Hans Jorritsma de hockeyer en latere coach boycotte. Net als voetballer Oekie Hoekema.quote:Op maandag 11 november 2024 21:59 schreef PotjeSambal het volgende:
Argentinië 1978 speelden ze ook gewoon. Gezeur altijd over 'deze generatie'.
Ik en kijk nu dit terug, haha. Wat een verschil al. Weeeeer dezelfde filmpjes, gotsamme, al tig keer herhaald overal. Stelletje voetbalhooligans relletjes enorm opgeklopt, zijn gvd geen eens dooien gevallen.quote:Op maandag 11 november 2024 23:56 schreef tong80 het volgende:
Iemand net Bar Laat gezien? Mooie aflevering, zonder geschreeuw, onderbuik gevoelens en dogmatisme.
Gelukkig hebben we VI met mooie filmpjes die nooit herhaald worden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik en kijk nu dit terug, haha. Wat een verschil al. Weeeeer dezelfde filmpjes, gotsamme, al tig keer herhaald overal. Stelletje voetbalhooligans relletjes enorm opgeklopt, zijn gvd geen eens dooien gevallen.
Ik heb hem nog ongelezen liggen. Zal hem zo snel mogelijk gaan lezen. Het Diner van Herman Koch moet ik ook nog aan beginnen. U hoort nog van me.quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:36 schreef Firuze60 het volgende:
Nog nooit een boek van Tommy Wieringa gelezen, is dat erg?
Supersaai, sla maar over.quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog ongelezen liggen. Zal hem zo snel mogelijk gaan lezen. Het Diner van Herman Koch moet ik ook nog aan beginnen. U hoort nog van me.
Het Diner ? Ach, voor 2 euro gekocht in de Kringloop. Daar koop ik al m'n boeken. Heb er nog tientallen liggen die ik nog moet openslaan. Volgens vriend van me is het wel een goed boek maar het laatste hoofdstuk of einde niks meer an.quote:
En een mes tussen je ribben.quote:Op maandag 11 november 2024 23:41 schreef Poefbank het volgende:
De naïviteit van ons Tommy is een klap in het gezicht van Nederland. Je moet Marokkanen aanspreken op hun gedrag, dan luisteren ze wel. Ik nodig ons Tommy graag uit voor een wandelingetje in de stad, en dan gaan we lekker met het vingertje wijzen naar het gedrag van Marokkanen. Twee blauwe ogen gegarandeerd.
Kringloopwinkelsquote:Op dinsdag 12 november 2024 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het Diner ? Ach, voor 2 euro gekocht in de Kringloop. Daar koop ik al m'n boeken. Heb er nog tientallen liggen die ik nog moet openslaan. Volgens vriend van me is het wel een goed boek maar het laatste hoofdstuk of einde niks meer an.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |