SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
nou das misschien wat grootquote:Op donderdag 7 november 2024 02:29 schreef datismijnmening het volgende:
Ja je wou horeca beginnen toch?
oke koop maar danquote:Op donderdag 7 november 2024 02:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een beetje ambitieus zijn
Gewoon asielzoekers in stoppenquote:Op donderdag 7 november 2024 02:35 schreef bitterbal het volgende:
ik ben er trouwens nog nooit binnen geweest, geloof dat het een beetje verouderd is allemaal
die vinden het hier te warm. gaan liever naar nederlandquote:Op donderdag 7 november 2024 02:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon asielzoekers in stoppen
Kwiwiesquote:Op donderdag 7 november 2024 04:30 schreef kwiwi het volgende:
Morgen dames![]()
@:datismijnmening heb je uberhaupt wel geslapen de laatste 2 dagen?
Paar uurtjes hier en daarquote:Op donderdag 7 november 2024 04:30 schreef kwiwi het volgende:
Morgen dames![]()
@:datismijnmening heb je uberhaupt wel geslapen de laatste 2 dagen?
Met ducttape?quote:
Nee hij had een accu bij zich leek het. Maar deed het niet. Hij heeft em wel weten te starten dus zijn terug gereden naar de winkel en heb nu een andere scooterquote:
Geen babi pangang die je hor komt slopenquote:Op donderdag 7 november 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
ze zijn bij het huisje hiernaast een hek aan het plaatsen
ja en schoonquote:Op donderdag 7 november 2024 07:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen babi pangang die je hor komt slopen
Geniet er maar even lekker vanquote:
Niet meer elke keer door de drollen je huisje uitlopenquote:
ik had gisteren deze pot gezien. En ze bezorgen ook. Dus als dat hekje er is denk ik dat deze hier ga zetten met een grote plant er inquote:Op donderdag 7 november 2024 07:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet meer elke keer door de drollen je huisje uitlopen
Die zijn de lul!quote:Op donderdag 7 november 2024 07:45 schreef bitterbal het volgende:
reed hier net naar mijn huis toe. Zag ik 3 mannen aan de zijkant van de weg zitten en politie staan. En toen de agent mij zag sprong die op de weg maar toen ik dichterbij kwam mocht ik toch doorrijden![]()
nu ben ik natuurlijk super nieuwsgierig wat er gaande is![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 07:18 schreef UitStraling het volgende:
Harris tijdens toespraak naar aanhang 2024, We helpen Trump met een soepele overgang
Trump tijdens toespraak naar aanhang 2020, Ergste fraude ooit want ik kan natuurlijk niet verliezen, slacht Pelosi en Pence af, bestorm het Capitool en ruik aan mijn vinger
mimimimimquote:Op donderdag 7 november 2024 08:24 schreef datismijnmening het volgende:
Goedemorgen!!
Fijne Trump Thursday allemaal!! [ afbeelding ]
die kans acht ik vrij kleinquote:Op donderdag 7 november 2024 08:27 schreef bitterbal het volgende:
zou die de oorlogen kunnen stoppen?
Wanneer komt het hek?quote:Op donderdag 7 november 2024 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had gisteren deze pot gezien. En ze bezorgen ook. Dus als dat hekje er is denk ik dat deze hier ga zetten met een grote plant er in
[ afbeelding ]
Dat mag.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:27 schreef bitterbal het volgende:
zou die de oorlogen kunnen stoppen?
Ja, ik zal dat binnenkort doen. Vandaag op kantoor.quote:
quote:Een grote verrassing in TivoliVredenburg in Utrecht woensdagavond. André en Roxeanne Hazes zongen daar na jaren voor het eerst weer samen een nummer. Fans reageerden uitzinnig op de reünie op het podium.
of er ledlampjes in maken?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je vragen of ze het in allerlei kleurtjes verven?
jaquote:Op donderdag 7 november 2024 09:14 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan 's avonds allemaal geknipper en patroontjes?
jaquote:Op donderdag 7 november 2024 09:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al kerstlampjes gekocht?
De Rotterdamse Bitter brommert?quote:Op donderdag 7 november 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
ik ben niet overtuigd van deze scooter. Wil de oude terug
O god jaquote:Op donderdag 7 november 2024 09:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee Indiana Jones overleefde het.
Aaah is je vakantie voorbij?quote:Op donderdag 7 november 2024 10:27 schreef gianni61 het volgende:
Lekker in de propvolle bus naar het vliegveld. Is 1 of andere Europese politieke top waardoor ze de weg op momenten compleet afsluiten als de bobo's langs moeten
Jep, zo ongeveerquote:
Tijd voor het harde leven weer jongen!quote:
Moet eerst nog eens op het vliegveld zien te komenquote:Op donderdag 7 november 2024 10:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tijd voor het harde leven weer jongen!
Welkom terug
Ik kan je zeggen dat als je staat in een bus die al een half uur niet beweegt, dat de tijd echt niet vliegtquote:Op donderdag 7 november 2024 10:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was snelTijd vliegt. Maar zo te lezen was het een goede vakantie
Nu hij nog.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was snelTijd vliegt. Maar zo te lezen was het een goede vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |