quote:
Eigenlijk niet zo veel.
Qua hobby's heb ik allerlei dingen gedaan maar helaas geen vaste hobby voor het leven gevonden. Zelfs piano spelen ben ik mee gestopt helaas. Toen ik dat wel deed was dat een uurtje of anderhalf per dag hooguit overigens. Nog een tijdje fluit geprobeerd, gitaar, trompet. Helaas nooit een instrument gevonden waarmee ik echt kan optreden zegmaar. De buurvrouw klaagt ook continu over ieder geluidje dat motiveert ook weinig. Piano kan dan nog met koptelefoon....
Qua sporten roei ik nou, dat is op zich leuk omdat je het samen doet op het water in een mooie omgeving. Maar ik kan niet opeens hele dagen gaan roeien als ik vrij neem natuurlijk want je hebt een team nodig.
Gamen deed ik vroeger meer, nu ben ik een spel na een tijdje wel al beu helaas.
Vroeger moest ik naar de kerk, doe ik al lang niet meer.
Tot een tijdje terug deed ik vrijwilligerswerk maar in overleg met die mensen heb ik daarmee moeten stoppen want ik kan de benodigde werkzaamheden niet goed genoeg uitvoeren. Het omvat veel kluswerk en dat kan ik gewoon niet goed.
Bordspelletjes vind ik op zich wel leuk maar is ook niet iets wat je wekenlang kan doen en je hebt er dus ook weer mensen voor nodig.
Een rondje fietsen doe ik wel eens. Meer om toch maar iets qua activiteit te doen zegmaar.
Ik had overlaatst een vishengel gekocht bij de action maar die heb ik nog niet gebruikt. Ik kan niet zo goed vissen en heb geen vergunning. Ik weet niet zo goed hoe dat allemaal moet en zo.
Zwemmen had ik laatst geprobeerd maar is ivm mijn aandoening helaas ook te lastig, kwam niet eens mee met dames van ver in de 70. Dat motiveert ook niet echt.