abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215499771
De afgelopen jaren heeft Nederland veel meegemaakt: extreme activisten tegen bijvoorbeeld volksheld Zwarte Piet, pandemie, pandemie-maatregelen, asbestbranden, ongewenst goedkoop openbaar vervoer, enzovoorts.

Heb jij in de afgelopen jaren gezondheidsproblemen opgelopen waarvan jij denkt dat je die zonder de onverwachte bijzondere onstandigheden niet opgelopen zou zijn?

Bekijk deze YouTube-video

gld.nl/nieuws/7893807/chauffeurs-komen-strompelend-naar-buiten-dit-is-er-mis-met-bussen-op de-veluwe

rivm.nl/tabak/wat-zijn-sjoemelsigaretten

[ Bericht 7% gewijzigd door Kaatje2658 op 06-11-2024 19:20:36 ]
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  Spellchecker woensdag 6 november 2024 @ 18:52:16 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215499815
Wat zwarte piet en ongewenst goedkoop openbaar vervoer ermee te maken hebben, is me een raadsel. En je filmpjes ook.

TS begint en stop wat moeite in je topic.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215499827
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:54 schreef miss_sly het volgende:
Wat zwarte piet en ongewenst goedkoop openbaar vervoer ermee te maken hebben, is me een raadsel. En je filmpjes ook.
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen bijvoorbeeld depressief kunnen worden van, lijkend eindeloze, onterechte aantijgingen van racisme tegen een onschuldig personage voor kinderen.

quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:54 schreef miss_sly het volgende:
De bussen in sommige regio's zouden zo enorm goedkoop zijn dat er (op langere termijn) gezondheidsproblemen kunnen ontstaan.

gld.nl/nieuws/7893807/chauffeurs-komen-strompelend-naar-buiten-dit-is-er-mis-met-bussen-op de-veluwe

quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:52 schreef maily het volgende:
TS begint.
Ik ben alles nog aan het calculeren dus ik laat anderen eerst aan het woord.

[ Bericht 30% gewijzigd door Kaatje2658 op 06-11-2024 19:37:55 ]
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  woensdag 6 november 2024 @ 18:56:51 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215499857
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:54 schreef Kaatje2658 het volgende:

[..]
Ja zeg :')
pi_215499892
quote:

[..]
Zo werkt dat dus niet :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_215500037
quote:

[..]
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen bijvoorbeeld depressief kunnen worden van lijkend eindeloze aantijgingen van racisme tegen een onschuldig personage voor kinderen.
[..]
De bussen in sommige regio's zouden zo enorm goedkoop zijn dat er (op langere termijn) gezondheidsproblemen kunnen ontstaan.

[..]
Die piet laten we er hier buiten.
Die buschauffeurs is meer een beroepsziekte.

TS begint.
pi_215500176
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
TS begint.
Ik vond de pandemie-maatregelen wel jammer. Ik moest wel even wennen aan die situatie.
pi_215500347
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:22 schreef Kaatje2658 het volgende:

[..]
Ik vond de pandemie-maatregelen wel jammer. Ik moest wel even wennen aan die situatie.
Dat is niet de vraag uit je OP en TT.
pi_215500353
Ik wordt depressief van het feit dat ik en vele andere moeten werken tot hun dood terwijl er busladingen gelukszoekers gepamperd worden in hotels
Leefgeld krijgen en zelfs hun gebit je nog gratis gerenoveerd gaat worden.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_215500405
quote:

[..]
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen bijvoorbeeld depressief kunnen worden van lijkend eindeloze aantijgingen van racisme tegen een onschuldig personage voor kinderen.
[..]

[..]
Ben jij de grammetjes nog aan het uitrekenen ofzo?
Twiddel
  woensdag 6 november 2024 @ 19:50:45 #12
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215500675
Depressie is toch geen bijzondere aandoening?
pi_215500935
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:22 schreef Kaatje2658 het volgende:

[..]
Je had er ookal moeite mee dat je niet meer met contant geld in de bus kon betalen.

Sowieso alles wat met bussen te maken heeft :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_215501385
Het enige 'gezondheidsprobleem' dat ik meemaakte was dat ik een vrouw ben.
En vrouwen zijn, zoals elk 'weldenkend mens weet, emotioneel, en emoties worden niet op prijs gesteld in deze wereld.
En toch worden vrouwen heel vaak beschuldigd dat ze keihard zijn. Dat ze moeiteloos hun mannen kunnen ombrengen, dat ze moeiteloos abortus kunnen plegen, dat ze moeiteloos de vijand kunnen vermoorden (maar daar hoor je de mannen dan nooit over),

Dat vrouwen inmiddels wel bewezen hebben net zo goed als mannen te kunnen functioneren.

Maar goed, voor ik hier weer als een 'mannenhatende doldrieste mafketel' word afgevoerd:
Het waren mannen die bepaalden dat vrouwen hysterisch waren. Omdat deze mannen geen flauw idee hadden hoe de vrouwen behoorlijk te bevredigen in sexueel opzicht.

Gewoon en heel simpel gesteld; Mannen zouden eens voor een jaar of twee moeten ruilen met vrouwen.
Wedden dat de mannen een enorme sprint trekken naar de eerste de beste arbortuskliniek en wedden dat de mannen luidkeels en met heel veel gehuil en hysterisch gejank de wereld kond zouden doen van hun seksuele frustraties.

Dus het zou een hele hoop problemen oplossen als mannen eens zouden toe willen geven dat zij ook niet de wijsheid in pacht hebben/
Maar gewoon toegeven dat vrouwen net zo belangrijk zijn als mannen.
En niet steeds op je fysieke spierkracht terugvallen.
Elke ezel, elke hond, elk varken en elke aap is de sterkste door zijn fysieke kracht.
Welke plaats geeft jou dat dan, menselijke man?
Spierkracht of denkkracht?
pi_215502283
Dit topic is toch van de meest extreem merkwaardige zaken die mij overkomen zijn. Vooral die opmerkelijke gedachtengang in de OP. Of het gezondheidsschade oplevert moet nog blijken.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_215507196
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 21:28 schreef stavromulabeta het volgende:
Dit topic is toch van de meest extreem merkwaardige zaken die mij overkomen zijn. Vooral die opmerkelijke gedachtengang in de OP. Of het gezondheidsschade oplevert moet nog blijken.
Volgens mij heeft TS inderdaad zelf een merkwaardige aandoening, waardoor hij alle contact met de werkelijkheid verloren is. Waarom zou iemand gezondheidsschade oplopen omdat we de piet van sinterklaas niet meer zwart mogen noemen/schminken? 8)7
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_215510550
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 12:25 schreef knoopie het volgende:

[..]
Waarom zou iemand gezondheidsschade oplopen omdat we de piet van sinterklaas niet meer zwart mogen noemen/schminken? 8)7
Weet je zeker dat jijzelf geen afwijking hebt in gezondheid en danwel intellectie? Het komt in jouw bericht over alsof 'we de piet van sinterklaas niet meer zwart mogen noemen/schminken'. Ook in Nederland is nog altijd geen verbod op Zwarte Piet en dat blijft waarschijnlijk ook zo.

Geen idee welke bron jij hiervoor gebruikt hebt als jij echt denkt dat Zwarte Piet illegaal is in Nederland maar als jij dat van een bron hebt dan zou ik als ik jou was per direct stoppen met het verkrijgen van informatie van die bron want de door jou genoemde informatie klopt niet.
pi_215510896
Dit topic gaat op geen enkele manier over piet en zijn kleur. En dat houden we zo.
pi_215512118
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 18:39 schreef Kaatje2658 het volgende:

[..]
Weet je zeker dat jijzelf geen afwijking hebt in gezondheid en danwel intellectie? Het komt in jouw bericht over alsof 'we de piet van sinterklaas niet meer zwart mogen noemen/schminken'. Ook in Nederland is nog altijd geen verbod op Zwarte Piet en dat blijft waarschijnlijk ook zo.

Geen idee welke bron jij hiervoor gebruikt hebt als jij echt denkt dat Zwarte Piet illegaal is in Nederland maar als jij dat van een bron hebt dan zou ik als ik jou was per direct stoppen met het verkrijgen van informatie van die bron want de door jou genoemde informatie klopt niet.
Waarvan akte. Mijn „bron“ is jouw OP. Dus ik zal op jouw aanraden dit pareltje van een topic en jouw bijdrages voortaan niet meer lezen. _O-
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:06 schreef miss_sly het volgende:
Dit topic gaat op geen enkele manier over piet en zijn kleur. En dat houden we zo.
Behalve dan de twee filmpjes in de OP, en TS die zich hardop afvraagt of jij ook gezondheidsproblemen hebt opgelopen door: „ extreme activisten tegen bijvoorbeeld volksheld Zwarte Piet“ 8)7
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_215512840
Zelden een topic zo prachtig snel zien ontsporen O+

TS begint, we horen het wel als je zover bent ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 8 november 2024 @ 12:27:58 #21
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_215518477

Na het lezen van dit topic, maar of het chronisch is zal de tijd moeten uitwijzen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 8 november 2024 @ 12:44:04 #22
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215518723
Antwoord op de TT: behoorlijk, maar ik heb nou niet het idee dat die te maken hebben met Zwarte Piet, pandemie, pandemie-maatregelen, asbestbranden, ongewenst goedkoop openbaar vervoer, enzovoorts. :{
Muziek: 2024 / 2015+ / Home
pi_215524027
-je gaat off topic in je eigen topic, dat niet over Piet en zijn kleur gaat-

[ Bericht 45% gewijzigd door miss_sly op 08-11-2024 23:23:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')