SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Matige TT. Ik had: zestienduizendnegenhonderdvijfenzeventig.
Maar dat paste niet
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:00 schreef Homijn het volgende:
Maar dat paste niet![]()
![]()
Stom zegquote:Op woensdag 6 november 2024 18:00 schreef Homijn het volgende:
Maar dat paste niet
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heel veel sterktequote:Op woensdag 6 november 2024 17:58 schreef Homijn het volgende:
Ja, ineens ook een heel ander uitzicht![]()
Mag je er nog in?![]()
Enquote:Op woensdag 6 november 2024 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
You never bolk alone staat zeker op de B-kant?
I was made for bolking you baby?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ookquote:Op woensdag 6 november 2024 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
En
I was made for bolking you baby?![]()
![]()
Justin heeft een snorretjequote:Op woensdag 6 november 2024 18:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als het kietelt is het mij snorretje![]()
Justin heeft een sikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En een ....quote:Op woensdag 6 november 2024 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Justin heeft een snorretje![]()
Justin heeft een sik
Die is van Lee Bolkers!quote:Op woensdag 6 november 2024 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
You never bolk alone staat zeker op de B-kant?![]()
![]()
Of misschien iets andersquote:Op woensdag 6 november 2024 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Justin heeft een snorretje![]()
Justin heeft een sik
Justin heeft een p..![]()
![]()
Spuit 11quote:Op woensdag 6 november 2024 18:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of misschien iets anders
Justin heeft een p..
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In haar afwezigheid neem ik het overquote:Op woensdag 6 november 2024 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is meer @:Mizzezamy haar ding![]()
![]()
Waar is dat schatje eigenlijk?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is meer @:Mizzezamy haar dingI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mag ik hopen ja, anders is ze een stroper tegen het lijf gelopen.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Met de juiste intonatie is het ‘paard’ in het Thai en Chineesquote:
I'm surrounded by morons!
Ja veel beter dat ze me paard noemtquote:Op woensdag 6 november 2024 18:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met de juiste intonatie is het ‘paard’ in het Thai en Chinees![]()
![]()
Of jij was de enige die zich aangesproken voeldequote:Op woensdag 6 november 2024 18:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja veel beter dat ze me paard noemt
@pferdelulquote:Op woensdag 6 november 2024 18:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja veel beter dat ze me paard noemt![]()
![]()
Bij jou altijdquote:Op woensdag 6 november 2024 18:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of jij was de enige die zich aangesproken voelde![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja veel beter dat ze me paard noemt
Ik voel met je meequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Waar komt dat fabeltje vandaan ??quote:
Dat zwangere vrouwen augurken eten ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sommigen doen datquote:Op woensdag 6 november 2024 18:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar komt dat fabeltje vandaan ??
Dat zwangere vrouwen augurken eten ?![]()
![]()
Augurk is wel lekker om te snacken of met boterhamworst
Bij de nasi.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:29 schreef Lovely het volgende:
Bij een kaasplankje.![]()
Slechts bij 1 ?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb geen uitgebreid onderzoek gedaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:29 schreef Lovely het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar nu is de vraag was die 1 zwanger door jouquote:
Ik ontken allesquote:Op woensdag 6 november 2024 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar nu is de vraag was die 1 zwanger door jou![]()
![]()
Als dat een geheimpje uit eigen zak is dan sla ik vriendelijk overquote:
Heb jij ff peg!quote:Op woensdag 6 november 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Je voorliefde voor pegging is al bekend!![]()
![]()
Shit, je kent me te goedquote:Op woensdag 6 november 2024 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als dat een geheimpje uit eigen zak is dan sla ik vriendelijk over![]()
![]()
![]()
Bestaat nog steeds, maar zullen wel niet veel meer zijn die het nog thuis krijgenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Joh!quote:Op woensdag 6 november 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Viva?
Ja vandaar dat paintje; die dames zouden hier naar toe komen.
Leesmapquote:Op woensdag 6 november 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Viva?
Ja vandaar dat paintje; die dames zouden hier naar toe komen.
Hoor er al jaren niks meer over...![]()
Was jij vroeger daarop geabonneerd?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neequote:Op woensdag 6 november 2024 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was jij vroeger daarop geabonneerd?
Haha mooiquote:Op woensdag 6 november 2024 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben ooit de Viva sc overgenomenLiep het toen uit de klauwen?
![]()
![]()
Nee we waren heel liefquote:Op woensdag 6 november 2024 18:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha mooiLiep het toen uit de klauwen?
![]()
En een aantal dames is toen ook blijven hangen op FOK!
De sc is een beetje opgedoektThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja omdat die site nog ff een laatste stuiptrekking zou doen of zo?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee we waren heel lief![]()
De sc is een beetje opgedoekt![]()
En @maily is er nog steeds!quote:Op woensdag 6 november 2024 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee we waren heel lief![]()
De sc is een beetje opgedoekt![]()
![]()
Geen ideequote:Op woensdag 6 november 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja omdat die site nog ff een laatste stuiptrekking zou doen of zo?
We zijnuiteindelijk terug gegaan naar dts
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maily zit langer op fok dan ik![]()
Denk ik
Maar niet zo lang als ik![]()
![]()
Ben jij zo’n n00b dan?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk ikI'm surrounded by morons!
Juistquote:Op woensdag 6 november 2024 18:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen de figuren die hier de moeder gebolkt werden en daar ZIEDEND door werden![]()
![]()
Nee ooit een ander account gehadquote:
Lang lang geleden
Ben daar alles van kwijt
Dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 6 november 2024 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ooit een ander account gehad
Lang lang geleden
Ben daar alles van kwijt
Ik heb maar één account in al die jarenquote:Op woensdag 6 november 2024 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ooit een ander account gehad
Lang lang geleden
Ben daar alles van kwijt![]()
![]()
Ik ben wel een newbie. n00b of broekie of na 10 jaar niet meer?
Nog steeds jaquote:Op woensdag 6 november 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
Ik ben wel een newbie. n00b of broekie of na 10 jaar niet meer?![]()
![]()
Ja 7 jaarquote:Op woensdag 6 november 2024 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk ik![]()
![]()
Hhm misschien zit ik hier dan niet meer of bestaat fok niet meerquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhm misschien zit ik hier dan niet meer of bestaat fok niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ze had daarvoor nog een ander account![]()
![]()
Jij moet blijvenquote:Op woensdag 6 november 2024 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhm misschien zit ik hier dan niet meer of bestaat fok niet meer![]()
![]()
Mannenpap?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
FOK! is me met de paplepel ingegoten [ afbeelding ]I'm surrounded by morons!
Nu blijf ik ook maar je weet niet over 5 of 10 jaar héquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, gewoon blijven!quote:Op woensdag 6 november 2024 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu blijf ik ook maar je weet niet over 5 of 10 jaar hé![]()
Dan ookquote:Op woensdag 6 november 2024 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu blijf ik ook maar je weet niet over 5 of 10 jaar héJe zit vast hier met ons
![]()
![]()
Ditquote:Op woensdag 6 november 2024 18:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan ookJe zit vast hier met ons
![]()
![]()
Aan de ketting dusquote:Op woensdag 6 november 2024 18:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan ookJe zit vast hier met ons
Of iedereen.quote:I'm surrounded by morons!
Opgelost, slotje.quote:I'm surrounded by morons!
Vind dit al ernstig genoegquote:Op woensdag 6 november 2024 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik dacht er is wat spannends![]()
quote:Weet ik veel, ik wilde gewoon een random toffe user noemen en jij was de eerste die me te binnen schoot!
![]()
![]()
Aaaahhhhquote:Op woensdag 6 november 2024 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]Weet ik veel, ik wilde gewoon een random toffe user noemen en jij was de eerste die me te binnen schoot!
De liefde
Heb jij dat ook weleens?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah
Identiteitscrisis
Zie je vaker![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is meer @:Mizzezamy haar ding
Lekker spuiten
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja ik zat ook aan Kree te denken, maar dan zouden sommigen gelijk weer de fucking fury unleashen!quote:![]()
![]()
SOOOOWWWWWWquote:Op woensdag 6 november 2024 19:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik zal je wel ff lekker doorsmerenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij gaat weer te ver, alleen mijn kniequote:Op woensdag 6 november 2024 19:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik zal je wel ff lekker doorsmeren
Misschien is @hemarookworst nu heel verdrietigquote:Op woensdag 6 november 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat ook aan Kree te denken, maar dan zouden sommigen gelijk weer de fucking fury unleashen!
Ja dat bedoelde ik ook!quote:Op woensdag 6 november 2024 19:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij gaat weer te ver, alleen mijn knie![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter 1 hart onder de riem dan 10 in de luchtbolk.
Ik vond m wel leuk bedacht van mezelf
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Volgens sommigen liefquote:Op woensdag 6 november 2024 19:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dus jij bent nog steeds die lieve greysie?
Sommigen zeggen dom
Anderen zeggen bitchThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gauw een worst er in steken en hij is weer blij!quote:Op woensdag 6 november 2024 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien is @:Hemarookworst nu heel verdrietig![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Gauw een worst er in steken en hij is weer blij!
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vond m wel leuk bedacht van mezelfZeker!
Toevallig had ik hem zelf ook wel eens bedacht, maar volgens mij nooit gebruikt.
Zitten we aardig op 1 lijn dan!![]()
![]()
![]()
Ikvoel hier wat opbloeienquote:Op woensdag 6 november 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Toevallig had ik hem zelf ook wel eens bedacht, maar volgens mij nooit gebruikt.
Zitten we aardig op 1 lijn dan!![]()
Klinkt als de lyrics van een rapsong.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens sommigen lief
Sommigen zeggen dom
Anderen zeggen bitch![]()
![]()
GreysB mic dropquote:Op woensdag 6 november 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt als de lyrics van een rapsong.
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien is @:Hemarookworst nu heel verdrietig
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Deze vrouw heIk vind je gewoon alle 3quote:Op woensdag 6 november 2024 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens sommigen lief
Sommigen zeggen dom
Anderen zeggen bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiėle liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon alle 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon alle 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zoemt hier een dikke bromvlieg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft de mepper?![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: