze bezorgen ook. Dus als dat hekje er is denk ik dat deze hier ga zetten met een grote plant er inquote:Op donderdag 7 november 2024 07:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet meer elke keer door de drollen je huisje uitlopen
Die zijn de lul!quote:Op donderdag 7 november 2024 07:45 schreef bitterbal het volgende:
reed hier net naar mijn huis toe. Zag ik 3 mannen aan de zijkant van de weg zitten en politie staan. En toen de agent mij zag sprong die op de weg maar toen ik dichterbij kwam mocht ik toch doorrijden![]()
nu ben ik natuurlijk super nieuwsgierig wat er gaande is![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 07:18 schreef UitStraling het volgende:
Harris tijdens toespraak naar aanhang 2024, We helpen Trump met een soepele overgang
Trump tijdens toespraak naar aanhang 2020, Ergste fraude ooit want ik kan natuurlijk niet verliezen, slacht Pelosi en Pence af, bestorm het Capitool en ruik aan mijn vinger
mimimimimquote:Op donderdag 7 november 2024 08:24 schreef datismijnmening het volgende:
Goedemorgen!!
Fijne Trump Thursday allemaal!! [ afbeelding ]
die kans acht ik vrij kleinquote:Op donderdag 7 november 2024 08:27 schreef bitterbal het volgende:
zou die de oorlogen kunnen stoppen?
Wanneer komt het hek?quote:Op donderdag 7 november 2024 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had gisteren deze pot gezien. En ze bezorgen ook. Dus als dat hekje er is denk ik dat deze hier ga zetten met een grote plant er in
[ afbeelding ]
Dat mag.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:27 schreef bitterbal het volgende:
zou die de oorlogen kunnen stoppen?
Ja, ik zal dat binnenkort doen. Vandaag op kantoor.quote:
quote:Een grote verrassing in TivoliVredenburg in Utrecht woensdagavond. André en Roxeanne Hazes zongen daar na jaren voor het eerst weer samen een nummer. Fans reageerden uitzinnig op de reünie op het podium.
of er ledlampjes in maken?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je vragen of ze het in allerlei kleurtjes verven?
jaquote:Op donderdag 7 november 2024 09:14 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan 's avonds allemaal geknipper en patroontjes?
jaquote:Op donderdag 7 november 2024 09:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al kerstlampjes gekocht?
De Rotterdamse Bitter brommert?quote:Op donderdag 7 november 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
ik ben niet overtuigd van deze scooter. Wil de oude terug
O god jaquote:Op donderdag 7 november 2024 09:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee Indiana Jones overleefde het.
Aaah is je vakantie voorbij?quote:Op donderdag 7 november 2024 10:27 schreef gianni61 het volgende:
Lekker in de propvolle bus naar het vliegveld. Is 1 of andere Europese politieke top waardoor ze de weg op momenten compleet afsluiten als de bobo's langs moeten
Jep, zo ongeveerquote:
Tijd voor het harde leven weer jongen!quote:
Moet eerst nog eens op het vliegveld zien te komenquote:Op donderdag 7 november 2024 10:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tijd voor het harde leven weer jongen!
Welkom terug
Ik kan je zeggen dat als je staat in een bus die al een half uur niet beweegt, dat de tijd echt niet vliegtquote:Op donderdag 7 november 2024 10:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was snelTijd vliegt. Maar zo te lezen was het een goede vakantie
Nu hij nog.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was snelTijd vliegt. Maar zo te lezen was het een goede vakantie
Nee, enkel op 2 november.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:15 schreef Ama het volgende:
Verwachten jullie 11 november kinderen aan de deur? Hier komen ze nooit.
Nee, nooit. Gelukkig niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:15 schreef Ama het volgende:
Neuhquote:Op donderdag 7 november 2024 11:15 schreef Ama het volgende:
Ja. Altijd gezellig!quote:Op donderdag 7 november 2024 11:15 schreef Ama het volgende:
Alleen dat al zie ik als het harde leven.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet eerst nog eens op het vliegveld zien te komen
RIEMEN AFquote:Op donderdag 7 november 2024 11:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen dat al zie ik als het harde leven.
HEERLIJK in de rij staan bij de balie van het vliegtuig. HEERLIJK in de rij bij de security. Dan weet je dat het echt voorbij is.
Nee, die kunnen gelukkig niet eens zonder pas de afdeling opquote:Op donderdag 7 november 2024 11:15 schreef Ama het volgende:
Had een keertje tellie nog in mijn kontzak. Oeps. Dom. Ik in die scanner staan. Mevrouwtje meteen : "Abgeben!"quote:Op donderdag 7 november 2024 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
RIEMEN AF
SCHOENEN UIT
UIT!!!!`~!
IN BAK
TELEFOON LOS IN BAK
NIKS IN JE ZAKKEN? ECHT NIET?
LOOP DOOR
SNEL
NEE NIET DIE BAK
SCHOENEN HOEVEN NIET UIT
DOORLOPEN
JA LOOP MAAR
EVEN OPNIEUW
SNEL
RUIM JE BAK OP
DOORLOPEN
RAUSSSSS
Altijd genieten dat.
GIBT MIR DIE HANDYquote:Op donderdag 7 november 2024 11:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had een keertje tellie nog in mijn kontzak. Oeps. Dom. Ik in die scanner staan. Mevrouwtje meteen : "Abgeben!"
Heerlijk die Duitsers.
Komt denk ik aardig in die Nähe.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GIBT MIR DIE HANDY
Geen idee ik kan geen Duits.
Dat komt door de temperatuurquote:Op donderdag 7 november 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
Hoe is het ineens een graad kouder dan vanochtend.
De zon is uit.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
Hoe is het ineens een graad kouder dan vanochtend.
Hier ook. Ik verdenk @bitterbalquote:Op donderdag 7 november 2024 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Die is hier al een paar dagen vermist.
Die deed dat een maand geleden ook alquote:Op donderdag 7 november 2024 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook. Ik verdenk @:bitterbal
Nee, niet echt. Ik mis een paar uur ochtend.quote:
Bedoel je frituurvet?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Het Bitterbalwasmiddel ruikt lekker.
Welke kinderen?quote:Op donderdag 7 november 2024 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Maandag regen en wind. Al die kinderen
Haha aaaah dat vond ik vroeger echt zo kut als het waaide en regende met sint maarten. Lampion na 1 straat al helemaal naar de klote.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Wordt bij jullie überhaupt sint Maarten gevierd?quote:Op donderdag 7 november 2024 12:27 schreef TaMieke het volgende:
Wordt Sint Maarten bij jullie door de week gevierd? Bij ons was het altijd op zaterdag ervoor of erna.
Denk dat de carnavalsmensen eerder balen van het weer de 11e.
Nou in Helliemond vast niet. Maar "thuis" vroeger welquote:Op donderdag 7 november 2024 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wordt bij jullie überhaupt sint Maarten gevierd?
quote:Op donderdag 7 november 2024 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Blij dat je voor dit plaatje hebt gekozenquote:Op donderdag 7 november 2024 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
Oh Sint Maarten. Die kids mogen opzouten met hun gebedel.
[ afbeelding ]
Hier altijd gewoon 11 novemberquote:Op donderdag 7 november 2024 12:27 schreef TaMieke het volgende:
Wordt Sint Maarten bij jullie door de week gevierd? Bij ons was het altijd op zaterdag ervoor of erna.
Denk dat de carnavalsmensen eerder balen van het weer de 11e.
Neequote:Op donderdag 7 november 2024 12:51 schreef TaMieke het volgende:
Hebben jullie ook zo'n vuur erbij? Geen idee of het in het Nederlands een aparte naam heeftWij noemde het vroeger een "troshoop".
Wij dus wel. Er was eerst een kort toneelstukje op het kerkplein, dan onder leiding van de fanfare naar de troshoop (waar we al weken in/op gespeeld hadden en elke zaterdag alle mensen uit de buurt hun snoei afval kwamen brengen). Dan dus vuur ontsteken, warme chocomel drinken. En daarna nog langs de deuren om liedjes te zingen.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Hier alleen gewoon langs de deuren met ingekorte aangepaste liedjes met op school gemaakte lampionnen
Zongen jullie niet de klassieke dikzak versie?quote:Op donderdag 7 november 2024 12:51 schreef datismijnmening het volgende:
Sinte Maarten mikmak je moeder kijkt naar tiktak, je vader kijkt naar Sesamstraat dat is wel een snoepje waard.![]()
Oh klikkt wel gezelligquote:Op donderdag 7 november 2024 12:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij dus wel. Er was eerst een kort toneelstukje op het kerkplein, dan onder leiding van de fanfare naar de troshoop (waar we al weken in/op gespeeld hadden en elke zaterdag alle mensen uit de buurt hun snoei afval kwamen brengen). Dan dus vuur ontsteken, warme chocomel drinken. En daarna nog langs de deuren om liedjes te zingen.
Nu is het allemaal aangepast en saai gemaakt, maar goed
Nee dat zegt me echt niks.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:51 schreef TaMieke het volgende:
Hebben jullie ook zo'n vuur erbij? Geen idee of het in het Nederlands een aparte naam heeftWij noemde het vroeger een "troshoop".
Neequote:Op donderdag 7 november 2024 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zongen jullie niet de klassieke dikzak versie?
dat zijn luidsprekersquote:Op donderdag 7 november 2024 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets klopt niet aan het perspectief.
Wat een braaf Dimmytje was je vroegerquote:
wauw wat een vreselijk brave versiequote:Op donderdag 7 november 2024 12:51 schreef datismijnmening het volgende:
Sinte Maarten mikmak je moeder kijkt naar tiktak, je vader kijkt naar Sesamstraat dat is wel een snoepje waard.![]()
of een dikzakquote:Op donderdag 7 november 2024 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een braaf Dimmytje was je vroeger
Maar komt ook een duntje voor in het liedjequote:
Dimmy de brave dikzakquote:
Wie is K?quote:Op donderdag 7 november 2024 13:03 schreef bitterbal het volgende:
J
[..]
ja die had K hier wel graag gewild:p
Hier is het blijkbaar warm. Tijdens mijn lunchwandeling kwam ik een meisje tegen met haar jas open en een truitje tot boven haar navel.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:09 schreef Ama het volgende:
Oh het is nog een graad kouder, het is nu 4 graden. Bijzonder.
quote:Op donderdag 7 november 2024 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het blijkbaar warm. Tijdens mijn lunchwandeling kwam ik een meisje tegen met haar jas open en een truitje tot boven haar navel.
quote:Op donderdag 7 november 2024 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een braaf Dimmytje was je vroeger
1 gek maakt nog geen zomerquote:Op donderdag 7 november 2024 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het blijkbaar warm. Tijdens mijn lunchwandeling kwam ik een meisje tegen met haar jas open en een truitje tot boven haar navel.
Wat is de niet brave versie?quote:Op donderdag 7 november 2024 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw wat een vreselijk brave versie
met een dikzakquote:Op donderdag 7 november 2024 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is de niet brave versie?
Kinderen mogen nu volgens mij tussen 18:00 en 19:00 langs de deuren om te zingen. Je moet je volgens ook aanmelden zodat ze weten waar ze mogen aanbellen. Daarna gaan ze pas naar het vuur.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh klikkt wel gezellig
Waarom is het saai gemaakt? Brandgevaar enzulks?
Vroeger trok je dan een deel van het vuur af en maakte je je eigen mini vuurquote:Op donderdag 7 november 2024 13:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kinderen mogen nu volgens mij tussen 18:00 en 19:00 langs de deuren om te zingen. Je moet je volgens ook aanmelden zodat ze weten waar ze mogen aanbellen. Daarna gaan ze pas naar het vuur.
Je mag ook niet meer doordeweek naar die troshoop toe. Afval brengen op zaterdag is ook onder streng toezicht en nog maar op 1 of 2 dagen.
Ik zit er niet meer zo in, dus heel zeker weet ik het niet. Maar moet allemaal veilig zijn enzo.
Alle spontaniteit eruit gehaald dusquote:Op donderdag 7 november 2024 13:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kinderen mogen nu volgens mij tussen 18:00 en 19:00 langs de deuren om te zingen. Je moet je volgens ook aanmelden zodat ze weten waar ze mogen aanbellen. Daarna gaan ze pas naar het vuur.
Je mag ook niet meer doordeweek naar die troshoop toe. Afval brengen op zaterdag is ook onder streng toezicht en nog maar op 1 of 2 dagen.
Ik zit er niet meer zo in, dus heel zeker weet ik het niet. Maar moet allemaal veilig zijn enzo.
met je blote handenquote:Op donderdag 7 november 2024 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger trok je dan een deel van het vuur af en maakte je je eigen mini vuur
Sowieso. Zelfde met die lampionnen. Niets zelf gemaakt door figuurtjes uit te prikken en beplakken met creppe papier. Hopen dan je theelichtje niet uitwaait door de wind. Nee gewoon gekocht bij de Hema/Action met zo'n lampje op batterijen.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alle spontaniteit eruit gehaald dus
Zo stoer was ik niet. Ik wilde me ook nooit zwart makenquote:Op donderdag 7 november 2024 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger trok je dan een deel van het vuur af en maakte je je eigen mini vuur
Ik vond het vrij frisjes toen ik daar liep. 😅quote:
Aanlokkelijke titel!quote:Op donderdag 7 november 2024 12:55 schreef Ama het volgende:
Ik ga dit kijken.
Bekijk deze YouTube-video
Hier liepen ze iig vorig jaar wel met zelfgemaaktequote:Op donderdag 7 november 2024 13:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sowieso. Zelfde met die lampionnen. Niets zelf gemaakt door figuurtjes uit te prikken en beplakken met creppe papier. Hopen dan je theelichtje niet uitwaait door de wind. Nee gewoon gekocht bij de Hema/Action met zo'n lampje op batterijen.
zwarte tegel generatie
[..]
Zo stoer was ik niet. Ik wilde me ook nooit zwart maken
Ik vind het nu ook vrij frisjesquote:Op donderdag 7 november 2024 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het vrij frisjes toen ik daar liep. 😅
inclusief kaarsje?quote:Op donderdag 7 november 2024 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier liepen ze iig vorig jaar wel met zelfgemaakte
Ja toch, gezellig overal verbrandde lampionresten en huilende kindjes met brandblarenquote:
doe je goedquote:Op donderdag 7 november 2024 13:36 schreef essnhills het volgende:
Ik ging net thee zetten. Water gekookt, glas uit de kast, water in glas, waterkoker in de glazenkast proberen te zetten..
vorig jaar heb ik geen enkel kind aan de deur gehad. benieuwd hoe het dit jaar isquote:Op donderdag 7 november 2024 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja toch, gezellig overal verbrandde lampionresten en huilende kindjes met brandblaren
Vorig jaar was ik bij ouders thuis en kwamen er 50+ kindjes.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik geen enkel kind aan de deur gehad. benieuwd hoe het dit jaar is
Tot en met stap 4 ging het goed.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:36 schreef essnhills het volgende:
Ik ging net thee zetten. Water gekookt, glas uit de kast, water in glas, waterkoker in de glazenkast proberen te zetten..
Hopelijk is het glas niet gesmolten 🤣quote:Op donderdag 7 november 2024 13:36 schreef essnhills het volgende:
Komen al die Zeeuwse kindjes langs.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik bij ouders thuis en kwamen er 50+ kindjes.
Nu gaan we maandag naar Zeeland dus geen kindjes aan de deur
Ik schrok net ook omdat ik damp uit mijn theeglas zag komen.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot en met stap 4 ging het goed.
bij mijn ouders wordt het ook elk jaar minder maar dat is in elk geval nog de route naar de winkels... maar hier zit ik helemaal uit de richtingquote:Op donderdag 7 november 2024 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik bij ouders thuis en kwamen er 50+ kindjes.
Nu gaan we maandag naar Zeeland dus geen kindjes aan de deur
Nee meestal kunnen theeglazen wel redelijk goed tegen heet waterquote:Op donderdag 7 november 2024 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk is het glas niet gesmolten 🤣
In een vakantiepark?quote:Op donderdag 7 november 2024 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komen al die Zeeuwse kindjes langs.
je verwacht het nietquote:Op donderdag 7 november 2024 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee meestal kunnen theeglazen wel redelijk goed tegen heet water
Ja daar heb ik maar mooi geluk meequote:
ik zou het gewoon proberen als ik daar in de buurt zou zijn met kinderen.quote:
uhm 2 boterhammen met nutellaquote:Op donderdag 7 november 2024 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ballie
Wat heb je allemaal gegeten vandaag?
Akkoord.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee meestal kunnen theeglazen wel redelijk goed tegen heet water
Hele kramen al tegenwoordigquote:Op donderdag 7 november 2024 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm 2 boterhammen met nutella
glassnoodles met groenten en een kip spiesje
knoflookramen
je moet ergens het glas in kwijtquote:
Och wat zuur weer.quote:
ik heb de boodschappen van deze week binnen en volgens mij staat er dit weekend niets in de agenda...quote:
Zeker doen, prima weertje.quote:
zorgen dat je het niet zelf in handen hebt en alleen in papiergeld af laten rekenen.. niets traceerbaarsquote:
ik gebruik dat helemaal nietquote:Op donderdag 7 november 2024 13:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
zorgen dat je het niet zelf in handen hebt en alleen in papiergeld af laten rekenen.. niets traceerbaars
nee jij bent de grote baas achter dat hele handeltje daar. maar niemand heeft dat doorquote:
ook een goeie optie idd. Kan bal de honden voor inzettenquote:Op donderdag 7 november 2024 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
In de Hangover dealen ze via dat aapje
Dadelijk lezen ze hiermeequote:Op donderdag 7 november 2024 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee jij bent de grote baas achter dat hele handeltje daar. maar niemand heeft dat door
een bal met een slangenUI... das niet herkenbaar genoegquote:
Even opzoeken wat smurfen in het Thai isquote:Op donderdag 7 november 2024 14:07 schreef bitterbal het volgende:
ik moet voor morgen in het thai vertellen wat ik heb gedaan. Maar ik heb helemaal niets gedaan
quote:Op donderdag 7 november 2024 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even opzoeken wat smurfen in het Thai is
je hebt op het internet je drugshandel in de gaten gehouden en je geld geteldquote:Op donderdag 7 november 2024 14:07 schreef bitterbal het volgende:
ik moet voor morgen in het thai vertellen wat ik heb gedaan. Maar ik heb helemaal niets gedaan
FOK!kenquote:Op donderdag 7 november 2024 14:07 schreef bitterbal het volgende:
Twee keer uit eten, kapotte scooter, vervangende scooter, woordjes leren, fok!ken etc.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:07 schreef bitterbal het volgende:
das wel ingewikkeldquote:Op donderdag 7 november 2024 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Ze kennen geen verleden tijd dus dan zou je zeggen : gisteren ik loop op het strand
Dat is al iets. Bedacht of je lampjes wil kopen voor je tuinhek. Naar een grote bloempot gekeken om een plantje in te zetten. Ons up to date gehoudenquote:
Wollahquote:Op donderdag 7 november 2024 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Ze kennen geen verleden tijd dus dan zou je zeggen : gisteren ik loop op het strand
dat van die bloempot is wel een goedequote:Op donderdag 7 november 2024 14:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is al iets. Bedacht of je lampjes wil kopen voor je tuinhek. Naar een grote bloempot gekeken om een plantje in te zetten. Ons up to date gehouden
Die influencers doen ook niets en toch lullen ze een hele video volKan jij ook.
waarom liet je die vallen dan?quote:
translate.google.nlquote:Op donderdag 7 november 2024 14:19 schreef bitterbal het volgende:
maar goed weet niet wat lopen is of heb gelopen
tjen den bon tjaai haquote:Op donderdag 7 november 2024 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik dit
C̄hạn dein pị thī̀ chāyh̄ād
ฉันเดินบนชายหาดquote:
quote:
Als ik dat terugvertaal Thai --> ENquote:Op donderdag 7 november 2024 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik dit
C̄hạn dein pị thī̀ chāyh̄ād
En als je het Thaise stuk doet wat nizno heeft geplaatst?quote:Op donderdag 7 november 2024 14:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Als ik dat terugvertaal Thai --> EN
This is what I want to do.
Dat Thaise schrift herkent ie wel als Thaiquote:Op donderdag 7 november 2024 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En als je het Thaise stuk doet wat nizno heeft geplaatst?
joh heb jij een eigen eiland???quote:Op donderdag 7 november 2024 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Fleur:
Zijn er resorts op jouw eiland en wat zijn de prijzen graag als het lukt wat foto's of namen van resorts.
Voor volgend jaar dus geen hast
'Er lopen hier honden los en er zijn zandvlooien. Geen resorts, alleen lange verhuur.'quote:Op donderdag 7 november 2024 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Fleur:
Zijn er resorts op jouw eiland en wat zijn de prijzen graag als het lukt wat foto's of namen van resorts.
Ik zou wat van die full moon hostels sturenquote:Op donderdag 7 november 2024 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Fleur:
Klinkt raar voor ons, maar maakt het leren wel minder moeilijk. In plaats van dat zeshonderd woordvormen van 1 werkwoord hoeft te leren.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Hai Fleur, ik ben een bitterbal, geen booking.comquote:Op donderdag 7 november 2024 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Fleur:
Zal wel een enkeltje worden dan.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat dat teveel is voor haar om hierheen te komen
Denk dat tante Fleur dat niet zo leuk vindtquote:Op donderdag 7 november 2024 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hai Fleur, ik ben een bitterbal, geen booking.com
En nu opdonderen
10 minuten gratis vakantiequote:Op donderdag 7 november 2024 14:42 schreef gianni61 het volgende:
Vliegtuig is er eindelijk. Hadden 10 minuten geleden al moeten vertrekken
Bitterbol.comquote:Op donderdag 7 november 2024 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hai Fleur, ik ben een bitterbal, geen booking.com
En nu opdonderen
40 zelfsquote:Op donderdag 7 november 2024 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
10 minuten gratis vakantie
Geen Anne-Fleur?quote:Op donderdag 7 november 2024 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk dat tante Fleur dat niet zo leuk vindt
Klinkt betrouwbaar. Zou boekenquote:
Soms helpt het om het vanuit het Engels te laten vertalen, daar kan ie veel meer mee.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:44 schreef bitterbal het volgende:
Oke dus nu wil ik doen:
dinsdag ben ik bij de plantenwinkel geweest om te vragen of zij ook bezorgen.
Ik weet dinsdag en winkel
ja dat doe ik ook maar dan zegt die wat en ik heb geen idee of het kloptquote:Op donderdag 7 november 2024 14:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Soms helpt het om het vanuit het Engels te laten vertalen, daar kan ie veel meer mee.
Moet je het dan niet makkelijker maken voor jezelf? Dat je gewoon begint bij "dinsdag was ik bij de winkel"?quote:Op donderdag 7 november 2024 14:44 schreef bitterbal het volgende:
Oke dus nu wil ik doen:
dinsdag ben ik bij de plantenwinkel geweest om te vragen of zij ook bezorgen.
Ik weet dinsdag en winkel
Haha Ben Doverquote:
ja dat heb ik nuquote:Op donderdag 7 november 2024 14:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet je het dan niet makkelijker maken voor jezelf? Dat je gewoon begint bij "dinsdag was ik bij de winkel"?
Welke film speelt er?quote:
Hmm, zegt me niksquote:
Best wel jaquote:Op donderdag 7 november 2024 14:54 schreef bitterbal het volgende:
Ah zie het. die film duurt toch wel langer dan een uur?
quote:Op donderdag 7 november 2024 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Haha Ben Dover
Bend over
Hebde nem?
dat kan je toch niet meer vertalen terug?quote:Op donderdag 7 november 2024 14:56 schreef Modus het volgende:
Meụ̄̀x wạn xạngkhār c̄hạn t̄hām r̂ān dxkmị̂ ẁā phwk k̄heā s̄̀ng t̄hụng b̂ān d̂wy h̄rụ̄x mị̀
[ afbeelding ]
Hm lijkt het niet op nee.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:57 schreef bitterbal het volgende:
Meụ̄̀x wạn xạngkhār c̄hạn t̄hām r̂ān dxkmị̂ ẁā phwk k̄heā s̄̀ng t̄hụng b̂ān d̂wy h̄rụ̄x mị̀
Slootwater is meestal niet heel schoon en lijkt mij niet heel lekkerquote:Op donderdag 7 november 2024 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik moet ff een sloot water drinken
ja zal ik haar morgen wel zeggen :pquote:Op donderdag 7 november 2024 15:01 schreef Modus het volgende:
Je kan toch zeggen Modusc̄hạn kwạm r oök nị̀et̄ uit̄
Je typt het verschil al, slootwater =/= sloot water meid.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slootwater is meestal niet heel schoon en lijkt mij niet heel lekker
Maar oke, doe jij dat, dan doe ik nog een kopje thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |