SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Matige TT. Ik had: zestienduizendnegenhonderdvijfenzeventig.
Maar dat paste niet
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:00 schreef Homijn het volgende:
Maar dat paste niet![]()
![]()
Stom zegquote:Op woensdag 6 november 2024 18:00 schreef Homijn het volgende:
Maar dat paste niet
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heel veel sterktequote:Op woensdag 6 november 2024 17:58 schreef Homijn het volgende:
Ja, ineens ook een heel ander uitzicht![]()
Mag je er nog in?![]()
Enquote:Op woensdag 6 november 2024 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
You never bolk alone staat zeker op de B-kant?
I was made for bolking you baby?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ookquote:Op woensdag 6 november 2024 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
En
I was made for bolking you baby?![]()
![]()
Justin heeft een snorretjequote:Op woensdag 6 november 2024 18:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als het kietelt is het mij snorretje![]()
Justin heeft een sikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En een ....quote:Op woensdag 6 november 2024 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Justin heeft een snorretje![]()
Justin heeft een sik
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die is van Lee Bolkers!quote:Op woensdag 6 november 2024 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
You never bolk alone staat zeker op de B-kant?![]()
![]()
Of misschien iets andersquote:Op woensdag 6 november 2024 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Justin heeft een snorretje![]()
Justin heeft een sik
Justin heeft een p..![]()
![]()
Spuit 11quote:Op woensdag 6 november 2024 18:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of misschien iets anders
Justin heeft een p..
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In haar afwezigheid neem ik het overquote:Op woensdag 6 november 2024 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is meer @:Mizzezamy haar ding![]()
![]()
Waar is dat schatje eigenlijk?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is meer @:Mizzezamy haar dingI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mag ik hopen ja, anders is ze een stroper tegen het lijf gelopen.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Met de juiste intonatie is het ‘paard’ in het Thai en Chineesquote:
I'm surrounded by morons!
Ja veel beter dat ze me paard noemtquote:Op woensdag 6 november 2024 18:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met de juiste intonatie is het ‘paard’ in het Thai en Chinees![]()
![]()
Of jij was de enige die zich aangesproken voeldequote:Op woensdag 6 november 2024 18:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja veel beter dat ze me paard noemt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@pferdelulquote:Op woensdag 6 november 2024 18:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja veel beter dat ze me paard noemt![]()
![]()
Bij jou altijdquote:Op woensdag 6 november 2024 18:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of jij was de enige die zich aangesproken voelde![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja veel beter dat ze me paard noemt
I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: