Ik kan me voorstellen dat sommige mensen bijvoorbeeld depressief kunnen worden van, lijkend eindeloze, onterechte aantijgingen van racisme tegen een onschuldig personage voor kinderen.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:54 schreef miss_sly het volgende:
Wat zwarte piet en ongewenst goedkoop openbaar vervoer ermee te maken hebben, is me een raadsel. En je filmpjes ook.
De bussen in sommige regio's zouden zo enorm goedkoop zijn dat er (op langere termijn) gezondheidsproblemen kunnen ontstaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:54 schreef miss_sly het volgende:
Wat zwarte piet en ongewenst goedkoop openbaar vervoer ermee te maken hebben, is me een raadsel. En je filmpjes ook.
Ik ben alles nog aan het calculeren dus ik laat anderen eerst aan het woord.quote:
Ja zegquote:Op woensdag 6 november 2024 18:54 schreef Kaatje2658 het volgende:
[..]
Ik ben alles nog aan het calculeren dus ik laat anderen eerst aan het woord.
Zo werkt dat dus nietquote:Op woensdag 6 november 2024 18:54 schreef Kaatje2658 het volgende:
[..]
Die piet laten we er hier buiten.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:54 schreef Kaatje2658 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen bijvoorbeeld depressief kunnen worden van lijkend eindeloze aantijgingen van racisme tegen een onschuldig personage voor kinderen.
[..]
De bussen in sommige regio's zouden zo enorm goedkoop zijn dat er (op langere termijn) gezondheidsproblemen kunnen ontstaan.
gld.nl/nieuws/7893807/chauffeurs-komen-strompelend-naar-buiten-dit-is-er-mis-met-bussen-op de-veluwe
[..]
Ik vond de pandemie-maatregelen wel jammer. Ik moest wel even wennen aan die situatie.quote:
Dat is niet de vraag uit je OP en TT.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:22 schreef Kaatje2658 het volgende:
[..]
Ik vond de pandemie-maatregelen wel jammer. Ik moest wel even wennen aan die situatie.
Ben jij de grammetjes nog aan het uitrekenen ofzo?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:54 schreef Kaatje2658 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen bijvoorbeeld depressief kunnen worden van lijkend eindeloze aantijgingen van racisme tegen een onschuldig personage voor kinderen.
[..]
De bussen in sommige regio's zouden zo enorm goedkoop zijn dat er (op langere termijn) gezondheidsproblemen kunnen ontstaan.
gld.nl/nieuws/7893807/chauffeurs-komen-strompelend-naar-buiten-dit-is-er-mis-met-bussen-op de-veluwe
[..]
Je had er ookal moeite mee dat je niet meer met contant geld in de bus kon betalen.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:22 schreef Kaatje2658 het volgende:
[..]
Ik vond de pandemie-maatregelen wel jammer. Ik moest wel even wennen aan die situatie.
Volgens mij heeft TS inderdaad zelf een merkwaardige aandoening, waardoor hij alle contact met de werkelijkheid verloren is. Waarom zou iemand gezondheidsschade oplopen omdat we de piet van sinterklaas niet meer zwart mogen noemen/schminken?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:28 schreef stavromulabeta het volgende:
Dit topic is toch van de meest extreem merkwaardige zaken die mij overkomen zijn. Vooral die opmerkelijke gedachtengang in de OP. Of het gezondheidsschade oplevert moet nog blijken.
Weet je zeker dat jijzelf geen afwijking hebt in gezondheid en danwel intellectie? Het komt in jouw bericht over alsof 'we de piet van sinterklaas niet meer zwart mogen noemen/schminken'. Ook in Nederland is nog altijd geen verbod op Zwarte Piet en dat blijft waarschijnlijk ook zo.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:25 schreef knoopie het volgende:
[..]
Waarom zou iemand gezondheidsschade oplopen omdat we de piet van sinterklaas niet meer zwart mogen noemen/schminken?
Waarvan akte. Mijn „bron“ is jouw OP. Dus ik zal op jouw aanraden dit pareltje van een topic en jouw bijdrages voortaan niet meer lezen.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:39 schreef Kaatje2658 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jijzelf geen afwijking hebt in gezondheid en danwel intellectie? Het komt in jouw bericht over alsof 'we de piet van sinterklaas niet meer zwart mogen noemen/schminken'. Ook in Nederland is nog altijd geen verbod op Zwarte Piet en dat blijft waarschijnlijk ook zo.
Geen idee welke bron jij hiervoor gebruikt hebt als jij echt denkt dat Zwarte Piet illegaal is in Nederland maar als jij dat van een bron hebt dan zou ik als ik jou was per direct stoppen met het verkrijgen van informatie van die bron want de door jou genoemde informatie klopt niet.
Behalve dan de twee filmpjes in de OP, en TS die zich hardop afvraagt of jij ook gezondheidsproblemen hebt opgelopen door: „ extreme activisten tegen bijvoorbeeld volksheld Zwarte Piet“quote:Op donderdag 7 november 2024 19:06 schreef miss_sly het volgende:
Dit topic gaat op geen enkele manier over piet en zijn kleur. En dat houden we zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |