SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Krijgen we 8 jaar JD Vance. Precies op tijd voor Barronquote:Op woensdag 6 november 2024 08:34 schreef CherryLips het volgende:
Over vier jaar is hij voorgoed opgerot.
quote:Op woensdag 6 november 2024 08:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijgen we 8 jaar JD Vance. Precies op tijd voor Barron
Ik kan je een psycholoog aanraden.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijgen we 8 jaar JD Vance. Precies op tijd voor Barron
Is verbodenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:40 schreef Karzai het volgende:
Elke Amerikaan heeft wel een automatisch geweer in huis
Iets met raketten en ik hoorde ergens starlink.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat had ie voor onzin uitgekraamd?
Geen idee eigenlijk wat Starlink isquote:Op woensdag 6 november 2024 08:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iets met raketten en ik hoorde ergens starlink.
Geen idee welk punt hij wou maken.
Internet van boven in plaats van benedenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk wat Starlink is
verbinding met satellieten voor internet en zo dacht ikquote:Op woensdag 6 november 2024 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk wat Starlink is
Oekraïense, een heleboel en die zijn niet blij met jou en mijquote:Op woensdag 6 november 2024 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Krijgen we nu Amerikaanse vluchtelingen?
waarom niet?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oekraïense, een heleboel en die zijn niet blij met jou en mij
Nou, dat is dan wederzijds.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oekraïense, een heleboel en die zijn niet blij met jou en mij
ja? oh dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 6 november 2024 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben ze in de steek gelaten (in hun ogen)
Miljarden in die keet gestokenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben ze in de steek gelaten (in hun ogen)
nee dat nietquote:Op woensdag 6 november 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze smeken nu al bijna drie jaar om hulp over de hele wereld maar dat heb je gemist?
Hadden we beter een nationale chocolade voorraad voor kunnen aanleggenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Miljarden in die keet gestoken
Wat kan ik als individu daaraan doen?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze smeken nu al bijna drie jaar om hulp over de hele wereld maar dat heb je gemist?
Ja die ook, niemand steunde ze bij hun strijd tegen de gekke haatbaardenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat nietmaar dat die zich nu zo voelen. Weet je wie zich ook in de steek gelaten voelen.
israeli's
Militaire basistraining lukt toch nog wel?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat kan ik als individu daaraan doen?
Ik bedoel, je wil me ook niet vechtend aan het front, da's vooral meer opruimwerk.
Alsof dat vertaalt naar vechten.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Militaire basistraining lukt toch nog wel?
Je sport regelmatig
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:03 schreef bitterbal het volgende:
blij dat ik hier zit. Zie de filmpjes wel van het front verschijnen
De bureaustoelen hebben al wieltjes, gewoon heenrollen.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beter al die Call of Duty en soortgelijke spellen spelers sturen.
Links lafjequote:Op woensdag 6 november 2024 09:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben fysiek niet goed en zeer onfit, het spijt me.
Heb je wel een muis met een heel lang snoer nodigquote:Op woensdag 6 november 2024 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De bureaustoelen hebben al wieltjes, gewoon heenrollen.
Precies.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De bureaustoelen hebben al wieltjes, gewoon heenrollen.
Draadloze geven.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel een muis met een heel lang snoer nodig
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben fysiek niet goed en zeer onfit, het spijt me.
Muizen met een snoer.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel een muis met een heel lang snoer nodig
Toch liever snoer om te gamen hoor, al heb je goeie zonder tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Muizen met een snoer.1997 wil hun muis terug.
![]()
Muizen met een snoerquote:Op woensdag 6 november 2024 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Mijn huidige zonder snoer vind ik wel een erg goede.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Muizen met een snoer![]()
Ooit snoerloze muis gehad en viel de verbinding continu weg.
Dat elektromagnetische radiosignaal moet je niet in huis willen als je huisdieren hebtquote:Op woensdag 6 november 2024 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik niet, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat elektromagnetische radiosignaal moet je niet in huis willen als je huisdieren hebt
Harry de huisstofmijt huilt.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus dat scheelt.
K mag Sophie nietquote:Op woensdag 6 november 2024 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Sofie de springspin ook.
Maar ze is heel erg aardig en ze eet de vriendjes van Harry op.quote:
Ze heeft 8 potenquote:Op woensdag 6 november 2024 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ze is heel erg aardig en ze eet de vriendjes van Harry op.
Keurig.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:23 schreef bitterbal het volgende:
De eerste gerriederrie van het seizoen
Zullen we FOK! voor een weekje sluiten. Wat een gejank overal. Kolere hey, zijn er er een hoop rijp voor zelfmoord.quote:
Straks naar college. Even met MAGA petje op door de safespaces lopen en de groenlinksmiepjes triggerenquote:Op woensdag 6 november 2024 09:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Zullen we FOK! voor een weekje sluiten. Wat een gejank overal. Kolere hey, zijn er er een hoop rijp voor zelfmoord.
Blijven adem halen en laat lekker gaan wat er daar speelt in dat apenland.
Zo'n maga petje is wel niet erg stylish, dimmyquote:Op woensdag 6 november 2024 10:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks naar college. Even met MAGA petje op door de safespaces lopen en de groenlinksmiepjes triggeren
Van wanneer tot wanneer loopt zo'n seizoen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
dat weet ik niet. Denk vooraltijdquote:Op woensdag 6 november 2024 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer loopt zo'n seizoen?
Gaat het dan hier weer regenen?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:31 schreef bitterbal het volgende:
ah nog wat regen![]()
volgens de weer app is het volgende week dinsdag droog
ja hoop dat het dan daar naar toe gaatquote:Op woensdag 6 november 2024 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat het dan hier weer regenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |