SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer Callie, ik vond het plausibel dat het mee kan spelen, maar het blijkt dus toch volkomen onzin wat je post.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:28 schreef maxi-mus het volgende: [..] Raf van der Vaart zei net precies hetzelfde!
Bladeren vallen van de bomen.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:29 schreef snabbi het volgende:
is dit nu het gevolg van het verlies van Ruben Peeters en Tim Janssen?
Priske legt het net even uit op teevee.En pieter;quote:Op woensdag 6 november 2024 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het gewoon truckje is dat ivanusec zogenaamd op het middenveld speelt
nieuwkoop speelt gewoon rechtsop het middenvels en ivanusec linksbuiten.......
let maar op straks
ivanusec heeft helemaal geen loopvermogen voor een middenvelder
het zou echt een tactische blunder zijn als ivanusex echt op het middenveld zou spelen
het is merkwaardigquote:Op woensdag 6 november 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Priske legt het net even uit op teevee.En pieter;
[ x ]
Nieuwkoop is een verdediger Klaas....quote:Op woensdag 6 november 2024 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is merkwaardig
we gaan zien hoe dit uitpakt
ik had het anders gedaan en logischer
nieuwkoop is gewoon een middenvelder
je had liever hadj moussa in de basis?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is merkwaardig
we gaan zien hoe dit uitpakt
ik had het anders gedaan en logischer
nieuwkoop is gewoon een middenvelder
de logische voorhoede was geweest ivanusex ossman paxaio....quote:Op woensdag 6 november 2024 20:38 schreef snabbi het volgende:
[..]
je had liever hadj moussa in de basis?
ah je gaat voor zerrouki in de basis.. dat kan ook. Ik wist niet dat je fan bentquote:Op woensdag 6 november 2024 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de logische voorhoede was geweest ivanusex ossman paxaio....
zo moeilijk is het allemaal niet .....
wat heeft zerrouki hiermee te makenquote:Op woensdag 6 november 2024 20:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
ah je gaat voor zerrouki in de basis.. dat kan ook. Ik wist niet dat je fan bent
Je roept namen van spelers die al op een positie geplot zijn. Als je nieuwkoop niet op rechts zet maar osman -- en luka dan op links zal je iemand anders op het middenveld moeten plaatsen. Dus dan kom je in het andere vaatje van nadje en zerrouki e.d.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat heeft zerrouki hiermee te maken
ivanusec heeft die man ooit weles op het middenveld gespeeld....
hij heeft geen loopvermogen van een middenvelder
ik heb mijn twijfels
pietertje .....neem ik niet zo serieus...quote:Op woensdag 6 november 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Priske legt het net even uit op teevee.En pieter;
[ x ]
..
Tegen een matig team met een C opstelling moet dat lukken makker.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:58 schreef fetX het volgende:
Kijken of het met een B opstelling ook lukt in de CL.
Geen drinken en eten daar.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:58 schreef Coco het volgende:
Jullie zijn welkom in het warme live topic!
Niet, ik zag hem net.quote:
En een spits.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
feyenoord heeft een goal nodig....
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En een fatsoenlijke bank.
Die dacht dat Karsdorp rechtsvoor stond.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:18 schreef Scrummie het volgende:
Wie is deze commentator en waarom is het een droeftoeter?
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:26 schreef Zipportal het volgende:
Priske kan beter zijn jas aanhouden.
Morgen ziek.
Ik mis Milamboquote:
Maar het is echt zo.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:29 schreef GGMM het volgende:
Salzburg mist net zoveel spelers als Feyenoord
Wanneer gaan we eens stoppen met het benadrukken hoe gehandicapt Feyenoord wel niet is
Kloptquote:Op woensdag 6 november 2024 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit tegen mij of tegen iemand anders?
Niet ingaan op dat gezuig.quote:
Dat bepaalt @fetXquote:Op woensdag 6 november 2024 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit tegen mij of tegen iemand anders?
Sorry.quote:
Eens.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laat Hadj Moussa maar vast warmlopen voor Bart.
Wat Bart allemaal heeft laten zien kan Hadj ook wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens.
Ik geloof wel in projectje Hadj Moussa. Al heeft dat wel echt even nodig.
Maar ligt dat aan Ivanusec of aan het algeheel getoonde spel.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ivanusec krijgt misschien wel terecht de voorkeur boven Zerrouki en Nadje maar is vervolgens onzichtbaar.
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:39 schreef fetX het volgende:
De commentator heeft het over mogelijk Carranza in de spits die niet eens op de bank zit.
op rijnmond zeggen ze dat derde keeper Ka in de academie nog spits was...quote:Op woensdag 6 november 2024 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Commentaar oppert Carranza in de spits goed voorbereid deze man.
Pa Mo-Dou Ka?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
op rijnmond zeggen ze dat derde keeper Ka in de academie nog spits was...
Kakeeper?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
op rijnmond zeggen ze dat derde keeper Ka in de academie nog spits was...
Dat wist ik zelf niet eensquote:Op woensdag 6 november 2024 21:39 schreef fetX het volgende:
De commentator heeft het over mogelijk Carranza in de spits die niet eens op de bank zit.
Hij is aanspreker in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:44 schreef Haringkop het volgende:
Die commentator is toch een partij irritant zeg
daarom rijnmondquote:Op woensdag 6 november 2024 21:44 schreef Haringkop het volgende:
Die commentator is toch een partij irritant zeg
dus dit ja..quote:Op woensdag 6 november 2024 21:48 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zie bijna nooit iets van Feyenoord, maar de keren dat ik kijk zie ik die keeper alleen maar blunderen.
Niet voor de CL iigquote:Op woensdag 6 november 2024 21:48 schreef H.FR het volgende:
Is die Andreev niks? Want dit gaat zo niet.
Niet ingeschrevenquote:Op woensdag 6 november 2024 21:48 schreef H.FR het volgende:
Vermoeden van?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:48 schreef Haringkop het volgende:
Toch gewoon fucking domme uitgooi, echt wat bezielt die man
die staat op de b lijst en mag niet spelen. Pas als wellenreuther ook echt ziek/geblesseerd is mag hij pas bij de selectie komenquote:Op woensdag 6 november 2024 21:48 schreef H.FR het volgende:
Echt heel erg slecht.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die dacht dat Karsdorp rechtsvoor stond.
Volgens mij is het Richard van Itterson
Ja, maar dan nog... Hier moet je gewoon van winnen.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Los van Wellenreuther spelen we ook nog eens erg kut. Geen enkel aanknopingspunt om te hopen op een betere tweede helft.
Op twee wedstrijden na, is het al een heel seizoen dramatischquote:Op woensdag 6 november 2024 21:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Los van Wellenreuther spelen we ook nog eens erg kut. Geen enkel aanknopingspunt om te hopen op een betere tweede helft.
Het moment waarvan je weet dat het gaat komen....quote:Op woensdag 6 november 2024 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die laat uit protest 3 ballen ongehinderd gaan
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Jullie zijn een parodie op een topclub.
Met je Heerenveen elftal.
Het was niet alleen de fout van de keeper.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:54 schreef Haringkop het volgende:
Nog 1 minuut te spelen en de keeper verziekt z’n zoveelste bal dit seizoen. Die man heeft een soort voortdurende kortsluiting in z’n hoofd.
Wanneer ik zo zou werken zou ik een hersenscan laten maken.
Jawel, Paixao verwacht die bal niet, kijkt niet naar de bal en loopt de andere kant op. Dan moet je hem die bal niet gevenquote:Op woensdag 6 november 2024 21:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Het was niet alleen de fout van de keeper.
Na de 8 potjes.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zit dat nu met inschrijven tijdens de winterstop met die nieuwe opzet?
Zeg ik ook niet, maar deze bal kon echt nietquote:Op woensdag 6 november 2024 21:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij gooit ‘m anders wel 3 meter naast de speler. Het is in ieder geval het zoveelste ‘mwoah’ momentje van Timon.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Jawel joh. En van de omschakeling daarna en van Hancko daarna.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is mooi kut.quote:
Hancko maakte tegen AZ ook al een foutquote:Op woensdag 6 november 2024 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel joh. En van de omschakeling daarna en van Hancko daarna.
Ik ben afgehaakt, tag maar als de finale begint.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Als er 1 team is tegen wie je kan scoren ook al speel je gewoon facking slecht dan is het tegen dit team wel. 2e helft knallen en gaan. Dit gaat feyenoord gewoon winnen.
Quote mij later @:3rr0r @:nober @:lordvoldemort @:elan @:coco
Peter R de Vries had hier altijd een mooie filmpje over.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hancko maakte tegen AZ ook al een fout
Tja. Je moeder is een parodie op een k*th**r. Je kunt niet altijd alles hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Jullie zijn een parodie op een topclub.
Met je Heerenveen elftal.
Je moet wat, het alternatief is Beelenquote:Op woensdag 6 november 2024 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hancko maakte tegen AZ ook al een fout
Goenavundquote:Op woensdag 6 november 2024 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Peter R de Vries had hier altijd een mooie filmpje over.
Je hebt gewoon geen ene kutkloot te wisselen joh. Het zal inderdaad wel Hadj Moussa worden voor Nieuwkoop en Natje voor Ivan. Om nou te zeggen dat je daar beter van wordt....quote:Op woensdag 6 november 2024 22:03 schreef alopio het volgende:
Gelukkig hebben we een goede bank
Oh wacht.
Ik zou Hadj Moussa er in zetten ipv Nieuwkoop, verdedigend is Salzburg gewoon kwetsbaar. En je moet dit winnen, anders is die overwinning tegen Benfica ook weer voor niks geweest
Dit was echt exact wat ik dachtquote:Op woensdag 6 november 2024 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
supporters gaan jagen noemen.....
niemend op het veld verstaat nederlands
Dat wordt vanavond extra hard op de knietjes als genoegdoening.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Als er 1 team is tegen wie je kan scoren ook al speel je gewoon facking slecht dan is het tegen dit team wel. 2e helft knallen en gaan. Dit gaat feyenoord gewoon winnen.
Quote mij later @:3rr0r @:nober @:lordvoldemort @:elan @:coco
Dat is het ergste iddquote:Op woensdag 6 november 2024 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ik weet dat jullie dit niet bewust doen hoor, maar dit is natuurlijk niet goed voor de coëfficiënt.
Je moet Prikse vooral aanrekenen dat de trainingsopbouw nergens op slaat. Zoveel blessures, dan moet je echt bij jezelf te raden gaan wat je fout hebt gedaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
klaar
dit kan je echt priske aanrekenen
die opstelling klopte voor geen kut
Knakenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:21 schreef alopio het volgende:
Toch zonde dat je met een half kneuzen elftal moet aantreden. Je hebt dus totaal niks aan die winstpot tegen Benfica.
Of andersom, dat geweldige potje heeft er voor gezorgd dat je wegkomt met deze totale blamagequote:Op woensdag 6 november 2024 22:21 schreef alopio het volgende:
Toch zonde dat je met een half kneuzen elftal moet aantreden. Je hebt dus totaal niks aan die winstpot tegen Benfica.
Zo ga je niet verder komen hoor.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of andersom, dat geweldige potje heeft er voor gezorgd dat je wegkomt met deze totale blamage
Dat is de andere kant.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of andersom, dat geweldige potje heeft er voor gezorgd dat je wegkomt met deze totale blamage
Een paar? Je volledige voorhoede ligt er bijna uit. Echt ongekend ditquote:Op woensdag 6 november 2024 22:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat hebben wij toch een troep rondlopen als er een paar geblesseerd zijn.
Ik heb dit nog niet vaak gezien zoveel blessures.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Een paar? Je volledige voorhoede ligt er bijna uit. Echt ongekend dit
Wie anders? Aanvallers hebben we niet op de bankquote:Op woensdag 6 november 2024 22:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat een ongelofelijke bak stront.
En dan 2 verdedigers erbij
Hoezo? We pakken geen punt meer hierna.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan missen ze nog meer spelers dan Feyenoord.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het verschil tussen hoeveel energie Salzburg in de pot legt en wij is al redelijk pijnlijk.
het gaat niet om kwantiteitquote:Op woensdag 6 november 2024 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
En dan missen ze nog meer spelers dan Feyenoord.
En dan loopt Timber er ook niet okselfris bij. Prijsje doet echt iets compleet fout. Bijzonder dat de club niks geleerd de afgelopen drie jaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb dit nog niet vaak gezien zoveel blessures.
Priske wordt tactisch door iedereen afgetroefd.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:29 schreef snabbi het volgende:
wij staan elke keer vast tegen 3 a 4 man... ze staan gewoon beter bij rb
Dit mag je Dennis en Brian wel meer dan kwalijk nemen.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:27 schreef De_Pel het volgende:
Tja... Als je Beelen en Smal gaat inbrengen terwijl het 0-2 staat.....![]()
Laten we nou nog geen conclusies trekken.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoezo? We pakken geen punt meer hierna.
tja voorlopig kunnen we thuis geen potten brekenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we nou nog geen conclusies trekken.
Zes punten uit deze vier is nog altijd meer dan verwacht, alleen was Salzburg-thuis een logischere winst dan Benfica-uit
Zijn wedstrijdmanagement is beroerd, tegelijkertijd weet ik ook niet zo wat je moet met al die blessuresquote:Op woensdag 6 november 2024 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Priske wordt tactisch door iedereen afgetroefd.
Doe iets, Redmond er in, weet ik veel.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Wie anders? Aanvallers hebben we niet op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |