SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Krijgen we 8 jaar JD Vance. Precies op tijd voor Barronquote:Op woensdag 6 november 2024 08:34 schreef CherryLips het volgende:
Over vier jaar is hij voorgoed opgerot.
quote:Op woensdag 6 november 2024 08:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijgen we 8 jaar JD Vance. Precies op tijd voor Barron
Ik kan je een psycholoog aanraden.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijgen we 8 jaar JD Vance. Precies op tijd voor Barron
Is verbodenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:40 schreef Karzai het volgende:
Elke Amerikaan heeft wel een automatisch geweer in huis
Iets met raketten en ik hoorde ergens starlink.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat had ie voor onzin uitgekraamd?
Geen idee eigenlijk wat Starlink isquote:Op woensdag 6 november 2024 08:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iets met raketten en ik hoorde ergens starlink.
Geen idee welk punt hij wou maken.
Internet van boven in plaats van benedenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk wat Starlink is
verbinding met satellieten voor internet en zo dacht ikquote:Op woensdag 6 november 2024 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk wat Starlink is
Oekraïense, een heleboel en die zijn niet blij met jou en mijquote:Op woensdag 6 november 2024 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Krijgen we nu Amerikaanse vluchtelingen?
waarom niet?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oekraïense, een heleboel en die zijn niet blij met jou en mij
Nou, dat is dan wederzijds.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oekraïense, een heleboel en die zijn niet blij met jou en mij
ja? oh dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 6 november 2024 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben ze in de steek gelaten (in hun ogen)
Miljarden in die keet gestokenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben ze in de steek gelaten (in hun ogen)
nee dat nietquote:Op woensdag 6 november 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze smeken nu al bijna drie jaar om hulp over de hele wereld maar dat heb je gemist?
Hadden we beter een nationale chocolade voorraad voor kunnen aanleggenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Miljarden in die keet gestoken
Wat kan ik als individu daaraan doen?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze smeken nu al bijna drie jaar om hulp over de hele wereld maar dat heb je gemist?
Ja die ook, niemand steunde ze bij hun strijd tegen de gekke haatbaardenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat nietmaar dat die zich nu zo voelen. Weet je wie zich ook in de steek gelaten voelen.
israeli's
Militaire basistraining lukt toch nog wel?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat kan ik als individu daaraan doen?
Ik bedoel, je wil me ook niet vechtend aan het front, da's vooral meer opruimwerk.
Alsof dat vertaalt naar vechten.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Militaire basistraining lukt toch nog wel?
Je sport regelmatig
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:03 schreef bitterbal het volgende:
blij dat ik hier zit. Zie de filmpjes wel van het front verschijnen
De bureaustoelen hebben al wieltjes, gewoon heenrollen.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beter al die Call of Duty en soortgelijke spellen spelers sturen.
Links lafjequote:Op woensdag 6 november 2024 09:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben fysiek niet goed en zeer onfit, het spijt me.
Heb je wel een muis met een heel lang snoer nodigquote:Op woensdag 6 november 2024 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De bureaustoelen hebben al wieltjes, gewoon heenrollen.
Precies.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De bureaustoelen hebben al wieltjes, gewoon heenrollen.
Draadloze geven.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel een muis met een heel lang snoer nodig
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben fysiek niet goed en zeer onfit, het spijt me.
Muizen met een snoer.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel een muis met een heel lang snoer nodig
Toch liever snoer om te gamen hoor, al heb je goeie zonder tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Muizen met een snoer.1997 wil hun muis terug.
![]()
Muizen met een snoerquote:Op woensdag 6 november 2024 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Mijn huidige zonder snoer vind ik wel een erg goede.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Muizen met een snoer![]()
Ooit snoerloze muis gehad en viel de verbinding continu weg.
Dat elektromagnetische radiosignaal moet je niet in huis willen als je huisdieren hebtquote:Op woensdag 6 november 2024 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik niet, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat elektromagnetische radiosignaal moet je niet in huis willen als je huisdieren hebt
Harry de huisstofmijt huilt.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus dat scheelt.
K mag Sophie nietquote:Op woensdag 6 november 2024 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Sofie de springspin ook.
Maar ze is heel erg aardig en ze eet de vriendjes van Harry op.quote:
Ze heeft 8 potenquote:Op woensdag 6 november 2024 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ze is heel erg aardig en ze eet de vriendjes van Harry op.
Keurig.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:23 schreef bitterbal het volgende:
De eerste gerriederrie van het seizoen
Zullen we FOK! voor een weekje sluiten. Wat een gejank overal. Kolere hey, zijn er er een hoop rijp voor zelfmoord.quote:
Straks naar college. Even met MAGA petje op door de safespaces lopen en de groenlinksmiepjes triggerenquote:Op woensdag 6 november 2024 09:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Zullen we FOK! voor een weekje sluiten. Wat een gejank overal. Kolere hey, zijn er er een hoop rijp voor zelfmoord.
Blijven adem halen en laat lekker gaan wat er daar speelt in dat apenland.
Zo'n maga petje is wel niet erg stylish, dimmyquote:Op woensdag 6 november 2024 10:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks naar college. Even met MAGA petje op door de safespaces lopen en de groenlinksmiepjes triggeren
Van wanneer tot wanneer loopt zo'n seizoen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
dat weet ik niet. Denk vooraltijdquote:Op woensdag 6 november 2024 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer loopt zo'n seizoen?
Gaat het dan hier weer regenen?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:31 schreef bitterbal het volgende:
ah nog wat regen![]()
volgens de weer app is het volgende week dinsdag droog
ja hoop dat het dan daar naar toe gaatquote:Op woensdag 6 november 2024 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat het dan hier weer regenen?
quote:Op woensdag 6 november 2024 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop dat het dan daar naar toe gaat
Je wacht maar weer netjes tot het zomer wordt.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2024 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wacht maar weer netjes tot het zomer wordt.
quote:Op woensdag 6 november 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht dat ik oefen papieren voor thais schift had besteld. Wat kinderen doen als ze leren schrijven, die letters opschrijven.
Heb ik engels besteld
Can you ook wel usenquote:Op woensdag 6 november 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht dat ik oefen papieren voor thais schift had besteld. Wat kinderen doen als ze leren schrijven, die letters opschrijven.
Heb ik engels besteld
beetje domquote:
Heb je al namen voor ze?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:58 schreef bitterbal het volgende:
De hond was bijna naar binnen gekomen en wilde niet meer weg
vandaag zijn ze erg brutaal
Grijsje, Grommetje, Liefie, Kuthond en Kwispelquote:Op woensdag 6 november 2024 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou die van net heet kuthond
das die met de killer claw
ja die grijze denk ik RUSTIGquote:Op woensdag 6 november 2024 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grijsje, Grommetje, Liefie, Kuthond en Kwispel
Binnenkort wonen zij binnen en word jij er uit gezetquote:Op woensdag 6 november 2024 10:58 schreef bitterbal het volgende:
De hond was bijna naar binnen gekomen en wilde niet meer weg
vandaag zijn ze erg brutaal
kijk ditquote:Op woensdag 6 november 2024 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja die kant lijkt het op te gaan. Voorheen als ik de deur dicht schoof deed die zijn kop naar achter maar nu bleef die gewoon mijn zijn kop er tussenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Binnenkort wonen zij binnen en word jij er uit gezet
Maar stel nou dat je wordt aangevallen, dan heb je wilde waakhonden om je te beschermenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die kant lijkt het op te gaan. Voorheen als ik de deur dicht schoof deed die zijn kop naar achter maar nu bleef die gewoon mijn zijn kop er tussen
Ik was ook aan het kijken voor een winterjas. Maar ik bedacht me net dat ik er al 3 heb en dat die eigenlijk wel prima zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 11:12 schreef Ama het volgende:
Ah nice kan straks mijn winterjas weer ophalen. 🩷
Nah deze doen niks denk ik.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar stel nou dat je wordt aangevallen, dan heb je wilde waakhonden om je te beschermen
Harder dicht doen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die kant lijkt het op te gaan. Voorheen als ik de deur dicht schoof deed die zijn kop naar achter maar nu bleef die gewoon mijn zijn kop er tussen
Als ze aan je beginnen te knabbelen moet je gaan oppassenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien schrikt het wel afquote:Op woensdag 6 november 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah deze doen niks denk ik.
Elke keer als er iemand hier komt dan blaffen ze en that's it
Je kan het die beestjes ook niet kwalijk nemen, er woont daar een snackquote:Op woensdag 6 november 2024 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze aan je beginnen te knabbelen moet je gaan oppassen
Dit is geen nieuwe jas he. Moest hem even laten maken door iemand die wel met een naaimachine over weg kan.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was ook aan het kijken voor een winterjas. Maar ik bedacht me net dat ik er al 3 heb en dat die eigenlijk wel prima zijn![]()
Anders leert ie het niet af.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee das zielig. Zit snuit er tussen
Ja dat weet ik, dat zei je gister. Ik haakte gewoon in op het onderwerp winterjassen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is geen nieuwe jas he. Moest hem even laten maken door iemand die wel met een naaimachine over weg kan.
(Daar betaal ik haar ook gewoon voor)
Ja, dan snapt die het ookquote:Op woensdag 6 november 2024 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee das zielig. Zit snuit er tussen
Ik heb sowieso weinig jassen eigenlijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, dat zei je gister. Ik haakte gewoon in op het onderwerp winterjassen.
quote:Op woensdag 6 november 2024 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Volgende week komt er een zware sneeuwstorm, dan gaan we de gasvoorraad, winterjas en krabber weer hard nodig hebben
quote:Op woensdag 6 november 2024 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Volgende week komt er een zware sneeuwstorm, dan gaan we de gasvoorraad, winterjas en krabber weer hard nodig hebben
Die uitspraken zijn nog het minst erg van allesquote:Op woensdag 6 november 2024 11:06 schreef Ama het volgende:
Pfff weer vier jaar achterlijke uitspraken van Trump.
Ja, ik dacht al. Ik heb andere dingen gezien.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leugens. Volgende week gewoon 13 graden.
Alwetende US is gewoon online hoorquote:
Scheelt dat even dat ik straks mijn goede winterjas weer kan ophalen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een zomerjas, een tussenjas (ook gelijk een soort regenjas), en 3 winterjassenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb sowieso weinig jassen eigenlijk.
Ik heb prachtig weer in de voorspellingen voor Zeeland volgende weekquote:Op woensdag 6 november 2024 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al. Ik heb andere dingen gezien.
quote:Op woensdag 6 november 2024 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb prachtig weer in de voorspellingen voor Zeeland volgende week
Schandaligquote:
Qua jassen die ik ook echt nog draag heb ik er 2.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een zomerjas, een tussenjas (ook gelijk een soort regenjas), en 3 winterjassen
1 winterjas heeft alleen een hoge kraag, geen mutsquote:Op woensdag 6 november 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Qua jassen die ik ook echt nog draag heb ik er 2.En 1 daarvan lijkt meer op een vest maar het is wel een jasje.
Gezellig. Schijnt mooi weer te worden.quote:
Oh dat komt goed uitquote:Op woensdag 6 november 2024 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gezellig. Schijnt mooi weer te worden.
Ik had die ene zonder muts ook alweer aan hoorquote:Op woensdag 6 november 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
Maar ik draag ook altijd best snel weer een winterjas.![]()
zijn er zoveel moslims bijgekomen daar? Of waren het gewoon mexicanenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:38 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi eigenlijk, Trump wint de facto door de stemmen van nieuwe Amerikanen die faliekant tegen abortus zijn, kotsen op lhgtbi en vrouwenrechten maar een vreemd concept vinden, deze mensen zijn dan weer met veel enthousiasme binnen gehaald door de Democraten, 10 miljoen de laatste 4 jaar
Michigan vrij veel moslims, de rest van het land (Georgia) vooral veel mensen van de Caribische eilandenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zijn er zoveel moslims bijgekomen daar? Of waren het gewoon mexicanen
Net zo grijs als gisteren.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef essnhills het volgende:
Het is wel een stuk grijzer dan gister. Hopelijk vanmiddag nog zon
Wat is het verschil met de oudequote:Op woensdag 6 november 2024 11:50 schreef Ama het volgende:
Poh mijn nieuwe dekbed slaapt zo lekker en is ook zo lekker warm. 🩷
quote:Op woensdag 6 november 2024 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net zo grijs als gisteren.
Nou deze is nieuw en past precies in haar hoezenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de oude
Ik had een vierseizoenen dekbed en toen het mooi weer werd heb ik dus een deel eraf gehaald en in de wasmachine gedaan en toen heb ik hem verneukt.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blij voor je meid!quote:Op woensdag 6 november 2024 11:50 schreef Ama het volgende:
Poh mijn nieuwe dekbed slaapt zo lekker en is ook zo lekker warm. 🩷
En is warm want ik had alleen nog maar 1 deel van een 4-seizoenen dekbed.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou deze is nieuw en past precies in haar hoezen
Deze is nieuwquote:Op woensdag 6 november 2024 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En past in de hoezenquote:
quote:
Daar zullen we mijn favoriete imitator hebbenquote:
wowquote:Op woensdag 6 november 2024 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oké. Mijn tellie wordt ineens helemaal heet. Tijd om uit bed te komen.
Benieuwd of een nieuwe dat niet heeft. Hoop het niet!quote:
Wat, een nieuw dekbed?quote:Op woensdag 6 november 2024 12:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Benieuwd of een nieuwe dat niet heeft. Hoop het niet!
quote:Op woensdag 6 november 2024 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat, een nieuw dekbed?
Dat moet je aan @:ama vragen
Nee maar heb wel echt een zieke tellie verslaving 🥴😑😔quote:Op woensdag 6 november 2024 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat, een nieuw dekbed?
Dat moet je aan @:ama vragen
Dan ligt het aan je telefoon want ik zit ook best wel veel te doen met mijn telefoon en ding is nooit warm.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee maar heb wel echt een zieke tellie verslaving 🥴😑😔
Hoe oud is die van jou? Die van mij 3,5 jariquote:Op woensdag 6 november 2024 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan ligt het aan je telefoon want ik zit ook best wel veel te doen met mijn telefoon en ding is nooit warm.
Volgens mij heb ik hem 5 maanden geleden gekocht ofzo.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe oud is die van jou? Die van mij 3,5 jari
quote:
Net zoals bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 november 2024 12:28 schreef Ama het volgende:
Waarom staat er mobiel geen lap tops meer in de zin.
quote:Op woensdag 6 november 2024 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou die van net heet kuthond
das die met de killer claw
Kuthond, Teringbeest en Kom terug met mijn biefstukquote:Op woensdag 6 november 2024 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ies kapoetquote:Op woensdag 6 november 2024 12:28 schreef Ama het volgende:
Waarom staat er mobiel geen lap tops meer in de zin.
Ik zie pas dat er koel.kast staat als ik je quote. Jezus wat irritant dit.quote:
De winkelstraten worden wel erg leeg.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
De Body Shop ook al failliet. Gaat hard.
Ik hoor voor het eerst van deze toko.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik hoor voor het eerst van deze toko.
wist niet dat die nog bestond.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, ben er nooit binnen geweest eigenlijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik hoor voor het eerst van deze toko.
Ken ik niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, Arena Plaza heb je een P&Cquote:Op woensdag 6 november 2024 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wist niet dat die nog bestond.
Ik zie hier allemaal mensen met zakken van Peek & Cloppenburg. dacht dat die keten ook al 20 jaar geleden opgedoekt was
Dat dacht ik ook, totdat ik deze laatst nog in Amsterdam zag. Hier in EHV is die echt al iets van 25 jaar weg..quote:Op woensdag 6 november 2024 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wist niet dat die nog bestond.
Ik zie hier allemaal mensen met zakken van Peek & Cloppenburg. dacht dat die keten ook al 20 jaar geleden opgedoekt was
Die ga ik echt missen.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Die stroom faillissementen in winkelketens is niet normaal hoor.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
ja, en 2 etages nog welquote:Op woensdag 6 november 2024 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, Arena Plaza heb je een P&C
De action heeft toch ook een hoop van die spulletjes.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die stroom faillissementen in winkelketens is niet normaal hoor.
Een jaar of tien geleden had je ook zo'n stroom op een gegeven moment.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die stroom faillissementen in winkelketens is niet normaal hoor.
Ik kom sowieso niet meer in grote steden maar heb daar wel flink wat douchegel enzo van doorheen gejaagd.quote:
Ik las douche egelquote:Op woensdag 6 november 2024 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom sowieso niet meer in grote steden maar heb daar wel flink wat douchegel enzo van doorheen gejaagd.
tja, it is what it is: een winkelcentrum.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, verder een vreselijk winkelcentrum
quote:
Daar kom ik nog wel vaak. Hebben ook helemaal hun eigen stijl en troepjes enzo.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Hema het redt. Daar kom ik niet vaak maar wel graag.
Ben bang dat ik dan een drankje over me heen krijgquote:Op woensdag 6 november 2024 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Loop je daar met je maga-hat rond?
4 jaar miems jongenquote:Op woensdag 6 november 2024 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fijn om je weer eens gelukkig te zien.
Bekogeld met havermelkcappu’s.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan een drankje over me heen krijg
HEMA Action en zeeman draaien goed, die blijven wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Hema het redt. Daar kom ik niet vaak maar wel graag.
Een paar jaar geleden wel, hoor daar de laatste tijd niet meer over.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:44 schreef Ama het volgende:
HEMA heeft het ook moeilijk? Lees dat nu hier.
Jumbo verkoopt niets voor niets Hema producten in hun winkels..quote:Op woensdag 6 november 2024 12:44 schreef Ama het volgende:
HEMA heeft het ook moeilijk? Lees dat nu hier.
Die hebben zich helemaal verbeterd door alla Zeeman een nieuwe koers te varen.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden wel, hoor daar de laatste tijd niet meer over.
Hema draait de laatste twee jaar weer goed. Maar die hebben ook flink gekwakkeld en overstretched met al die filialen in andere landen.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
HEMA Action en zeeman draaien goed, die blijven wel.
Gelukkig maar. HEMA mag wel blijven van mij.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden wel, hoor daar de laatste tijd niet meer over.
Ik drink elke week Heinekenquote:Op woensdag 6 november 2024 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heineken mag van mij wel omvallen, maar die maken volgens mij nog steeds veel winst
valt me tegen van jequote:Op woensdag 6 november 2024 12:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan een drankje over me heen krijg
Dat komt omdat HEMA in handen is van de familie van Eerd die ook Jumbo bezit.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jumbo verkoopt niets voor niets Hema producten in hun winkels..
Na de overname met de Jumbofamilie gaat het goed.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hema draait de laatste twee jaar weer goed. Maar die hebben ook flink gekwakkeld en overstretched met al die filialen in andere landen.
Oh dat wist ik niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat komt omdat HEMA in handen is van de familie van Eerd die ook Jumbo bezit.
Nou ja, de nieuwe strategie om weer meer eigen spullen te hebben in plaats van ingekochte generieke zooi helpt wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Na de overname met de Jumbofamilie gaat het goed.
tis ook de schuld van de socialisten en links dat dit nu gebeurd, heel lang alles door de vingers gezien en de realiteit uit het oog verlorenquote:Op woensdag 6 november 2024 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk als socialist was ik toch wel wat meer voor Harris.
Maar omdat ik socialist ben gun ik de ander ook gewoon de wereld. Ondanks dat ik het politiek niet altijd met ze eens ben. En daarom ga ik niet lopen treuren. De kiezer heeft gesproken.
Dat is inderdaad ook onderdeel van de nederlaag. Men wil geen woke, geen immigratie.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis ook de schuld van de socialisten en links dat dit nu gebeurd, heel lang alles door de vingers gezien en de realiteit uit het oog verloren
Ja, dit lijkt me sowieso wel handig. Dat konden we vroeger ook.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:52 schreef Karzai het volgende:
maja we gaan het zien, europa moet ook leren op de eigen beentjes te staan en niet meer afhankelijk van amerika
Inderdaad. Is belangrijk strategisch beleid ook. Wij moeten het zonder de Yanks ook afkunnen. Maar goed wel logisch omdat wij lange tijd profiteerden van de lusten die Amerika ons gundequote:Op woensdag 6 november 2024 12:52 schreef Karzai het volgende:
maja we gaan het zien, europa moet ook leren op de eigen beentjes te staan en niet meer afhankelijk van amerika
nouja ik ben wel voorstander van een open samenleving en er zijn veel dingen in het verleden gebeurd die niet door de beugel kunnen.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook onderdeel van de nederlaag. Men wil geen woke, geen immigratie.
Alles is de schuld van linksquote:Op woensdag 6 november 2024 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Er was vanmorgen iemand op Instagram die vond dat de kopstaartbotsing bij de rotonde vanmorgen de schuld was van links.
Klimaatvluchteling. FOKKING KOUD JONGENquote:Op woensdag 6 november 2024 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, wie heeft het hek naar Bulgarije open laten staan?
Dven
Bij een kopstaart botsing is het niet links maar achter die de schuldige isquote:Op woensdag 6 november 2024 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles is de schuld van links
En als je plots keihard op de rem gaat staan dan?quote:Op woensdag 6 november 2024 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij een kopstaart botsing is het niet links maar achter die de schuldige is
Moet je maar genoeg afstand houden.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En als je plots keihard op de rem gaat staan dan?
Ik weet zeker dat je dan iemand op 100 m alsnog raaktquote:Op woensdag 6 november 2024 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je maar genoeg afstand houden.
Dat was niet de grapquote:Op woensdag 6 november 2024 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij een kopstaart botsing is het niet links maar achter die de schuldige is
Hier is het koud ja, maar dan ga je de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Klimaatvluchteling. FOKKING KOUD JONGEN
Niet mijn probleem.quote:
Vergeleken met de komende jaren is alles heel goedkoopquote:Op woensdag 6 november 2024 13:45 schreef TaMieke het volgende:
Het is koud. Ik verveel me. Waarom is alles zo duur
Is de verwarming aanzetten te duur, of wilde je uit verveling shoppen en is dat te duur?quote:Op woensdag 6 november 2024 13:45 schreef TaMieke het volgende:
Het is koud. Ik verveel me. Waarom is alles zo duur
Uhuh. 'werk'.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iedereen weer hard aan het werk vandaag?
Vakanties zijn duurquote:Op woensdag 6 november 2024 13:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is de verwarming aanzetten te duur, of wilde je uit verveling shoppen en is dat te duur?
Dacht eerst dat dat Dimmy was.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:49 schreef UitStraling het volgende:
Raisa Blommestijn raakt maar niet uitgedrupt
Kan nog zomaar zo zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht eerst dat dat Dimmy was.
dat denk ik niet, oekraine moet de donbas maar opgeven en dan is de oorlog voorbijquote:Op woensdag 6 november 2024 13:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
We kunnen volgend jaar wel weer flink wat extra vluchtelingen uit Oekraïne verwachten als Trump z'n belofte nakomt.
* Poetin kijkt verlekkerd naar Polenquote:Op woensdag 6 november 2024 13:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat denk ik niet, oekraine moet de donbas maar opgeven en dan is de oorlog voorbij
dat ligt nog een stukje verder, maja het gaat om de mind of the people die willen allemaal een luxe leventje zoals in het westen en niet onder het juk van een dictator levenquote:Op woensdag 6 november 2024 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* Poetin kijkt verlekkerd naar Polen
Nog niet zo heel erg lang geleden lag de grens van de Sovjet Unie op een paar honderd kilometer afstand en dat vonden we ook niet zo heel ergquote:Op woensdag 6 november 2024 14:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat ligt nog een stukje verder, maja het gaat om de mind of the people die willen allemaal een luxe leventje zoals in het westen en niet onder het juk van een dictator leven
rusland is uitgeput met een een economie van 20% van de europese uniequote:Op woensdag 6 november 2024 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog niet zo heel erg lang geleden lag de grens van de Sovjet Unie op een paar honderd kilometer afstand en dat vonden we ook niet zo heel erg
Ja vakanties zijn inderdaad erg duur geworden. Waar gaat de reis naartoe?quote:Op woensdag 6 november 2024 13:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vakanties zijn duur![]()
Verwarming beneden aanzetten heeft weinig zin voor boven. Heb mn Uggs al aan en verwarmingsdekentje
Er is gewoon een fysieke grens tussen Rusland en Polen, maar het lijkt me onmogelijk om onopvallend alles naar Kaliningrad te sturen om Polen binnen te vallen...quote:Op woensdag 6 november 2024 14:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat ligt nog een stukje verder, maja het gaat om de mind of the people die willen allemaal een luxe leventje zoals in het westen en niet onder het juk van een dictator leven
Nog nergens. Had een 7-daagse cano trip gevonden in Zweden. Maar met alles wat erbij komt kun (en wat je nog allemaal extra moet kopen) kun je een hele vliegvakantie doen.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vakanties zijn inderdaad erg duur geworden. Waar gaat de reis naartoe?
Iets vlakbij huis kiezen zodat je er wel even uit bent? Of geniet je daar niet zo van?quote:Op woensdag 6 november 2024 14:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nog nergens. Had een 7-daagse cano trip gevonden in Zweden. Maar met alles wat erbij komt kun (en wat je nog allemaal extra moet kopen) kun je een hele vliegvakantie doen.
Niet meer de tussendoor vakantie die ik in gedachten had zeg maar
Moet het gewoon uit mn hoofd zetten
als ze polen binnenvallen krijgen ze te maken met de navo, ze kunnen niet eens de oekrainers verslaan zonder luchtverdedigingquote:Op woensdag 6 november 2024 14:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is gewoon een fysieke grens tussen Rusland en Polen, maar het lijkt me onmogelijk om onopvallend alles naar Kaliningrad te sturen om Polen binnen te vallen...
Maar het is de vraag wat de NAVO daarmee gaat/wil doen, stel dat dit zou gebeurenquote:Op woensdag 6 november 2024 14:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
als ze polen binnenvallen krijgen ze te maken met de navo, ze kunnen niet eens de oekrainers verslaan zonder luchtverdediging
de navo slacht ze afquote:Op woensdag 6 november 2024 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar het is de vraag wat de NAVO daarmee gaat/wil doen, stel dat dit zou gebeuren
Daar 's nachts ook al aan het vriezen?quote:Op woensdag 6 november 2024 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het koud ja, maar dan ga je de verkeerde kant op.
Denk niemand. Ook zijn eigen leger niet, vandaar dat er zoveel generaals etc. ontslagen zijn of verdwenen zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:30 schreef Karzai het volgende:
ik weet niet echt wat putin wil bereiken
Ik heb vannacht over jou gedroomdquote:Op woensdag 6 november 2024 14:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me dronken van het verkouden zijndat je je onstabiel op je benen voelt staan
Totaalvernietigingquote:
Prima, die asperges plukken zichzelf niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
We kunnen volgend jaar wel weer flink wat extra vluchtelingen uit Oekraïne verwachten als Trump z'n belofte nakomt.
Eerste nachtvorst was afgelopen nacht.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar 's nachts ook al aan het vriezen?
Eerder een kleine 1000 maar okquote:Op woensdag 6 november 2024 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog niet zo heel erg lang geleden lag de grens van de Sovjet Unie op een paar honderd kilometer afstand en dat vonden we ook niet zo heel erg
Nog niet eerder vorst op klomphoogte gehad?quote:Op woensdag 6 november 2024 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste nachtvorst was afgelopen nacht.
Trump heeft inderdaad vorstelijk overwonnen.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste nachtvorst was afgelopen nacht.
Datquote:Op woensdag 6 november 2024 08:51 schreef UitStraling het volgende:
Trump is narcistisch-Messiaans dement op een manier die op een kermis of in een familiecircus niet zou misstaan
quote:Op woensdag 6 november 2024 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het eerste waar Rusland mee af gaat rekenen.
Volgens mij ben je niet zo goed bekend met de toenmalige grenzen van de Sovjet-Uniequote:
quote:Op woensdag 6 november 2024 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb vannacht over jou gedroomdNiet dat ik weet hoe je eruit ziet, maar jij was het.
BETERSCHAP
Warschau Pact landen dan als je wat flauw wenst te doenquote:Op woensdag 6 november 2024 14:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet zo goed bekend met de toenmalige grenzen van de Sovjet-Unie
Fokken!quote:Op woensdag 6 november 2024 15:02 schreef Crack_ het volgende:
er is niks geregeld voor de open dag voor vanavond, wat doe ik hier
Lol, wat gênant.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:02 schreef Crack_ het volgende:
ontgroeningquote:Op woensdag 6 november 2024 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Softdrugsverslaafden hebben we al genoeg, we hebben mannen nodig die de Fulda Gap kunnen verdedigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |